abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51032942
Ok ik zit nu dus in een situatie waarin ik me zeer klote voel..

tot gisteren was alles nog helemaal perfect. we hadden gisteren een tuinfeest bij haar oom. die we samen met haar nichtjes en die oom zelf georganiseerd hadden.

nu begon de avond heel goed. beetje kennis gemaakt met iedereen. en toen kwam het.. drank.. 1 glaasje. 2 glaasjes etc. op een gegeven moment was ik dus voorbij mn eigen grens.. (heel stom!) en ben ik abrubt gestopt met drinken. maar het was al te laat...

Ik stortte in de tuin in elkaar nadat ik gekotst had (vluchtig een emmer gepakt) toen heeft die oom en mijn schoonvader mij met zn 2en naar binnen gesleept en op de bank neergelegd. toen ging het pas goed mis.. kotste de hele bank onder (gelukkig van leer)

en voelde de hele controle over mijn lichaam verdwijnen... mijn gezicht voelde ik niet meer.. ik kon op mn tong bijten wat ik wilde maar ik voelde totaal niks meer.. kon niet meer praten. kon niet meer bewegen... maar kon wel luisteren.

maar meer niks (zeer angstig) naderhand ben ik van de bank gelazerd en hebben ze me op de grond laten liggen met een deken over me heen en gezorgd dat ik op mn zij beef liggen. dik een uur later kwam ik eigenlijk abrubt weer bij.. eerst nog heel misselijk en wazig.. later wat scherper. toen ben ik opgestaan en gaan zitten bij de rest. na alle "gaat het weer" etc bevestigd te hebben. en aan iedereen mn excuses aangeboden te hebben..

toen ben ik daar op de bank blijven slapen (ik rijd niet met alcohol op. en helemaal niet als ik dit achter de rug heb natuurlijk)

al met al een hele godvergeten KUT AVOND! met mn stomme kop ook...

vannacht op de bank dus heel verrot geslapen. slechts 3 uur ofzo.. toen was ik om 5 uur klaarwakker en kotsmisselijk.. maargoed ik had zoiets van.. kan hier wel blijven liggen... dus heb alvast de hele teringzooi opgeruimd. van slingers tot een 50tal ballonnen. in de tuin het zeil weggehaald. alvast de grote dingen opgeruimd. waren ze natuurlijk heel blij mee..

maarja. mn vriendin doet dus al de hele dag afwezig tegen me. geen goedemorgen zoen. negeert me. en geen afscheidszoen.. (ik liep naar haar toe, zei liep naar boven, ik verontwaardigd: "geen zoen?" zei met dr hand een klapzoen gedaan en liep verder...) ik zei: "dan niet" en ben verdrietig naar huis gereden..

we hebben nu net 1.5 maand ongeveer. en alles liep heel goed tot gisteravond.. en morgen gaan we praten erover.. ik vroeg eigenlijk al: heb ik het verpest? en ze zei dat we er morgen over zouden praten... dus ik word helemaal gek van mezelf nu...!

al met al... wat jullie? bah wat voel ik mezelf zo'n kloothommel zeg!
  FOK!Babe zondag 1 juli 2007 @ 18:08:33 #2
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51033119
Okee, dat zuigt bestwel.
Ben benieuwd op hoeveel begrip je kan rekenen.

Of je het verkloot hebt is bij elke familie anders.
Bij mijn familie was je hier makkelijk mee weggekomen, die maken er zelf ook een tyfusbende van.
pi_51033152
Beetje dom...

Kijken wat er gebeurd, veel meer is niet mogelijk denk ik...
pi_51033212
Gewoon der laten zien dat je heel veel om der geeft...
pi_51033236
quote:
al met al... wat jullie? bah wat voel ik mezelf zo'n kloothommel zeg!
Je zegt het zelf al wat je nu bent
pi_51033278
vrouwen
  zondag 1 juli 2007 @ 18:16:20 #7
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_51033316
Hahaha mooi. Komt wel goed, en als het niet goedkomt is het hun schuld.
Zyggie.
pi_51033365
Mja die oom vond het helemaal niet erg. die lag constant in een deuk. en de rest van de famillie maakt er ook grapjes over... maar waarom doet mn meisje zo raar tegen me dan? en waarom ontkent ze niet als ik vraag: heb ik het verpest? (eigenlijk al een domme vraag. maar ik MOEST het gewoon weten..)
  zondag 1 juli 2007 @ 18:18:47 #9
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_51033382
Je vriendin ff af laten koelen (dat is ze morgen wel)..

En dan idd hopen dat de schade beperkt is gebleven... Is natuurlijk een beetje fragiel allemaal die familiecontacten in het begin, en je hebt natuurlijk niet de beste indruk achter gelaten zo.. Al heb je gelukkig wel netjes verontschuldigd en dergelijke, dus als ze je nog veroordelen dan ligt dat meer aan de familie dan aan jou denk ik.
Daarbij, als je vriendin niet meer verder wil door zo'n incident dan zou ik ook eens ernstig mn twijfels gaan zetten bij je relatie. Ok het is nog pril, maar als ze je hierom niet meer wil dan werd het sowieso al tijd om verder te zoeken

Het lijkt me verder trouwens niet verkeerd om nog even een bloemetje oid achter te laten voor het ongemak zeg maar bij je oom Maar vanaf hier kan ik natuurlijk niet aanvoelen hoe de relatie met die familie zich nu verhoudt...
pi_51033403
Lieve vriendin heb je.... Het kan een keer gebeuren dat je teveel drinkt (te gezellig geweest? ) en dat het dan helemaal verkeerd valt. Ik vind dat ze daar wel wat begrip voor op kan brengen en ik zou juist een beetje lief zijn geweest ipv dit afstandelijke gedrag. Tenzij je elk weekend lazerus van banken afklettert en spullen onderkotst

Kan me niet voorstellen dat je het verprutst hebt, tenzij ze echt heel anders in elkaar zit dan de meeste meiden die ik ken. Kan me wel voorstellen dat ze zich een beetje geneert voor haar familie, maar dat je alles hebt opgeruimd en excuses hebt aangeboden zou genoeg moeten zijn hoor. Anders is het een dramaqueen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51033413
Misschien schaamt ze zich wel voor je, dat je je op die manier gedragen hebt.
Volgende keer dus meer rekening mee houden met je gedrag in gezelschap, en weten tot hoe ver je kan gaan.

Ik hoop voor je dat het goedkomt! Succes in ieder geval.
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
  FOK!Babe zondag 1 juli 2007 @ 18:20:57 #12
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51033427
Als mijn zus met je aan was gekomen was je nu een held geweest.
  zondag 1 juli 2007 @ 18:22:20 #13
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_51033460
Och, de locatie is niet zo puik, maar af en toe eens kotsen hoort erbij in het begin.
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_51033467
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:20 schreef exec het volgende:
Misschien schaamt ze zich wel voor je, dat je je op die manier gedragen hebt.
Volgende keer dus meer rekening mee houden met je gedrag in gezelschap, en weten tot hoe ver je kan gaan.

Ik hoop voor je dat het goedkomt! Succes in ieder geval.
  zondag 1 juli 2007 @ 18:23:45 #15
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51033510
Nou, iets teveel drinken vind ik iets anders dan dat je hierboven beschrijft heur.
Kan het nog zo verkeerd vallen, maar zo'n reactie heb je echt niet na 3 a 4 glazen.

Ik zou er ook behoorlijk op afknappen wrs, zeker als het allemaal nog zo pril is. Sorry TS
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_51033619
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:23 schreef Vivi het volgende:
Nou, iets teveel drinken vind ik iets anders dan dat je hierboven beschrijft heur.
Kan het nog zo verkeerd vallen, maar zo'n reactie heb je echt niet na 3 a 4 glazen.

Ik zou er ook behoorlijk op afknappen wrs, zeker als het allemaal nog zo pril is. Sorry TS
een glaasje of 7 denk ik.. en een biertje.. mijn grens ligt zo'n beetje bij 6 glazen (gemixed: wodka, safari, cola)
  zondag 1 juli 2007 @ 18:28:57 #17
154880 Bolter
Awesomeness
pi_51033646
quote:

TS klinkt ook alsof ie 12 is en voor de eerste keer in z'n leven een bacootje mocht
Ze schaamt zich ws. helemaal kapot voor je.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_51033678
Uhmzz dit is wel iets dieper dan diep in het glaasje gekeken te hebben.
Maarja dat gebeurt wel meer mensen alleen kloten dat het net op zoon een avond moet gebeuren.
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 1 juli 2007 @ 18:34:16 #19
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_51033779
Shit happens, ik zou het er niet gelijk om uitmaken maar schop hem wel als ie t nog een keer laat gebeuren, .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 1 juli 2007 @ 18:35:52 #20
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_51033832
Ze vind het niet erg maar misbruikt het feit dat jij je hier schuldig over voelt gedurende de rest van de relatie om je te chanteren en om haar zin te krijgen.

Ik zou het uitmaken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_51033837
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:34 schreef Harajuku. het volgende:
Shit happens, ik zou het er niet gelijk om uitmaken maar schop hem wel als ie t nog een keer laat gebeuren, .
Lees nog is??
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 1 juli 2007 @ 18:37:09 #22
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_51033853
0wned
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_51033924
quote:

Precies. Er is een verschil tussen een biertje teveel en flink aangeschoten zijn (wat al niet heel netjes is als je voor het eerst bijmensen over de vloer komt, vinnik) en ládderzat meerdere keren kotsen en compleet van de wereld zijn. Dat had ik je ook absoluut niet in dank afgenomen. Ligt misschien aan het feit dat ik zelf niet drink, maar ik zou ook flink pissig worden als je prille vriendje zich zó voor lul zet als hij voor het eerst bij je familie op bezoek komt.

Je viendin zal het je vast wel vergeven hoor, tenzij ze een reden zoekt om het uit te maken. Het recht om je even links te laten liggen heeft ze wel though.

Misschien een idee om de volgende keer een beetje fatsoenlijk met alcohol om te gaan?
pi_51033937
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:35 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Ze vind het niet erg maar misbruikt het feit dat jij je hier schuldig over voelt gedurende de rest van de relatie om je te chanteren en om haar zin te krijgen.

Ik zou het uitmaken.
Bullshit.
pi_51033941
50 rozen?? doet wonderen!
Niets menselijks is mij vreemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')