abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49110651
Oke volgens mij ben ik degene die achter een man aanloopt maar dit wil ik ff omkeren..
Ik ken nu iemand en die vind mij een hele leuke meid maar wil geen relatie aangezien hij een jaar geleden pas gescheiden is.. Voor mij hoeft er ook niet gelijk een relatie van te komen maar ik wiil dus er voor zorgen dat hij achter mij aan gaat lopen.. Hoe doe ik dit? Hij is meetal wel degene die mij ff knuffelt of kust.. omdat ik niet echt weet wanner hij dit wil.. hij is nogal vaag namelijk. Ik zie hem eigenlijk alleen tijdens uitgaan (mijn vriendinnen kennen hem al wat beter maar ik pas ong. 6 weken).. dus de tips kunnen daarop op het uigaan afgestemd worden..
Ben benieuwd! Hoop dat er wat nuttigs uitkomt zodat ik het eens ff kan uitproberen
pi_49110696
Probeer je string eens hoog boven je broek uit te laten komen? Bij sommige types werkt dat wel!
  maandag 7 mei 2007 @ 18:49:09 #3
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49110784
het is geen hond
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_49110968
jesus wat zielig
Armageddon is wack!!!
Op vrijdag 25 mei 2007 13:24 schreef Lucille het volgende:
Armageddon is een week weg, kan de laatste tijd niet meer normaal reageren blijkbaar.
pi_49111028
Vooral spelletjes gaan spelen als je echt wat met hem wilt
pi_49111050
.......... oke.. laat maar zitten dus
pi_49111126
JIJ vindt hem leuk, maar wilt geen relatie, maar WEL hem achter je aan laten lopen?

Dat is best zielig eigenlijk...
pi_49111284
als je dit al moet vragen zal het waarschijnlijk nooit lukken...

iemand anders te manipuleren lukt enkel als je reelijk zelfverzekerd bent of iig zo kunt handelen dat de ander de 'indruk' heeft dat je dat bent.

iemand die zelfverzekerd overkomt kan juist erg aantrekkelijk zijn en onzekerheid wegnemen.. als die vent beweert geen vaste relatie te willen uit angst dat deze weer uitgaat (omdat zn eerdere relatie uitgegeaan is) moet je juist dat vertrouwen duidelijk winnen...

dat kun je doen door de indruk te geven zeer zelfverzejkerd te zijn en juist zélf het initiatief te nemen: daarmee krijgt hij mogelijk de indruk dat hij juist veel aan jou kan overlaten...

Juist zelf erg onzeker over te komen kane en grond zijn voor hem meer angst te hebben voor een vrouw die kennlijk niet zo uitgesproken is in dr keuze..
de vraag is natuurlijk of het je lukt om zelfverzekerdheid te 'spelen'.
pi_49111306
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:57 schreef OldJeller het volgende:
JIJ vindt hem leuk, maar wilt geen relatie, maar WEL hem achter je aan laten lopen?

Amen...

Waar de fok ben je mee bezig, je wil een man achter je aan laten lopen? Hoezo? Zomaar?
pi_49111368
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:01 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Amen...

Waar de fok ben je mee bezig, je wil een man achter je aan laten lopen? Hoezo? Zomaar?
That's what women do
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_49111398
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:47 schreef veldmuis het volgende:
Probeer je string eens hoog boven je broek uit te laten komen? Bij sommige types werkt dat wel!
Mijn eerste gedachte
pi_49111543
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:46 schreef Sannelie het volgende:
Oke volgens mij ben ik degene die achter een man aanloopt maar dit wil ik ff omkeren..
Ik ken nu iemand en die vind mij een hele leuke meid maar wil geen relatie aangezien hij een jaar geleden pas gescheiden is.. Voor mij hoeft er ook niet gelijk een relatie van te komen maar ik wiil dus er voor zorgen dat hij achter mij aan gaat lopen.. Hoe doe ik dit? Hij is meetal wel degene die mij ff knuffelt of kust.. omdat ik niet echt weet wanner hij dit wil.. hij is nogal vaag namelijk. Ik zie hem eigenlijk alleen tijdens uitgaan (mijn vriendinnen kennen hem al wat beter maar ik pas ong. 6 weken).. dus de tips kunnen daarop op het uigaan afgestemd worden..
Ben benieuwd! Hoop dat er wat nuttigs uitkomt zodat ik het eens ff kan uitproberen
Jouw verhaal klinkt mij op het eerste gezicht niet al te best in de oren. Tenminste, ik lees over een vage vent die zich niet wil binden maar wel wil lolmaken. Mysterieus en onbereikbaar.
Mag ik vragen hoe oud jij bent en hij is, gezien hij getrouwd is geweest ?
En doordachte spelletjes (ook van hem dus) zou ik niet willen spelen voor een relatie.
  maandag 7 mei 2007 @ 19:08:15 #13
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_49111623
Go commando!

Ff serieus, jij loopt achter hem aan je wilt dat hij achter jou aanloopt.
Dat kan niet omdat jij al wanhopig achter hem aanliep en hij waarschijnlijk alles wat je doet toch ziet als het gedrag van iemand die wanhopig is.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  maandag 7 mei 2007 @ 19:13:29 #14
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_49111858
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:00 schreef KroJo het volgende:
iemand die zelfverzekerd overkomt kan juist erg aantrekkelijk zijn en onzekerheid wegnemen.. als die vent beweert geen vaste relatie te willen uit angst dat deze weer uitgaat (omdat zn eerdere relatie uitgegeaan is) moet je juist dat vertrouwen duidelijk winnen...
Daarbij speel je dus met die vent die blijkbaar al geschaad en een geschiedenis heeft.
Waarom zou je, want uitje verhaal blijkt niks over dat jij hem wel leuk vind, zo gaan spelen met iemand? Is dat niet een beetje immoreel?
Je leeft maar één keer...
  maandag 7 mei 2007 @ 19:14:42 #15
177598 tbs-johny
oe la la la
pi_49111917
"Oke volgens mij ben ik degene die achter een man aanloopt maar dit wil ik ff omkeren.."

dus je bent al dom bezig, maar nu wil je nog dommer gaan doen
pi_49111941
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:06 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Jouw verhaal klinkt mij op het eerste gezicht niet al te best in de oren. Tenminste, ik lees over een vage vent die zich niet wil binden maar wel wil lolmaken. Mysterieus en onbereikbaar.
Mag ik vragen hoe oud jij bent en hij is, gezien hij getrouwd is geweest ?
En doordachte spelletjes (ook van hem dus) zou ik niet willen spelen voor een relatie.
Ik ben 21 en hij is 28... we hebben al een paar keer gezoend en als we uitgaan met z'n allen staan we behoorlijk vaak bij elkaar enz.. knuffelen e.d.
Hij heeft dus gezegd dat hij mij heel leuk vind maar (nog) geen relatie wil omdat ie het niet 100% zeker weet.. Maarja.. ik vind hem eigenlijk wel leuk ook al heb ik ook tegen hem gezegd dat ik niks wil..
En hij zei tegen mij dat het aan mij was wat ik hiermee deed.. (bijv. niet meer op ingaan of af en toe zoenen en kijken wat het wordt...)
Sommigen zeggen laat hem zitten maar dat kan ik dus eig niet.. Kon je soms je denkvermogen maar uitzetten...
  maandag 7 mei 2007 @ 19:16:23 #17
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49112011
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:15 schreef Sannelie het volgende:

[..]

Ik ben 21 en hij is 28... we hebben al een paar keer gezoend en als we uitgaan met z'n allen staan we behoorlijk vaak bij elkaar enz.. knuffelen e.d.
Hij heeft dus gezegd dat hij mij heel leuk vind maar (nog) geen relatie wil omdat ie het niet 100% zeker weet.. Maarja.. ik vind hem eigenlijk wel leuk ook al heb ik ook tegen hem gezegd dat ik niks wil..
En hij zei tegen mij dat het aan mij was wat ik hiermee deed.. (bijv. niet meer op ingaan of af en toe zoenen en kijken wat het wordt...)
Sommigen zeggen laat hem zitten maar dat kan ik dus eig niet.. Kon je soms je denkvermogen maar uitzetten...
Ik denk dat je geen schijn van kans hebt, sorry.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_49112128
Wellicht wordt TS geplayed waar we bij staan?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_49112220
Gewoon heel irritant voor hem gaan lopen
pi_49112291
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:18 schreef trancethrust het volgende:
Wellicht wordt TS geplayed waar we bij staan?
Dat is een beetje de vraag, inderdaad. Oftewel. TS, als je vijf stappen achteruit doet, speelt hij dan een spelletje met je of niet ? Aan de andere kant klinkt je tweede stukje al beter

- Edit - denk toch dat het beetje een spelletje is
  maandag 7 mei 2007 @ 19:24:40 #21
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_49112376
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:57 schreef OldJeller het volgende:

Dat dus
pi_49112388
Ik haat spelletjes spelen en ik heb mezelf plechtig beloofd om het ook niet meer te doen.
Hem niet smsen omdat je hem ALTIJD als eerste smst... of belt.. of op msn.. noem het maar op.

Als je elkaar echt wil, dan ga je er ook voor. Dan heb je geen tijd voor zulke spelletjes.
  maandag 7 mei 2007 @ 19:25:07 #23
113396 Jett
áppel
pi_49112397
Dat kan je niet leren daar moet je mee geboren zijn.
Het helpt vaak ook als je knap bent...
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  maandag 7 mei 2007 @ 19:27:08 #24
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_49112495
Waarom ga je niet gewoon met hem naar bed dan? Geen relatie en redelijke kans dat hij achter je aan gaat lopen.

ben ik echt de eerste die hiermee komt?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_49112516
Laat je avatar zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')