bij... zie de winkel in mijn sig.. b.v.quote:Op zondag 3 december 2006 16:03 schreef georgeous88 het volgende:
bij welke online winkel kan je gewoon met internetbankiere betale?
thx
thx,quote:Op zondag 3 december 2006 16:08 schreef floydvisser het volgende:
[..]
bij... zie de winkel in mijn sig.. b.v.
allemaal geschikt voor internetbankier?quote:Op zondag 3 december 2006 16:15 schreef floydvisser het volgende:
zie lijstje bovenaan.. zijn er nog aardig wat...
ja die moet ik echt hebben!quote:Op zondag 3 december 2006 15:57 schreef floydvisser het volgende:
de homegrown ... stonden vandaag 100mensen voor voor de deur bij patta neem ik aan...
[afbeelding]
wie heeft em al?
Topic net dicht! Zijn niet van Dolce Gabanna hoor, gewoon DC hoor FB-aightquote:Op zondag 3 december 2006 14:42 schreef Étoile het volgende:
Ik wilde voor de winter een paar schoentjes die wat lekkerder lopen dan hakken en heb nu deze gekocht.Moeten nog wel een beetje ingelopen worden denk ik, want ik vind ze nog niet echt lekker soepel lopen.
Een lokale QS account, patta heeft zelfs nog wat maatjes staan nu.quote:Op zondag 3 december 2006 17:25 schreef FB-aight het volgende:
ik lees dat er 800 paar beschikbaar zijn gesteld?
Dus wie kan mij vertellen... wil ik volgende week die schoentjes kopen...waar moet ik zijn ?
blauwe of paarse?quote:Op zondag 3 december 2006 22:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Volgende week Avengers dus. Deze week iets te druk
Concrete (2x), Puurr, Urban Unit, Lijfstijl (2x), Deluxe, Exclusive, T-shu, Reissue, 90sqm, Seventy Five (3x), The Globe,quote:Op maandag 4 december 2006 20:26 schreef Modus het volgende:
Zoals waar? Behalve Concrete en Puurr?
Misschien Sub Zero...maar denket niet....quote:Op maandag 4 december 2006 22:29 schreef earthquake het volgende:
Thanks cinemaskoop! Gaat ook nog een winkel in Utrecht ze verkopen of niet? Kun je misschien de hele lijst posten?![]()
2x?quote:Op maandag 4 december 2006 21:38 schreef cinemaskoop het volgende:
[..]
Concrete (2x), Puurr, Urban Unit, Lijfstijl (2x), Deluxe, Exclusive, T-shu, Reissue, 90sqm, Seventy Five (3x), The Globe,
Zo genoeg?![]()
Ik heb ze al![]()
![]()
Ik heb ze net opgehaaldquote:Op zondag 3 december 2006 17:03 schreef FB-aight het volgende:
[..]
ja die moet ik echt hebben!
[afbeelding]
Waar heb je ze gepreorderd dan??quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:04 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik heb ze net opgehaald
PreOrderVette schoen en echt wel een collector zegmaar.
Hoest hier verder ben al tijdje niet meer langs geweest hier.
Concrete DH wist mij juist te vertellen dat ze niet in Amsterdam zouden liggen. Maar dat is alweer een week of 2 terug.quote:Op maandag 4 december 2006 23:27 schreef thaWarhead het volgende:
Den Haag en Amsterdam.
Gelukkig pas ik dus ook in 8 kwam ik van de week achter (weliswaar iets minder goed dan in 8,5), verklaart weer waarom ik die camo's best wel goed pas.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:33 schreef thaWarhead het volgende:
Camo's zitten idd wat strakker, mn Shy Pinks heb ik gewoon 11.5, Camo's moest ik echt een 12 hebben.
Klopt inderdaad ja...behalve dan dat het geen ribjas was.... Was jij er ook?quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:12 schreef Cloud_SB het volgende:
Skoop, sertigs en een bruine ribjas toch? bij de patta release.
zitten ze vooraan strak, ff de veter eruit en een stuk losser erin doen... doet et bij mij iig heel goed..quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:40 schreef SimtekF1 het volgende:
Damn man heb ik die SB camo's binnen gekregen, ik denk yes, net zo vet, zitten ze super strak.
Snap er geen zak van, heb nu SB's met dezelfde maat en die zitten goed.
Naja we zien t wel, Floyd, u got mail.
deze heb ik net gehaald, nu even wachten totdat het weer een beetje goed is om te kunnen dragenquote:
die heb je toch al tijden geleden besteld?quote:
Er is niks mis met eBay hoor.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:06 schreef Luie-princes het volgende:
Ebay vertrouw ik niet..
Niet waar, er zijn ook genoeg handelaars die genoeg positive hebben, de echte kenners zien meteen dat het fake is, en zullene dus ook nooit wat kopen en dus ook nooit neg. geven.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:01 schreef SimtekF1 het volgende:
Maar je kan zo zien of iemand betrouwbaar is of niet.
Als iemand heel veel verkoopt en alleen maar positieve feedback heeft dan zit dat wel goed.
En als je iets duurs laat versturen zorg er dan voor dat het verzekerd is, maar het kan altijd verkeerd gaan natuurlijk maar het risico is niet heel groot.
ik heb vandaag nog een paartje bij 24seven in nijmegen zien staan ...maat 7 (40) ...prijs heb ik niet op gelet ...quote:Op donderdag 7 december 2006 19:51 schreef Luie-princes het volgende:
Aaaah hawais wil ik ook nog. Maar die zullen vast niet meer te krijgen zijn.
Heeft ie ze toch weer verkocht aan een ander, wat een lul.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:52 schreef thaWarhead het volgende:
Volgende week salaris en heb al een paartje SB's uit 2003 gereserveerd, woei!
Edit: Heb ik een deal, geregeld dat ik volgende week betaal, neemt die gast gewoon een hoger bod aan... Was maar 10 dollar meer dus ik heb het gematched, maar hoop dat ie me dit niet achter elkaar blijft flippen, de volgende keer kan ie de tering krijgen.
Kun je dan ook niet dmv afschriften en Paypal gegevens 'bewijzen' aan de douane wat het gekost heeft ofzo? Want ik wil die schoenen echt heel erg graag hebben, maar als ik die 81 euro moet dokken hebben ze me in totaal ¤230,- gekost. Dat vind ik echt niet normaalquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:03 schreef earthquake het volgende:
Wat ook weleens kan gebeuren is dat de verkoper een te laag of geen bedrag (waarde) op het pakket zet. Dan mag de douane dus zelf bepalen wat zij denken dat die schoenen kosten. Tja dan is het niet gek als je veel belasting extra moet dokken. Gewoon altijd duidelijke afspraken maken met de verkoper. Scheelt je heel wat gezeik!
Kun je proberen! Moet geloof ik wel via TNT of van wie je em ook gekregen hebt. Staat vast wel op je rekening.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:12 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kun je dan ook niet dmv afschriften en Paypal gegevens 'bewijzen' aan de douane wat het gekost heeft ofzo? Want ik wil die schoenen echt heel erg graag hebben, maar als ik die 81 euro moet dokken hebben ze me in totaal ¤230,- gekost. Dat vind ik echt niet normaal
Zooo passé gewoon.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:06 schreef Coastertommm het volgende:
* Coastertommm heeft vandaag weer nieuwe Onitsuka Tigers gehaald
[afbeelding]
Nou enquote:
Dan heb jij nog nooit op iets anders gelopen zeker? Die krengen zijn niet voor niets zo goedkoop en plat.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:10 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Nou en. Die bruin met witte, die zijn passé
En ik had al Onitsuka's, maar ze lopen gewoon het lekkerst.
.
Als er geen waarde is vermeld op de douanepapieren dan houden ze het pakketje vast totdat de goede papieren de douane hebben bereikt. Ze gaan niet zomaar ergens een bedrag vandaan trekken en daar vervolgens jou invoerrechten over laten betalen. In ieder geval, niet in normale landen met een normaal werkende douane.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:03 schreef earthquake het volgende:
Wat ook weleens kan gebeuren is dat de verkoper een te laag of geen bedrag (waarde) op het pakket zet. Dan mag de douane dus zelf bepalen wat zij denken dat die schoenen kosten. Tja dan is het niet gek als je veel belasting extra moet dokken. Gewoon altijd duidelijke afspraken maken met de verkoper. Scheelt je heel wat gezeik!
Toch vreemd dan. De douane op Schiphol doet dit namelijk wel... Die kijken dan op internet wat het allemaal kost...quote:Op zondag 10 december 2006 12:34 schreef Japin het volgende:
[..]
Als er geen waarde is vermeld op de douanepapieren dan houden ze het pakketje vast totdat de goede papieren de douane hebben bereikt. Ze gaan niet zomaar ergens een bedrag vandaan trekken en daar vervolgens jou invoerrechten over laten betalen. In ieder geval, niet in normale landen met een normaal werkende douane.
Shame on u.quote:Op maandag 11 december 2006 08:50 schreef _petjan het volgende:
Ze hadden ook een sjaal van een ondergronds level, en van een onderwater level. Ik heb best spijt dat ik ze niet allemaal heb gekocht
Daar sta ik serieus van te kijken. Ik heb een bijbaantje bij DHL dus heb regelmatig te maken met douanes die weigeren een cd-rom of een usb-stick door te sturen omdat er op de invoice geen waarde van het product is vermeld. Laat staan wat ze dan doen met producten die ook echt een waarde hebben (electronica, kleding etc) Maar als Schiphol het op deze manier doet (wat ik nog steeds erg raar vind) dan is de douane dus gewoon gaan googlen op je schoenen en zijn ze een (te) hoge prijs tegen gekomen.quote:Op zondag 10 december 2006 18:27 schreef earthquake het volgende:
[..]
Toch vreemd dan. De douane op Schiphol doet dit namelijk wel... Die kijken dan op internet wat het allemaal kost...![]()
die kleur niet meer...quote:Op zondag 10 december 2006 19:00 schreef Maxxieh het volgende:
Floyd, kan jij deze in maatje 11 krijgen -> http://shop.vans.com/wcsstore/Vans/images/products/0289099B.JPG ??
HIGH HAIRS ..hebben alleen nog een 8.5 us staan hier... voor bijbestellen moet ik ff kijken..quote:Op maandag 11 december 2006 14:11 schreef Luie-princes het volgende:
Floyd, kun je http://www.boardlords.nl/(...)61.image.250x250.jpg die nog krijgen in maat 6,5?
Ik zag ze laatst wel op je site, maar toen kocht ik eerst anderen, en nu staan ze niet meer op je site..
done:quote:Op maandag 11 december 2006 14:20 schreef Luie-princes het volgende:
Ja 8,5 word me te groot.
Nou als het niet teveel moeite is, wil je dan misschien voor mij kijken?
denk dat je dit niet gezien hebt ..en lastig zonder PM @ luie princess .. het gaat hier om een paartje hawaiis!(begrijp dat je maat 6,5 draagt dus 7 kan dan ook wel denk ik ?! )quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:26 schreef mitman het volgende:
[..]
ik heb vandaag nog een paartje bij 24seven in nijmegen zien staan ...maat 7 (40) ...prijs heb ik niet op gelet ...
Omg ja, heb ik niet gezien.quote:Op maandag 11 december 2006 20:38 schreef mitman het volgende:
[..]
denk dat je dit niet gezien hebt ..en lastig zonder PM @ luie princess .. het gaat hier om een paartje hawaiis!(begrijp dat je maat 6,5 draagt dus 7 kan dan ook wel denk ik ?! )
Er is hier tog geen Personal Message functie..of ben ik nu zo scheelquote:Op maandag 11 december 2006 20:48 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Omg ja, heb ik niet gezien.
Hoe duur waren ze daar dan?
Maar ik kom eigenlijk nooit in Nijmegen dus. Maar toch bedankt hoor!![]()
Edit: Heb nu PM gedoe ingesteld...
er is een PM functie op dit forum, boven in je scherm staat een envelopquote:Op maandag 11 december 2006 21:54 schreef mitman het volgende:
[..]
Er is hier tog geen Personal Message functie..of ben ik nu zo scheel
enne..prijs heb ik langsop gekeken (dom he) maar je zou even kunne belle of ik kan dr eff langshoppe (ben elke week wel paar dagen in nijmegen) ...dus laat maar wete!
dopeeee schoenen!!quote:Op maandag 11 december 2006 14:17 schreef floydvisser het volgende:
[..]
HIGH HAIRS ..hebben alleen nog een 8.5 us staan hier... voor bijbestellen moet ik ff kijken..
the perfect one, af1 croc skin en anaconda..
hier een videootje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
via snreakerfreaker
Nou als je zou willen mag je er wel even langs shoppen voor mij als je wilt..quote:Op maandag 11 december 2006 21:54 schreef mitman het volgende:
[..]
Er is hier tog geen Personal Message functie..of ben ik nu zo scheel
enne..prijs heb ik langsop gekeken (dom he) maar je zou even kunne belle of ik kan dr eff langshoppe (ben elke week wel paar dagen in nijmegen) ...dus laat maar wete!
PM!quote:Op dinsdag 12 december 2006 07:17 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Nou als je zou willen mag je er wel even langs shoppen voor mij als je wilt..
Als ze niet té duur zijn dan mag je ze wel voor mij halen als je wilt?
Stel anders even dat PM gebeuren in of geef me anders even je e-mail.![]()
heeeeelemaal bovenin rechts in de balk staat een envelop....op klikken en dan wijst de rest vanzelf!quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:52 schreef SimtekF1 het volgende:
Hoe stel je dat in dan>?
ok, bedankt voor de info..xl is een beetje groot voor mij.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:13 schreef floydvisser het volgende:
wow...
ehmmm
jeremy fish t-shirt hebben ze alleen nog in xl
helaas die kan ik niet krijgen maar 20eu... zo goedkoop zouden ze dan toch niet worden..quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:08 schreef parselmouth het volgende:
Ik hoop binnenkort Vans Jada W's te scoren
[afbeelding]
Als ze ze nog hebben in mijn maat bij Lijfstijl, ze zijn daar nu 20 euro...
Zou jij er anders nog aan kunnen komen, Floyd? En zo ja, voor hoeveel?
Er staan al veel fakes van op eBay. Kijk dus wel uit wat je doet!quote:Op woensdag 13 december 2006 00:06 schreef Bananenman het volgende:
Zijn die Tokyo Taxi's (blauwe) nou al ergens in NL te krijgen? Floyd, of ergens anders... of moet ik eBay op? Zie ze staan voor $120 shipping, dat vind ik best weinig opzich. Nu wel duidelijk maken in ieder geval dat ie de waarde er duidelijk op moet zetten
Geil.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06503/IMG_8035.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06503/IMG_8037.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Eindelijk
wat koste ze eigelijk? 75 eu ofso?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Eindelijk
je bedoeld dat fel blauwe met die zwarte blokjes?quote:Op woensdag 13 december 2006 00:06 schreef Bananenman het volgende:
Zijn die Tokyo Taxi's (blauwe) nou al ergens in NL te krijgen? Floyd, of ergens anders... of moet ik eBay op? Zie ze staan voor $120 shipping, dat vind ik best weinig opzich. Nu wel duidelijk maken in ieder geval dat ie de waarde er duidelijk op moet zetten
Die bedoel ik ja. Vind ze supertof...maar goed Nijmegen is een beetje uit de richting, dus daar zal ik niet heengaan. Maar eens bij Ben-G langs dan van de week, kijken of ze daar staan. En anders hoor ik het wel hier als floyd ze heeftquote:Op woensdag 13 december 2006 15:32 schreef mitman het volgende:
[..]
je bedoeld dat fel blauwe met die zwarte blokjes?
ik heb ze in nijmegen al bij 24seven zien staanwel dope schoen!
en op nog wa plekke op internet..ma weet ni meer precies hoe en wat..
en ze hadden ook bijpassende shirtjes
Echt supervet!! Waar gehaald en wat kosten ze eigenlijk?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Eindelijk
Wow op die site zijn ze 90,00 euro en op één of andere amerikaanse site 370 dollar! Wat een verschil.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:29 schreef Luie-princes het volgende:
https://www.goodstuff.de/shop/
Op deze site kun je ze nog wel krijgen.
Ik had ze anders gewoon voor retail... 90equote:
Goodstuff is een skateshop die ze gewoon nooit verkocht heeft. In de rest van de wereld zijn ze uitverkocht en worden ze nu nog voor een hogere prijs aangeboden, Goodstuff heeft nog steeds haar eerste shipment en dus een normale prijs.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:36 schreef Loekje het volgende:
[..]
Wow op die site zijn ze 90,00 euro en op één of andere amerikaanse site 370 dollar! Wat een verschil.
Ik heb helaas niet zo veel verstand van die schoenen dus zou niet weten wat echt of nep is, maar er zitten wel gave tussen.
Jah ik had ze ook wel willen bestellen, maarja alleen nog maar maat 8.5 en dat is net ffies te klein...helaas.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:54 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Goodstuff is een skateshop die ze gewoon nooit verkocht heeft. In de rest van de wereld zijn ze uitverkocht en worden ze nu nog voor een hogere prijs aangeboden, Goodstuff heeft nog steeds haar eerste shipment en dus een normale prijs.
Hmmm die lacebag ziet er fake uit... Kan ook aan de foto liggen... Weet je zeker dat ze legit zijn?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die bedoel ik ja. Vind ze supertof...maar goed Nijmegen is een beetje uit de richting, dus daar zal ik niet heengaan. Maar eens bij Ben-G langs dan van de week, kijken of ze daar staan. En anders hoor ik het wel hier als floyd ze heeft
Anyway, Hawaii's opgehaald en toch de 81 euro betaald. Kost wat, maar dan heb je ook wat, zullen we maar zeggen.
Hoe vallen die dunks eigenlijk groot klein, breed smal? Want ik heb van die nike sprint sister (wit met goud) van dat vrouwenmodel heb ik maat US 10, zou dat niet overeenkomen met maat 8.5 van die jij hebtquote:
op een of andere manier zitten echt overal waar ik kijk naar hawaiis die zakjes zoals aan de jouwe...quote:Op donderdag 14 december 2006 18:23 schreef Bananenman het volgende:
Nou, heb contact gehad met diverse NSB mods, en ze zeggen allemaal dat de Hawaiis legit zijn. Heb gedetailleerde foto's gestuurd van inside tag etc. en het ziet er allemaal perfect uit. Enige rare is de lacebag dus, daar is wel iets raars mee aan de hand, maar goed, dat maakt voor de schoenen verder niet uit. Lacebag is misschien nog later toegevoegd ofzoiets, denken zij.
tja, dunks vallen redelijk breed in vergelijking met bijvoorbeeld Stabs.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:55 schreef Loekje het volgende:
[..]
Hoe vallen die dunks eigenlijk groot klein, breed smal? Want ik heb van die nike sprint sister (wit met goud) van dat vrouwenmodel heb ik maat US 10, zou dat niet overeenkomen met maat 8.5 van die jij hebt, aangezien dat een mannenmaat is...toch?
Hmmm nahja ik ga wel gewoon naar de winkel, pas daar een nike dunk in de goede maat en kan daar wel wat uit afleiden denk ik, maar toch bedankt!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
tja, dunks vallen redelijk breed in vergelijking met bijvoorbeeld Stabs.
Heb ze ook maar gekrege ;xquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:38 schreef thaWarhead het volgende:
Persoonlijk loop ik liever op blote voeten dan op Nike 6.0, al is dat nog het minst erge paar dat ze hebben.
Ik vind ze allebei ongeveer even mooi, en zit dus in dubio. Daarom vraag ik wat anderen eraan vinden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:20 schreef thaWarhead het volgende:
Kopen wat je zelf leuk vind, of kleedt je mama je ook nog elke ochtend aan?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:29 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Koop de groene, de blauwe scoor ik volgende week al. En anders zijn ze op
Op deze foto staan ze met witte veters, ziet er netjes uit. Argh, had ik maar meer geld, kocht ik ze gewoon beide.quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:05 schreef floydvisser het volgende:
als je de witte veters in de groene doet zien ze er een stuk frisser uit als met de zwarte!
maar die andere zijn ook wel dik!
Damn, dat probleem wil ik ook. Heb een flinke lijst van schoenen die ik nog graag wil (en die nog gewoon in de winkel liggen ook) maar al mn geld van deze en volgende maand gaat op aan 2 speciale paartjes.quote:Op zondag 17 december 2006 16:48 schreef stefmans het volgende:
Ik moet binnenkort ook weer nieuwe schoenen maar ik weet nog niet welke![]()
Die heb ik ook nu.quote:Op zondag 17 december 2006 21:23 schreef Fezie het volgende:
Ikzelf heb zwarte Lacoste Carnaby Retro sneakers, zijn er nogal cheap uit voor Lacoste maar ben wel fan gewoon een basic sneaker, hou ook erg van dat krokodilletje.
Leuke actie, alleen een beetje jammer dat ik de Nike SB Paul Rodriguez Cream Brown vorige week heb gekocht.quote:Op maandag 18 december 2006 12:31 schreef floydvisser het volgende:
einde jaars aanbiedingen op outlawz.nl
diverse laatste maatjes sb's rond de 60 euro
en andere skateschoenen vanaf 50 euro..![]()
http://www.outlawz.nl/shop.asp?id=10
is de laatste maat, volgende keer ff laten weten als je wat besteld.. maak ik het een beetje goed met jequote:Op maandag 18 december 2006 15:19 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Leuke actie, alleen een beetje jammer dat ik de Nike SB Paul Rodriguez Cream Brown vorige week heb gekocht.![]()
Haha is cool man.quote:Op maandag 18 december 2006 15:34 schreef floydvisser het volgende:
[..]
is de laatste maat, volgende keer ff laten weten als je wat besteld.. maak ik het een beetje goed met je
quote:Op maandag 18 december 2006 15:14 schreef floydvisser het volgende:
henk is helderziend?
is dat op onze sitequote:Op maandag 18 december 2006 15:51 schreef ikJur het volgende:
nice foutmelding
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e14'
[MySQL][ODBC 3.51 Driver][mysqld-5.0.17-nt]You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '/b>' at line 1
/shop.asp, line 437
een eerlijke verkoper, koester datquote:Op maandag 18 december 2006 16:46 schreef floydvisser het volgende:
dan lieg ik... dus laat ik dat maar niet doen
de grijze is er wel in 11
who cares, m'n vriendin? kom nou... (edit: ik las meer stinky ofzoquote:Op maandag 18 december 2006 17:01 schreef floydvisser het volgende:
de meest comfortable schoen ever!
en minder stinky!![]()
US11 is toch EU45?quote:Op maandag 18 december 2006 16:36 schreef ikJur het volgende:
ik kijk nu in mijn schoen das een us 11 euro 44 die is te klein dus.
[afbeelding]
deze vind ik ook vet. zeg me asjeblieft dat ze wat groter vallen
Hoewel ik niet graag het gras voor Floyd's voeten wegmaai zou ik die windbreaker even in het echt bekijken voordat ik dat bedrag er voor neer zou leggen. Mijn Nike SB windbreaker (die bij de Brian Anderson/Camo Dunk highs hoort) had ik gelukkig voor een zeer klein bedragje, want het bedrag dat Nike als adviesprijs heeft gezet vind ik er echt te veel voor.quote:Op maandag 18 december 2006 23:11 schreef FB-aight het volgende:
vette windbreaker trouwens! ook nog 's waterdicht.. hij doet me goed
ik heb 'm al.. en de prijs tja... dat maakt me niet zoveel uitquote:Op maandag 18 december 2006 23:30 schreef thaWarhead het volgende:
@ IkJur: Welk merk is je schoen?
[..]
Hoewel ik niet graag het gras voor Floyd's voeten wegmaai zou ik die windbreaker even in het echt bekijken voordat ik dat bedrag er voor neer zou leggen. Mijn Nike SB windbreaker (die bij de Brian Anderson/Camo Dunk highs hoort) had ik gelukkig voor een zeer klein bedragje, want het bedrag dat Nike als adviesprijs heeft gezet vind ik er echt te veel voor.
@Chripshop: Echt een van de mindere LeBrons, vind het een slap aftreksel van de Foamposite.
Vind het wel meevallen, ze hebben ook wel wat weg van de huarache 2004 model vind ik. Die LeBrons zou ik op straat niet dragen maar kan me voorstellen dat ze gigantisch lekker zitten tijdens het ballen. Vond de 20-20 ook erg tof.quote:Op maandag 18 december 2006 23:30 schreef thaWarhead het volgende:
@ IkJur: Welk merk is je schoen?
[..]
Hoewel ik niet graag het gras voor Floyd's voeten wegmaai zou ik die windbreaker even in het echt bekijken voordat ik dat bedrag er voor neer zou leggen. Mijn Nike SB windbreaker (die bij de Brian Anderson/Camo Dunk highs hoort) had ik gelukkig voor een zeer klein bedragje, want het bedrag dat Nike als adviesprijs heeft gezet vind ik er echt te veel voor.
@Chripshop: Echt een van de mindere LeBrons, vind het een slap aftreksel van de Foamposite.
Koop gewoon AF1quote:Op maandag 18 december 2006 23:27 schreef zquing het volgende:
ik wil deze mischien halen
[afbeelding]
ze zijn alleen zo duur....... 300us$ voor een paar schoenen gaat me toch iets te ver. Maar ik wil zo graag een paar BAPE's hebben![]()
![]()
Ja maar die draagt Pharrel nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |