In jouw eigen huis? Volgens mij hebben papa en mama het voor het zeggen in 'jouw' huis.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:04 schreef Syd het volgende:
Ja sorry maar ik heb er gewoon schijthekel aan...en ik mag in mijn eigenhuis dit zeggen vind ik.....maarja nu is iedereen hier in huis boos op mij :s
Nee, want ik wist dus niet dat haar zoon homo is want me moeder kwam er net mee aanzetten....ze kon ook gewoon naar me toe komen, in me gezicht zeggen wat er is en dan had ik tenminsten een discussie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:23 schreef zatoichi het volgende:
Natuurlijk is dat jouw mening, maar wie kaatst kan de bal verwachten. Wat denk jij nou, dat anderen ook jouw mening moeten hebben? Natuurlijk niet; het is haar mening om boos te zijn over jouw opmerking. Dat had je van tevoren kunnen bedenken.
Ik kan ook roepen dat jouw moeder een hoer is; mijn mening. Maar dat maakt het nog niet juist om zoiets te roepen.
Goede schoonmaaksters zijn schaars en kunnen overal per direct aan de slag. Waarom zou ze in discussie gaan met een snotneus?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:26 schreef Syd het volgende:
in me gezicht zeggen wat er is en dan had ik tenminsten een discussie.
Hoogstwaarschijnlijk geldt dat ook voor haar zoon.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:26 schreef Syd het volgende:
Want heb nog nooooit never problemen met haar gehad, ze is een super aardige vrouw waarmee je goed kon praten....
Dude, jij bent degene die agressief handelt door je mening over homo's zomaar te spuien.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:30 schreef Syd het volgende:
ja dus voor alles weglopen is goede zaak. nee dan ben je gewoon triest en zo komt agressie vanzelf
en 2 vrouwen vind je natuurlijk wel weer geil??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:32 schreef Syd het volgende:
dat zal wel zo zijn, algmeen zijn homo's ook aardig, maar ik moet gewoon niks van ze, omdat het gewoon niet kan VIND ik
Oh, je bent het nu aan het afzwakken, nu vind je 'ze' ineens wel aardig...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:32 schreef Syd het volgende:
dat zal wel zo zijn, algmeen zijn homo's ook aardig, maar ik moet gewoon niks van ze, omdat het gewoon niet kan VIND ik
Zeg ik dat ik homo´s geen aardig mensen zijn?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, je bent het nu aan het afzwakken, nu vind je 'ze' ineens wel aardig...
Hoezo kán het niet? De praktijk bewijst dat het wél kan.
Het is niet de persoon, ik heb veel mensen gezien waarvan ik niet dacht dat ze homo waren, maar toen ik het wist wil ik er gewoon niks van hebben ....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:37 schreef Ripley het volgende:
waarom heb je eigenlijk een hekel aan homo's?
Want?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:39 schreef Syd het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik homo´s geen aardig mensen zijn?
Nee, ik heb het over hun ideen 2 mannen met elkaar, samen trouwen en nu ook nog kinderen adopteren....
en ondertussen wel rukken op lesbische pr0n zekerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:39 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over hun ideen 2 mannen met elkaar, samen trouwen en nu ook nog kinderen adopteren....
Ja:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:39 schreef Syd het volgende:
quote:
Wist je dat bejaarde mensen ook wel 's seks hebben? Denk dáár maar 's bij na!quote:Nee, ik heb het over hun ideen 2 mannen met elkaar, samen trouwen en nu ook nog kinderen adopteren....
Ja en.... verklaar u naderquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:39 schreef Syd het volgende:
[..]
Als je een grote jongen bent, moet je naar het station gaan een groep Marokkanen opzoeken en je mening over hun uiten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:30 schreef Syd het volgende:
ja dus voor alles weglopen is goede zaak. nee dan ben je gewoon triest en zo komt agressie vanzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |