Waarmee!?quote:Op zondag 24 juni 2007 01:55 schreef Dudez0r het volgende:
Hoe groot is de kans nu dat ik besmet ben?
Ken je die tekst op de bijsluiter van koortslipcreme? Na smeren contact met ogen en genitaliën vermijden.quote:
Maar is het ook erg? Want ik had zelf de koortslip en zij had dat op dat moment nog niet dus dan moet ik het eerst aan haar hebben gegeven en zij dan weer aan mij.quote:
Je komt er in elk geval nooit meer vanaf, en het kan erg vervelend zijn als je echt genitale herpes krijgt.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:07 schreef Dudez0r het volgende:
[..]
Maar is het ook erg? Want ik had zelf de koortslip en zij had dat op dat moment nog niet dus dan moet ik het eerst aan haar hebben gegeven en zij dan weer aan mij.
Maar hoe groot is die kans?quote:Op zondag 24 juni 2007 02:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Je komt er in elk geval nooit meer vanaf, en het kan erg vervelend zijn als je echt genitale herpes krijgt.![]()
Als jij blaasjes hebt, en het vocht van die blaasjes komt op haar lippen.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:07 schreef Dudez0r het volgende:
[..]
Maar is het ook erg? Want ik had zelf de koortslip en zij had dat op dat moment nog niet dus dan moet ik het eerst aan haar hebben gegeven en zij dan weer aan mij.
quote:Op zondag 24 juni 2007 02:11 schreef mazaru het volgende:
Heb je geen koortslippencreme?
Smeer hem daar mee in, baat het niet, dan schaadt het niet.
Je mama wil je vast wel even helpen insmeren.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:13 schreef Dudez0r het volgende:
Dus ik ben best wel fucked nukijk wel even of we die creme hebben.
Als ik jou was, zou ik niet te lang wachten dude. Echt.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:13 schreef Dudez0r het volgende:
Dus ik ben best wel fucked nukijk wel even of we die creme hebben.
Ja ik kwam er thuis pas achter dat ik een koortslip had.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:14 schreef mootie het volgende:
Trouwens........ heftig gaan zoenen met een koortslip is al een slecht plan, zometeen heeft zij ook voor de rest van haar leven last van een koortslip!!!!
Dat zou ik zeker eerst even doenquote:Op zondag 24 juni 2007 02:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
![]()
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Eerst even de bijsluiter lezen in ieder geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |