Ik heb gistermiddag al alles afgeprijsd voor de maandag en dinsdag, waardoor ze vnv nog maar 1 krat afboeking panklaar hadden, wat boerenkool en andijvie spul.quote:Op zondag 24 december 2006 17:56 schreef Ace1 het volgende:
Vanmiddag was flink druk bij ons... daarnet wel 10 kratten panklaar weggescanned
das waar ookquote:
2 containers panklaar/vlees/traiteur hierzo:( = 32 fustjes oid?quote:Op zondag 24 december 2006 17:56 schreef Ace1 het volgende:
Vanmiddag was flink druk bij ons... daarnet wel 10 kratten panklaar weggescanned
Ach, d'r mag wel meer niet. Soms kan je je ook niet aan een worp houden. Liever nog wat verkopen met 35%, dan weer zoveel wegdonderen terwijl slechts 1/10 niet goed is. Kapotte aardappelzakken niet ik ook aan elkaar, en dan een kortingssticker erop.quote:Op zondag 24 december 2006 19:09 schreef febster het volgende:
Overigens mag je volgens de officiele regels van de AH NIET stekken met mandarijnen en perssinaasappelen. Ik let daar ook streng op dat ze dat dan ook niet doen, dan maar afboeking.
Krijg ik nu al als ik 2 knopjes vlák na mekaar in toetsquote:Op zondag 24 december 2006 19:38 schreef Tellorian het volgende:
Woei, eindelijk de nieuwe pin automaten...
Alleen nu lijken onze kassa's echt enorm traag, druk je alles net iets te snel in dan krijg je al invoer fouten enz. iets wat we voorheen niet hadden
True,quote:Op zondag 24 december 2006 19:31 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ach, d'r mag wel meer niet. Soms kan je je ook niet aan een worp houden. Liever nog wat verkopen met 35%, dan weer zoveel wegdonderen terwijl slechts 1/10 niet goed is. Kapotte aardappelzakken niet ik ook aan elkaar, en dan een kortingssticker erop.
Zonde om alles gedachteloos weg te gooien, terwijl er in feite (bijna) niets mis mee is.
Tering.... Jij bent echt workaholicquote:Op zondag 24 december 2006 20:35 schreef kmaestro het volgende:
Het is gelukt, 1151 is er overheen, ruim zelfs. Ben echt supertrots op de fles champagne van 12 liter
Ben echt gesloopt, vrijdag van 9-23, gister 12-22 en vandaag 7-18 (ongeveer allemaal samen met Mausb)
Mee eensquote:Op zondag 24 december 2006 20:40 schreef febster het volgende:
Met gezellige mensen zijn dat soort dagen juist supertof om lekker lang te werken imho
Nu ik de kerst in ons filiaal heb meegemaakt valt die grens eigenlijk wel mee.quote:Op zondag 24 december 2006 20:35 schreef kmaestro het volgende:
Het is gelukt, 1151 is er overheen, ruim zelfs. Ben echt supertrots op de fles champagne van 12 liter
Ben echt gesloopt, vrijdag van 9-23, gister 12-22 en vandaag 7-18 (ongeveer allemaal samen met Mausb)
Helemaal mee eens, heb nu 3 dagen met zelfde mensen gewerkt en het was gewoon 1 grote pretquote:Op zondag 24 december 2006 20:40 schreef febster het volgende:
Met gezellige mensen zijn dat soort dagen juist supertof om lekker lang te werken imho
Bij ons net zo. Op zich was de planning al niet geheel dicht. we hadden sowiezo al 1 zieke. en daar kwam er vrijdag nog 1 bij. Kwam er voor mij op neer 6 dagen te werken. AGF vol stampen. Mag deze week weer 3 x van 7 tot 5. dan weer lang weekend, 3 dagen.quote:Op zondag 24 december 2006 20:52 schreef Renesite het volgende:
Maare. kmaestro. Waarom zo lang? Waren er geen anderen? Werkten jullie traag? Zijn jullie nou zo onmisbaar? Wij hebben tenminste (klinkt lullig) een goede dekking. Niemand hoeft dat soort uren te draaien.
Had ik dat gedaan: Was ik over geweest.quote:Op zondag 24 december 2006 21:38 schreef mausb het volgende:
Het heeft niets te maken met traag werken of onmisbaar zijn. Het is meer het gevoel van met z'n allen wat neerzetten, een mooie tijd beleven en met z'n allen een mooie kerstomzet draaien. Niemand wordt verplicht dit soort uren te draaien. Allemaal vrijwillig, maar wel een mooie tijdDe fles champagne en het mooie salaris maakt veel goed. Met gezellige collega's een mooie tijd, vrolijke klanten, megadrukte, waarom dan niet?
In mijn woonplaats was het totaal niet druk bij de C1000 of Edah. Men gaat met kerst toch naar de Albert Heijn hoor..quote:Op zondag 24 december 2006 20:47 schreef Webgangster het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd wat de andere supermartken hebben gescoord kwa omzet.
Wij hebben bijv een dirk om de hoek zitten en ik vraag me af wat die gasten nou gedaan hebben als wij 7 hebben.
Vergeet Rudy niet hequote:Op zondag 24 december 2006 22:36 schreef blrrrt het volgende:
Iedereen mag het weten; AH1151 is over het miljoen!!!
mausb en kmaestro nogmaals gefeliciteerd. En die fles champagne van 12 liter gaat wel op op de nieuwjaarsreceptie.
lijkt me niet echt netjes..quote:Op maandag 25 december 2006 14:38 schreef Webgangster het volgende:
Hebben jullie dit eigenlijk laten weten aan de klanten die in de winkel waren dat jullie over het 1 miljoen heen waren ?
pomp?quote:Op maandag 25 december 2006 14:40 schreef CryptoKnight het volgende:
Nee dat hebben wij in ieder geval niet. Leek mij wel leuk maar het was een beetje hectisch ineens allemaal. Was ook wat discussie over, we hebben namelijk ook een benzinepomp erbij. Ik had berekent dat we de miljoen hadden, mijn SM vond van niet. Bleek later dat hij de verkeerde weekomzet van de pomp had... hmm
Netjes!quote:Op maandag 25 december 2006 19:02 schreef Meki het volgende:
van een week
60 uur gewerkt
een omzet gehaald van 530.000 ( normaal, 330.000 )
![]()
Ik dacht dat ij altijd in zo'n grote AH werkte.quote:Op maandag 25 december 2006 19:02 schreef Meki het volgende:
van een week
60 uur gewerkt
een omzet gehaald van 530.000 ( normaal, 330.000 )
![]()
330.000 kan je al een redelijke AH noemen volgens mijquote:Op maandag 25 december 2006 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik dacht dat ij altijd in zo'n grote AH werkte.![]()
Ja inderdaad, AH 4 of 5 kan het wezen als ik enkel naar de omzet ga kijken.quote:Op maandag 25 december 2006 23:09 schreef highway101 het volgende:
[..]
330.000 kan je al een redelijke AH noemen volgens mij![]()
Wij zijn een redelijke AH dusquote:Op maandag 25 december 2006 23:09 schreef highway101 het volgende:
[..]
klinkt als een 5 met ongeveer 10 kassa'squote:Op maandag 25 december 2006 23:09 schreef highway101 het volgende:
[..]
Dat halen zo ongeveer wij met een 5 met ongeveer 9 kassa'squote:Op dinsdag 26 december 2006 00:39 schreef -Sum- het volgende:
[..]
klinkt als een 5 met ongeveer 10 kassa's(exc balie dan)
nouja wij zijn een 5 met 9 kassa's en wij halen gemiddeld 300/305 K dus ik schatte deze iets groter inquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat halen zo ongeveer wij met een 5 met ongeveer 9 kassa's
Gefeliciflapstaart!quote:Op maandag 25 december 2006 14:29 schreef CryptoKnight het volgende:
1385 was de hekkensluiter van de tien winkels die de miljoen hebben mogen behalen. In het laatste kwartier gingen wij er nog net overheen met 373 euro
En die champagne die we kregen was heeeeerlijk!
hoeveel omzet draait zo´n pomp nou dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:17 schreef CryptoKnight het volgende:
Ja wij hebben een benzine pomp erbij. Het pand waar we zitten hebben we overgenomen, was voorheen eerst Wastora, toen Grosmarkt, toen Maxis en toen A&P, uiteindelijk dus AH en die pomp hebben we dus ook over moeten nemen.
Draait overigens helemaal buiten het AH systeem om, achteraf wordt te omzet van de pomp doorgegeven aan het HK en die tellen het bij de winkelomzet op.
Ken jij Priscilla? Zit bij mij in de klas, komt ook uit Dronten, volgens mij zit d'r maar 1 AHquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |