Amen...quote:Op maandag 7 mei 2007 18:57 schreef OldJeller het volgende:
JIJ vindt hem leuk, maar wilt geen relatie, maar WEL hem achter je aan laten lopen?
Dat is best zielig eigenlijk...
That's what women doquote:Op maandag 7 mei 2007 19:01 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Amen...
Waar de fok ben je mee bezig, je wil een man achter je aan laten lopen? Hoezo? Zomaar?
Mijn eerste gedachtequote:Op maandag 7 mei 2007 18:47 schreef veldmuis het volgende:
Probeer je string eens hoog boven je broek uit te laten komen? Bij sommige types werkt dat wel!
Jouw verhaal klinkt mij op het eerste gezicht niet al te best in de oren. Tenminste, ik lees over een vage vent die zich niet wil binden maar wel wil lolmaken. Mysterieus en onbereikbaar.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:46 schreef Sannelie het volgende:
Oke volgens mij ben ik degene die achter een man aanloopt maar dit wil ik ff omkeren..
Ik ken nu iemand en die vind mij een hele leuke meid maar wil geen relatie aangezien hij een jaar geleden pas gescheiden is.. Voor mij hoeft er ook niet gelijk een relatie van te komen maar ik wiil dus er voor zorgen dat hij achter mij aan gaat lopen.. Hoe doe ik dit? Hij is meetal wel degene die mij ff knuffelt of kust.. omdat ik niet echt weet wanner hij dit wil.. hij is nogal vaag namelijk. Ik zie hem eigenlijk alleen tijdens uitgaan (mijn vriendinnen kennen hem al wat beter maar ik pas ong. 6 weken).. dus de tips kunnen daarop op het uigaan afgestemd worden..
Ben benieuwd!Hoop dat er wat nuttigs uitkomt zodat ik het eens ff kan uitproberen
![]()
Daarbij speel je dus met die vent die blijkbaar al geschaad en een geschiedenis heeft.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:00 schreef KroJo het volgende:
iemand die zelfverzekerd overkomt kan juist erg aantrekkelijk zijn en onzekerheid wegnemen.. als die vent beweert geen vaste relatie te willen uit angst dat deze weer uitgaat (omdat zn eerdere relatie uitgegeaan is) moet je juist dat vertrouwen duidelijk winnen...
Ik ben 21 en hij is 28... we hebben al een paar keer gezoend en als we uitgaan met z'n allen staan we behoorlijk vaak bij elkaar enz.. knuffelen e.d.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:06 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Jouw verhaal klinkt mij op het eerste gezicht niet al te best in de oren. Tenminste, ik lees over een vage vent die zich niet wil binden maar wel wil lolmaken. Mysterieus en onbereikbaar.
Mag ik vragen hoe oud jij bent en hij is, gezien hij getrouwd is geweest ?
En doordachte spelletjes (ook van hem dus) zou ik niet willen spelen voor een relatie.
Ik denk dat je geen schijn van kans hebt, sorry.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:15 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Ik ben 21 en hij is 28... we hebben al een paar keer gezoend en als we uitgaan met z'n allen staan we behoorlijk vaak bij elkaar enz.. knuffelen e.d.
Hij heeft dus gezegd dat hij mij heel leuk vind maar (nog) geen relatie wil omdat ie het niet 100% zeker weet.. Maarja.. ik vind hem eigenlijk wel leuk ook al heb ik ook tegen hem gezegd dat ik niks wil..
En hij zei tegen mij dat het aan mij was wat ik hiermee deed.. (bijv. niet meer op ingaan of af en toe zoenen en kijken wat het wordt...)
Sommigen zeggen laat hem zitten maar dat kan ik dus eig niet.. Kon je soms je denkvermogen maar uitzetten...
Dat is een beetje de vraag, inderdaad. Oftewel. TS, als je vijf stappen achteruit doet, speelt hij dan een spelletje met je of niet ? Aan de andere kant klinkt je tweede stukje al beterquote:Op maandag 7 mei 2007 19:18 schreef trancethrust het volgende:
Wellicht wordt TS geplayed waar we bij staan?
Dat dusquote:Op maandag 7 mei 2007 18:57 schreef OldJeller het volgende:
JIJ vindt hem leuk, maar wilt geen relatie, maar WEL hem achter je aan laten lopen?
Dat is best zielig eigenlijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |