dat moet dan wel goedkomen voor mij, ondanks dat ik de laatste 3 periodes stage heb gelopen en bijna geen uren heb gemaakt, daarvoor was het wel flink werkenquote:Op donderdag 21 december 2006 13:11 schreef -Sum- het volgende:
[..]
je kan ook even de laatste 2 pagina's van het vorige topic terug lezen en je eigen conclusie trekken ipv dat alles 3x voorgekauwd moet worden
tis 70% van je gemiddelde periodeloon. pas als je een jaar in dienst bent krijg het volle pond.
anders een gedeelte.
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:13 schreef Ace1 het volgende:
Wat zit iedereen te mauwen over winstuitkering... fiets naar je AH en pak je loonstrook...
Al die posts daarover
Je zit nu te internetten in Centerparcs?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]ik wil jou wel eens zien fietsen van Nijkerk/Zeewolde (Center Parcs "De Eemhof") naar Haaksbergen
(AH 8768)
(dat is dus ongeveer 120 KM, en morgenavond rond 18.00/19.00 ben ik toch weer thuis...)
ik loop hier stagequote:Op donderdag 21 december 2006 14:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je zit nu te internetten in Centerparcs?!
deja vu.quote:
HAD IK AL GEDAAN.. EN DAAR KWAM IK ER DU SNIET ECHT UIT..quote:Op donderdag 21 december 2006 13:11 schreef -Sum- het volgende:
[..]
je kan ook even de laatste 2 pagina's van het vorige topic terug lezen en je eigen conclusie trekken ipv dat alles 3x voorgekauwd moet worden
tis 70% van je gemiddelde periodeloon. pas als je een jaar in dienst bent krijg het volle pond.
anders een gedeelte.
Aaah, daar is meneer CAPS weer, graag gedaan hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 16:40 schreef fs180 het volgende:
[..]
HAD IK AL GEDAAN.. EN DAAR KWAM IK ER DU SNIET ECHT UIT..
DIT WOU IK FF HOREN DUS
haha dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 21 december 2006 14:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je zit nu te internetten in Centerparcs?!
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik loop hier stage, zit op de Administratie, dus gewoon internettoegang op m'n PC hoor...draadloos internet over het hele park (voor gasten) is nog maar een test op 1 park in NL dacht ik
Weet je ook wanneer ik dat zou moeten krijgen?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:45 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Ja dan krijg je ook winstuitkering, dan is jou "jaarloon" wat je van september tot 4 december 2006 verdient hebt.
hehe ja ik merkte het in paar andere topics ook al.. die capsquote:Op donderdag 21 december 2006 17:17 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Aaah, daar is meneer CAPS weer, graag gedaan hoor
Bij het afgelopen periodesalaris.. Als het goed is gister op je rekening gestort.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:52 schreef PauldeMunnik het volgende:
[..]
Weet je ook wanneer ik dat zou moeten krijgen?
quote:Op donderdag 21 december 2006 15:50 schreef vanBnaarC het volgende:
Morgen gaat het echte werk beginnen![]()
![]()
Voor ons vanavond al. Vandaag al vrij veel vers gehad, maar vanavond komen om 22.30 en 23.30 twee verswagens met in totaal 5600 colli vers.. Gaat nooit de koelcel in, dus dat wordt nog even heftig vullen. Vandaag al van 9.00 tot 18.00 gewerkt, vanavond dan nog maar van 22.00 tot laat even die wagens wegwerken. En dan vanaf morgen ech knallen!quote:
1500 collie zuivel vandaagquote:Op donderdag 21 december 2006 20:15 schreef mausb het volgende:
[..]
Voor ons vanavond al. Vandaag al vrij veel vers gehad, maar vanavond komen om 22.30 en 23.30 twee verswagens met in totaal 5600 colli vers.. Gaat nooit de koelcel in, dus dat wordt nog even heftig vullen. Vandaag al van 9.00 tot 18.00 gewerkt, vanavond dan nog maar van 22.00 tot laat even die wagens wegwerken. En dan vanaf morgen ech knallen!
Hoeveel zuivel dan? Wij 1500quote:Op donderdag 21 december 2006 23:28 schreef highway101 het volgende:
Zo vandaag gewerkt van 13.00 - 22.30 morgen van 12.00 - 23.00 Aardig druk al vandaag.
4000 colli vers vandaag
morgen nog veel meer. Zien hoe laat het dan wordt.
En creme fraiche zeker?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:31 schreef Renesite het volgende:
O ja.
WAT IN GODSNAAM DOEN WE MET ZOVEEL SLAGROOM. Een hele kar vol
quote:
Ja wij ook alquote:Op donderdag 21 december 2006 23:31 schreef Renesite het volgende:
O ja.
WAT IN GODSNAAM DOEN WE MET ZOVEEL SLAGROOM. Een hele kar vol
Die nieuwe reed een verkeerde kant op. Wist ik veelquote:Op donderdag 21 december 2006 23:35 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ja wij ook al![]()
Vorig jaar hadden we een bancarella vol met die slagroom. En maar af en aan bijvullen![]()
nou al?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:52 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN] reageert weinig.[/me]
[me=SHERMAN is dood.
Mjaquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:26 schreef highway101 het volgende:
[..]
nou al?![]()
nouja, zal ik vannavond/vannacht ook wel zijn![]()
leuk ja.. lekker met je karretje in de file staan..quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:40 schreef Renesite het volgende:
god god god god god wat was t druk
AH moet gewoon 5 keer in de top 5 staan; dat zou pas een stunt zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:14 schreef -Sum- het volgende:
Vanavond wordt voor de twaalfde keer de Gouden Loeki, dé publieksprijs voor de beste televisiecommercial van het jaar uitgereikt.
Tijdens de live finale op Nederland 1 om 20:30 uur wordt de top 5 van de jaarverkiezing bekend gemaakt. Vanaf dat moment kan je stemmen voor jouw nummer 1, door te bellen of een sms te sturen.
Jij kan dus bepalen wie de 'beste tv commercial 2006' gaat worden! Met je stem vanavond maak je ook kans op een geweldige reis door China! We zijn benieuwd naar je stem!
http://www.goudenloeki.nl/
AH staat met VIJF reclames genomineerddus als er één in de top 5 staat, allemaal stemmen
Grote kans dat de wuppie gaat winnen ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
of we DAT redden weet ik niet, maar we moeten toch wel een goede kans maken
dat mogen ze dan wel eens gaan uitbreiden ASAP anno 2007.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik loop hier stage, zit op de Administratie, dus gewoon internettoegang op m'n PC hoor...draadloos internet over het hele park (voor gasten) is nog maar een test op 1 park in NL dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |