quote:Op maandag 21 mei 2007 15:59 schreef -skippybal- het volgende:
Deed ze nooit de make-up af tijdens het slapen ofzo![]()
Ik vond m'n vriendinnen er altijd veel leuker uitzien zonder al die zooi.
WTF..? Is niet het allerbelangrijkste....klopt...quote:Op maandag 21 mei 2007 15:59 schreef Nijntjes het volgende:
Ach, uiterlijk is idd niet zo erg belangrijk, maar het gaat om wat je prettig bij voelt
sperma als make-up remover?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:00 schreef Logician het volgende:
na de seks is dr make-up toch vast ook wel uitgelopen??
en zeker zonder kleren.............quote:Op maandag 21 mei 2007 15:59 schreef -skippybal- het volgende:
Deed ze nooit de make-up af tijdens het slapen ofzo![]()
Ik vond m'n vriendinnen er altijd veel leuker uitzien zonder al die zooi.
Ik ook niet behalve bij uitgaan alleen mascara, zie best goed uitquote:Op maandag 21 mei 2007 16:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb nooit make-up op, hoewel ik er beter uit zie met...
Dat dusquote:Op maandag 21 mei 2007 15:59 schreef Jodocus1 het volgende:
Ach wen er maar aan...
EN de volgende schok: Ze moet ook wel eens poepen........
quote:
Vraag haar of ze even minder make up kan gebruiken zodat je haar beter leer kennenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:02 schreef vliegfiets het volgende:
Het was ook niet lelijk ofzo.
Maar zo anders.
En nee het gaat niet om het uiterlijk, mare wist niet dat ze er zo anders kon uitzien zeg maar.
moest echt ff kijken wat klopt er niet.
Vandaar dat het er zo verrot uit ziet zonder...quote:Op maandag 21 mei 2007 16:05 schreef vliegfiets het volgende:
En tijdens het slapen laat ze dat spul er op zitten.
Dat is allemaal niet nieuw voor mequote:Op maandag 21 mei 2007 16:03 schreef BossFight het volgende:
En godverdomme man! Je hebt toch wel wat beters om naar te kijken onder de douche dan naar haar gezicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |