een voorbinddildo is toch gladder dus toch minder pijnlijk?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:16 schreef Kreupelhout het volgende:
Pfff zit hier een partij te lachen! Beetje een American Pie scenario!
Maarja joh, doe eens gek en laat je door je vriendin neuken
Alleen wel even in de gaten houden dat zo'n dildo iets anders is dan een echte pik... Zet maar vast een potje vaseline klaar Whahaha!![]()
Wat is daar nou erg aan? Een frietje zonder is toch ook minder lekker dan een frietje speciaal?quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:26 schreef markiemark het volgende:
[..]
Wat is daar nou erg aan? Een frietje zonder is toch ook minder lekker dan een frietje speciaal?
ging toch per ongeluk, ik kwam bijna klaar en toen ging ik dieper en sneller alsof we gewoon sex hadden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:29 schreef erodome het volgende:
Als je van me houdt mag ik je in je kontje neuken, JEZUS ZEG!!!!!!!!!
Hoe dieptriest, echt afschuwelijk en dan ook nog gaan raggen en haar pijn doen, je verdient niet beter dan keihard anaal gepakt te worden, vindt je dat zelf nu ook niet een beetje?
precies zo denk ik er ook over, anaal?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:29 schreef erodome het volgende:
Hoe dieptriest, echt afschuwelijk en dan ook nog gaan raggen en haar pijn doen, je verdient niet beter dan keihard anaal gepakt te worden, vindt je dat zelf nu ook niet een beetje?
precies,en anaal keihard raggen is gewoon zieligquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:29 schreef erodome het volgende:
ik hoop trouwens voor je dat je dit niet meentquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:26 schreef markiemark het volgende:
[..]
Wat is daar nou erg aan? Een frietje zonder is toch ook minder lekker dan een frietje speciaal?
ja ze was toch onervaren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:33 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad. Waarom iemand zo pushen aan het begin van een relatie? Zeker als het iemand is die nog maagd was en dus nog maar weinig ervaring heeft. Dan heb je veel te ontdekken. Verder vind ik niet dat bepaalde handelingen 'erbij horen'. Je doet die handelingen (zoals anale seks) er geleidelijk aan bij, naar behoefte. Is die er niet, dan doe je het niet! Niks moet. Seks doe je omdat je het allebei graag wilt. Niet om je eigen wensen te bevredigen. Waardeloos hoor!
Niks mis met het introduceren/voorstellen van bepaalde seksuele handelingen maar doe dat dan op een andere manier en niet door iemand te chanteren met domme zinnen als 'maar als je van me houdt, dan...Sowieso vind ik anale seks, rimmen, strap ons etc. geen seks voor beginners. Maar dat is misschien een persoonlijk oordeel. Waarom al die extra dingen zo snel. Leer eerst eens genieten van elkaar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:35 schreef Vistel het volgende:
[..]
ja ze was toch onervaren.
gebeft worden leek haar ook vies, net als rimmen en achteraf vond ze het ook lekker en geil.
maar goed, ik ga haar nu ff bellen, ik hoop dat dit een grapje van haar was want ze heeft soms vreemde humor.
Zij snapt hetquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:29 schreef erodome het volgende:
waarom reageer je hier serieus opquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Niks mis met het introduceren/voorstellen van bepaalde seksuele handelingen maar doe dat dan op een andere manier en niet door iemand te chanteren met domme zinnen als 'maar als je van me houdt, dan...Sowieso vind ik anale seks, rimmen, strap ons etc. geen seks voor beginners. Maar dat is misschien een persoonlijk oordeel. Waarom al die extra dingen zo snel. Leer eerst eens genieten van elkaar.
Ja ja, je hebt totaal geen controle over jezelf, kan er niets aan doen, maak dat de kat maar wijs....quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:31 schreef Vistel het volgende:
[..]
ging toch per ongeluk, ik kwam bijna klaar en toen ging ik dieper en sneller alsof we gewoon sex hadden.
de muziek stond ook hard aangezien ouders thuis waren dus ik hoorde haar ook niet zo snel schreeuwen dat het pijn deed
woowquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:56 schreef Byte_Me het volgende:
wat voor maatje heeft ze gekocht? zoiets misschien?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:16 schreef Aventura het volgende:
Laat je even weten hoe het was?
Dude!!quote:"ik bef je ook als je ongestelt bent"
heb je dat iig gehadquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:36 schreef Re het volgende:
met een beetje geluk ragt ze je kringspier verrot![]()
Ik gun hem toch wel zo'n omvang, eigenlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:56 schreef Byte_Me het volgende:
wat voor maatje heeft ze gekocht? zoiets misschien?
[afbeelding]
net een heel lang gesprek gehad.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:37 schreef RonaldV het volgende:
Een beetje vent gaat dus voor de twee maanden geen sex. Sterkte!
Ben een kerel, onderga je lot, en bewijs dat je ballen en een geile vriendin hebtquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:06 schreef Vistel het volgende:
[..]
ik heb dus ooit met mijn dronken kop verteld hoe ik haar de eerste keer anaal heb genomen en daar is door een vriend een opname van gemaakt. deze opnamen laat mij zien hoe ik voordoe hoe ik haar nam.
ja heel kinderlijk misschien maar mannen onder elkaar zijn soms zo (zeker met bier).
ja met dichtgeknepen billtjes doet het zeer hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:06 schreef Vistel het volgende:
... dan zou ik er in dronken toestand misschien best een keer voor open staan maar nu
Stel je voor hoe zij zich voelt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:22 schreef Vistel het volgende:
[..]
een voorbinddildo is toch gladder dus toch minder pijnlijk?
ik heb wel eens een vinger erin gehad en dat was wel fijn maar toen ze twee vingers erin deed deed het erg pijn, ik voel me smerig/homo als er opeens iets groots in komt en dan verkramp ik schijnbaar.
ik ben nog wel een popper liggen, werkt dat goed?
Dit noemt men een lose-lose situatie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:44 schreef thijsltc het volgende:
Als ze je echt hard neemt lijkt het mij dat je zoiezo 2 maanden geen seks kunt hebben
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:48 schreef Vistel het volgende:
ik ga morgen naar haar toe...
ze wil nog steeds doorzetten...
of ik maak het uit of ik moet eraan geloven :S
denk niet dat ik zo'n mooi meisje ooit terug krijg.
ze is half mexicaans en echt het mooiste wat ik ooit heb gezien, soort yolanthe alleen dan iets kleiner en mooier.
beter dan haar zal ik nooit krijgen, dat weet ik nu al zeker
ja hij zegt zelf dat het geen pijn doet dusssquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:44 schreef thijsltc het volgende:
Als ze je echt hard neemt lijkt het mij dat je zoiezo 2 maanden geen seks kunt hebben
Zij wou niet rimmen, jij wel, dus zei ze dat je haar niet mag rimmen omdatze jou niet wilde rimmen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:11 schreef Vistel het volgende:
als ik het niet doe dan kan ik de eerste 2 maanden sex zeker vergeten (dat werd me ook ontzegd toen ik haar eerst niet wou rimmen) en mag ik haar ook niet meer anaal nemen.
Als ik me niet vergis ging het mis toen jij bepaalde intieme details niet voor je kon houden, waarom zou zij andersom haar mond dan moeten houden?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:06 schreef Vistel het volgende:als ze dit nu gewoon onder ons had gehouden...
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:15 schreef Echo99 het volgende:
Kut kloon.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |