Ja en dan ontploft het!quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:00 schreef atp-5 het volgende:
Zie topictitel. Is dit mogelijk? Kan dit zonder gevaar? Of is er een kans dat in het vliegtuig de boel gaat uitzetten o.i.d.?
thanx.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:29 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Hmm, ok, de meeste lompe vraag die ik tot nu toe in 2007 gezien heb! Gefeliciteerd!
Waarom? NIets leuker dan in een ander land het eten van daar proeven... Nu zit je zelfs daar met die Hollandse zooi.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben van plan binnenkort wat erwtesoep, kroketten en andere nederlandse dingen in een diepvriestas mee te nemen naar Istanbul![]()
Hee jouw koffie plaatje klopt niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:13 schreef Mr-Coffee het volgende:
Waarom zou je dat nou weer willen doen?
Om de mensen die mij daar ontvangen met onze bizarre voedselproducten kennis te laten makenquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom? NIets leuker dan in een ander land het eten van daar proeven... Nu zit je zelfs daar met die Hollandse zooi.
Waarschijnlijk ga jij in Istanbul bizarre producten tegenkomen. Eet eens een keer Kokoreç.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Om de mensen die mij daar ontvangen met onze bizarre voedselproducten kennis te laten maken![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:42 schreef icebliss het volgende:
Ontploffende magnetronmaaltijden zijn de meest voorkomende oorzaak van vliegtuigcrashes. Vooral in Brazilië en Nigeria vinden jaarlijks ongelukken plaats door ontploffende magentronmaaltijden.
(Bron: Wikipedia)
Niet doen dus, zeer gevaarlijk.
Ja, of faxen!quote:Op zondag 23 september 2007 01:42 schreef Thetallguy het volgende:
Via email versturen is veiliger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |