Ik heb sinds lange tijd een leuke vriendin (al 7 maanden).
ik was zo'n beetje haar eerste vriend en dus ook degene waarmee ze voor het eerst sex heeft gehad.
op zich opmerkelijk want ze is al 18 jaar en bijzonder mooi
maar goed, de normale dingen wou ze wel aan maar de wat meer "bijzondere" handelingen vroegen toch een beetje overredingskracht en lange gesprekken.
een paar van die dingen zijn dus: slikken, rimmen en anale sex.
vooral dat laatste heb ik veel moeite moeten doen om haar over de streep te trekken.
ik heb gezegd: "als je van me houdt dan mag ik je in je lieve kontje nemen"
"iedereen doet het"
"ik bef je ook als je ongestelt bent"
hele gesprekken dat het geen pijn doet, dat het lekker is etc.
maar goed, na een tijdje wou ze het doen en heb ik haar eerst voorzichtig genomen maar toen ik op het punt stond om klaar te komen ben ik gaan raggen.
tot dusver had ze anale sex in die sessie lekker gevonden maar toen ik als een gek begon te bonken op haar kontje (overmacht, ze was zo lekker strak) ging het wel pijn doen bij haar.
nadien wel weer anale sex gehad en dat ging uitstekend.
echter vandaag kreeg ik een smsje: "hoi lieverd, ik heb ook een voorbind dildo gekocht en wil je ook eens lekker nemen van het weekend"
een vriendin van haar heeft dit dus al een paar maal gedaan bij haar toenmalige vriend en die vertelt nu fantastische verhalen hoe lekker en geil het wel niet is om je vriend anaal te nemen
mijn reactie was: "ja maar daar begin ik niet aan, dat is niet normaal"
paar sms-jes en telefoongesprekken over en weer met als uitkomst:
als ik van haar houdt dan laat ik me nemen en volgens veel mannen was het lekker die het ervaren hadden
als ik het niet doe dan kan ik de eerste 2 maanden sex zeker vergeten (dat werd me ook ontzegd toen ik haar eerst niet wou rimmen) en mag ik haar ook niet meer anaal nemen.
probleem is dat ik toen ik haar keihard anaal had genomen dit een beetje tegen mijn vrienden heb verteld en dat is weer via via bij haar terecht gekomen.
ik ben dus bang dat ze wraak gaat nemen en mij dus ook keihard anaal gaat nemen.
bijkomstigheid is ook dat ze haar voornemens tegen een vriendin van een vriend heeft gezegd dus iedereen weet dus dat van weekend anaal genomen zal worden of 2 maanden geen sex meer.
ik krijg nu als sms-jes: "hoi postema, van weekend nog ff stappen?"
"zaterdag biertje doen bij mij? we hebben zachte kussen in de stoelen hoor!"
"hey lekkere leernicht, je hebt idd de geilste vriendin, ben benieuwd watje"
ik zit dus met een dilemma:
a) 2 maanden geen sex en nooit meer anale sex
b) me (keihard) anaal laten nemen en voor lul staan