Een schreeuw om verwijdering ja.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het is een schreeuw om aandacht
Ik doe mijn best, maar kom op niks uitquote:Op maandag 2 juli 2007 21:58 schreef jordeeeh het volgende:
klacht: zie TT
Nou gewoon zoals t er staatquote:Op maandag 2 juli 2007 22:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar kom op niks uit![]()
Is een mooiboy, verwijder m ookquote:Op maandag 2 juli 2007 22:04 schreef Sanderrrr het volgende:
zegt meer iets over de persoon die zo iemand in een lijst heeft (had) staan.
haha Jos, ik heb m niet, die gozertquote:Op maandag 2 juli 2007 22:04 schreef afcajos het volgende:
OMG jordy hoe wanhopig/onzeker ben je als je zo'n programma hebt![]()
Ow oke, ik las verkeerdquote:
Niet @ msn 7.5?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:06 schreef El_Bartos het volgende:
Je hebt geen programma nodig om te zien of iemand je verwijderd heeft. Het is gewoon een standaardfunctie van MSN zelf
Dat doet ie toch ook man!!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:39 schreef GasTurbine het volgende:
Ik snap je probleem, maar ga huilen
Euja, maar ik denk niet dat hij die lijst constant zit te bekijken. Hij zei t gelijk toen k m verwijderdequote:Op maandag 2 juli 2007 22:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Opties -> Privacy
Wat erg dat ik dit weet![]()
Volgende keer eerst blokken, dan verwijderenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Euja, maar ik denk niet dat hij die lijst constant zit te bekijken. Hij zei t gelijk toen k m verwijderde
Wat interesseert et jou nou dat ie ziet dat je em verwijdert???quote:Op maandag 2 juli 2007 21:58 schreef jordeeeh het volgende:
Sterf kut kind.
* jordeeeh verwijdert.
Heeft ie een programma dat ie kan zien als ie verwijdert wordt
Achja
klacht: zie TT
kzeg niet dat t mij interesseert hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 23:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wat interesseert et jou nou dat ie ziet dat je em verwijdert???
Laat dat mens sterven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |