Dat is idd best hoog.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:50 schreef -Sum- het volgende:
[..]
FBISwij hadden vandaag voor het eerst in één uur 15k gedraaid met die 9 kassa's dus. daarom vroeg ik me af of dat echt zo hoog is
Het is bij ons nog goed mogelijk dat dat het word idd... Of er net tussen. Ligt net aan hoeveel die 3 uur lang topdrukte-15-in-een-rij heeft doen opbrengen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:58 schreef -Sum- het volgende:
[..]
we zijn het al. de vraag is nu of we morgen de 4,5 gaan passeren
Mijn vorige VS, die had echt een tik, die keek dat de hele dag door, ook op doodnormale dagenquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:58 schreef Renesite het volgende:
Hoe weten jullie dat? Vragen jullie dat ofzo?
Daar gingen we donderdag al overheenquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:58 schreef -Sum- het volgende:
[..]
we zijn het al. de vraag is nu of we morgen de 4,5 gaan passeren
Onze vvo is ook nét wat kleiner.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:07 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Daar gingen we donderdag al overheen
ja joh je moet het in verhouding zienquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:07 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Daar gingen we donderdag al overheen
Ik moet 4 dagen volgende week.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:24 schreef SilverBullet het volgende:
Ik was net weer even in de winkel en was gewoon de enige klant.(normaal zijn we tot 20.00 open
) Wat een verschil zeg met vanmiddag, ik kon gewoon uit 4 kassa's kiezen
En ruim een week vrij, ik hoef volgend jaar pas weer.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:12 schreef Renesite het volgende:
Zo. Zwarte broek, zwart overhemd en een rood shirt.
Ik kan zo lekker rustig slapen
Het is dat me ik met me OV zit enzo, want met kerst ben ik bij mn ouders, maar wil liever gewoon weer werken hoor na de kerst.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet 4 dagen volgende week.
Van de 4
Voor morgen!quote:
mocht ik dat maar .. ik wil zelfs graag vullen in een pakquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor morgen!
We moeten in het net ja!
Inloggen in FBIS, dan kan je dat allemaal zienquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:58 schreef Renesite het volgende:
Hoe weten jullie dat? Vragen jullie dat ofzo?
Deden ze bij ons ook gewoon hoor!quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:30 schreef fs180 het volgende:
[..]
mocht ik dat maar .. ik wil zelfs graag vullen in een pak![]()
Kan ik nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:31 schreef highway101 het volgende:
[..]
Inloggen in FBIS, dan kan je dat allemaal zien![]()
Houdbaar heeft het echt rustig bij ons vandaag. Vanmorgen amper vulling (van gister). En vanavond was er weer weinig. Terwlijk er woensdag en donderdag idioot veel kwam.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:01 schreef SHERMAN het volgende:
En al thuis enzo.Heerlijke dag.
Wij gaan goed over het plan heen.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:03 schreef Clauw het volgende:
Wij van de kassa afdeling moesten ook allemaal in net, zwart-wit-grijs en we kregen ook allemaal een corset.
Ontzettend druk vanochtend en in de begin van de middag, wij hebben ook records geboekt.![]()
Smorgens waren alle wagentjes op, allemaal in de winkel.
Verder vanaf 15:00 tot 21:00 was het niet veel meer qua klanten. Super saai.
Morgen mag ik weer van 08:00 tot 17:00 !![]()
een bloemstukje.quote:
Wij vrijdag al 12k per uur met 12 kassa's, was rond een uurtje of 10, 2 uur nadat we open gingen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:50 schreef -Sum- het volgende:
[..]
FBISwij hadden vandaag voor het eerst in één uur 15k gedraaid met die 9 kassa's dus. daarom vroeg ik me af of dat echt zo hoog is
Dat maakt het toch niet minder leuk om te lezen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:41 schreef -Sum- het volgende:
[..]
hoezo andere kant?ik vind kinderen met karretjes en oudjes met rollaters of die uberhaupt te lang in de winkel hangen ook irritant
en dan vaak alleen al als ik binnen kom en ik wil snel naar de kantine deur om om te kleden
dan kan ik het me goed voorstellen dat als je een lang eind door de winkel moet, dat je knettergek wordt.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:50 schreef MrManiak het volgende:
Ik te laag... We zitten nu al ver boven de...Wij zaten gisteren rond een uur of drie al op meer dan 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
over het miljoen?quote:Op zondag 24 december 2006 10:57 schreef blrrrt het volgende:
Vandaag is de grote dag dat we voor het eerst ér overheen gaan.![]()
wij zitten al over de 4quote:Op zondag 24 december 2006 12:45 schreef Twisted_Logic het volgende:
Wij hebben normaal een omzet van 150.000/week nu 230.000
Wij vanaf 200.000 wekelijks, we hebben nu een winst van... ik denk 3 en een half.quote:Op zondag 24 december 2006 12:45 schreef Twisted_Logic het volgende:
omzet he.quote:Op zondag 24 december 2006 13:19 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Wij vanaf 200.000 wekelijks, we hebben nu een winst van... ik denk 3 en een half.
Ja, ik typ steeds winst, maar bedoel idd omzetquote:
Ik haal gewoon de verrotte eruit, en maak één netje los om het weer aan te vullen. Zodoende boek je maar één netje af, in plaats van tien.quote:Op zondag 24 december 2006 16:03 schreef NovaCain het volgende:
De perssinaasappels waren van beter kwaliteit als die mandarijnen van de week ervoor. op bepaalde dagen gewoon 25% afgeboekt van wat er binnenkwam.
En maar roepen dat we over het hele jaar heen wel gecompenseert worden door DC met de vaste verrekening die sinds deze maand is ingegaan. I.p.v. Reden 3.
gewoon regelrecht kwaliteitsklachtquote:Op zondag 24 december 2006 16:11 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ik haal gewoon de verrotte eruit, en maak één netje los om het weer aan te vullen. Zodoende boek je maar één netje af, in plaats van tien.
Bij ons ook normaal 150.. nu 233 als eindomzetquote:Op zondag 24 december 2006 12:45 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ken je Priscilla?quote:Op zondag 24 december 2006 13:29 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ja, ik typ steeds winst, maar bedoel idd omzet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |