Power is responsibility, handle with care.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:07 schreef Diverse_Reality het volgende:
Knowledge is power, arm yourself...
vriend (de ~ (m.), ~en)
1 iem. aan wie men door genegenheid en persoonlijke voorkeur verbonden is => compagnon, gabber, gezel, kameraad, kompaan, kornuit, maat, makker, vrind
2 jongen, man met wie iem. een liefdesrelatie onderhoudt => kloris, vrijer
Kuttopic.
Je zou misschien kunnen vertellen hoe je bij de prangende vraag van je topic kwam en hoe je daar zelf over denkt. Of is dat te veel werkquote:
lijkt mij een algemene vraag waar iedereen mee leeft, wat is vriend en kennis en wat doe je ermee?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je zou misschien kunnen vertellen hoe je bij de prangende vraag van je topic kwam en hoe je daar zelf over denkt. Of is dat te veel werk![]()
Probeer het nog 's met een fatsoenlijke OP. Op zich zou er iets mee gedaan kunnen worden namelijk, maar dit gaat zo niet werken. Het is maar een mal idee hoor, maar je zou bijvoorbeeld in de OP kunnen zetten hoe je het zelf ziet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:44 schreef Deshima het volgende:
[..]
lijkt mij een algemene vraag waar iedereen mee leeft, wat is vriend en kennis en wat doe je ermee?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Probeer het nog 's met een fatsoenlijke OP. Op zich zou er iets mee gedaan kunnen worden namelijk, maar dit gaat zo niet werken. Het is maar een mal idee hoor, maar je zou bijvoorbeeld in de OP kunnen zetten hoe je het zelf ziet.
Je kan je OP nu nog wijzigen, doe je het niet, gaat hij dicht.
Ah, hoe kan ik het veranderen dan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
De openingspost.
Mag ik je geduld op proef stellen? Je advies werkt niet..quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Vooruit, omdat ik in een goede bui ben. Door op de [afbeelding] knop te rammen.
Nee, dat mag je niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:07 schreef Deshima het volgende:
[..]
Mag ik je geduld op proef stellen? Je advies werkt niet..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |