Je zegt het zelf al wat je nu bentquote:al met al... wat jullie? bah wat voel ik mezelf zo'n kloothommel zeg!
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:20 schreef exec het volgende:
Misschien schaamt ze zich wel voor je, dat je je op die manier gedragen hebt.
Volgende keer dus meer rekening mee houden met je gedrag in gezelschap, en weten tot hoe ver je kan gaan.
Ik hoop voor je dat het goedkomt! Succes in ieder geval.
een glaasje of 7 denk ik.. en een biertje.. mijn grens ligt zo'n beetje bij 6 glazen (gemixed: wodka, safari, cola)quote:Op zondag 1 juli 2007 18:23 schreef Vivi het volgende:
Nou, iets teveel drinken vind ik iets anders dan dat je hierboven beschrijft heur.
Kan het nog zo verkeerd vallen, maar zo'n reactie heb je echt niet na 3 a 4 glazen.
Ik zou er ook behoorlijk op afknappen wrs, zeker als het allemaal nog zo pril is. Sorry TS
TS klinkt ook alsof ie 12 is en voor de eerste keer in z'n leven een bacootje mochtquote:Op zondag 1 juli 2007 18:23 schreef Vivi het volgende:
Nou, iets teveel drinken vind ik iets anders dan dat je hierboven beschrijft heur.
Kan het nog zo verkeerd vallen, maar zo'n reactie heb je echt niet na 3 a 4 glazen.
Ik zou er ook behoorlijk op afknappen wrs, zeker als het allemaal nog zo pril is. Sorry TS
Lees nog is??quote:Op zondag 1 juli 2007 18:34 schreef Harajuku. het volgende:
Shit happens, ik zou het er niet gelijk om uitmaken maar schop hem wel als ie t nog een keer laat gebeuren,.
Precies. Er is een verschil tussen een biertje teveel en flink aangeschoten zijn (wat al niet heel netjes is als je voor het eerst bijmensen over de vloer komt, vinnik) en ládderzat meerdere keren kotsen en compleet van de wereld zijn. Dat had ik je ook absoluut niet in dank afgenomen. Ligt misschien aan het feit dat ik zelf niet drink, maar ik zou ook flink pissig worden als je prille vriendje zich zó voor lul zet als hij voor het eerst bij je familie op bezoek komt.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:23 schreef Vivi het volgende:
Bullshit.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:35 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Ze vind het niet erg maar misbruikt het feit dat jij je hier schuldig over voelt gedurende de rest van de relatie om je te chanteren en om haar zin te krijgen.
Ik zou het uitmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |