in welk van de hier voor al gesloten 31 delen van deze thread komt dat ter sprake...quote:Op maandag 18 december 2006 19:05 schreef berney het volgende:
Daar ben ik gister mee bezig geweest.Dat is toch die SimPe?? Of weer een andere?
Heb alle relaties effe op 100% gezet van de simmetjes waarmee ik speel.
Wel een idee om je visite weg te sturen die zomaar meekomen.
Ik wilde je antwoorden met geen idee.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:36 schreef avotar het volgende:
Laatste Post:
[..]
in welk van de hier voor al gesloten 31 delen van deze thread komt dat ter sprake...![]()
ah... ik kies de insimenator heb ik besloten.. maar welke van de 3 moet ik nemen.. het is me niet echt duidleijk ...quote:Op woensdag 20 december 2006 11:48 schreef Elvi het volgende:
Met SimPe kan je ietsjes meer... familiebanden maken enzo en ook zelf recolors maken.
InSim is meer een hack... een object wat je op je kavel zet.
Die tutorial kan je o.a. op Modthesims vinden. Ik heb toevallig vorige week ook een userstartup.cheat gemaakt. Je kunt er voor kiezen om de cheats automatisch op te starten als je de sims opstart, maar je kunt de cheats ook aliassen geven. Bijvoorbeeld letters of cijfers. Op deze manier hoef je ze dan niet voluit in te tikken.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:22 schreef releaze het volgende:
[..]
ik moet nog ergens een tutorial vinden van hoe je dat soort cheats laat opstarten wanneer de sims opstart, want iedere keer de rits cheats invoeren ben ik nu wel een beetje zat
Dat de computer weg gaat is nog niet eens een probleem, we hebben een laptop. Gelukkig!! Voorzien van internet dus dat moet geen probleem zijn.quote:Op woensdag 20 december 2006 08:14 schreef Troel het volgende:
Ow, repareren, ga er maar vanuit dat je hem een aantal weken kwijt bent en dat je dan een gloednieuwe krijgt
Kun je hem nogmaals stellen?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:29 schreef seeya_40 het volgende:
En mijn tweeling vraag. Iemand daar antwoord op?
Ja.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:29 schreef seeya_40 het volgende:
En mijn tweeling vraag. Iemand daar antwoord op?
Of typ als cheat forcetwins, werkt prima!quote:Op woensdag 20 december 2006 13:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja.
Als je Bedrijfsleven hebt dan kan je een kwarktaart maken. Als je zwangere sim dat eet krijgt ze een tweeling.
Óf... je download InSim en klikt op de optie "krijg tweeling".
Deze cheat doet het alleen als je Open For Business hebt.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:52 schreef Elvi het volgende:
forcetwins doet t niet bij mij.
DIe heb ik ook schatquote:Op woensdag 20 december 2006 14:17 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Deze cheat doet het alleen als je Open For Business hebt.
Loopt het spel vast??quote:Op woensdag 20 december 2006 15:04 schreef berney het volgende:
Godverdee nu wil mijn familie niet geladen worden.
wat een pech heb ik telkens.
Hij doet het weer. ik had wat banen gedownload en omdat ik niet wist waar ik het moest uitpakken deed ik ze in een map in de downloads.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:20 schreef Danaa het volgende:
[..]
Loopt het spel vast??
Laad hij wel andere families..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |