Wat is een codeboek ?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:05 schreef highway101 het volgende:
Ik had trouwens 130 pagina's codeboek panklaar & maaltijden![]()
Optie in de handterminal waarbij je alle tht's van de producten in de winkel invoert. Zo loop je minder risico verlopen producten in de winkel te hebben.quote:
Dus Jumbo begint duurder te wordenquote:Op donderdag 28 december 2006 10:32 schreef blrrrt het volgende:
In de laatste prijsmeting van Supers.nl is het verschil tussen AH en Jumbo nog maar 3%!
Vlees niet, maar vis wel?quote:Op donderdag 28 december 2006 09:54 schreef kmaestro het volgende:
Wij hebben codeboek van zuivel, vvv, deli, kaas, brood, vis (en volgens mij ook maaltijden). Oja, vergeet HB niet. Dus eigenlijk alles behalve groente en vlees
De AH eerder nog steeds goedkoper.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:04 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Dus Jumbo begint duurder te worden![]()
Volgens mij ken ik die wel... Heeft bij m´n broertje in de klas gezeten in Zwolle, kan dat?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:51 schreef mrk_ het volgende:
[..]
Ken je vast Wija wel.. als je in AH dronten werkt?
Een hoop producten van vis hebben een langere houdbaarheidsdatum. Vlees over het algemeen maximaal 4/5 dagen dacht ikquote:Op donderdag 28 december 2006 11:04 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Dus Jumbo begint duurder te worden![]()
[..]
Vlees niet, maar vis wel?
Maar veel producten ook weer niet, denk aan zalmfilet en tonijnsteak, zetten jullie die ook in de terminal?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:01 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Een hoop producten van vis hebben een langere houdbaarheidsdatum. Vlees over het algemeen maximaal 4/5 dagen dacht ik
Ik ben gelijk naar de bedrijfsleider gestapt, dat was op vrijdagmiddag en die maandag erop belde de VM dat ik die dinsdag kon beginnenquote:Op donderdag 28 december 2006 13:03 schreef timp0e het volgende:
Vraagje voor NJ, die zo te zien bij AH XL in Rotterdam werkt. (Ik neem aan dat die in Rotterdam Alexandrium is)
Op de internetsite zag ik bij jullie winkel 2 vacatures openstaan voor vulploegmedewerker, en ik heb dus vorige week een sollicitatieformulier bij jullie ingeleverd bij de informatiebalie. Weet jij toevallig misschien hoe lang het zou kunnen duren voordat ik daar wat over kan horen, aangezien ik er graag wil werken.
Alvast bedankt
Wij moeten dat gewoon laten vallenquote:Op donderdag 28 december 2006 13:25 schreef Twisted_Logic het volgende:
Een halve Grolsch container opvangen is niet echt super goed voor je rug
Auuww
Maar ik kan gelukkig nog wel werken, maar mijn rug vind het toch niet erg leuk...
Op zo'n moment volg je je mannelijke intuitie en niet je verstand.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:55 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Wij moeten dat gewoon laten vallen![]()
Bij ons willen ze geen risco nemenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:03 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Op zo'n moment volg je je mannelijke intuitie en niet je verstand.
dan had ik hem laten vallenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:03 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Lekker laten vallen de volgende keerquote:Op donderdag 28 december 2006 14:03 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ik doe alleen lossen van houdbaar en als daar iets valt is het meestal bier bris of wijn of hele volle containers met internationaal/soepenn.sauzen/zuren en dat laat ik mooi vallen. Het is soms zo erngstig kut gestappeld dat als er 1 ding valt er meteen 10 dingen achteraan komen en dat is gewoon niet op te vangenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:19 schreef SHERMAN het volgende:
Jullie vangen nooit is collo's op?
Omvallende aardappelkriks? Melk roll-ins?
En ik ben vanmiddag gebeld (mijn moeder dan, ik was er nietquote:Op donderdag 28 december 2006 13:27 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik ben gelijk naar de bedrijfsleider gestapt, dat was op vrijdagmiddag en die maandag erop belde de VM dat ik die dinsdag kon beginnen
Sommige dingen probeer ik nog wel op te vangen, maar dat is eigenlijk alleen als de klep al bijna beneden is. Zoals een kar met kratten waar vlees inzit. Maar goed ook dat ik die tegen hield anders konden we dat allemaal weer gaan opruimen en dat is ons gelukkig bespaard gebleven.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:19 schreef SHERMAN het volgende:
Jullie vangen nooit is collo's op?
Omvallende aardappelkriks? Melk roll-ins?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |