1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Cuijk Albert Heijn donderdag 23-11 Drachten Albert Heijn vrijdag 24-11 Spijkenisse Albert Heijn zaterdag 25-11 Boxtel Albert Heijn zondag 26-11 Maassluis Albert Heijn dinsdag 28-11 Brunssum Albert Heijn donderdag 30-11 Rotterdam Albert Heijn XL zaterdag 2-12 Almere Albert Heijn XL maandag 4-12 Hoogvliet Albert Heijn XL dinsdag 5-12 Winschoten Albert Heijn woensdag 6-12 Den Haag Albert Heijn XL donderdag 7-12 Zaltbommel Albert Heijn vrijdag 8-12 Helmond Albert Heijn XL maandag 11-12 Eindhoven Albert Heijn XL maandag 11-12 Zoetermeer Albert Heijn XL woensdag 13-12 Hoogeveen Albert Heijn woensdag 13-12 Nijmegen Albert Heijn XL donderdag 14-12 Oss Albert Heijn vrijdag 15-12 Middelburg Albert Heijn zaterdag 16-12 Leeuwarden Albert Heijn zaterdag 16-12 |
En dat houd in ?quote:Op woensdag 20 december 2006 18:22 schreef Renesite het volgende:
gecenteraliseeeerd
Dat het topic nu ergens beneden boven de slotjes hangtquote:
damn. past dat wel in één vrachtwagen?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:01 schreef kmaestro het volgende:
Vanochtend met de verswagen: 2600 colli versEn het is pas woensdag
patserquote:Op woensdag 20 december 2006 18:38 schreef Ace1 het volgende:
Lekker salarisstrookje... eerste x dat ik boven de magische 1000 grens uitkom
Tenzij je 23 bent en verkoper B. Dan verdien je iets van 11 euro/uur ofzo bruto. Dan hoef je maar een uur of 100 te draaienquote:Op woensdag 20 december 2006 21:14 schreef -Sum- het volgende:
[..]
patserdaar heb je vast heeeeel veel uurtjes voor moeten maken
ik had al in zn profiel gekeken en hij is 18quote:Op woensdag 20 december 2006 21:16 schreef highway101 het volgende:
[..]
Tenzij je 23 bent en verkoper B. Dan verdien je iets van 11 euro/uur ofzo bruto. Dan hoef je maar een uur of 100 te draaien![]()
Nope, kwam nog een deellevering met 14 karren ofzo. Hoeveel karren er in de hoofdlevering zaten weet ik niet.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:05 schreef highway101 het volgende:
[..]
damn. past dat wel in één vrachtwagen?
Jup, 18 verkoper B.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:19 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik had al in zn profiel gekeken en hij is 18
dan verdiend ie de helft
ik weet nog dat ik op mn 18e begon als cassiere A bij de appiequote:
Wij ebstellen het al niet meer, vanwege een te grote vraag door heel NLquote:Op woensdag 20 december 2006 22:10 schreef Ace1 het volgende:
Ik van 08:00 tot 18:00... jij wint
Stond op slagerij![]()
Hele dag gezeik over hoe weinig wij van alles niet binnenkregen... Hertenbiefstuk was om 11 uur al op.
Gewoon proberen, behoorlijke kans dat je gewoon binnenkrijgt ondanks de colli ristrictie die erop zit.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:26 schreef Ace1 het volgende:
VS zei dat we het ook niet mochten MOMO'en.
Gecondoleerdquote:Op woensdag 20 december 2006 22:05 schreef SilverBullet het volgende:
Vandaag gewerkt van 0800 tot 2045
Het viel nog reuze mee hoor.quote:
Dan krijg je 9,70 per uur.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:16 schreef highway101 het volgende:
[..]
Tenzij je 23 bent en verkoper B. Dan verdien je iets van 11 euro/uur ofzo bruto. Dan hoef je maar een uur of 100 te draaien![]()
Hee, ja klopt, hij is er vanaf 4 december bijgekomen idd.. heb hem nog niet echt direct meegemaakt, maar goede indruk op het eerste gezichtquote:Op woensdag 20 december 2006 16:31 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Weet niet of er meerdere filialen zijn in harderwijk maar als het goed is ken jij dan Patrick ?![]()
Hij kwam van ons filiaal als VM naar jullie filiaal dan als SM...
Wij hadden 2300 kollie houdbaar dinsdag, toen was het pas dinsdag (2 vrachtwagens), te ziek voor woorden gewoonquote:Op woensdag 20 december 2006 20:05 schreef highway101 het volgende:
[..]
damn. past dat wel in één vrachtwagen?
Ja klopt, heel goed persoon, je kan er goed meepraten over dingen rond albert heijn, man die al veel heeft meegemaakt heb ik het idee. Hij was bij ons VM van Vers 1 of Vers 2, ik heb er dus ook niet echt direct mee te maken gehad maar als ik altijd ging eten was hij er ook en altijd goed kunnen praten met hem. Indruk van andere medewerkers was ook goed, hij wou dat alles goed verliep en dat was soms te merken, heel goed overleg tussen hem en de medewerkers van de afdelingen. Het loopt gewoon soepeltjes als hij er is, en dat is te merken aan onze nieuwe VM die ik veel minder vind scoren op het gebied van goed regelen en communiceren met elkaar.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:43 schreef mrk_ het volgende:
[..]
Hee, ja klopt, hij is er vanaf 4 december bijgekomen idd.. heb hem nog niet echt direct meegemaakt, maar goede indruk op het eerste gezicht
Hoe was ie bij jullie?
Is dat een serieuze vraag? WIl je echt weten of ik meer of minder dan 500 euro verdien? Of dat ik meer of minder dan 500 euro aan winstuitkering heb gehad? Moet ik echt meedoen aan die grootpraat over hoeveel of hoe weinig ik wel niet heb verdiend? Of zie je het zelf ook wel?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:09 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Jij hebt minder dan 500 euro?
Oh, mijn reactie over die 440 was sarcastisch trouwens, voordat je denkt van dat ik ook echt erom jank.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:40 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Is dat een serieuze vraag? WIl je echt weten of ik meer of minder dan 500 euro verdien? Of dat ik meer of minder dan 500 euro aan winstuitkering heb gehad? Moet ik echt meedoen aan die grootpraat over hoeveel of hoe weinig ik wel niet heb verdiend? Of zie je het zelf ook wel?
Vrij is helaas ook maar relatief...quote:Op donderdag 21 december 2006 00:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, mijn reactie over die 440 was sarcastisch trouwens, voordat je denkt van dat ik ook echt erom jank.
Ik heb tenminste iets als sociale leven en school. Bewust ben ik daarom 3 dagen in de week vrij.
ik heb iig 4 albertheijnloze dagen. 1 is nog penibel. Maar vanaf januari 6 ahloze dagen... stagequote:Op donderdag 21 december 2006 01:01 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Vrij is helaas ook maar relatief...
Vrij van werk betekend in mijn geval niet dat ik niets voor school moet doen, en dat is dan helaas weer te snel in verband te brengen met Albert Heijn helaas. Ik houd per week 2 vaste dagen rust, Albert Heijnloos zegmaar. Waarvan 1 in ieder geval helemaal vrij.
Ikke heb er 4quote:Op donderdag 21 december 2006 01:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik heb iig 4 albertheijnloze dagen. 1 is nog penibel. Maar vanaf januari 6 ahloze dagen... stage
ik zat me ook af te vragen of ik dat krijg, heb loonstrook nog niet gezien! werk er zelf iig al 2,5 jaar...quote:Op donderdag 21 december 2006 09:51 schreef PauldeMunnik het volgende:
Krijgt iedereen trouwens winstuitkering? En hoeveel is dat dan?
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:02 schreef mrk_ het volgende:
het is toch ongeveer zo ? :
Jaarloon / 12
* 0.7
![]()
Ja dan krijg je ook winstuitkering, dan is jou "jaarloon" wat je van september tot 4 december 2006 verdient hebt.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:38 schreef PauldeMunnik het volgende:
Als ik er vanaf september werk zou ik het dan moeten krijgen?
ik werk alleen zondag niet, en dan soms een dagje niet doordeweek..quote:Op donderdag 21 december 2006 01:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik heb iig 4 albertheijnloze dagen. 1 is nog penibel. Maar vanaf januari 6 ahloze dagen... stage
13 periodes toch?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:02 schreef mrk_ het volgende:
het is toch ongeveer zo ? :
Jaarloon / 12
* 0.7
![]()
je kan ook even de laatste 2 pagina's van het vorige topic terug lezen en je eigen conclusie trekken ipv dat alles 3x voorgekauwd moet wordenquote:Op donderdag 21 december 2006 12:47 schreef fs180 het volgende:
ok vraag voor de 4e ker ofzo
wat is een voorwaarde om winstuitkering te krijgen? hoeveel weken/uur/maanden ect?
dat moet dan wel goedkomen voor mij, ondanks dat ik de laatste 3 periodes stage heb gelopen en bijna geen uren heb gemaakt, daarvoor was het wel flink werkenquote:Op donderdag 21 december 2006 13:11 schreef -Sum- het volgende:
[..]
je kan ook even de laatste 2 pagina's van het vorige topic terug lezen en je eigen conclusie trekken ipv dat alles 3x voorgekauwd moet worden
tis 70% van je gemiddelde periodeloon. pas als je een jaar in dienst bent krijg het volle pond.
anders een gedeelte.
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:13 schreef Ace1 het volgende:
Wat zit iedereen te mauwen over winstuitkering... fiets naar je AH en pak je loonstrook...
Al die posts daarover
Je zit nu te internetten in Centerparcs?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]ik wil jou wel eens zien fietsen van Nijkerk/Zeewolde (Center Parcs "De Eemhof") naar Haaksbergen
(AH 8768)
(dat is dus ongeveer 120 KM, en morgenavond rond 18.00/19.00 ben ik toch weer thuis...)
ik loop hier stagequote:Op donderdag 21 december 2006 14:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je zit nu te internetten in Centerparcs?!
deja vu.quote:
HAD IK AL GEDAAN.. EN DAAR KWAM IK ER DU SNIET ECHT UIT..quote:Op donderdag 21 december 2006 13:11 schreef -Sum- het volgende:
[..]
je kan ook even de laatste 2 pagina's van het vorige topic terug lezen en je eigen conclusie trekken ipv dat alles 3x voorgekauwd moet worden
tis 70% van je gemiddelde periodeloon. pas als je een jaar in dienst bent krijg het volle pond.
anders een gedeelte.
Aaah, daar is meneer CAPS weer, graag gedaan hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 16:40 schreef fs180 het volgende:
[..]
HAD IK AL GEDAAN.. EN DAAR KWAM IK ER DU SNIET ECHT UIT..
DIT WOU IK FF HOREN DUS
haha dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 21 december 2006 14:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je zit nu te internetten in Centerparcs?!
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik loop hier stage, zit op de Administratie, dus gewoon internettoegang op m'n PC hoor...draadloos internet over het hele park (voor gasten) is nog maar een test op 1 park in NL dacht ik
Weet je ook wanneer ik dat zou moeten krijgen?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:45 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Ja dan krijg je ook winstuitkering, dan is jou "jaarloon" wat je van september tot 4 december 2006 verdient hebt.
hehe ja ik merkte het in paar andere topics ook al.. die capsquote:Op donderdag 21 december 2006 17:17 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Aaah, daar is meneer CAPS weer, graag gedaan hoor
Bij het afgelopen periodesalaris.. Als het goed is gister op je rekening gestort.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:52 schreef PauldeMunnik het volgende:
[..]
Weet je ook wanneer ik dat zou moeten krijgen?
quote:Op donderdag 21 december 2006 15:50 schreef vanBnaarC het volgende:
Morgen gaat het echte werk beginnen![]()
![]()
Voor ons vanavond al. Vandaag al vrij veel vers gehad, maar vanavond komen om 22.30 en 23.30 twee verswagens met in totaal 5600 colli vers.. Gaat nooit de koelcel in, dus dat wordt nog even heftig vullen. Vandaag al van 9.00 tot 18.00 gewerkt, vanavond dan nog maar van 22.00 tot laat even die wagens wegwerken. En dan vanaf morgen ech knallen!quote:
1500 collie zuivel vandaagquote:Op donderdag 21 december 2006 20:15 schreef mausb het volgende:
[..]
Voor ons vanavond al. Vandaag al vrij veel vers gehad, maar vanavond komen om 22.30 en 23.30 twee verswagens met in totaal 5600 colli vers.. Gaat nooit de koelcel in, dus dat wordt nog even heftig vullen. Vandaag al van 9.00 tot 18.00 gewerkt, vanavond dan nog maar van 22.00 tot laat even die wagens wegwerken. En dan vanaf morgen ech knallen!
Hoeveel zuivel dan? Wij 1500quote:Op donderdag 21 december 2006 23:28 schreef highway101 het volgende:
Zo vandaag gewerkt van 13.00 - 22.30 morgen van 12.00 - 23.00 Aardig druk al vandaag.
4000 colli vers vandaag
morgen nog veel meer. Zien hoe laat het dan wordt.
En creme fraiche zeker?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:31 schreef Renesite het volgende:
O ja.
WAT IN GODSNAAM DOEN WE MET ZOVEEL SLAGROOM. Een hele kar vol
quote:
Ja wij ook alquote:Op donderdag 21 december 2006 23:31 schreef Renesite het volgende:
O ja.
WAT IN GODSNAAM DOEN WE MET ZOVEEL SLAGROOM. Een hele kar vol
Die nieuwe reed een verkeerde kant op. Wist ik veelquote:Op donderdag 21 december 2006 23:35 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ja wij ook al![]()
Vorig jaar hadden we een bancarella vol met die slagroom. En maar af en aan bijvullen![]()
nou al?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:52 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN] reageert weinig.[/me]
[me=SHERMAN is dood.
Mjaquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:26 schreef highway101 het volgende:
[..]
nou al?![]()
nouja, zal ik vannavond/vannacht ook wel zijn![]()
leuk ja.. lekker met je karretje in de file staan..quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:40 schreef Renesite het volgende:
god god god god god wat was t druk
AH moet gewoon 5 keer in de top 5 staan; dat zou pas een stunt zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:14 schreef -Sum- het volgende:
Vanavond wordt voor de twaalfde keer de Gouden Loeki, dé publieksprijs voor de beste televisiecommercial van het jaar uitgereikt.
Tijdens de live finale op Nederland 1 om 20:30 uur wordt de top 5 van de jaarverkiezing bekend gemaakt. Vanaf dat moment kan je stemmen voor jouw nummer 1, door te bellen of een sms te sturen.
Jij kan dus bepalen wie de 'beste tv commercial 2006' gaat worden! Met je stem vanavond maak je ook kans op een geweldige reis door China! We zijn benieuwd naar je stem!
http://www.goudenloeki.nl/
AH staat met VIJF reclames genomineerddus als er één in de top 5 staat, allemaal stemmen
Grote kans dat de wuppie gaat winnen ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
of we DAT redden weet ik niet, maar we moeten toch wel een goede kans maken
dat mogen ze dan wel eens gaan uitbreiden ASAP anno 2007.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik loop hier stage, zit op de Administratie, dus gewoon internettoegang op m'n PC hoor...draadloos internet over het hele park (voor gasten) is nog maar een test op 1 park in NL dacht ik
Gisteravond op zuivel 3 pakken yoghurt. En er was iets gevallen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:24 schreef Omkron het volgende:
Hoeveel voedingswaren gaan er nu eigenlijk weg bij een gemiddeld filiaal vanwege niet verkoop en verstreken houdbaarheid?
Bij ons ook, aan het begin van de week ook heel veel somsquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:08 schreef highway101 het volgende:
Op donderdagavond vers ¤ 500 á 600. Maarja, veel codes van de zaterdag lopen op donderdag af, en bij ons is het in het begin van de week niet zo erg druk.
Een paar duizend euro per week. (bij ons dan)quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:24 schreef Omkron het volgende:
Hoeveel voedingswaren gaan er nu eigenlijk weg bij een gemiddeld filiaal vanwege niet verkoop en verstreken houdbaarheid?
Wij altijd 's avonds en soms ook een keer 's middags.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:41 schreef Renesite het volgende:
Wat mafJa, of ze doen t sochtends al. Maar savonds halen we amper wat weg
Als het savonds is, ontkomt er niet veel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wij altijd 's avonds en soms ook een keer 's middags.
Verder nog wat te melden over vanavond? Dingen die ik moet weten voor morgen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:55 schreef mausb het volgende:
Zo dat waren twee mooie dagen. Gister van 9.00 tot 18.00 en van 22.00 tot 01.45 gewerkt. Vandaag van 9.00 tot 23.00 gewerkt. Morgen om 7.00 mag ik weer. Tja het is echt achtelijk druk... Wel is vandaag al het vers gevuld.
Daar hebben ze de PM voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:57 schreef mausb het volgende:
Hmm dat zijn dingen die hier niet thuishoren zeg maar
Zo erg?quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:57 schreef mausb het volgende:
Hmm dat zijn dingen die hier niet thuishoren zeg maar
Klik op het envelopje bovenin het scherm en gij zult het uitvinden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:00 schreef mausb het volgende:
Hmm hoe werkt dat PM-en hier? Nog nooit gedaan..
Zowel de vers als houdbaar zijn de laatste 2 dagen 2uur eerder gekomen dan normaal.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:37 schreef febster het volgende:
Zoow ook weer terug van het werk
VM was vergeten een vulploegleider in te roosteren, dus bood ik me maar aan3500 colli vracht, 15 hele vulploegers (das dus niks) en tsja dan ben je dus om 0:45 klaar. Zeker als je nog eens 33 containers pas om 22:00 krijgt. De chauffeur had het voor elkaar gekregen om van Helmond naar Geldrop (15 min) gewoon even een uur over te doen, want hij was de weg kwijt
. Alles wel klaar nu, maar wat een bult restanten zeg... Moet overigens zeggen dat ik het, tot nu toe, op DC Tilburg nog naar behoren vindt verlopen. Oke de vracht is niet stipt op tijd, maar meestal wel redelijk en ze leveren nog genoeg uit
.
Kerstomzet is iig goed, met een beetje geluk gaan we morgen rond een uur of 5 over de gesimuleerde omzet heen en dan hebben we de zondag nog wat erboven op komt. Wel grappig om van klasgenoten te horen wat zij draaien, en dan vertellen dat het filiaal waar je werkt dat ook bijna haalt met de helft aan vloeroppervlakte (1500m2 in mijn geval).
Bij ons zijn alle vrahchtwagens te laat gekomen, 2 vrachtwagens kwamen zelfs pas 5 uur later omdat ze nog niet eens ge orderpickt waren. We kregen trouwens ook vracht van Geldermalser... normaal is dat altijd Zaandam.quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:16 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Zowel de vers als houdbaar zijn de laatste 2 dagen 2uur eerder gekomen dan normaal.![]()
Vandaag nog van 10 tot 18 en dan heb ik er weer 42 uur opzitten deze week.(en dan misschien morgen nog )
Laat me raden, geen blok 5 winkelquote:Op zaterdag 23 december 2006 09:16 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Zowel de vers als houdbaar zijn de laatste 2 dagen 2uur eerder gekomen dan normaal.![]()
Vandaag nog van 10 tot 18 en dan heb ik er weer 42 uur opzitten deze week.(en dan misschien morgen nog )
Er waren gisteren al problemen met de uitlevering van de melkrics, tenminste, bij DCO.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:53 schreef fs180 het volgende:
of je zit ff een half uur zonder melkwat een crisis geeft dat zeg!
Leuk om te lezen die andere kant.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:21 schreef waterreus23 het volgende:
een leuk topic om even door te lezen
Kerstdrukte in supermarkt
Hmm weet niet precies wat die tijden zijn van die blokken, maar normaal komt de vers om even voor 17.00 en houdbaar even voor 1830/1900quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:27 schreef febster het volgende:
[..]
Laat me raden, geen blok 5 winkel?
dat vind ik ook een zeer goed ideequote:Op vrijdag 22 december 2006 21:21 schreef Omkron het volgende:
[..]
dat mogen ze dan wel eens gaan uitbreiden ASAP anno 2007.
1.5 liter was niet eens binnengekomenquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:24 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Hmm weet niet precies wat die tijden zijn van die blokken, maar normaal komt de vers om even voor 17.00 en houdbaar even voor 1830/1900
En ook wij hadden bijna geen melk meer.Die halve liter pakjes waren helemaal op.
Het was geweldigquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:06 schreef MrManiak het volgende:
WAT EEN KUTDAG VANDAAG! Lang, saai, kutklanten...bluegh
hoezo andere kant?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:26 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Leuk om te lezen die andere kant.![]()
Morgen wordt t echt druk bij ons, echt iedereen vraagt of en hoelaat we open zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:39 schreef -Sum- het volgende:
die middelste foto met die rijen is heel herkenbaar![]()
wij gaan misschien vandaag al over onze verwachte weekomzet heen en dan morgen nog van 11 tot 17 open![]()
Bij ons tot het einde van die paden met 9 kassa'squote:Op zaterdag 23 december 2006 19:41 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Morgen wordt t echt druk bij ons, echt iedereen vraagt of en hoelaat we open zijn.En vandaag stonden de rijen al tot de helft van de paden. (we hebben maar 6 kassa's
)
ow wij hebben ook 9 kassa's, wat was jullie hoogste uuromzet vandaag?quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij ons tot het einde van die paden met 9 kassa'sMorgen dus minder durk denk ik
Waar kan ik die lezen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:46 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ow wij hebben ook 9 kassa's, wat was jullie hoogste uuromzet vandaag?
FBISquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar kan ik die lezen?
Kiek morgen wel ff wat we de hele dag hadden. PM het evt. wel.
Ik heb hoog ingezet op de kerstomzet poule
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:50 schreef MrManiak het volgende:
Ik te laag... We zitten nu al ver boven de...Wij komen ruim over de 4 heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Wij hadden dat ook met zoveel kassa's. Veel is het wel. 1500 euro per kassa (afgerond) per uur.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:50 schreef -Sum- het volgende:
[..]
FBISwij hadden vandaag voor het eerst in één uur 15k gedraaid met die 9 kassa's dus. daarom vroeg ik me af of dat echt zo hoog is
Dat is idd best hoog.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:50 schreef -Sum- het volgende:
[..]
FBISwij hadden vandaag voor het eerst in één uur 15k gedraaid met die 9 kassa's dus. daarom vroeg ik me af of dat echt zo hoog is
Het is bij ons nog goed mogelijk dat dat het word idd... Of er net tussen. Ligt net aan hoeveel die 3 uur lang topdrukte-15-in-een-rij heeft doen opbrengen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:58 schreef -Sum- het volgende:
[..]
we zijn het al. de vraag is nu of we morgen de 4,5 gaan passeren
Mijn vorige VS, die had echt een tik, die keek dat de hele dag door, ook op doodnormale dagenquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:58 schreef Renesite het volgende:
Hoe weten jullie dat? Vragen jullie dat ofzo?
Daar gingen we donderdag al overheenquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:58 schreef -Sum- het volgende:
[..]
we zijn het al. de vraag is nu of we morgen de 4,5 gaan passeren
Onze vvo is ook nét wat kleiner.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:07 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Daar gingen we donderdag al overheen
ja joh je moet het in verhouding zienquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:07 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Daar gingen we donderdag al overheen
Ik moet 4 dagen volgende week.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:24 schreef SilverBullet het volgende:
Ik was net weer even in de winkel en was gewoon de enige klant.(normaal zijn we tot 20.00 open
) Wat een verschil zeg met vanmiddag, ik kon gewoon uit 4 kassa's kiezen
En ruim een week vrij, ik hoef volgend jaar pas weer.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:12 schreef Renesite het volgende:
Zo. Zwarte broek, zwart overhemd en een rood shirt.
Ik kan zo lekker rustig slapen
Het is dat me ik met me OV zit enzo, want met kerst ben ik bij mn ouders, maar wil liever gewoon weer werken hoor na de kerst.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet 4 dagen volgende week.
Van de 4
Voor morgen!quote:
mocht ik dat maar .. ik wil zelfs graag vullen in een pakquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor morgen!
We moeten in het net ja!
Inloggen in FBIS, dan kan je dat allemaal zienquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:58 schreef Renesite het volgende:
Hoe weten jullie dat? Vragen jullie dat ofzo?
Deden ze bij ons ook gewoon hoor!quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:30 schreef fs180 het volgende:
[..]
mocht ik dat maar .. ik wil zelfs graag vullen in een pak![]()
Kan ik nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:31 schreef highway101 het volgende:
[..]
Inloggen in FBIS, dan kan je dat allemaal zien![]()
Houdbaar heeft het echt rustig bij ons vandaag. Vanmorgen amper vulling (van gister). En vanavond was er weer weinig. Terwlijk er woensdag en donderdag idioot veel kwam.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:01 schreef SHERMAN het volgende:
En al thuis enzo.Heerlijke dag.
Wij gaan goed over het plan heen.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:03 schreef Clauw het volgende:
Wij van de kassa afdeling moesten ook allemaal in net, zwart-wit-grijs en we kregen ook allemaal een corset.
Ontzettend druk vanochtend en in de begin van de middag, wij hebben ook records geboekt.![]()
Smorgens waren alle wagentjes op, allemaal in de winkel.
Verder vanaf 15:00 tot 21:00 was het niet veel meer qua klanten. Super saai.
Morgen mag ik weer van 08:00 tot 17:00 !![]()
een bloemstukje.quote:
Wij vrijdag al 12k per uur met 12 kassa's, was rond een uurtje of 10, 2 uur nadat we open gingen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:50 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Dat maakt het toch niet minder leuk om te lezen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:41 schreef -Sum- het volgende:
[..]
hoezo andere kant?ik vind kinderen met karretjes en oudjes met rollaters of die uberhaupt te lang in de winkel hangen ook irritant
en dan vaak alleen al als ik binnen kom en ik wil snel naar de kantine deur om om te kleden
dan kan ik het me goed voorstellen dat als je een lang eind door de winkel moet, dat je knettergek wordt.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:50 schreef MrManiak het volgende:
Ik te laag... We zitten nu al ver boven de...Wij zaten gisteren rond een uur of drie al op meer dan 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
over het miljoen?quote:Op zondag 24 december 2006 10:57 schreef blrrrt het volgende:
Vandaag is de grote dag dat we voor het eerst ér overheen gaan.![]()
wij zitten al over de 4quote:Op zondag 24 december 2006 12:45 schreef Twisted_Logic het volgende:
Wij hebben normaal een omzet van 150.000/week nu 230.000
Wij vanaf 200.000 wekelijks, we hebben nu een winst van... ik denk 3 en een half.quote:Op zondag 24 december 2006 12:45 schreef Twisted_Logic het volgende:
omzet he.quote:Op zondag 24 december 2006 13:19 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Wij vanaf 200.000 wekelijks, we hebben nu een winst van... ik denk 3 en een half.
Ja, ik typ steeds winst, maar bedoel idd omzetquote:
Ik haal gewoon de verrotte eruit, en maak één netje los om het weer aan te vullen. Zodoende boek je maar één netje af, in plaats van tien.quote:Op zondag 24 december 2006 16:03 schreef NovaCain het volgende:
De perssinaasappels waren van beter kwaliteit als die mandarijnen van de week ervoor. op bepaalde dagen gewoon 25% afgeboekt van wat er binnenkwam.
En maar roepen dat we over het hele jaar heen wel gecompenseert worden door DC met de vaste verrekening die sinds deze maand is ingegaan. I.p.v. Reden 3.
gewoon regelrecht kwaliteitsklachtquote:Op zondag 24 december 2006 16:11 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ik haal gewoon de verrotte eruit, en maak één netje los om het weer aan te vullen. Zodoende boek je maar één netje af, in plaats van tien.
Bij ons ook normaal 150.. nu 233 als eindomzetquote:Op zondag 24 december 2006 12:45 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ken je Priscilla?quote:Op zondag 24 december 2006 13:29 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ja, ik typ steeds winst, maar bedoel idd omzet
Ik heb gistermiddag al alles afgeprijsd voor de maandag en dinsdag, waardoor ze vnv nog maar 1 krat afboeking panklaar hadden, wat boerenkool en andijvie spul.quote:Op zondag 24 december 2006 17:56 schreef Ace1 het volgende:
Vanmiddag was flink druk bij ons... daarnet wel 10 kratten panklaar weggescanned
das waar ookquote:
2 containers panklaar/vlees/traiteur hierzo:( = 32 fustjes oid?quote:Op zondag 24 december 2006 17:56 schreef Ace1 het volgende:
Vanmiddag was flink druk bij ons... daarnet wel 10 kratten panklaar weggescanned
Ach, d'r mag wel meer niet. Soms kan je je ook niet aan een worp houden. Liever nog wat verkopen met 35%, dan weer zoveel wegdonderen terwijl slechts 1/10 niet goed is. Kapotte aardappelzakken niet ik ook aan elkaar, en dan een kortingssticker erop.quote:Op zondag 24 december 2006 19:09 schreef febster het volgende:
Overigens mag je volgens de officiele regels van de AH NIET stekken met mandarijnen en perssinaasappelen. Ik let daar ook streng op dat ze dat dan ook niet doen, dan maar afboeking.
Krijg ik nu al als ik 2 knopjes vlák na mekaar in toetsquote:Op zondag 24 december 2006 19:38 schreef Tellorian het volgende:
Woei, eindelijk de nieuwe pin automaten...
Alleen nu lijken onze kassa's echt enorm traag, druk je alles net iets te snel in dan krijg je al invoer fouten enz. iets wat we voorheen niet hadden
True,quote:Op zondag 24 december 2006 19:31 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ach, d'r mag wel meer niet. Soms kan je je ook niet aan een worp houden. Liever nog wat verkopen met 35%, dan weer zoveel wegdonderen terwijl slechts 1/10 niet goed is. Kapotte aardappelzakken niet ik ook aan elkaar, en dan een kortingssticker erop.
Zonde om alles gedachteloos weg te gooien, terwijl er in feite (bijna) niets mis mee is.
Tering.... Jij bent echt workaholicquote:Op zondag 24 december 2006 20:35 schreef kmaestro het volgende:
Het is gelukt, 1151 is er overheen, ruim zelfs. Ben echt supertrots op de fles champagne van 12 liter
Ben echt gesloopt, vrijdag van 9-23, gister 12-22 en vandaag 7-18 (ongeveer allemaal samen met Mausb)
Mee eensquote:Op zondag 24 december 2006 20:40 schreef febster het volgende:
Met gezellige mensen zijn dat soort dagen juist supertof om lekker lang te werken imho
Nu ik de kerst in ons filiaal heb meegemaakt valt die grens eigenlijk wel mee.quote:Op zondag 24 december 2006 20:35 schreef kmaestro het volgende:
Het is gelukt, 1151 is er overheen, ruim zelfs. Ben echt supertrots op de fles champagne van 12 liter
Ben echt gesloopt, vrijdag van 9-23, gister 12-22 en vandaag 7-18 (ongeveer allemaal samen met Mausb)
Helemaal mee eens, heb nu 3 dagen met zelfde mensen gewerkt en het was gewoon 1 grote pretquote:Op zondag 24 december 2006 20:40 schreef febster het volgende:
Met gezellige mensen zijn dat soort dagen juist supertof om lekker lang te werken imho
Bij ons net zo. Op zich was de planning al niet geheel dicht. we hadden sowiezo al 1 zieke. en daar kwam er vrijdag nog 1 bij. Kwam er voor mij op neer 6 dagen te werken. AGF vol stampen. Mag deze week weer 3 x van 7 tot 5. dan weer lang weekend, 3 dagen.quote:Op zondag 24 december 2006 20:52 schreef Renesite het volgende:
Maare. kmaestro. Waarom zo lang? Waren er geen anderen? Werkten jullie traag? Zijn jullie nou zo onmisbaar? Wij hebben tenminste (klinkt lullig) een goede dekking. Niemand hoeft dat soort uren te draaien.
Had ik dat gedaan: Was ik over geweest.quote:Op zondag 24 december 2006 21:38 schreef mausb het volgende:
Het heeft niets te maken met traag werken of onmisbaar zijn. Het is meer het gevoel van met z'n allen wat neerzetten, een mooie tijd beleven en met z'n allen een mooie kerstomzet draaien. Niemand wordt verplicht dit soort uren te draaien. Allemaal vrijwillig, maar wel een mooie tijdDe fles champagne en het mooie salaris maakt veel goed. Met gezellige collega's een mooie tijd, vrolijke klanten, megadrukte, waarom dan niet?
In mijn woonplaats was het totaal niet druk bij de C1000 of Edah. Men gaat met kerst toch naar de Albert Heijn hoor..quote:Op zondag 24 december 2006 20:47 schreef Webgangster het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd wat de andere supermartken hebben gescoord kwa omzet.
Wij hebben bijv een dirk om de hoek zitten en ik vraag me af wat die gasten nou gedaan hebben als wij 7 hebben.
Vergeet Rudy niet hequote:Op zondag 24 december 2006 22:36 schreef blrrrt het volgende:
Iedereen mag het weten; AH1151 is over het miljoen!!!
mausb en kmaestro nogmaals gefeliciteerd. En die fles champagne van 12 liter gaat wel op op de nieuwjaarsreceptie.
lijkt me niet echt netjes..quote:Op maandag 25 december 2006 14:38 schreef Webgangster het volgende:
Hebben jullie dit eigenlijk laten weten aan de klanten die in de winkel waren dat jullie over het 1 miljoen heen waren ?
pomp?quote:Op maandag 25 december 2006 14:40 schreef CryptoKnight het volgende:
Nee dat hebben wij in ieder geval niet. Leek mij wel leuk maar het was een beetje hectisch ineens allemaal. Was ook wat discussie over, we hebben namelijk ook een benzinepomp erbij. Ik had berekent dat we de miljoen hadden, mijn SM vond van niet. Bleek later dat hij de verkeerde weekomzet van de pomp had... hmm
Netjes!quote:Op maandag 25 december 2006 19:02 schreef Meki het volgende:
van een week
60 uur gewerkt
een omzet gehaald van 530.000 ( normaal, 330.000 )
![]()
Ik dacht dat ij altijd in zo'n grote AH werkte.quote:Op maandag 25 december 2006 19:02 schreef Meki het volgende:
van een week
60 uur gewerkt
een omzet gehaald van 530.000 ( normaal, 330.000 )
![]()
330.000 kan je al een redelijke AH noemen volgens mijquote:Op maandag 25 december 2006 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik dacht dat ij altijd in zo'n grote AH werkte.![]()
Ja inderdaad, AH 4 of 5 kan het wezen als ik enkel naar de omzet ga kijken.quote:Op maandag 25 december 2006 23:09 schreef highway101 het volgende:
[..]
330.000 kan je al een redelijke AH noemen volgens mij![]()
Wij zijn een redelijke AH dusquote:Op maandag 25 december 2006 23:09 schreef highway101 het volgende:
[..]
klinkt als een 5 met ongeveer 10 kassa'squote:Op maandag 25 december 2006 23:09 schreef highway101 het volgende:
[..]
Dat halen zo ongeveer wij met een 5 met ongeveer 9 kassa'squote:Op dinsdag 26 december 2006 00:39 schreef -Sum- het volgende:
[..]
klinkt als een 5 met ongeveer 10 kassa's(exc balie dan)
nouja wij zijn een 5 met 9 kassa's en wij halen gemiddeld 300/305 K dus ik schatte deze iets groter inquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat halen zo ongeveer wij met een 5 met ongeveer 9 kassa's
Gefeliciflapstaart!quote:Op maandag 25 december 2006 14:29 schreef CryptoKnight het volgende:
1385 was de hekkensluiter van de tien winkels die de miljoen hebben mogen behalen. In het laatste kwartier gingen wij er nog net overheen met 373 euro
En die champagne die we kregen was heeeeerlijk!
hoeveel omzet draait zo´n pomp nou dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:17 schreef CryptoKnight het volgende:
Ja wij hebben een benzine pomp erbij. Het pand waar we zitten hebben we overgenomen, was voorheen eerst Wastora, toen Grosmarkt, toen Maxis en toen A&P, uiteindelijk dus AH en die pomp hebben we dus ook over moeten nemen.
Draait overigens helemaal buiten het AH systeem om, achteraf wordt te omzet van de pomp doorgegeven aan het HK en die tellen het bij de winkelomzet op.
Ken jij Priscilla? Zit bij mij in de klas, komt ook uit Dronten, volgens mij zit d'r maar 1 AHquote:
Hoezo? Het moet door die kassa heen gestauwd worden. Wij hebben een relatief grote winkel icm. minder kassa's. Wij hebben een groot magazijn, ruime paden. Ruimer en groter dan Eikenlaan (verderop) en die heeft 13 kassa'squote:Op dinsdag 26 december 2006 22:42 schreef febster het volgende:
Toffe foto
Overigens heeft hoeveel kassa's niet zoveel te maken met de omzet, de VVO's zijn belangrijker.
Tis knapper met een kleine winkel veel omzet te draaien dan met een groottequote:Op dinsdag 26 december 2006 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoezo? Het moet door die kassa heen gestauwd worden. Wij hebben een relatief grote winkel icm. minder kassa's. Wij hebben een groot magazijn, ruime paden. Ruimer en groter dan Eikenlaan (verderop) en die heeft 13 kassa's
Overvecht? Dat moet toch veel meer zijn.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:25 schreef waterreus23 het volgende:
Omzet AH XL in Utrecht was: ¤ 1.070.000
Ligt eraan, wat je normaal draait, maar veel is het wel.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:46 schreef fs180 het volgende:
wij hadden met kerst omzet van 850k is dat veel ofzo?
ja zijn pas 2 weken open dus beetje lastig schattenquote:Op woensdag 27 december 2006 17:53 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat je normaal draait, maar veel is het wel.
Wij hadden 480k
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:40 schreef Rudy-F1 het volgende:
(Een deel van) het personeel van 1 van de 10 'miljoenen-winkels' AH 1151!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Voor de geïnteresseerden:
Op de middelste rij vanaf rechts: Bart (Blrrrt), Maurice (Mausb) en Koen (Kmaestro)
Op de bovenste rij tweede van rechts: Rudy (Rudy-F1)
![]()
![]()
![]()
Je doelt op Wim en Telder?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:14 schreef kmaestro het volgende:
[..]
![]()
Ik zie wel een aantal mensen waarvan ik denk dat ze er niet helemaal op thuis horen(nauwelijk extra uren, nooit s gezellig doen enz)
nee was maar waarquote:Op woensdag 27 december 2006 17:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Overvecht? Dat moet toch veel meer zijn.
dat is?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:54 schreef Ace1 het volgende:
AH XL tilburg volgens mij hoogste omzet gehaald ooit bij een AH...
Nee, moet ik die kennen?quote:
Welke afdeling? En wat is haar achternaam?quote:
weet ik niet uit m'n hoofd. Ze zit in de albert heijn klas in Zwolle.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:44 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Welke afdeling? En wat is haar achternaam?
suc6!quote:Op woensdag 27 december 2006 22:05 schreef highway101 het volgende:
Ik had trouwens 130 pagina's codeboek panklaar & maaltijden![]()
wij hebben alleen codeboek zuivel, rest gewoon afprijzenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:05 schreef highway101 het volgende:
Ken je vast Wija wel.. als je in AH dronten werkt?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:44 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Welke afdeling? En wat is haar achternaam?
Wat is een codeboek ?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:05 schreef highway101 het volgende:
Optie in de handterminal waarbij je alle tht's van de producten in de winkel invoert. Zo loop je minder risico verlopen producten in de winkel te hebben.quote:
Dus Jumbo begint duurder te wordenquote:Op donderdag 28 december 2006 10:32 schreef blrrrt het volgende:
In de laatste prijsmeting van Supers.nl is het verschil tussen AH en Jumbo nog maar 3%!
Vlees niet, maar vis wel?quote:Op donderdag 28 december 2006 09:54 schreef kmaestro het volgende:
Wij hebben codeboek van zuivel, vvv, deli, kaas, brood, vis (en volgens mij ook maaltijden). Oja, vergeet HB niet. Dus eigenlijk alles behalve groente en vlees
De AH eerder nog steeds goedkoper.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:04 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Dus Jumbo begint duurder te worden![]()
Volgens mij ken ik die wel... Heeft bij m´n broertje in de klas gezeten in Zwolle, kan dat?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:51 schreef mrk_ het volgende:
[..]
Ken je vast Wija wel.. als je in AH dronten werkt?
Een hoop producten van vis hebben een langere houdbaarheidsdatum. Vlees over het algemeen maximaal 4/5 dagen dacht ikquote:Op donderdag 28 december 2006 11:04 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Dus Jumbo begint duurder te worden![]()
[..]
Vlees niet, maar vis wel?
Maar veel producten ook weer niet, denk aan zalmfilet en tonijnsteak, zetten jullie die ook in de terminal?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:01 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Een hoop producten van vis hebben een langere houdbaarheidsdatum. Vlees over het algemeen maximaal 4/5 dagen dacht ik
Ik ben gelijk naar de bedrijfsleider gestapt, dat was op vrijdagmiddag en die maandag erop belde de VM dat ik die dinsdag kon beginnenquote:Op donderdag 28 december 2006 13:03 schreef timp0e het volgende:
Vraagje voor NJ, die zo te zien bij AH XL in Rotterdam werkt. (Ik neem aan dat die in Rotterdam Alexandrium is)
Op de internetsite zag ik bij jullie winkel 2 vacatures openstaan voor vulploegmedewerker, en ik heb dus vorige week een sollicitatieformulier bij jullie ingeleverd bij de informatiebalie. Weet jij toevallig misschien hoe lang het zou kunnen duren voordat ik daar wat over kan horen, aangezien ik er graag wil werken.
Alvast bedankt
Wij moeten dat gewoon laten vallenquote:Op donderdag 28 december 2006 13:25 schreef Twisted_Logic het volgende:
Een halve Grolsch container opvangen is niet echt super goed voor je rug
Auuww
Maar ik kan gelukkig nog wel werken, maar mijn rug vind het toch niet erg leuk...
Op zo'n moment volg je je mannelijke intuitie en niet je verstand.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:55 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Wij moeten dat gewoon laten vallen![]()
Bij ons willen ze geen risco nemenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:03 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Op zo'n moment volg je je mannelijke intuitie en niet je verstand.
dan had ik hem laten vallenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:03 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Lekker laten vallen de volgende keerquote:Op donderdag 28 december 2006 14:03 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ik doe alleen lossen van houdbaar en als daar iets valt is het meestal bier bris of wijn of hele volle containers met internationaal/soepenn.sauzen/zuren en dat laat ik mooi vallen. Het is soms zo erngstig kut gestappeld dat als er 1 ding valt er meteen 10 dingen achteraan komen en dat is gewoon niet op te vangenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:19 schreef SHERMAN het volgende:
Jullie vangen nooit is collo's op?
Omvallende aardappelkriks? Melk roll-ins?
En ik ben vanmiddag gebeld (mijn moeder dan, ik was er nietquote:Op donderdag 28 december 2006 13:27 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik ben gelijk naar de bedrijfsleider gestapt, dat was op vrijdagmiddag en die maandag erop belde de VM dat ik die dinsdag kon beginnen
Sommige dingen probeer ik nog wel op te vangen, maar dat is eigenlijk alleen als de klep al bijna beneden is. Zoals een kar met kratten waar vlees inzit. Maar goed ook dat ik die tegen hield anders konden we dat allemaal weer gaan opruimen en dat is ons gelukkig bespaard gebleven.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:19 schreef SHERMAN het volgende:
Ik ga een beetje 300+ kilo aan aardappelen of melk of wat dan ook proberen op te vangen ben niet gekquote:Op donderdag 28 december 2006 17:19 schreef SHERMAN het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |