Lol, dat kan helemaal niet!quote:ik ben klaar....en er is nog wat over
Je moet het ook niet 3 maanden laten liggen..quote:Op maandag 16 juli 2007 12:33 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Die chips wordt oud en zacht en dat vreet gewoon niet.
ik moest best hard lachenquote:Op maandag 16 juli 2007 12:38 schreef Sanderrrr het volgende:
ik vind het wel goor als iemand zo z'n hele hand in die chipsbak duwt en dan een volle hand in 1 keer in z'n mond stopt waar de helft weer uitvalt en heel z'n handen onder de slijm zitten en die dan weer in de chipsbak duwen.dan hoef ik niet meer.
niet dat ik dit ooit heb meegemaakt.
Beste tip ooit voor de TSquote:Op maandag 16 juli 2007 12:41 schreef rival het volgende:
ik vreet chips gewoon uit de zak!
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:41 schreef rival het volgende:
Same herequote:Op maandag 16 juli 2007 12:41 schreef rival het volgende:
en om toe te voegen, als ik klaar ben is de zak ook leeg, dus nooit problemen met restjes chips die zacht wordenquote:Op maandag 16 juli 2007 12:41 schreef rival het volgende:
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:48 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
en om toe te voegen, als ik klaar ben is de zak ook leeg, dus nooit problemen met restjes chips die zacht worden![]()
inderdaad! als de zak open gaat issie leeg ookquote:Op maandag 16 juli 2007 12:48 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
en om toe te voegen, als ik klaar ben is de zak ook leeg, dus nooit problemen met restjes chips die zacht worden![]()
daarom doe ik dat dus niet. ben je lekker aan het eten kom je er ineens achter dat je weer een halve kilo zwaarder weegt.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:48 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
whaha een half uur erna heb ik hetzelfde gewicht gewoon hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 12:58 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
daarom doe ik dat dus niet. ben je lekker aan het eten kom je er ineens achter dat je weer een halve kilo zwaarder weegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |