Ik denk dat je op wat spelfouten na helemaal gelijk hebt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:04 schreef Syd het volgende:
......uitte
Vanmorgen kwam de schoonmaakster, opgegeven moment hadden we het over homos, dus ik zeg zo dat ik vond dat homo's gewoon niet kunnen daarvoor is deze wereld niet.....mijn fiucking mening!!!....er aan doen kan ik tohc niks en het is er toch net als onkruid maarja het blijft mijn fucking mening!!!!!!
en nu is dat mens boos op mij en heeft ontslag genomen omdat haar zoon dus blijkbaar homo is....
en nu is me moeder ook nog keer boos op mij omdat het moeilijk is om een nieuwe te vinden :S
en ze wou me een klap voor mijn kop geven :s
Ja sorry maar ik heb er gewoon schijthekel aan...en ik mag in mijn eigenhuis dit zeggen vind ik.....maarja nu is iedereen hier in huis boos op mij :s
fuck dat allemaal....:(![]()
alles is net als onkruid,,,,, valt niks tegen te doen en het blijft maar groeienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:07 schreef mike4141 het volgende:
TS, wat een kortzichtig figuurtje ben jij
'het is er toch net als onkruid' < als we het nou over de taliban hadden gehad had je een punt gehad, maar dit slaat alles
discrimineren/racisme is toch zoooooooooooooooooooo 1945![]()
het ging niet om het slaan maar omdat ze ontslag neemt omdat ik gewoon schijthekel aan homo;s hebquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:11 schreef Asmodean het volgende:
Past het niet beter in je levensvisie die schoonmaker te gaan slaan omdat ze een vrouw is en een andere mening heeft? Wat denkt dat vrouwmens wel niet!
Niet kunnen wat?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:04 schreef Syd het volgende:
dus ik zeg zo dat ik vond dat homo's gewoon niet kunnen
Je hebt een schijthekel aan homo's? Waarom? Omdat je stiekem zelf homo bent? Ken je uberhaupt homo's?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:12 schreef Syd het volgende:
[..]
het ging niet om het slaan maar omdat ze ontslag neemt omdat ik gewoon schijthekel aan homo;s heb
tssk..... mensen die een schoonmaker nemen terwijl ze ook kinderen hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:04 schreef Syd het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
Als jij nou homo was, dan had je moeder geen schoonmaakster nodig. en had je het zelf gedaan
En terecht! Ga gauw terug onder die steen waar je vandaan kwam!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:04 schreef Syd het volgende:
en ze wou me een klap voor mijn kop geven :s
lesbo's kunnen zeker wel, mits goedgekeurd door hetero TS...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:12 schreef Syd het volgende:
[..]
het ging niet om het slaan maar omdat ze ontslag neemt omdat ik gewoon schijthekel aan homo;s heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |