Het was wel goed bier en dit topic is serieus jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:41 schreef Strychnine het volgende:
Ja, heel erg. Ik zou als ik jou was gelijk naar de doikter gaan.
Ik zit meer in over de korte termijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:42 schreef MouzurX het volgende:
Ja, je krijgt er kanker van, en ademhalingsproblemen
Gast, ik weet het niet toch en google weet er ook niks over alleen iets over homo's die as van verbrande mensen inslikkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:44 schreef MouzurX het volgende:
Ja wat denk je zelf nou .....
Mja ik weet ook dat je geen sigaret moet opeten als hij nog niet tot as is gewederkeerd. Maar na de as is er toch alleen nog wat koolstof over? Zoiets als Norit dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:45 schreef jogy het volgende:
Nee. shag vreten wel en als je niet direct misselijk bent geworden zal het wel loslopen.
Dat of als een TBSer op weekendverlof.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:46 schreef Aufruhr het volgende:
loslopen als in de hele nacht braken?
je hebt altijd wel van die idioten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:23 schreef El_Liberaliste het volgende:
Wat is je reden om een aansteker in je mond te stoppen?
Weet ik veel, normaal kauwgom of een tandenstoker of een pen. Nu een aanstekerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:23 schreef El_Liberaliste het volgende:
Wat is je reden om een aansteker in je mond te stoppen?
Wordt je al iets gewaar van de ziektes die je nu opgelopen hebt?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:36 schreef colourAgga het volgende:
[..]
Weet ik veel, normaal kauwgom of een tandenstoker of een pen. Nu een aansteker
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
nee volgens mij niet veel :-)
bij barbequen komt er ook wel wat as op je vlees hoor X)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |