abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53380634
Ok dit is de eerste keer dat ik een topic plaats dus ik hoop dat ik niemand teleur stel.
op youtube vond ik een filmpje waar in verschillende gesprekken met astronauten op te zien en horen was. ik stond verbaasd van wat ik hoorde er waren veschillende uitspraken je moet het zelf eve opzoeken ben nog niet zo dgoed met links. dit was wat er gezegd werd;.
housten i have a boggy at 10 o'clock waarna de verbinding verbroken wed verder een vrouwelijke astronout die zei i still have the alien spacecraft onder observation, de laatste waren 2 astraouten die een ruimtewandeling aan het maken waren zegt de een do you see dat craft in front of you waarop de ander zegt i dont know what you meen . it's richt in front of you zegt de eerste,i don'te wat you meen
oh ok is het laatste wat je hoort. voor mij is dit nog het beste bewijs wat er is op het gebied van ufo enwat wij er niet van mogen weten. voorday ik deze filmpjes zag had ik niet het iedee dat het fenomeen echt besrond behalve in ieders hoofd nu weet ik het niet meer waarom dit soort gesprekken en waarom hoor je de rest niet?
pi_53380741
Hoofdletters?
Alinea's?
Spelling?

Link naar het filmpje?
Om je te helpen, naast een youtubefilmpje staat een adres in het vakje URL. Daar kopieren en hier plakken.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_53380776
boggy?
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_53380789
weet niet...weet niet...weet niet...
pi_53380831
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoofdletters?
Alinea's?
Spelling?

Link naar het filmpje?
Om je te helpen, naast een youtubefilmpje staat een adres in het vakje URL. Daar kopieren en hier plakken.
Of gewoon de Url van die pagina hier neer copieren. Dat werkt ook gewoon.
pi_53380895
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_53381066
Volwassen reacties had haast zit net een week op internet en een uur op fok.
mijn exuus voor de spelfouten en de niet aanwezige links, zal me best doen om dit te te verhelpen maar in de tijd dat het mij kost om dit te doen kunnen jullie misschien reageren op het bercht en niet op de manier waarop deze geschreven is bedankt voorde moeite en de aandacht voor mij die jullie me willen geven
pi_53381110
Nee, want ik heb nog steeds het filmpje niet gezien. Bovendien kom ik niet verder dan 4 regels in je post, het is gewoon onleesbaar.

Maar welke redenen heb je om aan te nemen dat het filmpje echt is?
pi_53381261
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:59 schreef naku2233 het volgende:
Volwassen reacties had haast zit net een week op internet en een uur op fok.
mijn exuus voor de spelfouten en de niet aanwezige links, zal me best doen om dit te te verhelpen maar in de tijd dat het mij kost om dit te doen kunnen jullie misschien reageren op het bercht en niet op de manier waarop deze geschreven is bedankt voorde moeite en de aandacht voor mij die jullie me willen geven

Zolang er geen linkjes zijn, valt er nog niet veel aandacht te geven aan je
Maar bij deze toch een beetje dan, het is frappant idd en nu die linkjes !

pi_53381294
http://www.youtube.com/watch?v=zpK5a5l8Y58 Dit is niet het filmpje die ik eerder zag, maar het gesprek tussen de 2 astronouten zit er wel bij . hoop dat ik de link goed heb geplaatst zal de rest zoeken,waarom het filmpje voor mij als waar over kwam is dat ik niet snap waar het gesprek over ging als het niet gewoon over een ufo ging. wat duidelijk van de 2e astronout niet beroken mocht worden.

Ik ga opzoek naar de rest.
pi_53381359
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:40 schreef naku2233 het volgende:
.. nu weet ik het niet meer waarom dit soort gesprekken en waarom hoor je de rest niet?
Dit soort gesprekken ontstaan omdat ze waarschijnlijk iets onverklaarbaars in de lucht zien en/of hebben gezien. Waarom het dan opeens stopt, komt omdat ze in die tijd ontvoert zijn door de geduchte inzittenden van het onverklaarbare fenomeen wat ze eerder zagen. Er onstaat een ruis en/of het valt even stil. Daarna zul je ze waarschijnlijk gewoon weer horen babbelen van 'hé Paul, is there some more coffee in the back'. Wat er in die tussentijd is gebeurd, we'll never know...

goeie reactie of nie
pi_53381389
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:10 schreef naku2233 het volgende:

Ik ga opzoek naar de rest.
toppie, een welkome nieuwe fokker..
pi_53381477
http://www.youtube.com/watch?v=C9runNgtTb0
Tot mij spijt is ook dit niet het filmpje wat ik zag maar het lijkt er veel op.
ben nog steedsn op zoek en bedankt voor je reactie zonder op mij spelfouten te letten al was hij wat flauw.Waarom zegt de neen dat hij niks ziet terwijl je op het filmpje zelfs iets ziet en zijn collega zegt dat het recht voor hem ia en wat vliegt er om de tether heen de ronde schrijven
pi_53381499
Bedankt sweetgirl , doe me best word hier vast beterin leer erg snel
pi_53381509
behalve spellen dan
pi_53381541
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:20 schreef naku2233 het volgende:
behalve spellen dan
Je zinsbouwen zijn iig goed
pi_53381544
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:18 schreef naku2233 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=C9runNgtTb0
Tot mij spijt is ook dit niet het filmpje wat ik zag maar het lijkt er veel op.
ben nog steedsn op zoek en bedankt voor je reactie zonder op mij spelfouten te letten al was hij wat flauw.Waarom zegt de neen dat hij niks ziet terwijl je op het filmpje zelfs iets ziet en zijn collega zegt dat het recht voor hem ia en wat vliegt er om de tether heen de ronde schrijven
ik wil je echt niet belachelijk maken,maar ik begrijp niks van wat je typt

als je er nou eens gewoon de tijd voor neemt,kunnen wij het tenminste lezen

(en nu ga ik het filmpje kijken)
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_53381711
Je maakt me niet belachelijk. Het is een eerlijke mening en ik moet er inderdaad wat meer tijd voor nemen. Wat vond je van het filmpje beide dan.
Is het verstandig om een nieuw topic te beginnen met bijbehoorende links en een duidelijk verhaal
of ga ik gewoon verder met deze en prop er gewoon links bij.
Is deze tekst leesbaar. haha
pi_53381760
OH ja bedankt voor de tip.
is de lik goed?
pi_53381787
Even tussendoor: Is de TS Belg?
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_53381835
dat is al beter

apart filmpje idd...

deze is ook de moeite waard om te kijken
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_53381852
sorry ts
pi_53381928
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:30 schreef naku2233 het volgende:
Je maakt me niet belachelijk. Het is een eerlijke mening en ik moet er inderdaad wat meer tijd voor nemen. Wat vond je van het filmpje beide dan.
Is het verstandig om een nieuw topic te beginnen met bijbehoorende links en een duidelijk verhaal
of ga ik gewoon verder met deze en prop er gewoon links bij.
Is deze tekst leesbaar. haha
wa lief.

De tekst is leesbaar, je moet alleen even soms goed kijken of je wel alle toetsen (incl. de i's, komma's en de spaties ) goed intypt . Mij maakt het niet zoveel uit, misschien vinden anderen wel dat je misschien een nieuw topic kan openen. Tot nu toe is het nog redelijk lees- en begrijpbaar hoor . Gewoon af en toe even diep inademen. Komt tijd, komt raad en/of iets meer geduld enzo of iig voor jezelf om de toetsen beter in te toetsen.

Succes iig met je topic !

Het filmpje was idd wel intrigrerend.
pi_53381953
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:36 schreef naku2233 het volgende:
sorry ts
De ts, topicstarter, ben jij dus

pi_53382034
Ok maar wat we horen en zien betekend toch iets.
Waarom word daar geen aandcht aan besteed.
Wat je ziet is toch geen ruimteaval of een weerbalon en waarom beweegt er zoveel van en naar de planeet, je kan niet zeggen dat een meteoriet zig door de zwaartekracht van de planeet heenwurmt.
hij moet er door worden aangetrokken en kan niet van richting veranderen toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')