abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51035005
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef MUUS het volgende:

[..]

Had je je tanden al gepoetst?
juh.. was om 7 uur in de ochtend ff naar huis gereden om me om te kleden en op te frissen. toen weer terug gegaan om verder op te ruimen.
pi_51035073
niet slim jongen
pi_51035101
@ seventh-heaven.. is dit trouwens die ex van die goede maat van je.. waar je eerder topic over had gemaakt?
I'm not the man you think I am!
pi_51035132
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:26 schreef l3laster het volgende:
@ seventh-heaven.. is dit trouwens die ex van die goede maat van je.. waar je eerder topic over had gemaakt?
yup. maar dat heeft er niks mee te maken, want ze mag hem écht niet meer. zoals ik al zei. voor dit "incident" was alles nog helemaal perfect..
pi_51035154
Het is wel een mooie test....
Als je iemand in zijn eigen kots op de bank hebt zien liggen, en je bent nog steeds verliefd dan moet het wel echte liefde zijn.

Weet je meteen waar je aan toe bent.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  zondag 1 juli 2007 @ 19:29:49 #56
47933 VersuZ
Javaanse Jongens
pi_51035185
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:28 schreef mane het volgende:
Als je iemand in zijn eigen kots op de bank hebt zien liggen, en je bent nog steeds verliefd dan moet het wel echte liefde zijn.

Met rizla rood natuurlijk.
pi_51035196
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:28 schreef mane het volgende:

Ik had het niet beter kunnen verwoorden
  zondag 1 juli 2007 @ 19:31:44 #58
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51035243
Damn kerel das niet zo best voor je om zo compleet out te gaan. Ik heb het gelukkig nog nooit zo erg meegemaakt maar goed. Ik denk dat je vriendin gewoon heel erg schaamt voor wat er is maar over de afloop durf ik geen uitspraak te geven. Verschillende meiden geven verschillende uitkomsten.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_51035323
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:28 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

yup. maar dat heeft er niks mee te maken, want ze mag hem écht niet meer. zoals ik al zei. voor dit "incident" was alles nog helemaal perfect..
Ohnee heeft dat er niks mee te maken??? Als je haar als dit omschrijft:
quote:
k ben verliefd.. leuk zul je denken! ja best wel. en zij vind mij ook leuk.

maaarrrr
Het is de ex van een goede maat van me.. (hij heeft er slechts 4 weken mee gehad, omdat zij hem niet meer zag zitten) daar heb ik het best moeilijk mee.. ik heb geen idee hoe ik hem er mee moet confronteren... lijkt me best lullig eigenlijk... maar ik ben tot over mn oren verliefd... maar wil tegelijkertijd ook geen matennaaier zijn....
Denk je dat ze jou nog wel ziet zitten na dit incidentje ze dumpt je maat ook al na 4 weken... laat me raden die heeft haar ondergekots tijdens het uitgaan
pi_51035329
Whahahahahahaha een geniale actie vind ik het. Ok out gaan een ochtend erna als je te vroeg op staat OK Maar verlamd onder een dekentje op de grond in je eigen kots liggen...RESPECT
pi_51035372
ey je laat trouwens morgen wel ff de uitslag van deze soap horen he, kwil niet voor niets dit topic gelezen hebben
  zondag 1 juli 2007 @ 19:37:44 #62
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51035404
tsja.. je doet het in ieder geval geen tweede keer haha
pi_51035431
Alcoholcontrole op minderjarige breezers
quote:
Alcoholcontrole op minderjarige breezers
Gepost door Robin (Robin2130) - Bron: Blikopnieuws
Gepubliceerd: zondag 1 juli 2007 @ 19:01
Dit weekend heeft de politie van Rotterdam op het Centraal Station in Rotterdam een alcoholcontrole gehouden speciaal gericht op breezers. De NS, RET, Stadstoezicht, Marokkaanse Vaders (Stadstoezicht) en de Spoorwegpolitie (KLPD) werkten mee aan de actie. In totaal werden 37 minderjarige breezers betrapt op het nuttigen van alcohol in het stationsgebouw en op de openbare weg, danwel in nabijheid van de tramperrons. Dit varieerde van openbaar drankgebruik, vervoer van drank en ook tot dronkenschap.

De betrapte breezertjes waren in het begin van hun stap/zuipavond en moesten nog het uitgaansleven in. De leeftijd varieerde van 14 tot 16 jaar. Een vrouwelijk breezertje van 16 jaar was zodaning onder invloed dat het niet verantwoord was om haar verder te laten gaan. Ze had gedronken zonder dat haar ouders er vanaf wisten. De ouders kregen het later van de agenten te horen. Het breezermeisje is teruggegaan naar haar woonplaats Katwijk. De betrapte breezers werden in een speciale bus van de RET geplaatst waar ze werden opgevangen, en waar gesprekken met hen plaatsvonden.
wees blij dat je niet in de "breezer-patrol" bent gelopen
pi_51035502
idd had je naast dat je gedumpt word door je girl, ook nog een boete aan je broek, das pas echt balen

zondag 1 juli 2007 @ 19:53:02 #65
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_51035914
tvp, ben benieuwd hoe dit afloopt.
Neerkomen wel!
  zondag 1 juli 2007 @ 19:53:05 #66
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_51035917
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef Burghardt het volgende:
Neem anders even een drankje om wat te kalmeren.
En niet gaan doordrinken
pi_51035993
als ze het hierom uitmaakt of wat dan ook mag je blij zijn dat je van haar af bent
  zondag 1 juli 2007 @ 19:57:57 #68
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51036085
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:13 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

Dat weet ik maar ik voel me zo verdrietig... ik ga maar naar bed denk ik..
Biertje?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_51036178
Ik vraag me af wat die mannen die haar dom vinden als ze het hierom uitmaakt zelf zouden doen als hun nieuwe vriendin bij hen thuis de boel zou onderkotsen...

Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan zou vinden, of doen. Mijn vriend heeft een keer bij zijn ouders de boel ondergekotst, en toen kon zowel ik als zijn moeder er wel om lachen. Maar ja, dat is niet helemaal hetzelfde.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_51036294
quote:
Op zondag 1 juli 2007 20:00 schreef djenneke het volgende:
Ik vraag me af wat die mannen die haar dom vinden als ze het hierom uitmaakt zelf zouden doen als hun nieuwe vriendin bij hen thuis de boel zou onderkotsen...

Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan zou vinden, of doen. Mijn vriend heeft een keer bij zijn ouders de boel ondergekotst, en toen kon zowel ik als zijn moeder er wel om lachen. Maar ja, dat is niet helemaal hetzelfde.
Een keertje kotsen kan altijd gebeuren, keer slecht gegeten etc... en dan wat dan kan het eventueel wat fout gaan
Maar die kerel heeft het hier over:

• Eerst het huis/tuin ondergekotst
  • toen op de bank gaan liggen
  • kon niet meer spreken
  • kon gezicht niet meer bewegen
  • vervolgens van de bank afgelazerd
  • vervolgens down gegaan waar ze maar een dekentje over hem hebben gelegd

Ik bedoel even serieus.... ik ben heel vaak stront lazerus geweest ... maar echt dit slaat alles
  • I'm not the man you think I am!
    pi_51036427
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 20:04 schreef l3laster het volgende:

[..]

Een keertje kotsen kan altijd gebeuren, keer slecht gegeten etc... en dan wat dan kan het eventueel wat fout gaan
    Maar die kerel heeft het hier over:

• Eerst het huis/tuin ondergekotst
  • toen op de bank gaan liggen
  • kon niet meer spreken
  • kon gezicht niet meer bewegen
  • vervolgens van de bank afgelazerd

Ik bedoel even serieus.... ik ben heel vaak stront lazerus geweest ... maar echt dit slaat alles

Zo ging het niet. eerst hadden ze alles opgeruimd, toen een kussen en dekens voor me gepakt. mn vuile shirt uitgedaan en dergelijke. en er bleef iemand steeds op me letten.
  • pi_51036522
    Ik zou het ook kut vinden als me vriendin (nu ex) zoiets deed...
    Zou ook wel even laten merken dak t niet tof vind maar daarna zou ik ook zeker weer normaal tegen der doen en der zeggen dat zoiets een keer kan gebeuren.
    pi_51036536
    Als iemand je echt leuk vind zal een fout vergeven kunnen worden hoor. Kan zij dit niet,en daar lijkt het op, dan was het sooner or later toch wel afgelopen.
    Ja jammer,maar gelukkig zijn er nog heel veel meisjes.
    Succes!
    pi_51036600
    Was je eten nog herkenbaar toen het eruit kwam? . Ik denk dat het een goed begin is van een stevige zuiprelatie overigens, blijvertje hoor .
    https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
    pi_51036623
    Ey lees dit topic weet je vast wat je te wachten staat:

geen vrienden
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')