Zoals ik al tientallen jaren voorspel: Internet heeft zijn langste tijd gehad en de hype is aan het overwaaien.quote:Radio populair in auto
Radio is altijd nog onverminderd populair in de auto volgens het laatste onderzoek van trendwatcher EyeWatch. Hiermee lijkt een einde te zijn gekomen aan de opmars van internet in het dagelijkse leven. Ook de tv blijkt niet de dominante positie van de radio in gevaar te brengen. Van de 1735 ondervraagden gaf 99% de radio de voorkeur boven andere media. 1% bleek positief te staan tegenover de televisie in de auto, maar zij moesten allen bekennen niet die mogelijkheid te hebben.
Bron: Telegraaf
Ja, dat kan je ook echt afleiden uit het feit dat radio in de auto populair isquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:31 schreef Montov het volgende:
[..]
Zoals ik al tientallen jaren voorspel: Internet heeft zijn langste tijd gehad en de hype is aan het overwaaien.
Vreemde conclusie uit de bovenstaande tekst. Ik kan nogal lastig internetradio luisteren in de auto.. Ik denk dat wanneer GPRS en dergelijke wat beter ontwikkeld is, je prima internetradio in de auto kan luisteren.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:31 schreef Montov het volgende:
Zoals ik al tientallen jaren voorspel: Internet heeft zijn langste tijd gehad en de hype is aan het overwaaien.
Dus dat..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:32 schreef TNA het volgende:
Wat is dit nou voor conclusie? Mensen luisteren naar de radio in de auto omdat je niet echt ontspannen kan internetten tijdens het rijden, dus neemt de opmars van internet het in dagelijks leven af? Ik zal maar niks zeggen over de bron
Precies. Over 10 jaar doet niemand meer internetten Ik voorspel ook dat de mobiele telefoon over 8 jaar niet meer bestaat. We gaan elkaar weer heel romantisch brieven schrijvenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:31 schreef Montov het volgende:
[..]
Dan is er alleen nog FOK!-radioquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:36 schreef Molluck het volgende:
Je hebt gelijk, over 5 jaar internet er niemand meer, al die hypes hebben maar een beperkte houdbaarheid.
Heb jij nog een auto dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:35 schreef teamlead het volgende:dus omdat ik in de auto niet zit te internetten is internet alleen maar een hype en is de radio eigenlijk de moeder aller informatiebronnen?
Tuurlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:31 schreef Montov het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Heb jij nog een auto dan?
Ik ben allang weer over op de koets.
Autohype.![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:39 schreef Montov het volgende:
Blijf maar in de luchtbel geloven. Jullie hebben zeker allemaal nog CD-i?
Ik heb die hype helaas overgeslagen. Net als de video hype trouwensquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:39 schreef Montov het volgende:
Gratis is het kleine broertje van waardeloos.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:38 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
TuurlijkZolang je op internet nog alles gratis kan krijgen zal die hype zeker niet overwaaien.
Is het al tientallen jaren bezig met overwaaien dus?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:31 schreef Montov het volgende:
[..]
We zijn ondertussen al aan de blu-rays. Toch iets betere kwaliteit dan jouw betamax recorder.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:39 schreef Montov het volgende:
M'n gratis villa twv van 7.500.000 die gekregen heb is inderdaad waardeloos.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:44 schreef Montov het volgende:
[..]
Gratis is het kleine broertje van waardeloos.
In de auto? Hands-free claxonerenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:41 schreef -skippybal- het volgende:
Oh en trouwens, na de ene hype komt de andere hype. Wat gaat de opvolgende hype zijn dan? Moet je toch ook wel weten met je toekomstvisioenen?
In jouw belevingswereld mischien ja. Wat ik van het internet aftrek is kwalitatief vrijwel net zo goed, alleen het opslagmedium is anders.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:44 schreef Montov het volgende:
[..]
Gratis is het kleine broertje van waardeloos.
bron?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:39 schreef HAL9000S het volgende:
Autorijden is ook een hype trouwens... aangezien er meer mensen op hun fiets naar hun iPod luisteren
Als in, bevredigend?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:51 schreef Q. het volgende:
Wat een kuttopic.
Deus! Dat probeer ik juist de hele tijd uit te leggen!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:56 schreef Noodly het volgende:
Internetten achter het stuur gaat een beetje moeilijk, hm?
Nee, je probeert al tijden duidelijk te maken dat je de nieuwe kloon van BHFH bent.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:02 schreef Montov het volgende:
[..]
Deus! Dat probeer ik juist de hele tijd uit te leggen!
quote:
Als je jezelf wijsneus noemt, gebruik dan in ieder geval correct Engels.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:01 schreef wijsneus het volgende:
fuck man - dit verdient zijn eigen kwaliteitstopic!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |