abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49942426
Ik heb sinds lange tijd een leuke vriendin (al 7 maanden).
ik was zo'n beetje haar eerste vriend en dus ook degene waarmee ze voor het eerst sex heeft gehad.
op zich opmerkelijk want ze is al 18 jaar en bijzonder mooi

maar goed, de normale dingen wou ze wel aan maar de wat meer "bijzondere" handelingen vroegen toch een beetje overredingskracht en lange gesprekken.

een paar van die dingen zijn dus: slikken, rimmen en anale sex.

vooral dat laatste heb ik veel moeite moeten doen om haar over de streep te trekken.
ik heb gezegd: "als je van me houdt dan mag ik je in je lieve kontje nemen"
"iedereen doet het"
"ik bef je ook als je ongestelt bent"

hele gesprekken dat het geen pijn doet, dat het lekker is etc.

maar goed, na een tijdje wou ze het doen en heb ik haar eerst voorzichtig genomen maar toen ik op het punt stond om klaar te komen ben ik gaan raggen.
tot dusver had ze anale sex in die sessie lekker gevonden maar toen ik als een gek begon te bonken op haar kontje (overmacht, ze was zo lekker strak) ging het wel pijn doen bij haar.

nadien wel weer anale sex gehad en dat ging uitstekend.

echter vandaag kreeg ik een smsje: "hoi lieverd, ik heb ook een voorbind dildo gekocht en wil je ook eens lekker nemen van het weekend"

een vriendin van haar heeft dit dus al een paar maal gedaan bij haar toenmalige vriend en die vertelt nu fantastische verhalen hoe lekker en geil het wel niet is om je vriend anaal te nemen

mijn reactie was: "ja maar daar begin ik niet aan, dat is niet normaal"

paar sms-jes en telefoongesprekken over en weer met als uitkomst:

als ik van haar houdt dan laat ik me nemen en volgens veel mannen was het lekker die het ervaren hadden
als ik het niet doe dan kan ik de eerste 2 maanden sex zeker vergeten (dat werd me ook ontzegd toen ik haar eerst niet wou rimmen) en mag ik haar ook niet meer anaal nemen.

probleem is dat ik toen ik haar keihard anaal had genomen dit een beetje tegen mijn vrienden heb verteld en dat is weer via via bij haar terecht gekomen.
ik ben dus bang dat ze wraak gaat nemen en mij dus ook keihard anaal gaat nemen.
bijkomstigheid is ook dat ze haar voornemens tegen een vriendin van een vriend heeft gezegd dus iedereen weet dus dat van weekend anaal genomen zal worden of 2 maanden geen sex meer.

ik krijg nu als sms-jes: "hoi postema, van weekend nog ff stappen?"
"zaterdag biertje doen bij mij? we hebben zachte kussen in de stoelen hoor!"
"hey lekkere leernicht, je hebt idd de geilste vriendin, ben benieuwd watje"

ik zit dus met een dilemma:

a) 2 maanden geen sex en nooit meer anale sex
b) me (keihard) anaal laten nemen en voor lul staan
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:13:33 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_49942504
Bwhehe, als het verzonnen is, leuk, als het echt is; gepwnd.
pi_49942567

ik heb gesproken
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:15:38 #4
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_49942604
Kut kloon.
Lang leve mij! *O*
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:15:57 #5
144770 jip.
yanneke O+
pi_49942620
Jouw vriendin is geniaal
pi_49942631
whahaha lekker voor je als het echt is...voor wat hoort wat moehahaha
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:16:44 #7
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49942660
Laat je even weten hoe het was?
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:16:57 #8
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_49942670
Pfff zit hier een partij te lachen! Beetje een American Pie scenario!

Maarja joh, doe eens gek en laat je door je vriendin neuken
Alleen wel even in de gaten houden dat zo'n dildo iets anders is dan een echte pik... Zet maar vast een potje vaseline klaar Whahaha!
pi_49942671
Jij moet blij zijn dat ze je geen fistfuck wilt geven.
pi_49942679
Geweldig
pi_49942683
Mischien moet je maar vast de maat van die voorbinddildo navragen zodat je je kunt voorbereiden?
pi_49942789
pwned
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_49942808
Sex/relatie gebaseerd op chantage .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_49942874
Ik zou zeggen, koop vaseline
En zit het even uit, zo pijnlijk kan het nooit zijn.

Maar misschien neemt ze een loopje met je
pi_49942916
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:16 schreef Kreupelhout het volgende:
Pfff zit hier een partij te lachen! Beetje een American Pie scenario!

Maarja joh, doe eens gek en laat je door je vriendin neuken
Alleen wel even in de gaten houden dat zo'n dildo iets anders is dan een echte pik... Zet maar vast een potje vaseline klaar Whahaha!
een voorbinddildo is toch gladder dus toch minder pijnlijk?
ik heb wel eens een vinger erin gehad en dat was wel fijn maar toen ze twee vingers erin deed deed het erg pijn, ik voel me smerig/homo als er opeens iets groots in komt en dan verkramp ik schijnbaar.

ik ben nog wel een popper liggen, werkt dat goed?
pi_49942933
Lekker hoor. Veel plezier TS.
pi_49942934
even serieus je laat dus gewoon nemen of wat doe je ?
pi_49942980

als het waar is verdien je ook niet anders, omdat ik van je hou mag ik je anaal nemen

beffen terwijl ze ongesteld is
pi_49943054
Het overkomt mij niet vaak meer dat ik krom lig om een topic op fok! Hoop voor jou dat jij niet ook krom hoeft te liggen!
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
pi_49943111
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:23 schreef Eamon het volgende:
beffen terwijl ze ongesteld is
Wat is daar nou erg aan? Een frietje zonder is toch ook minder lekker dan een frietje speciaal?
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
pi_49943262
Als je van me houdt mag ik je in je kontje neuken, JEZUS ZEG!!!!!!!!!

Hoe dieptriest, echt afschuwelijk en dan ook nog gaan raggen en haar pijn doen, je verdient niet beter dan keihard anaal gepakt te worden, vindt je dat zelf nu ook niet een beetje?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:30:17 #22
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_49943290
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:26 schreef markiemark het volgende:

[..]

Wat is daar nou erg aan? Een frietje zonder is toch ook minder lekker dan een frietje speciaal?
pi_49943339
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:29 schreef erodome het volgende:

Hoe dieptriest, echt afschuwelijk en dan ook nog gaan raggen en haar pijn doen, je verdient niet beter dan keihard anaal gepakt te worden, vindt je dat zelf nu ook niet een beetje?
ging toch per ongeluk, ik kwam bijna klaar en toen ging ik dieper en sneller alsof we gewoon sex hadden.
de muziek stond ook hard aangezien ouders thuis waren dus ik hoorde haar ook niet zo snel schreeuwen dat het pijn deed
pi_49943357
quote:

precies zo denk ik er ook over, anaal?
Prima eerst een dikke banaan in zijn reet als dat lekker is mag hij anaal zo niet, dan geen anale sex
stop hem dan maar tussen het kippegaas
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_49943372
quote:

precies,en anaal keihard raggen is gewoon zielig
ik hoop voor dat ze geen extra size strap on koopt
pi_49943388
dit topic
de reacties
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:33:29 #27
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49943410
Inderdaad. Waarom iemand zo pushen aan het begin van een relatie? Zeker als het iemand is die nog maagd was en dus nog maar weinig ervaring heeft. Dan heb je veel te ontdekken. Verder vind ik niet dat bepaalde handelingen 'erbij horen'. Je doet die handelingen (zoals anale seks) er geleidelijk aan bij, naar behoefte. Is die er niet, dan doe je het niet! Niks moet. Seks doe je omdat je het allebei graag wilt. Niet om je eigen wensen te bevredigen. Waardeloos hoor!
pi_49943424
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:26 schreef markiemark het volgende:

[..]

ik hoop trouwens voor je dat je dit niet meent
pi_49943486
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:33 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad. Waarom iemand zo pushen aan het begin van een relatie? Zeker als het iemand is die nog maagd was en dus nog maar weinig ervaring heeft. Dan heb je veel te ontdekken. Verder vind ik niet dat bepaalde handelingen 'erbij horen'. Je doet die handelingen (zoals anale seks) er geleidelijk aan bij, naar behoefte. Is die er niet, dan doe je het niet! Niks moet. Seks doe je omdat je het allebei graag wilt. Niet om je eigen wensen te bevredigen. Waardeloos hoor!
ja ze was toch onervaren.
gebeft worden leek haar ook vies, net als rimmen en achteraf vond ze het ook lekker en geil.

maar goed, ik ga haar nu ff bellen, ik hoop dat dit een grapje van haar was want ze heeft soms vreemde humor.
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:39:08 #30
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49943676
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:35 schreef Vistel het volgende:

[..]

ja ze was toch onervaren.
gebeft worden leek haar ook vies, net als rimmen en achteraf vond ze het ook lekker en geil.

maar goed, ik ga haar nu ff bellen, ik hoop dat dit een grapje van haar was want ze heeft soms vreemde humor.
Niks mis met het introduceren/voorstellen van bepaalde seksuele handelingen maar doe dat dan op een andere manier en niet door iemand te chanteren met domme zinnen als 'maar als je van me houdt, dan...Sowieso vind ik anale seks, rimmen, strap ons etc. geen seks voor beginners. Maar dat is misschien een persoonlijk oordeel. Waarom al die extra dingen zo snel. Leer eerst eens genieten van elkaar.
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:40:40 #31
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49943765
quote:

Zij snapt het

Maar... een vriendin die eerst gechanteerd moet worden voordat ze gaat beffen en anaal doen, en daarna opeens het initiatief overneemt en met dildo's aankomt? Dit topic kan haast niet serieus zijn. Helaas..
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:40:40 #32
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49943766
Haha geweldige actie van je vriendin
pi_49943783
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:39 schreef Aventura het volgende:

[..]

Niks mis met het introduceren/voorstellen van bepaalde seksuele handelingen maar doe dat dan op een andere manier en niet door iemand te chanteren met domme zinnen als 'maar als je van me houdt, dan...Sowieso vind ik anale seks, rimmen, strap ons etc. geen seks voor beginners. Maar dat is misschien een persoonlijk oordeel. Waarom al die extra dingen zo snel. Leer eerst eens genieten van elkaar.
waarom reageer je hier serieus op
niet dat je ongelijk hebt, maar ik twijfel hoe serieus dit topic is
pi_49943879
wat een kansloze sukkel ben jij zeg hahahaha
namaste
pi_49943991
Goed topik.
.
pi_49944000
geweldig topic
pi_49944043
Weet je trouwens dat als een man vaker anaal genomen wordt door zijn vriendin, dat hij daarna dan liever heeft om genomen te worden, dan dat hij haar neemt ?
Ik wil je niet bang maken, hoor, maar je zou alvast naar een leuke vriend kunnen gaan uitkijken.
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:46:17 #38
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_49944066
Waar of niet, je hebt me een halve minuut laten lachen
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_49944165
muwhaha dit kan niet echt zijn ben benieuwd hoe het afloopt als het echt is iig
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_49944191
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:31 schreef Vistel het volgende:

[..]

ging toch per ongeluk, ik kwam bijna klaar en toen ging ik dieper en sneller alsof we gewoon sex hadden.
de muziek stond ook hard aangezien ouders thuis waren dus ik hoorde haar ook niet zo snel schreeuwen dat het pijn deed
Ja ja, je hebt totaal geen controle over jezelf, kan er niets aan doen, maak dat de kat maar wijs....

Je verdient gewoon een straf en een hele beste, dus even bukken, adem in, adem uit en hopsa flopsa
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_49944253
Respect voor die vriendin van je! Justice! Hahahaha Gast.
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:55:35 #42
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_49944565
ben benieuwd hoe dit eindigt
Neerkomen wel!
pi_49944619
wat voor maatje heeft ze gekocht? zoiets misschien?

pi_49944624
voor je begint zou ik wel ff de kamer inspecteren op camera's..
* R-Tech herinnert zich een voorval met een bepaalde keeper van Ado
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
pi_49944661
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:56 schreef Byte_Me het volgende:

[afbeelding]
woow
pi_49944697
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:16 schreef Aventura het volgende:
Laat je even weten hoe het was?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_49944713
quote:
"ik bef je ook als je ongestelt bent"
Dude!!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_49945484
* het.ismij komt niet meer bij van het lachen
vriendin van TS
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Welke dildo, en waar?

pi_49946210
bied als de mofo je excuses aan voor het raggen en zeg dat je het in het vervolg rustig aan zult doen en haar zult vragen wat ze wil.
En als ze het echt wil doen maak dan een duidelijke afspraak dat ze het niet doorverteld en dat je het dan wel vaker wilt doen.
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:36:58 #51
262 Re
Kiss & Swallow
pi_49946687
met een beetje geluk ragt ze je kringspier verrot
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:37:36 #52
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_49946729
Een beetje vent gaat dus voor de twee maanden geen sex. Sterkte!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_49946912
ehhehehee...
I pwn u!
pi_49947134
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:36 schreef Re het volgende:
met een beetje geluk ragt ze je kringspier verrot
heb je dat iig gehad
pi_49947269
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:56 schreef Byte_Me het volgende:

[afbeelding]
Ik gun hem toch wel zo'n omvang, eigenlijk

pi_49947949
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:37 schreef RonaldV het volgende:
Een beetje vent gaat dus voor de twee maanden geen sex. Sterkte!
net een heel lang gesprek gehad.

door al die verhalen van haar vriendin en de gesprekken die ze toen met andere vriendinnen heeft gehad blijkt dat ze het heel graag wil. ze heeft een of andere zachte gelly voorbinddildo gekocht bij christine le duc samen met haar vriendinnen

ik heb dus ooit met mijn dronken kop verteld hoe ik haar de eerste keer anaal heb genomen en daar is door een vriend een opname van gemaakt. deze opnamen laat mij zien hoe ik voordoe hoe ik haar nam.
ja heel kinderlijk misschien maar mannen onder elkaar zijn soms zo (zeker met bier).

veel mensen wisten van een dergelijk filmpje af maar niemand buiten onze groep had hem gezien.
een eikel die gigantisch onder de plak zit heeft dat aan zijn vriendin moeten laten zien en die heeft het vervolgens weer aan vriendinnen verteld en mijn vriendin

haar vriendinnen hebben haar dus een beetje zitten opstoken dat ze het maar moest uitmaken omdat ik haar vernederde (pfff, alsof ik als enigste man zo doe soms)
maar nee, zei wil haar fantasie nu dus uitleven op mij.

ik kan dus kiezen, of morgen gepetreerd worden of op zoek naar een andere meid.
het lullige is dus dat als het vrijdag nog aan is iedereen weet wat er met me is gebeurd.

zij noemt dat liefde want als ik van haar houdt dan boet ik voor mijn gedrag en laat ik zien dat ik me niet schaam voor haar of mijn sexualiteit

ben ontzettend gek op haar maar dit gaat me denk ik wel te ver, dan kan ik me nergens nog vertonen aangezien dit nieuwtje razendsnel verspreid

als ze dit nu gewoon onder ons had gehouden dan zou ik er in dronken toestand misschien best een keer voor open staan maar nu
  woensdag 30 mei 2007 @ 23:12:18 #57
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49948232
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_49948412
ik zou zeggen: sterkte vriend
drink wat alcohol, koop grootverpakkingen glijmiddel en gaan met die banaan
pi_49948452
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:06 schreef Vistel het volgende:

[..]

ik heb dus ooit met mijn dronken kop verteld hoe ik haar de eerste keer anaal heb genomen en daar is door een vriend een opname van gemaakt. deze opnamen laat mij zien hoe ik voordoe hoe ik haar nam.
ja heel kinderlijk misschien maar mannen onder elkaar zijn soms zo (zeker met bier).
Ben een kerel, onderga je lot, en bewijs dat je ballen en een geile vriendin hebt

woensdag 30 mei 2007 @ 23:18:28 #60
262 Re
Kiss & Swallow
pi_49948518
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:06 schreef Vistel het volgende:
... dan zou ik er in dronken toestand misschien best een keer voor open staan maar nu
ja met dichtgeknepen billtjes doet het zeer hoor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 30 mei 2007 @ 23:18:48 #61
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_49948529
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 66% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 17:42:05 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_49948599
owja.. vergeet niet een filmpje te maken als bewijs
pi_49948659
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:22 schreef Vistel het volgende:

[..]

een voorbinddildo is toch gladder dus toch minder pijnlijk?
ik heb wel eens een vinger erin gehad en dat was wel fijn maar toen ze twee vingers erin deed deed het erg pijn, ik voel me smerig/homo als er opeens iets groots in komt en dan verkramp ik schijnbaar.

ik ben nog wel een popper liggen, werkt dat goed?
Stel je voor hoe zij zich voelt.
Come on you cunt, let's have some Afx. acid.
pi_49948734
haha... sorry... hilarisch maar wel naar voor je.
maar ergens vind ik dat je wel een straf verdiend hebt.
seks is privé en als je het al verteld laat er dan geen filmje van maken. en hoe je het voordoet.
so not done..

suc6 ermee
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
pi_49948967
Kijk effe naar het filmpje van die ADO keeper die met zo'n voorbindding werd genomen, dan weet je wat je te wachten staat

pi_49949020
mischien moet je ook vast oefenen met deep throaten van die dildo, je kunt erop wachten!
pi_49949032
Ik kom ook weer eens op Fok en dan kom je dit topic tegen
  woensdag 30 mei 2007 @ 23:38:27 #68
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_49949283
Goede OP, lag dubbel toen ik 'em las, lol!1@!!!

Maar huh!?...

Voorbinddildo?
Dan maar ff 2 maanden geen sex!

....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_49949497
Als ze je echt hard neemt lijkt het mij dat je zoiezo 2 maanden geen seks kunt hebben
  woensdag 30 mei 2007 @ 23:46:29 #70
139330 TNA
For the stars that shine
pi_49949637

hey postma
pi_49949664
ik ga morgen naar haar toe...
ze wil nog steeds doorzetten...

of ik maak het uit of ik moet eraan geloven :S

denk niet dat ik zo'n mooi meisje ooit terug krijg.
ze is half mexicaans en echt het mooiste wat ik ooit heb gezien, soort yolanthe alleen dan iets kleiner en mooier.

beter dan haar zal ik nooit krijgen, dat weet ik nu al zeker
  woensdag 30 mei 2007 @ 23:50:27 #73
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_49949717
kwaliteitstopic
pi_49949838
Kerel als je het niet wil maak het uit,ik zal me dus nooit in me reet laten nemen.
ook als was het je eigenschuld.
pi_49949946
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:44 schreef thijsltc het volgende:
Als ze je echt hard neemt lijkt het mij dat je zoiezo 2 maanden geen seks kunt hebben
Dit noemt men een lose-lose situatie.

Sterkte jongen
  donderdag 31 mei 2007 @ 00:03:21 #76
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_49950146
Take it like the little bitch you are...
Now tell me, who is your daddy??

Pulp fiction deja vu hiero
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_49950287
en.....hoe was het????
  donderdag 31 mei 2007 @ 00:14:50 #78
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_49950461
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:48 schreef Vistel het volgende:
ik ga morgen naar haar toe...
ze wil nog steeds doorzetten...

of ik maak het uit of ik moet eraan geloven :S

denk niet dat ik zo'n mooi meisje ooit terug krijg.
ze is half mexicaans en echt het mooiste wat ik ooit heb gezien, soort yolanthe alleen dan iets kleiner en mooier.

beter dan haar zal ik nooit krijgen, dat weet ik nu al zeker

Ik lig dubbel!!

Bukken en maar hopen dat ze ook vaseline gekocht heeft, als ik jou was zou ik voor de zekerheid ff een potje kopen.

Vriendin van TS
  donderdag 31 mei 2007 @ 00:29:55 #79
168659 Mihaelaz
South Park (L)
pi_49950874
onrespectvolle zak, je verdiende loon.
btw, hoe zwak dat je haar eerst niet wou rimmen terwijl zei wel al je pleziertjes moet ondergaan.
en zou je mijn vriend zijn, het was al lang uitgeweest
Screw you guys, I'm going home.
  donderdag 31 mei 2007 @ 00:31:18 #80
168659 Mihaelaz
South Park (L)
pi_49950922
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:44 schreef thijsltc het volgende:
ja hij zegt zelf dat het geen pijn doet dusss
Screw you guys, I'm going home.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 00:31:36 #81
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_49950929
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:11 schreef Vistel het volgende:
als ik het niet doe dan kan ik de eerste 2 maanden sex zeker vergeten (dat werd me ook ontzegd toen ik haar eerst niet wou rimmen) en mag ik haar ook niet meer anaal nemen.
Zij wou niet rimmen, jij wel, dus zei ze dat je haar niet mag rimmen omdatze jou niet wilde rimmen?
Sunchaser? Kasta? Xebro?
pi_49951229
hoe dan ook ik vind dat hij het moet doen.

ts hou ons up2date
  donderdag 31 mei 2007 @ 00:49:31 #83
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_49951375
wehehehehe dude......

your fucked
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_49951388
Ik hoop zo hard voor de TS dat dit niet serieus is

ik gok ook dat het een kloon is eigenlijk

en anders: sterkte vrijdag. Post je wel even hoe het was?
Extremistisch gematigd.
  donderdag 31 mei 2007 @ 00:51:45 #85
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_49951428
sinds waneer heet baffen rimmen?

dude ik wordt nu echt oud
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_49951521
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:06 schreef Vistel het volgende:als ze dit nu gewoon onder ons had gehouden...
Als ik me niet vergis ging het mis toen jij bepaalde intieme details niet voor je kon houden, waarom zou zij andersom haar mond dan moeten houden?
Ze heeft natuurlijk gewoon gelijk, als jij 'houden van' als excuus gebruikt om haar tot iets te dwingen heeft zij andersom dat recht ook.
Laat het een goede les zijn.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_49951575
whaha ik lig echt dubbel

Je gewoon laten nemen btw
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  donderdag 31 mei 2007 @ 01:03:40 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49951666
Beste SEX-topic sinds tijden.
Tranen van het lachen over mijn wangen.

Oh, en als je een beetje een vent bent laat je je niet chanteren en doe je zelf ook niet aan chantage.

vergeet niet het filmpje te posten van het resultaat?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 31 mei 2007 @ 01:05:52 #89
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_49951711
ik ben zo benieuwd naar het eind resultaat
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  donderdag 31 mei 2007 @ 01:07:07 #90
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_49951730
wtf is rimmen ?

Oh nvm

Bah
pi_49951790
Heerlijk topic dit
  donderdag 31 mei 2007 @ 01:11:57 #92
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_49951826
Als ze het een beetje goed doet, wil ie niet anders meer
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 31 mei 2007 @ 01:19:09 #93
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_49951983
haha.. benieuwd hoe dit gaat aflopen
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  donderdag 31 mei 2007 @ 01:20:05 #94
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49952009
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:15 schreef Echo99 het volgende:
Kut kloon.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 31 mei 2007 @ 01:58:28 #95
176521 Grulez
rasgroninger
pi_49952522
Eindelijk een goed topic.
pi_49952891
ik zou me gewoon keihard anaal laten uitwonen,..
en dan alles ontkenne
"vriend: "pak een stoel en kom erbij zitten
jij:Nee dank je,.. ik blijf liever even staan!
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  donderdag 31 mei 2007 @ 02:36:19 #98
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_49952937
Jezus wat een kul.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  donderdag 31 mei 2007 @ 02:37:36 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49952947
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 02:36 schreef cerror het volgende:
Jezus wat een lul. dildo
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 31 mei 2007 @ 02:39:54 #100
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49952963
Misschien vind TS het leuk om met zichzelf te spelen als zijn vriendin hem helemaal openscheurt?

Heb je trouwens ook al een sms'je gehad dat ze nog wel een kruk voor je hebben om op te zitten?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')