in welk van de hier voor al gesloten 31 delen van deze thread komt dat ter sprake...quote:Op maandag 18 december 2006 19:05 schreef berney het volgende:
Daar ben ik gister mee bezig geweest.Dat is toch die SimPe?? Of weer een andere?
Heb alle relaties effe op 100% gezet van de simmetjes waarmee ik speel.
Wel een idee om je visite weg te sturen die zomaar meekomen.
Ik wilde je antwoorden met geen idee.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:36 schreef avotar het volgende:
Laatste Post:
[..]
in welk van de hier voor al gesloten 31 delen van deze thread komt dat ter sprake...![]()
ah... ik kies de insimenator heb ik besloten.. maar welke van de 3 moet ik nemen.. het is me niet echt duidleijk ...quote:Op woensdag 20 december 2006 11:48 schreef Elvi het volgende:
Met SimPe kan je ietsjes meer... familiebanden maken enzo en ook zelf recolors maken.
InSim is meer een hack... een object wat je op je kavel zet.
Die tutorial kan je o.a. op Modthesims vinden. Ik heb toevallig vorige week ook een userstartup.cheat gemaakt. Je kunt er voor kiezen om de cheats automatisch op te starten als je de sims opstart, maar je kunt de cheats ook aliassen geven. Bijvoorbeeld letters of cijfers. Op deze manier hoef je ze dan niet voluit in te tikken.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:22 schreef releaze het volgende:
[..]
ik moet nog ergens een tutorial vinden van hoe je dat soort cheats laat opstarten wanneer de sims opstart, want iedere keer de rits cheats invoeren ben ik nu wel een beetje zat
Dat de computer weg gaat is nog niet eens een probleem, we hebben een laptop. Gelukkig!! Voorzien van internet dus dat moet geen probleem zijn.quote:Op woensdag 20 december 2006 08:14 schreef Troel het volgende:
Ow, repareren, ga er maar vanuit dat je hem een aantal weken kwijt bent en dat je dan een gloednieuwe krijgt
Kun je hem nogmaals stellen?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:29 schreef seeya_40 het volgende:
En mijn tweeling vraag. Iemand daar antwoord op?
Ja.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:29 schreef seeya_40 het volgende:
En mijn tweeling vraag. Iemand daar antwoord op?
Of typ als cheat forcetwins, werkt prima!quote:Op woensdag 20 december 2006 13:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja.
Als je Bedrijfsleven hebt dan kan je een kwarktaart maken. Als je zwangere sim dat eet krijgt ze een tweeling.
Óf... je download InSim en klikt op de optie "krijg tweeling".
Deze cheat doet het alleen als je Open For Business hebt.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:52 schreef Elvi het volgende:
forcetwins doet t niet bij mij.
DIe heb ik ook schatquote:Op woensdag 20 december 2006 14:17 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Deze cheat doet het alleen als je Open For Business hebt.
Loopt het spel vast??quote:Op woensdag 20 december 2006 15:04 schreef berney het volgende:
Godverdee nu wil mijn familie niet geladen worden.
wat een pech heb ik telkens.
Hij doet het weer. ik had wat banen gedownload en omdat ik niet wist waar ik het moest uitpakken deed ik ze in een map in de downloads.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:20 schreef Danaa het volgende:
[..]
Loopt het spel vast??
Laad hij wel andere families..?
Kan dat dan?? Zo ja, waar?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:32 schreef berney het volgende:
...ik had wat banen gedownload...
bij de mod sims had ik een paar banen gedownload. maar waar ik ze moet laten geen idee.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:42 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Kan dat dan?? Zo ja, waar?
Of molt het je spel?
hmm daar staan op mod the sims ook tutorials over, ik geloof dat je die via simpe moet registreren. iig, ik geloof dat dat vroeger zo was, kweenie hoe dat nu met the latest careers isquote:Op woensdag 20 december 2006 15:45 schreef berney het volgende:
[..]
bij de mod sims had ik een paar banen gedownload. maar waar ik ze moet laten geen idee.
Ikke niet weten releaze. Ik verdiep me er ook niet in. ga me nu focussen op bouwen. ik loop gigantisch achter qua ontwikkeling huizen bouwen/ontwerpen.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:17 schreef releaze het volgende:
[..]
hmm daar staan op mod the sims ook tutorials over, ik geloof dat je die via simpe moet registreren. iig, ik geloof dat dat vroeger zo was, kweenie hoe dat nu met the latest careers is
Heb je een kattenbak?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:18 schreef water-nimf het volgende:
Wat mijn sims nu weer hebben...![]()
Lopen ze te mauwen dat de omgeving ranzig is... terwijl er niks vies te vinden valt, plus dat er gewoon een vloer en muurbedekking in heb en een paar decoraties![]()
Weet iemand hoe dit komt??
Geen kattenbak en prullebak is leeg...quote:Op woensdag 20 december 2006 20:40 schreef berney het volgende:
[..]
Heb je een kattenbak?
is de prullebak vol?
Ik heb er ook eentje met die wens. Ze zit nu al aan 7 kinderen en heeft al een flink aantal potten levenselixer opquote:Op woensdag 20 december 2006 22:52 schreef seeya_40 het volgende:
En toen hadden mijn simmetjes als hoogste wens om 10 kinderen te krijgen. 10!! Mijn god... Hoe komen ze aan het idee. Waar haal ik de tijd vandaan?
De compressor die niet geleegd wordt.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:21 schreef seeya_40 het volgende:
WC doortrekken? Aanerecht/badkamer poetsen?
Via de krant.quote:Op donderdag 21 december 2006 08:29 schreef avotar het volgende:
Gisteren opnieuw begonnen.. schone installatie.. nieuwe Sim.... zijn levenswens is nu een Criminal Mastermind worden...
Kan ik via de krant/pc ook gewoon een carriere in de misdaad vinden?
Of moet ik serieus bij huizen langs om in te breken?
maar hoe kondigt zich dat aan? eerst ga je verloven, dan gooi je alle trouwbenodigheden neer en dan kies je om te trouwen?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:32 schreef Troel het volgende:
Je kan het thuis doen, maar ook op een openbaar kavel. Ik doe meestal gewoon simpel.
Haha, dat is inderdaad ranzig. Geef je simmetjes groot gelijk!!quote:Op donderdag 21 december 2006 14:26 schreef water-nimf het volgende:
Verrek!![]()
Geen wonder dat de omgeving niets was... mn geliefde kat is gestorven![]()
Ik zei he toch... is er niemand doodgegaan :pquote:Op donderdag 21 december 2006 14:26 schreef water-nimf het volgende:
Verrek!![]()
Er bestaat een hack/apparaatje/download waarmee je overleden huisdieren weer terug kunt halenquote:Op donderdag 21 december 2006 14:26 schreef water-nimf het volgende:
Verrek!![]()
I know..quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:18 schreef Purky het volgende:
Nog even over het trouwen. Je kan ze gewoon simpel laten trouwen maar je kan ook onder zo'n boog trouwen en alle mensen/gasten in het huis komen dan kijken. Maar je kan ook een trouwfeest houden waarbij je ook die boog kan gebruiken en als het feest afgelopen is worden je newlyweds opgehaald in een limo waarna hun humeur helemaal groen is en ze zich dus helemaal goed voelen. Dan laat ik ze daarna altijd keihard vaardigheden leren, ben ik daar weer wat verder mee
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:05 schreef Troel het volgende:
Challenge?
Iemand voor je vroeg er wat over en ik geef wat meer informatie, dus fijn dat je het weet maar niet iedereen weet er alles vanquote:
De objectives die bij de challenge staan vermeld, moet je halen. Als je alle objectives behaald hebt, start je dat programmaatje op en krijg je 50 kudos erbijquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:53 schreef berney het volgende:
Hm, ik heb me aangemeld bij de tsr voor een challenge. Ik heb de familie+huis nu geïnstalleerd.
Wat is de bedoeling ervan>? Dat begrijp ik dus niet helemaal ook niet tot wanneer de challenge is.
Ik heb dat programmatje ervoor geïnstalleerd maar hij doet het niet. ws omdat de sims nu nog aan is?
Ik heb de sims uitgedaan en nu loopt dat programma wél.
Mijn huis is overigens nog niet klaar, daar ben ik mee bezig he.
Ik ben al bezig.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:13 schreef vanillivi het volgende:
[..]
De objectives die bij de challenge staan vermeld, moet je halen. Als je alle objectives behaald hebt, start je dat programmaatje op en krijg je 50 kudos erbij.
Er is geen deadline, dus je mag zelf bepalen wanneer je een challenge doet en hoe lang je er over doet.
Origineel? Dan kun je 'm het beste opnieuw installeren (denk ik!!). Als je m origineel hebt kan het nl zijn dat er iets fout is gegaan met installeren m.i. Anders zou ik het ook niet weten. Btw: Heb je wel het spel ge-updated?quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:21 schreef _-my-_ het volgende:
hey mensen ik heb voormn verjaardg al de sims 2 dierenpret gekregen
maar een probleempje al mn muren doen het niet meet zelfs niet die standaardmuren:s
help iemand
Ik had een sim die 10 kids wilde, maar toen ze tien kids gehad had, telde het niet. Volgens mij is het de bedoeling dat je tien kids tegelijkertijd in huis hebt rondhuppelen (wat ik dus niet had).quote:Op donderdag 21 december 2006 01:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje met die wens. Ze zit nu al aan 7 kinderen en heeft al een flink aantal potten levenselixer op.
Komt door de downloads. Je kunt ergens aanvinken dat downloads ook zichtbaar moeten zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 08:34 schreef _-my-_ het volgende:
ja heb ik gedaan maar er kwam op te staan de sims 2 is al up to date
en mn muren zijn steeds zo rood dat flikkerd :s
Troel.quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:46 schreef Troel het volgende:
Ik snap dus werkelijk niets van die challanges, laat staan dat ik weet hoe ik zo'n simpack moet installeren. Kan het nergens terugvinden
Heb je ook uitbreidingen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:54 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb de sims 1
Sims 2 bedoel je?quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:55 schreef TwyLight het volgende:
mja ik heb windows 96 kan mijn computer niej aan
Ik heb van sims 1 alle uitbreidingen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:55 schreef TwyLight het volgende:
welke uitbreidigns heb je?
Als je huizen gaat zoeken kan je op internet goed kijken.quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:56 schreef Troel het volgende:
En maakt het uit in welke buurt ik zoek naar dat huis?
zou niet bij die ene buurt zoeken waar alle turken enzo zitten :Squote:Op zaterdag 23 december 2006 09:56 schreef Troel het volgende:
Nee, ik zet ze inderdaad liever niet bij jou in de buurt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
zou niet bij die ene buurt zoeken waar alle turken enzo zitten :S
Ik begin toch nieuwsgierig te worden, denk dat je me toch te pakken hebt binnenkortquote:Op zaterdag 23 december 2006 09:53 schreef Sanne het volgende:
Second Life start sneller op dan Sims
Misschien weer als er een leuke nieuwe uitbreiding komt, of ik me verveel...
Mis ze wel een beetje.
Ik had er meer dan 7800quote:Op zaterdag 23 december 2006 08:37 schreef berney het volgende:
Hoeveel downloads kun je maximaal hebben eigenlijk?
Neequote:Op zaterdag 23 december 2006 09:56 schreef Troel het volgende:
Er staat op gegeven moment bij die challenge dat je die wizard moet draaien op de achtergrond als Frank baan lab assistente heeft. Dus vandaar dat ik dacht dat ie altijd moest meedraaien.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:32 schreef vanillivi het volgende:
Even over die wizzard voor die challenges van TSR, die hoef je niet op te starten als je de sims (challenge) gaat spelen. Deze wizzard hoef je alleen op te starten als je wilt kijken welke objectives je al behaald hebt en om verbinding te maken met TSR, zodat zij kunnen zien of je de challenge gehaald hebt en dus 50 kudos verdient.
Je kunt kiezen uit challenge of story telling.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:37 schreef _-my-_ het volgende:
zoek je voor updates
klik je challenge wizard aan?????
Oeps mijn fout, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:37 schreef berney het volgende:
[..]
Er staat op gegeven moment bij die challenge dat je die wizard moet draaien op de achtergrond als Frank baan lab assistente heeft. Dus vandaar dat ik dacht dat ie altijd moest meedraaien.
Dat werkt dus niet. Ik krijg die package blijkbaar niet goed geinstalleerd (ik kon die kerstbomen enzo ook al nergens terugvinden). Nouja, ik laat het maar hangen, heb Sims vandaag al een ker of 15 opgestart, ben het nu eigenlijk goed zat.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:32 schreef vanillivi het volgende:
@ Troel: Heb je je huisje al gevonden? Als je die simpack downlaod en daarna installeert (package dubbelklikken) moet het huis, inclusief familie, in je lotsbin staan als het goed is (maakt niet uit welke buurt).
Heb jij die gedaan?quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:44 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Oeps mijn fout, je hebt gelijk.
Bij de drie challenges die ik gedaan heb, was het namelijk niet nodig om die wizard te laten draaien tijdens het spelen. Bij "The Mad Scientist Challenge" is het dus wel nodig.
Lukt het al Troel?quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:00 schreef Troel het volgende:
my, jij haalt nu twee dingen door elkaar, namelijk de challenges, waar ik een probleem mee heb, en je eigen probleem, dat van die downloads. Dat van jou is dus in de settings op te lossen.
Om dit soort problemen te voorkomen gebruiken we hier vaak quotes, zodat het duidelijk is op wie je reageert en dergelijke.
Nee, en ik stop dus ook met proberen. Die packages gaan gewoon niet goed en ik heb eigenlijk helemaaaaaaal geen zin om het nog langer te proberenquote:
Rechts boven je berichtje zit een knop. als je iemand wilt antwoorden klik je daar op. of je doet een @ tje en dan de naam als je meerder mensen wilt antwoorden. gebeurt ook wel in dit topic.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:03 schreef _-my-_ het volgende:
qoutes?
ik en er ook niets van he troel nou toch dat niet begrijp je?
Jammer hoor Troel.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, en ik stop dus ook met proberen. Die packages gaan gewoon niet goed en ik heb eigenlijk helemaaaaaaal geen zin om het nog langer te proberen
Welke updates?quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:33 schreef _-my-_ het volgende:
@:berney waar moet ik die updates zoeken??
De patches en updates kan je op de officiële site van de sims 2 vinden. De patch voor Pets is overigens nog niet uit.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:33 schreef _-my-_ het volgende:
@:berney waar moet ik die updates zoeken??
Dat doet het programma zelf.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:41 schreef _-my-_ het volgende:
@:berney Oke je gaat naar die link
http://submissions.thesimsresource.com/challenges/list.php
Dan accepteer je een challenge en klik je op die challenge
je ziet rechtsboven dat veldje van die challenge download pack
en installeer je hem
om die challenge te spelen
ga je die challenge wizard downloaden en installeren
vervolgens klik je die wizard aan
zoek je voor updates
klik je challenge wizard aan
dan kun je de sims opstarten
en zoek je het kavel van de challenge en plaats je die
vervolgens kun je spelen.
er staat in dan zoek ja voor updates
Ja eh... ik kan al die technische meuk ook niet vertalenquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:59 schreef PeRi het volgende:
Leuk topic wordt het zo weer.
ik denk dat je dat maar gewoon moet doen!!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:59 schreef _-my-_ het volgende:
helpt het niet als je al je downloads verwijdert??
quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:28 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ik denk dat je dat maar gewoon moet doen!!!
en alleen het spel spelen zonder ingewikkelde dingen te willen doen, want je snapt er toch niks van...
Even denken hij staat bij de categorie elektronica, en die moet je dan helemaal uitvouwen. Dat je dan krijgt van 'show all'. Ik weet niet meer hoe het heet in het spelquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:29 schreef Nesle het volgende:
Hee, ik heb even een vraagje.
Ik heb net de Insimenator gedownload maar ik kan het nergens terugvinden in het spel. Zal vast wel in die lap tekst op de site staan maar ik kon het niet vinden.
Iemand ?
Mail komt eraan Troel.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:10 schreef Troel het volgende:
Ja mag, maar ik weet niet of het uitmaakt. Nog een keer proberen kan geen kwaad
Gelukkig en laten we het er ook maar bij houden zo.. Dat ik het allemaal aan het teruglezen was vrat ik me al helemaal weer op.quote:Op zondag 24 december 2006 09:56 schreef Troel het volgende:
Jeps
Oefening Challenge is afgesloten trouwens!
is dat niet precies tzelfde haar?!quote:Op zondag 24 december 2006 10:38 schreef Elvi het volgende:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=211909 Vinden jullie dit mannenhaar wél tof?
Ik iig wél
Kan jij dat haar wel zien dan???quote:Op zondag 24 december 2006 11:43 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
is dat niet precies tzelfde haar?!![]()
anywayz ik denk dat de mensen die t vorige haar dat je poste niks vonden dit dan ook niks vinden hoor![]()
waarom vrat jij je op Danaa?quote:Op zondag 24 december 2006 10:06 schreef Danaa het volgende:
[..]
Gelukkig en laten we het er ook maar bij houden zo.. Dat ik het allemaal aan het teruglezen was vrat ik me al helemaal weer op.
Maar goed, onze computer gaat dus na de kerst weg, hopelijk snel gemaakt!! Dan kan ik weer fulltime gaan simmenScreens plaatsen, Diertjes fokken, kindjes fokken, gezinnetje stichten en een onwijze zin in Seasons.
ik had t al eerder gezien, alleen had ik toen niks gepostquote:Op zondag 24 december 2006 11:54 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Kan jij dat haar wel zien dan???![]()
Ik zit maar te wachten tot die site het weer doet.. Ik wil nog ff wat dingen downloaden
voordat ik ga simmen![]()
Nummertje 13, type 1, vind ik wel heel erg leuk. Ff downloaden.quote:Op zondag 24 december 2006 10:38 schreef Elvi het volgende:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=211909 Vinden jullie dit mannenhaar wél tof?
Ik iig wél
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |