Hoezo? Het moet door die kassa heen gestauwd worden. Wij hebben een relatief grote winkel icm. minder kassa's. Wij hebben een groot magazijn, ruime paden. Ruimer en groter dan Eikenlaan (verderop) en die heeft 13 kassa'squote:Op dinsdag 26 december 2006 22:42 schreef febster het volgende:
Toffe foto
Overigens heeft hoeveel kassa's niet zoveel te maken met de omzet, de VVO's zijn belangrijker.
Tis knapper met een kleine winkel veel omzet te draaien dan met een groottequote:Op dinsdag 26 december 2006 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoezo? Het moet door die kassa heen gestauwd worden. Wij hebben een relatief grote winkel icm. minder kassa's. Wij hebben een groot magazijn, ruime paden. Ruimer en groter dan Eikenlaan (verderop) en die heeft 13 kassa's
Overvecht? Dat moet toch veel meer zijn.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:25 schreef waterreus23 het volgende:
Omzet AH XL in Utrecht was: ¤ 1.070.000
Ligt eraan, wat je normaal draait, maar veel is het wel.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:46 schreef fs180 het volgende:
wij hadden met kerst omzet van 850k is dat veel ofzo?
ja zijn pas 2 weken open dus beetje lastig schattenquote:Op woensdag 27 december 2006 17:53 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat je normaal draait, maar veel is het wel.
Wij hadden 480k
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:40 schreef Rudy-F1 het volgende:
(Een deel van) het personeel van 1 van de 10 'miljoenen-winkels' AH 1151!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Voor de geïnteresseerden:
Op de middelste rij vanaf rechts: Bart (Blrrrt), Maurice (Mausb) en Koen (Kmaestro)
Op de bovenste rij tweede van rechts: Rudy (Rudy-F1)
![]()
![]()
![]()
Je doelt op Wim en Telder?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:14 schreef kmaestro het volgende:
[..]
![]()
Ik zie wel een aantal mensen waarvan ik denk dat ze er niet helemaal op thuis horen(nauwelijk extra uren, nooit s gezellig doen enz)
nee was maar waarquote:Op woensdag 27 december 2006 17:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Overvecht? Dat moet toch veel meer zijn.
dat is?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:54 schreef Ace1 het volgende:
AH XL tilburg volgens mij hoogste omzet gehaald ooit bij een AH...
Nee, moet ik die kennen?quote:
Welke afdeling? En wat is haar achternaam?quote:
weet ik niet uit m'n hoofd. Ze zit in de albert heijn klas in Zwolle.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:44 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Welke afdeling? En wat is haar achternaam?
suc6!quote:Op woensdag 27 december 2006 22:05 schreef highway101 het volgende:
Ik had trouwens 130 pagina's codeboek panklaar & maaltijden![]()
wij hebben alleen codeboek zuivel, rest gewoon afprijzenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:05 schreef highway101 het volgende:
Ik had trouwens 130 pagina's codeboek panklaar & maaltijden![]()
Ken je vast Wija wel.. als je in AH dronten werkt?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:44 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Welke afdeling? En wat is haar achternaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |