Ik denk dat je op wat spelfouten na helemaal gelijk hebt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:04 schreef Syd het volgende:
......uitte
Vanmorgen kwam de schoonmaakster, opgegeven moment hadden we het over homos, dus ik zeg zo dat ik vond dat homo's gewoon niet kunnen daarvoor is deze wereld niet.....mijn fiucking mening!!!....er aan doen kan ik tohc niks en het is er toch net als onkruid maarja het blijft mijn fucking mening!!!!!!
en nu is dat mens boos op mij en heeft ontslag genomen omdat haar zoon dus blijkbaar homo is....
en nu is me moeder ook nog keer boos op mij omdat het moeilijk is om een nieuwe te vinden :S
en ze wou me een klap voor mijn kop geven :s
Ja sorry maar ik heb er gewoon schijthekel aan...en ik mag in mijn eigenhuis dit zeggen vind ik.....maarja nu is iedereen hier in huis boos op mij :s
fuck dat allemaal....:(![]()
alles is net als onkruid,,,,, valt niks tegen te doen en het blijft maar groeienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:07 schreef mike4141 het volgende:
TS, wat een kortzichtig figuurtje ben jij
'het is er toch net als onkruid' < als we het nou over de taliban hadden gehad had je een punt gehad, maar dit slaat alles
discrimineren/racisme is toch zoooooooooooooooooooo 1945![]()
het ging niet om het slaan maar omdat ze ontslag neemt omdat ik gewoon schijthekel aan homo;s hebquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:11 schreef Asmodean het volgende:
Past het niet beter in je levensvisie die schoonmaker te gaan slaan omdat ze een vrouw is en een andere mening heeft? Wat denkt dat vrouwmens wel niet!
Niet kunnen wat?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:04 schreef Syd het volgende:
dus ik zeg zo dat ik vond dat homo's gewoon niet kunnen
Je hebt een schijthekel aan homo's? Waarom? Omdat je stiekem zelf homo bent? Ken je uberhaupt homo's?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:12 schreef Syd het volgende:
[..]
het ging niet om het slaan maar omdat ze ontslag neemt omdat ik gewoon schijthekel aan homo;s heb
tssk..... mensen die een schoonmaker nemen terwijl ze ook kinderen hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:04 schreef Syd het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
Als jij nou homo was, dan had je moeder geen schoonmaakster nodig. en had je het zelf gedaan
En terecht! Ga gauw terug onder die steen waar je vandaan kwam!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:04 schreef Syd het volgende:
en ze wou me een klap voor mijn kop geven :s
lesbo's kunnen zeker wel, mits goedgekeurd door hetero TS...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:12 schreef Syd het volgende:
[..]
het ging niet om het slaan maar omdat ze ontslag neemt omdat ik gewoon schijthekel aan homo;s heb
In jouw eigen huis? Volgens mij hebben papa en mama het voor het zeggen in 'jouw' huis.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:04 schreef Syd het volgende:
Ja sorry maar ik heb er gewoon schijthekel aan...en ik mag in mijn eigenhuis dit zeggen vind ik.....maarja nu is iedereen hier in huis boos op mij :s
Nee, want ik wist dus niet dat haar zoon homo is want me moeder kwam er net mee aanzetten....ze kon ook gewoon naar me toe komen, in me gezicht zeggen wat er is en dan had ik tenminsten een discussie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:23 schreef zatoichi het volgende:
Natuurlijk is dat jouw mening, maar wie kaatst kan de bal verwachten. Wat denk jij nou, dat anderen ook jouw mening moeten hebben? Natuurlijk niet; het is haar mening om boos te zijn over jouw opmerking. Dat had je van tevoren kunnen bedenken.
Ik kan ook roepen dat jouw moeder een hoer is; mijn mening. Maar dat maakt het nog niet juist om zoiets te roepen.
Goede schoonmaaksters zijn schaars en kunnen overal per direct aan de slag. Waarom zou ze in discussie gaan met een snotneus?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:26 schreef Syd het volgende:
in me gezicht zeggen wat er is en dan had ik tenminsten een discussie.
Hoogstwaarschijnlijk geldt dat ook voor haar zoon.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:26 schreef Syd het volgende:
Want heb nog nooooit never problemen met haar gehad, ze is een super aardige vrouw waarmee je goed kon praten....
Dude, jij bent degene die agressief handelt door je mening over homo's zomaar te spuien.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:30 schreef Syd het volgende:
ja dus voor alles weglopen is goede zaak. nee dan ben je gewoon triest en zo komt agressie vanzelf
en 2 vrouwen vind je natuurlijk wel weer geil??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:32 schreef Syd het volgende:
dat zal wel zo zijn, algmeen zijn homo's ook aardig, maar ik moet gewoon niks van ze, omdat het gewoon niet kan VIND ik
Oh, je bent het nu aan het afzwakken, nu vind je 'ze' ineens wel aardig...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:32 schreef Syd het volgende:
dat zal wel zo zijn, algmeen zijn homo's ook aardig, maar ik moet gewoon niks van ze, omdat het gewoon niet kan VIND ik
Zeg ik dat ik homo´s geen aardig mensen zijn?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, je bent het nu aan het afzwakken, nu vind je 'ze' ineens wel aardig...
Hoezo kán het niet? De praktijk bewijst dat het wél kan.
Het is niet de persoon, ik heb veel mensen gezien waarvan ik niet dacht dat ze homo waren, maar toen ik het wist wil ik er gewoon niks van hebben ....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:37 schreef Ripley het volgende:
waarom heb je eigenlijk een hekel aan homo's?
Want?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:39 schreef Syd het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik homo´s geen aardig mensen zijn?
Nee, ik heb het over hun ideen 2 mannen met elkaar, samen trouwen en nu ook nog kinderen adopteren....
en ondertussen wel rukken op lesbische pr0n zekerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:39 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over hun ideen 2 mannen met elkaar, samen trouwen en nu ook nog kinderen adopteren....
Ja:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:39 schreef Syd het volgende:
quote:
Wist je dat bejaarde mensen ook wel 's seks hebben? Denk dáár maar 's bij na!quote:Nee, ik heb het over hun ideen 2 mannen met elkaar, samen trouwen en nu ook nog kinderen adopteren....
Ja en.... verklaar u naderquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:39 schreef Syd het volgende:
[..]
Als je een grote jongen bent, moet je naar het station gaan een groep Marokkanen opzoeken en je mening over hun uiten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:30 schreef Syd het volgende:
ja dus voor alles weglopen is goede zaak. nee dan ben je gewoon triest en zo komt agressie vanzelf
Mag.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:32 schreef Syd het volgende:
Ja ik heb een hekel aan homo's, jullie zien dit woord meteen als een persoon zelf, een homo heeft vast wel meer gedachten waar ik het ook mee eens ben, maar hij heeft 1 ding en daarvan heb ik een schijthekel aan en gewoon niet kunnen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja:
[..]
[..]
Wist je dat bejaarde mensen ook wel 's seks hebben? Denk dáár maar 's bij na!
Geeft mooi aan wat voor triest figuur je bent.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:40 schreef Syd het volgende:
[..]
Het is niet de persoon, ik heb veel mensen gezien waarvan ik niet dacht dat ze homo waren, maar toen ik het wist wil ik er gewoon niks van hebben ....
dat zei ik toch maar volgens mij leest "Syd" alleen de laatse paar postsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:43 schreef Asmodean het volgende:
[..]
en ondertussen wel rukken op lesbische pr0n zeker
Ja okay, ik heb niet zo gezegd zoals jij hier beschrijft, ik was inderdaad meteen hard mijn mening aan het uiten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Mag.
Het ligt er maar net aan hoe je het precies zegt. Ik kan me niet voorstellen dat een paar aardige woorden over homo's en daarachter je mening (zoals in de quote hierboven) de werkster hebben weggejaagd. Dus hoe het je 't gezegd?
Wie ben jij dat je uitmaakt of de liefde/lust tussen 2 consenting adults niet kan? Je hoeft er zelf toch niet aan mee te doen als het je niks lijkt?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:47 schreef Syd het volgende:
[..]
Ja ik heb een hekel aan homo's, jullie zien dit woord meteen als een persoon zelf, een homo heeft vast wel meer gedachten waar ik het ook mee eens ben, maar hij heeft 1 ding en daarvan heb ik een schijthekel aan en gewoon niet kunnen.
over dat heb ik geen probleem, maar willen 2 vrouwen een kind gaan adopteren dan vind ik dit niet kunnen, want dat hoor gewoon niet een kind door een vader en een moeder opgevoed te worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:49 schreef simplemouse het volgende:
[..]
dat zei ik toch maar volgens mij leest "Syd" alleen de laatse paar posts
Verder als je je dag weer goed wil maken
bied je gewoon je excuse aan die vrouw aan en maak je het hele huis voor de rest van je leven schoon zodat je moeder ook een beetje trots op je kan zijn
Dan moet je ook niet janken over de reacties van anderen. En hup, een emmer sop halen en de plee poetsen jij! Had je de werkster maar niet weg moeten jagenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:50 schreef Syd het volgende:
[..]
Ja okay, ik heb niet zo gezegd zoals jij hier beschrijft, ik was inderdaad meteen hard mijn mening aan het uiten.
Maar zo ben ik, en het doet me verder eigenlijk ook helemaal niks wat anderen van vinden.
lees je eerste post nog eens door en kijk eens of dit antwoord dat nog kloptquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:50 schreef Syd het volgende:
[..]
Ja okay, ik heb niet zo gezegd zoals jij hier beschrijft, ik was inderdaad meteen hard mijn mening aan het uiten.
Maar zo ben ik, en het doet me verder eigenlijk ook helemaal niks wat anderen van vinden.
Pfff zoiets heet toch meningen ik maak ook helemaal niks uit. ja VOOR MEZELF wat jij er van vind doe dat, maar ik vind het gewoon niet....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wie ben jij dat je uitmaakt of de liefde/lust tussen 2 consenting adults niet kan? Je hoeft er zelf toch niet aan mee te doen als het je niks lijkt?
Dat is wat jij vindt. Er zijn een heleboel mensen die hun kinderen opvoeden op een manier die ik niet zou kiezen. Maar zolang ze hun kinderen met liefde en zonder geweld opvoeden, moeten ze het zelf weten. Het zijn tenslotte hun kinderenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:52 schreef Syd het volgende:
[..]
over dat heb ik geen probleem, maar willen 2 vrouwen een kind gaan adopteren dan vind ik dit niet kunnen, want dat hoor gewoon niet een kind door een vader en een moeder opgevoed te worden.
Bij jou is het blijkbaar ook goed mis gegaan met een man en een vrouw.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:52 schreef Syd het volgende:
[..]
over dat heb ik geen probleem, maar willen 2 vrouwen een kind gaan adopteren dan vind ik dit niet kunnen, want dat hoor gewoon niet een kind door een vader en een moeder opgevoed te worden.
Je staat achter wat je zegt, daar is niets mis mee. Maar er is een plaats en een tijd voor het uiten van zulke dingen. Je hebt met je harde bewoordingen de werkster van je moeder weggejaagd, en dat was niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:50 schreef Syd het volgende:
[..]
jullie denken ook meteen dat ik hier niks doe he, ik heb hier ook zo mijn verplichte taken te doen, ons huisje is geen rijtjes huis namelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet janken over de reacties van anderen. En hup, een emmer sop halen en de plee poetsen jij! Had je de werkster maar niet weg moeten jagen
Je kamer opruimen telt niet mee eh.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:55 schreef Syd het volgende:
[..]
jullie denken ook meteen dat ik hier niks doe he, ik heb hier ook zo mijn verplichte taken te doen, ons huisje is geen rijtjes huis namelijk.
nee, een kind moet gewoon een vader hebben waar die dingen kwijt kan, en een moeder waar die dingen kwijt kan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:54 schreef DaFan het volgende:
[..]
Bij jou is het blijkbaar ook goed mis gegaan met een man en een vrouw.
Hoezo zou het niet kunnen? Als de ouders (m-m, v-v, v-m) van hun kind houden hebben ze toch allemaal het beste voor voor hun eigen kind.
gefeliciteerd met je paar extra takenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:55 schreef Syd het volgende:
[..]
jullie denken ook meteen dat ik hier niks doe he, ik heb hier ook zo mijn verplichte taken te doen, ons huisje is geen rijtjes huis namelijk.
Ik vind dat jij het Nederlands nog brakker beheerst dan mijn nichtje van 5. Leer eens fatsoenlijk typen, enorm simpele ziel dat je bent.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:54 schreef Syd het volgende:
[..]
Pfff zoiets heet toch meningen ik maak ook helemaal niks uit. ja VOOR MEZELF wat jij er van vind doe dat, maar ik vind het gewoon niet....
Hier zie dan ook weer niks in.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:54 schreef DaFan het volgende:
Hoezo zou het niet kunnen? Als de ouders (m-m, v-v, v-m) van hun kind houden hebben ze toch allemaal het beste voor voor hun eigen kind.
taalpuristenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:59 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Ik vind dat jij het Nederlands nog brakker beheerst dan mijn nichtje van 5. Leer eens fatsoenlijk typen, enorm simpele ziel dat je bent.
Eén-ouder-gezinnen ook maar verbieden dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:58 schreef Syd het volgende:
nee, een kind moet gewoon een vader hebben waar die dingen kwijt kan, en een moeder waar die dingen kwijt kan.
Ik wou het net zeggenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eén-ouder-gezinnen ook maar verbieden dan?.
Jij denkt dat je je op internet als een volslagen debiele josti moet gedragen, omdat het niks met Nederlands te maken heeft? Je hebt echt het denkniveau van een klein kind. Maar ach, dat TS nog te dom is om te poepen werd al vrij snel duidelijk in dit topicquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:00 schreef Syd het volgende:
[..]
taalpuristen, dit is internet daar heeft nederlands niks mee te maken, ik schrijf nu geen brief naar de koningin
Je man zal maar dood gaan jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eén-ouder-gezinnen ook maar verbieden dan?.
Ik ben ook geen taalpurist, maar aan die zin met een aaneenschakeling van woorden (waarop werd gedoeld) kon ik ook geen touw aan vast knopenquote:taalpuristen , dit is internet daar heeft nederlands niks mee te maken, ik schrijf nu geen brief naar de koningin
Nog een keer?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:12 schreef Syd het volgende:
Er zijn zat dingen waar jullie het niet over eens zijn wat ik vind dat jullie laag begaafd zijn.
En wat als we zouden vinden dat het niet verantwoord is dat iemand met een dergelijk intelligentieniveau later kinderen gaat opvoeden?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:12 schreef Syd het volgende:
het is mijn mening punt.
Dat jullie mijn mening meteen zien als niet begaafd persoon, dat zijn jullie meningen, doet mij helemaal niks. Er zijn zat dingen waar jullie het niet over eens zijn wat ik vind dat jullie laag begaafd zijn.
Het verschil is dat je alles mag vinden, maar het vaak verstandig is je mening voor je te houden. En als dat verkeerd uitpakt, is het wat dubieus om dat ook nog eens tentoon te spreiden op een openbaar forum.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:12 schreef Syd het volgende:
het is mijn mening punt.
Dat jullie mijn mening meteen zien als niet begaafd persoon, dat zijn jullie meningen, doet mij helemaal niks. Er zijn zat dingen waar jullie het niet over eens zijn wat ik vind dat jullie laag begaafd zijn.
Hitler had ook een (dergelijke) mening. Tis maar goed dat we die bij hem niet uit zijn hoofd gepraat hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:12 schreef Syd het volgende:
het is mijn mening punt.
Dat jullie mijn mening meteen zien als niet begaafd persoon, dat zijn jullie meningen, doet mij helemaal niks.
zoals.......quote:Er zijn zat dingen waar jullie het niet over eens zijn wat ik vind dat jullie laag begaafd zijn.
Je moet niet zo zeiken TS.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:12 schreef Syd het volgende:
het is mijn mening punt.
nee meningen zijn er om te uiten, maar mensen doen dit nog te zacht of denken dat je maar overal op moet gaan letten, nee zolang het MIJN mening is bepaal IK ZELF wel wat ik er van vind en hoe ik deze mening beschrijf en dat anderen dit weer zien als zwak begaafd moeten ze zelf maar weten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het verschil is dat je alles mag vinden, maar het vaak verstandig is je mening voor je te houden. En als dat verkeerd uitpakt, is het wat dubieus om dat ook nog eens tentoon te spreiden op een openbaar forum.
Oh ja: lees je bericht eens terug voor je op invoeren drukt (of gebruik gelijk alt+f4).
ja het is blijkbaar nodig om te zeggen dat het mijn mening is, anders zien jullie dit weer als een soort van iets wat moet veranderen. Nee het hoef voor mij niet te veranderen, maar daarmee mag ik mijn eigen bepaalde mening wel uiten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:19 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeiken TS.
Jij vind homo's niet kunnen.
Schoonmaakster vind werksituatie waarin homo's niet geaccepteerd worden niet kunnen.
Kortom, je hebt geen recht om te klagen. Ik zou ook niet ergens willen werken waar zo over homo's gepraat wordt. En waarom zou ze de discussie met je aan moeten gaan? Er blijkt hier wel hoeveel nut dat heeft, je gaat alleen maar als een klein kind zitten janken dat het je mening is punt. Met jou valt dus helemaal niet te discussieren en de schoonmaakster had dat duidelijk door. Lui zoals jij moet je niet mee lullen, moet je gewoon klappen geven of negeren. Slimme schoonmaakster.
Heb je al 's gewerkt en een baas boven je gehad?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:20 schreef Syd het volgende:
nee meningen zijn er om te uiten, maar mensen doen dit nog te zacht of denken dat je maar overal op moet gaan letten, nee zolang het MIJN mening is bepaal IK ZELF wel wat ik er van vind en hoe ik deze mening beschrijf en dat anderen dit weer zien als zwak begaafd moeten ze zelf maar weten.
Kijken of zij wel chocola kunnen maken van die lariekoekquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb je al 's gewerkt en een baas boven je gehad?
Eens zien of je tegen je baas ook maar gewoon je mening over van alles en nogwat gaat uiten.
Tegen collega's trouwens idem.
En wie zijn al die dingen waarom dus wij het niet over eens zijn met wie en waarover en waarom en dus waarom vinden jij dat ik dus ik vind jullie STOM en vooral erg DOM en dat is mijn mening punt!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:12 schreef Syd het volgende:
het is mijn mening punt.
Een mening is niets mis mee hoor. Alleen je argumenten, voor zover je het überhaupt argumenten kan noemen, zijn zwakbegaafd. Ik heb daarnaast het idee dat je maar wat zit te trollen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:20 schreef Syd het volgende:
[..]
nee meningen zijn er om te uiten, maar mensen doen dit nog te zacht of denken dat je maar overal op moet gaan letten, nee zolang het MIJN mening is bepaal IK ZELF wel wat ik er van vind en hoe ik deze mening beschrijf en dat anderen dit weer zien als zwak begaafd moeten ze zelf maar weten.
Ik durf te wedden dat het helemaal niet je eigen huis is, en dat je er geen cent voor hebt betaald in je leven.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:04 schreef Syd het volgende:
en ik mag in mijn eigenhuis dit zeggen vind ik.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |