Nee, ik bedoel wanneer je als het ware zomaar iemand op straat tegenkomt (en misschien daarna een gezellig praatje maakt)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:17 schreef Harajuku. het volgende:
Ruik aan haar kruis.
Iets als "Hoi. Ik heb al 10 jaar niet geneukt, en hoe is het met jou?"quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:19 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel wanneer je als het ware zomaar iemand op straat tegenkomt (en misschien daarna een gezellig praatje maakt)
Hoe dan? Kun je wat meer toelichting geven?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:19 schreef remlof het volgende:
Je ziet het gewoon in hun ogen.
Het enige goede antwoord antwoord!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:19 schreef remlof het volgende:
Je ziet het gewoon in hun ogen.
Kijk! Dat is juist het grote PROBLEEM! Vrouwen zeggen zulke dingen NOOIT!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Iets als "Hoi. Ik heb al 10 jaar niet geneukt, en hoe is het met jou?"
Stel dat TS homo is, maar het nog niet weet. Kan hij dit wel bespeuren in de ogen van vrouwen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het enige goede antwoord antwoord!.
uiteraard ervan uitgaande dat ik niet mijn geilheid laat zienquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:24 schreef MNR het volgende:
Ik zou met een boog om je heenlopen, een man die zo graag wil als jij, zou hard wegrennen.
Vrouwen zien dit nl. wel![]()
Nope. Wij haten wanhopige mannen en zien dat áltijd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
uiteraard ervan uitgaande dat ik niet mijn geilheid laat zien
en trouwens, als een vrouw geil is dan is het toch alleen maar beter als de man wanhopig geil is? of niet soms?
Persoonlijk vind ik willekeurige, geile mannen niet zo aantrekkelijk, maar als je er als vrouw erop uit bent om te scoren, dan zullen ze zich wulps aan je voeten werpen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
uiteraard ervan uitgaande dat ik niet mijn geilheid laat zien
en trouwens, als een vrouw geil is dan is het toch alleen maar beter als de man wanhopig geil is? of niet soms?
Sigh, I hope soquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik willekeurige, geile mannen niet zo aantrekkelijk, maar als je er als vrouw erop uit bent om te scoren, dan zullen ze zich wulps aan je voeten werpen.
Hoe ze dat dan doen, weet ik niet. Denk toch een beetje smoothtalk van jouw kant
Maar dat kunnen de mannen hier je vast veel beter advies over geven dan ik.
Waarom haat je wanhopige mannen dan? Als beide geslachten op keiharde HARDCORE sex uit zijn, dan maakt het toch geen bal uit waneer iemand meer wanhopig is dan de ander?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nope. Wij haten wanhopige mannen en zien dat áltijd.
Jawel. Wanhopig is zeer negatief. Daarbij zijn wij vrouwen, wij hebben veel meer keuze dan jullie dus de wanhopige blijft links liggen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:35 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Waarom haat je wanhopige mannen dan? Als beide geslachten op keiharde HARDCORE sex uit zijn, dan maakt het toch geen bal uit waneer iemand meer wanhopig is dan de ander?
dude ...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:15 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik hoop dat dit topic enigzins serieus genomen wordt.
I think you got yourself a date TSquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:42 schreef Harajuku. het volgende:
Jawel. Wanhopig is zeer negatief. Daarbij zijn wij vrouwen, wij hebben veel meer keuze dan jullie dus de wanhopige blijft links liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |