abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51034886
Ik zit met een probleem, want ik weet niet wat ik met deze situatie aan moet.

Ik heb in mijn leven twee relaties gehad. Eén van 7,5 jaar en mij huidige van anderhalf jaar.
Tussen deze relaties heeft een half jaartje gezeten.

Nu heb ik in mijn huidige relatie al een paar keer met twijfels gezeten. Feitelijk komen deze altijd neer op het gevoel dat ik mijn jeugd voor mijn gevoel een beetje vergooit heb. (van mijn 16e tot mijn 24e) en dat ik dus nooit echt vrij geweest ben. Maar van de andere kant hou ik super veel van mijn huidige vriendin en zou ik haar niet kwijt willen.
Nou hebben we één keer even een time out ingelast. Maar in die periode miste ik mijn vriendin enorm. Dat was voor mij een gegeven dat ik gewoon bij haar wil zijn. Maar toch komt naar verloop van tijd toch weer dat gevoel naar boven.

Ik heb dan ook altijd het gevoel dat ik midden tussen twee gevoelens zit en dat ik daar een keuze tussen moet maken. Kies ik A, dan komt naar verloop van tijd toch weer B om de hoek kijken, en andersom werkt dit precies hetzelfde.

Je zou kunnen zeggen bij twijfel stoppen. Maar dan werkt dit ook the other way around.
Hoe kan ik mijn gevoelens voor mijn huidige relaite goed in kaart kunnen brengen??
pi_51034960
dat moest natuurlijk in Relaties & Psychologie
pi_51035179
Schop ik het naar R&P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51035190
uhm een relatie heeft ups en downs natuurlijk.
En dit klinkt als een kloon
  zondag 1 juli 2007 @ 19:32:55 #5
154880 Bolter
Awesomeness
pi_51035276
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:30 schreef Hardrebel het volgende:
uhm een relatie heeft ups en downs natuurlijk.
En dit klinkt als een kloon
Like care

Time-out's Als je dat al binnen anderhalf jaar nodig hebt kan je er maar beter een punt achter zetten.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_51035285
Als je in de relatie zit, wil je vrij zijn; ben je vrij, dan verlang je naar de relatie.

Het gaat dus niet om de voor- en nadelen van het hebben van een relatie. Wat voel je precies voor haar?
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_51035379
Een relatie hoeft niet te betekenen dat je je jeugd weggooit. Ok, nou heb ik misschien makkelijk praten met een weekendrelatie, maar mijns inziens heb je iets verkeerds gedaan als je denkt dat je jeugd weggegooid hebt door je relatie. Een relatie hoeft niet te betekenen dat je geen 'jeugdige' dingen meer kunt doen. Probeer eerst eens te bedenken wat je nou precies graag had willen doen in die jongere jaren, en waarom zou je die dingen nu moeten laten? Nou weet ik niet wat voor dingen jij in gedachten hebt, maar misschien zijn ze, indien nodig in overleg met je vriendin , gewoon nog te doen binnen je relatie.

Edit: Oh. Ja. En one-night stands vallen maar tegen
pi_51035910
quote:
Een relatie hoeft niet te betekenen dat je je jeugd weggooit.
Nouja, als je je hele leven verpruts hebt met een zeikende vrouw aan je kop heb je dat dus wél gedaan!

*verder zijn vrouwen wel lief hoor *
I'm not the man you think I am!
  zondag 1 juli 2007 @ 19:55:05 #9
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_51035989
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:36 schreef Black_Tulip het volgende:
Een relatie hoeft niet te betekenen dat je je jeugd weggooit. Ok, nou heb ik misschien makkelijk praten ...........

Edit: Oh. Ja. En one-night stands vallen maar tegen
Vind ik ook. Die moeten minstens een heel weekend duren!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_51036059
Tsja wat wil je nou? Dat wij zeggen ja klopt je hebt je jeugd vergooid, zal je je vast beter bij voelen Maar of je het vergooid hebt hangt van een aantal factoren af:

• Hoe lekker was ze
  • Hoe vaak per week mocht je dr overheen
  • Hoeveel anderen heb je daarnaast nog eens verwent zonder dat je vriendin er van wist

Scoor je op al deze punten matig tot slecht, tjsa dan heb je je jeugd best verneukt, anders niet
  • pi_51036212
    Je vergeet:

• Had ze een goedkope smaak

Niet dat ze al je zuurverdiende geld opgemaakt heeft aan dure laarzen die ze een keer aantrekt
  • I'm not the man you think I am!
    pi_51036291
    Ik lees net in ander topic dat World of Warcraft de oplossing is, moet je ook eens proberen
    pi_51068114
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 19:52 schreef l3laster het volgende:

[..]

Nouja, als je je hele leven verpruts hebt met een zeikende vrouw aan je kop heb je dat dus wél gedaan!

*verder zijn vrouwen wel lief hoor *
    Een relatie hebben op jonge leeftijd staat niet per sé gelijk aan je leven verprutsen met een zeikende vrouw aan je kop
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')