abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juli 2007 @ 18:40:59 #26
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_51033944
Ik zou hier absoluut van afknappen. Aangeschoten raken ok; mits je dat een beetje leuk kan worden. Maar wat jij beschrijft lijkt op bingen en dat is echt zo onaantrekkelijk.
Zou je zoiets in bijzijn van mijn familie flikken, dan was je exit.
Ik hoop dat je vriendin milder is
pi_51033950
Sorry, maar wat voor een enorme mongool ben je ook om hard te gaan zuipen als je niet tegen alcohol kan (wat je blijkbaar goed wist) Helemaal terecht dat ze zwaar pissed op je is omdat je je niet kunt inhouden waar haar familie bij is.

Zelfs al was het niet zo erg afgelopen, dan nog is het van de gekke om ketszat te worden de eerste keer dat je haar familie tegenkomt. Dus: houd het de volgende keer bij een paar drankjes (in jou geval 3 ), totdat je haar familie veel beter kent
pi_51034029
Ik weet dat ik echt stom geweest ben... maar op een of andere reden was ik gewoon even de tel kwijt. en iedereen was steeds aan het bijschenken. dus het is er gewoon ingeschoten...

argh... ik ben zo gek op dat meisje.. ik zou er werkelijkwaar helemaal kapot van zijn als dit verkeerd afloopt...
pi_51034076
Achja, als ze afgekoeld is en ze denkt ook zo over jou zal 't ook wel weer goedkomen
pi_51034115
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:40 schreef Johnjohn het volgende:
50 rozen?? doet wonderen!
jah doe zoiets of zo, geef haar gewoon het gevoel dat ze echt heel erg speciaal voor je is, doe iets voor der wat geen enkel andere kerel voor der zou doen..
pi_51034126
Wanneer leren jongens/mannen nou eens dat ze in hun eigen realiteit moeten leven? Dingen als dit kunnen gebeuren, voel je er klote onder en je hebt je excuus aangeboden (wat jij ruimschoots hebt gedaan) is dat meer dan genoeg. Als jouw vriendin hier over zou blijven zeuren, is dat niet jouw probleem, dan zoek je toch een anders. Alsjeblieft zeg, leef toch je eigen leven, en laat het niet bepalen over wat je vriendin eventueel zou vinden van iets.

En voor de rest, hier kun je toch alleen maar om lachen? De volgende keer dat je bij je familie bent worden er gewoon grappen over gemaakt, en heb je ineens een betere band met je familie.
pi_51034176
ze schaamt zich voor je
  zondag 1 juli 2007 @ 18:51:08 #33
132867 Oproerkraaier
Oproer kraait.
pi_51034179
Waarschijnlijk ziet ze nu in dat je de rest van je leven een alcoholist zal blijven. Zij zal er geen toekomst meer in zien.
Mensen die thee drinken plassen zittend.
  zondag 1 juli 2007 @ 18:52:59 #34
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51034220
Ja je hebt het verkloot.
1 foutje is echt onvergeeflijk.
Meld je hier maar alvast: het loslaten van je ex. (ook boven een ravijn) # 52.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  zondag 1 juli 2007 @ 18:59:32 #35
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_51034349
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Bullshit.
Ik ben onder de indruk van je argumenten. Je hebt gelijk.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_51034439
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:18 schreef tummeke het volgende:
... Is natuurlijk een beetje fragiel allemaal die familiecontacten in het begin, en je hebt natuurlijk niet de beste indruk achter gelaten zo...

Ik lig in een deuk.
pi_51034455
Nogmaals excuses aan je vriendin aanbieden, meer kan je niet doen, beloven dat het nooit weer gebeurd.. en dan haar reactie afwachten..
pi_51034565
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:18 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Mja die oom vond het helemaal niet erg. die lag constant in een deuk. en de rest van de famillie maakt er ook grapjes over... maar waarom doet mn meisje zo raar tegen me dan? en waarom ontkent ze niet als ik vraag: heb ik het verpest? (eigenlijk al een domme vraag. maar ik MOEST het gewoon weten..)
Dat moet je niet vragen!
Als dat zo is moet ze dat zelf maar zeggen
pi_51034629
Ik zou zo gigantisch verschrikkelijk godganse woedend zijn op mijn vriend als hij me dit zou hebben geflikt de keer dat hij mijn familie voor het eerst ontmoette. Categorie fakkels en hooivorken.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_51034704
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:08 schreef menesis het volgende:

[..]

Dat moet je niet vragen!
Als dat zo is moet ze dat zelf maar zeggen
Dat weet ik maar ik voel me zo verdrietig... ik ga maar naar bed denk ik..
pi_51034729
Ja 't is best een enorme afgang die je daar hebt neergezet. 't Enige wat ik hierover kan zeggen is:

SUKKEL!

Maar dat zul je op dit moment zelf ook wel vinden, schat ik zo.
  zondag 1 juli 2007 @ 19:14:03 #42
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51034731
Ik kan erover meepraten; vrouwen vinden 't inderdaad niet zo tof als je leplazerus bent... Houd ook rekening met de mogelijkheid dat je misschien schaamtelijke/beledigende dingen hebt uitgekraamd die je niet meer weet

Ik zou gewoon door het stof gaan als ik jou was, en ook naar die familie iets doen (zo laat je ook aan haar zien dat je je verantwoordelijkheid neemt en hoeft ze zich minder voor je te schamen). Hangt van de familie af wat ze op prijs stellen; kan varieren van een bloemetje tot een flesje wijn (haha) tot iets grappigs.

De praktijk is de beste toets, dus zorg ervoor dat ze je een kans geeft en laat zien dat je meer in je mars hebt. Dus gewoon niet meer zoveel drinken. Niet verdrietig blijven mokken en nu gelijk al opgeven.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_51034761
Serieus, als je zo'n mietje bent dat je zo down raakt van beetje drank out gaat verdien je gewoon geen vriendin.

als ik een wijf was wilde ik ook een échte vent die tegen bier kan niet zo'n prutser

[ Bericht 16% gewijzigd door l3laster op 01-07-2007 19:30:46 ]
I'm not the man you think I am!
  zondag 1 juli 2007 @ 19:18:25 #44
47933 VersuZ
Javaanse Jongens
pi_51034868
Er zijn meerdere antwoordversies mogelijk, naar mijn mening, afhankelijk van de leeftijd van TS.

Qua familiedrama's:

Val je in het spectrum 15-18, dan zou je er wat mij betreft goed mee weg moeten komen, zeker omdat je je nà de ellende van je goede kant hebt laten zien door op te ruimen, excuses te maken en je te realiseren dat je fout zat. Dan wordt het gewoon een 'familieverhaal' voor later

Val je in het spectrum 19-23 jaar, de 'student-periode', tja, dan mag dit een wijze les voor je zijn.Iets dat eigenlijk niet meer kan, maar toch nog ook weer wel, we begrijpen het, rare actie, maar tijdje later is alles weer oke bij geen recidive. Wederom heb je goed gecompenseerd door op te ruimen en goed brak te zijn en spijt te betuigen .

Ben je 23+jr, dan zou de schoonpapa of mama wel eens niet meer al te blij kunnen zijn, deze momenten had je eigenlijk al bij je vorige schoonfamilie moeten hebben, zeg maar. Afhankelijk van het type familie (kroegbrabander of zwaar grefo bible belt..., makes all the difference) ga je hier op familiegebied mee wegkomen, of niet.

Wat echter nog veel meer van belang is dan dit allemaal, is of je vriendin achter je staat of niet. Als zij je heeft opgegeven, dan is het jammer. Als zij voor je staat en nog steeds om je moet lachen en je lief vind, dan maak je een goede kans dat het allemaal een beetje fout weekend was, maar ook niet meer dan dat.

Bij 'ons in de familie' zou je echter even het doelwit zijn van rake grappen, en zou het overwaaien, onder de noemer van 'mijn dochter vind hem leuk, en het is een goeie kerel, dus ja ach'. Ik hoop dat je schoonfamilie deze mening deelt
Met rizla rood natuurlijk.
  zondag 1 juli 2007 @ 19:20:08 #45
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_51034917
Ik zou trouwens als TS helemaal niet meer naar die familie durven, .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_51034924
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:13 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

Dat weet ik maar ik voel me zo verdrietig... ik ga maar naar bed denk ik..
Als ze al niet verder met jou wilde, weet ze het nu zeker. Welke vrouw wil nou een vriend die hierover zielig gaat doen? Als mij dit was overkomen, was het heel lullig en ongemakkelijk geweest, maar overdrijf je het niet een beetje? Als mijn vriendin het zou uitmaken omdat ik een keer dronken was, zou ik haar niet eens als vriendin hoeven, denk eens na man je laat je hele leven om haar draaien, en je vergeet het belangrijkste: jezelf.
pi_51034959
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:20 schreef honderd het volgende:

[..]

Als ze al niet verder met jou wilde, weet ze het nu zeker. Welke vrouw wil nou een vriend die hierover zielig gaat doen? Als mij dit was overkomen, was het heel lullig en ongemakkelijk geweest, maar overdrijf je het niet een beetje? Als mijn vriendin het zou uitmaken omdat ik een keer dronken was, zou ik haar niet eens als vriendin hoeven, denk eens na man je laat je hele leven om haar draaien, en je vergeet het belangrijkste: jezelf.
Dat weet ik wel. en ik denk dat je gelijk hebt...

maar het is zo moeilijk.. en dan vooral omdat ik zoveel om dr geef...
ach mischien ben ik ook wel een emotioneel wrak...
pi_51034985
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:02 schreef Seventh-Heaven het volgende:

maarja. mn vriendin doet dus al de hele dag afwezig tegen me. geen goedemorgen zoen. negeert me. en geen afscheidszoen.. (ik liep naar haar toe, zei liep naar boven, ik verontwaardigd: "geen zoen?" zei met dr hand een klapzoen gedaan en liep verder...)
Had je je tanden al gepoetst?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  zondag 1 juli 2007 @ 19:22:56 #49
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_51034993
Neem anders even een drankje om wat te kalmeren.
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_51034999
He TS!!!, ... voor de antwoorden op je vragen kijk de film "meet the parents" eens

alleen dát is een film mét een happy end ;-)
I'm not the man you think I am!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')