Je zegt het zelf al wat je nu bentquote:al met al... wat jullie? bah wat voel ik mezelf zo'n kloothommel zeg!
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:20 schreef exec het volgende:
Misschien schaamt ze zich wel voor je, dat je je op die manier gedragen hebt.
Volgende keer dus meer rekening mee houden met je gedrag in gezelschap, en weten tot hoe ver je kan gaan.
Ik hoop voor je dat het goedkomt! Succes in ieder geval.
een glaasje of 7 denk ik.. en een biertje.. mijn grens ligt zo'n beetje bij 6 glazen (gemixed: wodka, safari, cola)quote:Op zondag 1 juli 2007 18:23 schreef Vivi het volgende:
Nou, iets teveel drinken vind ik iets anders dan dat je hierboven beschrijft heur.
Kan het nog zo verkeerd vallen, maar zo'n reactie heb je echt niet na 3 a 4 glazen.
Ik zou er ook behoorlijk op afknappen wrs, zeker als het allemaal nog zo pril is. Sorry TS
TS klinkt ook alsof ie 12 is en voor de eerste keer in z'n leven een bacootje mochtquote:Op zondag 1 juli 2007 18:23 schreef Vivi het volgende:
Nou, iets teveel drinken vind ik iets anders dan dat je hierboven beschrijft heur.
Kan het nog zo verkeerd vallen, maar zo'n reactie heb je echt niet na 3 a 4 glazen.
Ik zou er ook behoorlijk op afknappen wrs, zeker als het allemaal nog zo pril is. Sorry TS
Lees nog is??quote:Op zondag 1 juli 2007 18:34 schreef Harajuku. het volgende:
Shit happens, ik zou het er niet gelijk om uitmaken maar schop hem wel als ie t nog een keer laat gebeuren,.
Precies. Er is een verschil tussen een biertje teveel en flink aangeschoten zijn (wat al niet heel netjes is als je voor het eerst bijmensen over de vloer komt, vinnik) en ládderzat meerdere keren kotsen en compleet van de wereld zijn. Dat had ik je ook absoluut niet in dank afgenomen. Ligt misschien aan het feit dat ik zelf niet drink, maar ik zou ook flink pissig worden als je prille vriendje zich zó voor lul zet als hij voor het eerst bij je familie op bezoek komt.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:23 schreef Vivi het volgende:
Bullshit.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:35 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Ze vind het niet erg maar misbruikt het feit dat jij je hier schuldig over voelt gedurende de rest van de relatie om je te chanteren en om haar zin te krijgen.
Ik zou het uitmaken.
jah doe zoiets of zo, geef haar gewoon het gevoel dat ze echt heel erg speciaal voor je is, doe iets voor der wat geen enkel andere kerel voor der zou doen..quote:Op zondag 1 juli 2007 18:40 schreef Johnjohn het volgende:
50 rozen?? doet wonderen!
Ik ben onder de indruk van je argumenten. Je hebt gelijk.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:18 schreef tummeke het volgende:
... Is natuurlijk een beetje fragiel allemaal die familiecontacten in het begin, en je hebt natuurlijk niet de beste indruk achter gelaten zo...
Dat moet je niet vragen!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:18 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Mja die oom vond het helemaal niet erg. die lag constant in een deuk. en de rest van de famillie maakt er ook grapjes over... maar waarom doet mn meisje zo raar tegen me dan? en waarom ontkent ze niet als ik vraag: heb ik het verpest? (eigenlijk al een domme vraag. maar ik MOEST het gewoon weten..)
Dat weet ikquote:Op zondag 1 juli 2007 19:08 schreef menesis het volgende:
[..]
Dat moet je niet vragen!
Als dat zo is moet ze dat zelf maar zeggen
Als ze al niet verder met jou wilde, weet ze het nu zeker. Welke vrouw wil nou een vriend die hierover zielig gaat doen? Als mij dit was overkomen, was het heel lullig en ongemakkelijk geweest, maar overdrijf je het niet een beetje? Als mijn vriendin het zou uitmaken omdat ik een keer dronken was, zou ik haar niet eens als vriendin hoeven, denk eens na man je laat je hele leven om haar draaien, en je vergeet het belangrijkste: jezelf.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:13 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
Dat weet ikmaar ik voel me zo verdrietig... ik ga maar naar bed denk ik..
![]()
Dat weet ik wel. en ik denk dat je gelijk hebt...quote:Op zondag 1 juli 2007 19:20 schreef honderd het volgende:
[..]
Als ze al niet verder met jou wilde, weet ze het nu zeker. Welke vrouw wil nou een vriend die hierover zielig gaat doen? Als mij dit was overkomen, was het heel lullig en ongemakkelijk geweest, maar overdrijf je het niet een beetje? Als mijn vriendin het zou uitmaken omdat ik een keer dronken was, zou ik haar niet eens als vriendin hoeven, denk eens na man je laat je hele leven om haar draaien, en je vergeet het belangrijkste: jezelf.
Had je je tanden al gepoetst?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:02 schreef Seventh-Heaven het volgende:
maarja. mn vriendin doet dus al de hele dag afwezig tegen me. geen goedemorgen zoen. negeert me. en geen afscheidszoen.. (ik liep naar haar toe, zei liep naar boven, ik verontwaardigd: "geen zoen?" zei met dr hand een klapzoen gedaan en liep verder...)
juh.. was om 7 uur in de ochtend ff naar huis gereden om me om te kleden en op te frissen. toen weer terug gegaan om verder op te ruimen.quote:
yup. maar dat heeft er niks mee te maken, want ze mag hem écht niet meer. zoals ik al zei. voor dit "incident" was alles nog helemaal perfect..quote:Op zondag 1 juli 2007 19:26 schreef l3laster het volgende:
@ seventh-heaven.. is dit trouwens die ex van die goede maat van je.. waar je eerder topic over had gemaakt?
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:28 schreef mane het volgende:
Het is wel een mooie test....
Als je iemand in zijn eigen kots op de bank hebt zien liggen, en je bent nog steeds verliefd dan moet het wel echte liefde zijn.
Weet je meteen waar je aan toe bent.
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:28 schreef mane het volgende:
Het is wel een mooie test....
Als je iemand in zijn eigen kots op de bank hebt zien liggen, en je bent nog steeds verliefd dan moet het wel echte liefde zijn.
Weet je meteen waar je aan toe bent.
Ohnee heeft dat er niks mee te maken??? Als je haar als dit omschrijft:quote:Op zondag 1 juli 2007 19:28 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
yup. maar dat heeft er niks mee te maken, want ze mag hem écht niet meer. zoals ik al zei. voor dit "incident" was alles nog helemaal perfect..
Denk je dat ze jou nog wel ziet zitten na dit incidentjequote:k ben verliefd.. leuk zul je denken! ja best wel. en zij vind mij ook leuk.
maaarrrr
Het is de ex van een goede maat van me.. (hij heeft er slechts 4 weken mee gehad, omdat zij hem niet meer zag zitten) daar heb ik het best moeilijk mee.. ik heb geen idee hoe ik hem er mee moet confronteren... lijkt me best lullig eigenlijk... maar ik ben tot over mn oren verliefd... maar wil tegelijkertijd ook geen matennaaier zijn....
wees blij dat je niet in de "breezer-patrol" bent gelopenquote:Alcoholcontrole op minderjarige breezers
Gepost door Robin (Robin2130) - Bron: Blikopnieuws
Gepubliceerd: zondag 1 juli 2007 @ 19:01
Dit weekend heeft de politie van Rotterdam op het Centraal Station in Rotterdam een alcoholcontrole gehouden speciaal gericht op breezers. De NS, RET, Stadstoezicht, Marokkaanse Vaders (Stadstoezicht) en de Spoorwegpolitie (KLPD) werkten mee aan de actie. In totaal werden 37 minderjarige breezers betrapt op het nuttigen van alcohol in het stationsgebouw en op de openbare weg, danwel in nabijheid van de tramperrons. Dit varieerde van openbaar drankgebruik, vervoer van drank en ook tot dronkenschap.
De betrapte breezertjes waren in het begin van hun stap/zuipavond en moesten nog het uitgaansleven in. De leeftijd varieerde van 14 tot 16 jaar. Een vrouwelijk breezertje van 16 jaar was zodaning onder invloed dat het niet verantwoord was om haar verder te laten gaan. Ze had gedronken zonder dat haar ouders er vanaf wisten. De ouders kregen het later van de agenten te horen. Het breezermeisje is teruggegaan naar haar woonplaats Katwijk. De betrapte breezers werden in een speciale bus van de RET geplaatst waar ze werden opgevangen, en waar gesprekken met hen plaatsvonden.
En niet gaan doordrinkenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef Burghardt het volgende:
Neem anders even een drankje om wat te kalmeren.
Biertje?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:13 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
Dat weet ikmaar ik voel me zo verdrietig... ik ga maar naar bed denk ik..
![]()
Een keertje kotsen kan altijd gebeuren, keer slecht gegeten etc... en dan watquote:Op zondag 1 juli 2007 20:00 schreef djenneke het volgende:
Ik vraag me af wat die mannen die haar dom vinden als ze het hierom uitmaakt zelf zouden doen als hun nieuwe vriendin bij hen thuis de boel zou onderkotsen...
Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan zou vinden, of doen. Mijn vriend heeft een keer bij zijn ouders de boel ondergekotst, en toen kon zowel ik als zijn moeder er wel om lachen. Maar ja, dat is niet helemaal hetzelfde.
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:04 schreef l3laster het volgende:
[..]
Een keertje kotsen kan altijd gebeuren, keer slecht gegeten etc... en dan watdan kan het eventueel wat fout gaan
Maar die kerel heeft het hier over:Eerst het huis/tuin ondergekotst toen op de bank gaan liggen kon niet meer spreken ![]()
kon gezicht niet meer bewegen ![]()
vervolgens van de bank afgelazerd ![]()
vervolgens down gegaan waar ze maar een dekentje over hem hebben gelegd ![]()
Ik bedoel even serieus.... ik ben heel vaak stront lazerus geweest ... maar echt dit slaat alles![]()
En daar kan je mee praten met mensen die ook met de wetenschap moeten leven dat ze hun "jeugd" hebben weggegooitquote:Feitelijk komen deze altijd neer op het gevoel dat ik mijn jeugd voor mijn gevoel een beetje vergooit heb. (van mijn 16e tot mijn 24e) en dat ik dus nooit echt vrij geweest ben. Maar van de andere kant hou ik super veel van mijn huidige vriendin en zou ik haar niet kwijt willen.
wat een warme woordenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zou je ook even niet willen zoenen als je alles onder had gekotstGadverdamme !!
Ik zou me idd schamen voor je, doh !!
Mijn familie zou nog jaren grappen over je maken
En je moet wel heeeel leuk zijn wil ik niet een verstoord beeld van je hebben nu
Maar ja... shit happens !
Hoe oud was je nou?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:31 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat ik van bier vindgister eens geprobeerd weer in een lange tijd. met veel moeite het flesje leeg gekregen
Oh ja, dat maakt nog uit op die leeftijdquote:Op zondag 1 juli 2007 20:34 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
over een maandje 19. (vriendin is 3 maanden jonger btw)
bwhaha, kneusquote:Op zondag 1 juli 2007 20:31 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat ik van bier vindgister eens geprobeerd weer in een lange tijd. met veel moeite het flesje leeg gekregen
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:31 schreef Seventh-Heaven het volgende:
He he, eindelijk iemand die mijn punt snapt...quote:Op zondag 1 juli 2007 20:41 schreef Zyggie het volgende:
19 jaar, dan moet je toch fiks wat alcoholervaring hebben. Dan is het wel een enorme blunder.![]()
wat heb je dan eengodsnaam gezopen, dat je op je onervaren 19jarig levertje dit allemaal niet meer aan kon.. die zuip praktijken van je??quote:Op zondag 1 juli 2007 20:31 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Erg he.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht even...
Voor de duidelijkheid...
Je bent een gast...
En je lust géén bier...
WTF!?![]()
hehe, ja ik ga op mn 20 ook out, maar doe het dan zonder kotsen en op mn eigen kamerquote:Op zondag 1 juli 2007 20:42 schreef l3laster het volgende:
[..]
He he, eindelijk iemand die mijn punt snapt...
naast sn0wman ofcourse![]()
Nou gast, in my humble opinion heb je na het incident alles prima gedaan.quote:
Ik 24 jarige man lust ook geen bier.Big damn deal dude. -_-'quote:Op zondag 1 juli 2007 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht even...
Voor de duidelijkheid...
Je bent een gast...
En je lust géén bier...
WTF!?![]()
helemaal goed.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:20 schreef honderd het volgende:
Als ze al niet verder met jou wilde, weet ze het nu zeker. Welke vrouw wil nou een vriend die hierover zielig gaat doen? Als mij dit was overkomen, was het heel lullig en ongemakkelijk geweest, maar overdrijf je het niet een beetje? Als mijn vriendin het zou uitmaken omdat ik een keer dronken was, zou ik haar niet eens als vriendin hoeven, denk eens na man je laat je hele leven om haar draaien, en je vergeet het belangrijkste: jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |