Ja eh... ik kan al die technische meuk ook niet vertalenquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:59 schreef PeRi het volgende:
Leuk topic wordt het zo weer.
ik denk dat je dat maar gewoon moet doen!!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:59 schreef _-my-_ het volgende:
helpt het niet als je al je downloads verwijdert??
quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:28 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ik denk dat je dat maar gewoon moet doen!!!
en alleen het spel spelen zonder ingewikkelde dingen te willen doen, want je snapt er toch niks van...
Even denken hij staat bij de categorie elektronica, en die moet je dan helemaal uitvouwen. Dat je dan krijgt van 'show all'. Ik weet niet meer hoe het heet in het spelquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:29 schreef Nesle het volgende:
Hee, ik heb even een vraagje.
Ik heb net de Insimenator gedownload maar ik kan het nergens terugvinden in het spel. Zal vast wel in die lap tekst op de site staan maar ik kon het niet vinden.
Iemand ?
Mail komt eraan Troel.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:10 schreef Troel het volgende:
Ja mag, maar ik weet niet of het uitmaakt. Nog een keer proberen kan geen kwaad
Gelukkig en laten we het er ook maar bij houden zo.. Dat ik het allemaal aan het teruglezen was vrat ik me al helemaal weer op.quote:Op zondag 24 december 2006 09:56 schreef Troel het volgende:
Jeps
Oefening Challenge is afgesloten trouwens!
is dat niet precies tzelfde haar?!quote:Op zondag 24 december 2006 10:38 schreef Elvi het volgende:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=211909 Vinden jullie dit mannenhaar wél tof?
Ik iig wél
Kan jij dat haar wel zien dan???quote:Op zondag 24 december 2006 11:43 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
is dat niet precies tzelfde haar?!![]()
anywayz ik denk dat de mensen die t vorige haar dat je poste niks vonden dit dan ook niks vinden hoor![]()
waarom vrat jij je op Danaa?quote:Op zondag 24 december 2006 10:06 schreef Danaa het volgende:
[..]
Gelukkig en laten we het er ook maar bij houden zo.. Dat ik het allemaal aan het teruglezen was vrat ik me al helemaal weer op.
Maar goed, onze computer gaat dus na de kerst weg, hopelijk snel gemaakt!! Dan kan ik weer fulltime gaan simmenScreens plaatsen, Diertjes fokken, kindjes fokken, gezinnetje stichten en een onwijze zin in Seasons.
ik had t al eerder gezien, alleen had ik toen niks gepostquote:Op zondag 24 december 2006 11:54 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Kan jij dat haar wel zien dan???![]()
Ik zit maar te wachten tot die site het weer doet.. Ik wil nog ff wat dingen downloaden
voordat ik ga simmen![]()
Nummertje 13, type 1, vind ik wel heel erg leuk. Ff downloaden.quote:Op zondag 24 december 2006 10:38 schreef Elvi het volgende:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=211909 Vinden jullie dit mannenhaar wél tof?
Ik iig wél
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |