Of gewoon de Url van die pagina hier neer copieren. Dat werkt ook gewoon.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoofdletters?
Alinea's?
Spelling?
Link naar het filmpje?
Om je te helpen, naast een youtubefilmpje staat een adres in het vakje URL. Daar kopieren en hier plakken.
Doe deze er ook maar bij.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:47 schreef trebbors het volgende:
http://www.leren.nl/rubriek/talen/nederlands/
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:59 schreef naku2233 het volgende:
Volwassen reacties had haast zit net een week op internet en een uur op fok.
mijn exuus voor de spelfouten en de niet aanwezige links, zal me best doen om dit te te verhelpen maar in de tijd dat het mij kost om dit te doen kunnen jullie misschien reageren op het bercht en niet op de manier waarop deze geschreven is bedankt voorde moeite en de aandacht voor mij die jullie me willen geven
Dit soort gesprekken ontstaan omdat ze waarschijnlijk iets onverklaarbaars in de lucht zien en/of hebben gezien. Waarom het dan opeens stopt, komt omdat ze in die tijd ontvoert zijn door de geduchte inzittenden van het onverklaarbare fenomeen wat ze eerder zagen. Er onstaat een ruis en/of het valt even stil. Daarna zul je ze waarschijnlijk gewoon weer horen babbelen van 'hé Paul, is there some more coffee in the back'. Wat er in die tussentijd is gebeurd, we'll never know...quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:40 schreef naku2233 het volgende:
.. nu weet ik het niet meer waarom dit soort gesprekken en waarom hoor je de rest niet?
Je zinsbouwen zijn iig goedquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:20 schreef naku2233 het volgende:
behalve spellen dan
ik wil je echt niet belachelijk maken,maar ik begrijp niks van wat je typtquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:18 schreef naku2233 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=C9runNgtTb0
Tot mij spijt is ook dit niet het filmpje wat ik zag maar het lijkt er veel op.
ben nog steedsn op zoek en bedankt voor je reactie zonder op mij spelfouten te letten al was hij wat flauw.Waarom zegt de neen dat hij niks ziet terwijl je op het filmpje zelfs iets ziet en zijn collega zegt dat het recht voor hem ia en wat vliegt er om de tether heen de ronde schrijven
quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:30 schreef naku2233 het volgende:
Je maakt me niet belachelijk. Het is een eerlijke mening en ik moet er inderdaad wat meer tijd voor nemen. Wat vond je van het filmpje beide dan.
Is het verstandig om een nieuw topic te beginnen met bijbehoorende links en een duidelijk verhaal
of ga ik gewoon verder met deze en prop er gewoon links bij.
Is deze tekst leesbaar. haha
De ts, topicstarter, ben jij dusquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:36 schreef naku2233 het volgende:
sorry ts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |