Gisteravond op zuivel 3 pakken yoghurt. En er was iets gevallen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:24 schreef Omkron het volgende:
Hoeveel voedingswaren gaan er nu eigenlijk weg bij een gemiddeld filiaal vanwege niet verkoop en verstreken houdbaarheid?
Bij ons ook, aan het begin van de week ook heel veel somsquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:08 schreef highway101 het volgende:
Op donderdagavond vers ¤ 500 á 600. Maarja, veel codes van de zaterdag lopen op donderdag af, en bij ons is het in het begin van de week niet zo erg druk.
Een paar duizend euro per week. (bij ons dan)quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:24 schreef Omkron het volgende:
Hoeveel voedingswaren gaan er nu eigenlijk weg bij een gemiddeld filiaal vanwege niet verkoop en verstreken houdbaarheid?
Wij altijd 's avonds en soms ook een keer 's middags.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:41 schreef Renesite het volgende:
Wat mafJa, of ze doen t sochtends al. Maar savonds halen we amper wat weg
Als het savonds is, ontkomt er niet veel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wij altijd 's avonds en soms ook een keer 's middags.
Verder nog wat te melden over vanavond? Dingen die ik moet weten voor morgen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:55 schreef mausb het volgende:
Zo dat waren twee mooie dagen. Gister van 9.00 tot 18.00 en van 22.00 tot 01.45 gewerkt. Vandaag van 9.00 tot 23.00 gewerkt. Morgen om 7.00 mag ik weer. Tja het is echt achtelijk druk... Wel is vandaag al het vers gevuld.
Daar hebben ze de PM voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:57 schreef mausb het volgende:
Hmm dat zijn dingen die hier niet thuishoren zeg maar
Zo erg?quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:57 schreef mausb het volgende:
Hmm dat zijn dingen die hier niet thuishoren zeg maar
Klik op het envelopje bovenin het scherm en gij zult het uitvinden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:00 schreef mausb het volgende:
Hmm hoe werkt dat PM-en hier? Nog nooit gedaan..
Zowel de vers als houdbaar zijn de laatste 2 dagen 2uur eerder gekomen dan normaal.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:37 schreef febster het volgende:
Zoow ook weer terug van het werk
VM was vergeten een vulploegleider in te roosteren, dus bood ik me maar aan3500 colli vracht, 15 hele vulploegers (das dus niks) en tsja dan ben je dus om 0:45 klaar. Zeker als je nog eens 33 containers pas om 22:00 krijgt. De chauffeur had het voor elkaar gekregen om van Helmond naar Geldrop (15 min) gewoon even een uur over te doen, want hij was de weg kwijt
. Alles wel klaar nu, maar wat een bult restanten zeg... Moet overigens zeggen dat ik het, tot nu toe, op DC Tilburg nog naar behoren vindt verlopen. Oke de vracht is niet stipt op tijd, maar meestal wel redelijk en ze leveren nog genoeg uit
.
Kerstomzet is iig goed, met een beetje geluk gaan we morgen rond een uur of 5 over de gesimuleerde omzet heen en dan hebben we de zondag nog wat erboven op komt. Wel grappig om van klasgenoten te horen wat zij draaien, en dan vertellen dat het filiaal waar je werkt dat ook bijna haalt met de helft aan vloeroppervlakte (1500m2 in mijn geval).
Bij ons zijn alle vrahchtwagens te laat gekomen, 2 vrachtwagens kwamen zelfs pas 5 uur later omdat ze nog niet eens ge orderpickt waren. We kregen trouwens ook vracht van Geldermalser... normaal is dat altijd Zaandam.quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:16 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Zowel de vers als houdbaar zijn de laatste 2 dagen 2uur eerder gekomen dan normaal.![]()
Vandaag nog van 10 tot 18 en dan heb ik er weer 42 uur opzitten deze week.(en dan misschien morgen nog )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |