quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef ChrisJX het volgende:
Als het voor privé-gebruik is, wat heeft je werk er dan mee te maken?
Tenzij die persoon werkt bij een bedrijf met 400 medewerkers.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
Als ik zaken wil doen met iemand dan gaat het erom of diegene wat voor mij kan betekenen: aan zo'n kaartje met info heb ik niets - contactinfo kan je makkelijk op talloze andere manieren achterhalen.
Heb je ooit iemand je emailadres of telefoonnummer willen geven en dan had je geen pen en papier bij je? Of je hebt het gruwelijkste handschrift van het universum?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Waarom zou je voor privé visitekaartjes moeten hebben? Hoe uitsloverig wil je overkomen?
De ander heeft meestal wel een telefoon bij zich, of jijzelf. Opgelost toch? En met een beetje goeie wil valt het altijd wel ergens te noteren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:25 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Heb je ooit iemand je emailadres of telefoonnummer willen geven en dan had je geen pen en papier bij je? Of je hebt het gruwelijkste handschrift van het universum?
Daarom.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
De ander heeft meestal wel een telefoon bij zich, of jijzelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |