Waar heb je ze gepreorderd dan??quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:04 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik heb ze net opgehaald
PreOrderVette schoen en echt wel een collector zegmaar.
Hoest hier verder ben al tijdje niet meer langs geweest hier.
Concrete DH wist mij juist te vertellen dat ze niet in Amsterdam zouden liggen. Maar dat is alweer een week of 2 terug.quote:Op maandag 4 december 2006 23:27 schreef thaWarhead het volgende:
Den Haag en Amsterdam.
Gelukkig pas ik dus ook in 8 kwam ik van de week achter (weliswaar iets minder goed dan in 8,5), verklaart weer waarom ik die camo's best wel goed pas.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:33 schreef thaWarhead het volgende:
Camo's zitten idd wat strakker, mn Shy Pinks heb ik gewoon 11.5, Camo's moest ik echt een 12 hebben.
Klopt inderdaad ja...behalve dan dat het geen ribjas was.... Was jij er ook?quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:12 schreef Cloud_SB het volgende:
Skoop, sertigs en een bruine ribjas toch? bij de patta release.
zitten ze vooraan strak, ff de veter eruit en een stuk losser erin doen... doet et bij mij iig heel goed..quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:40 schreef SimtekF1 het volgende:
Damn man heb ik die SB camo's binnen gekregen, ik denk yes, net zo vet, zitten ze super strak.
Snap er geen zak van, heb nu SB's met dezelfde maat en die zitten goed.
Naja we zien t wel, Floyd, u got mail.
deze heb ik net gehaald, nu even wachten totdat het weer een beetje goed is om te kunnen dragenquote:
die heb je toch al tijden geleden besteld?quote:
Er is niks mis met eBay hoor.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:06 schreef Luie-princes het volgende:
Ebay vertrouw ik niet..
Niet waar, er zijn ook genoeg handelaars die genoeg positive hebben, de echte kenners zien meteen dat het fake is, en zullene dus ook nooit wat kopen en dus ook nooit neg. geven.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:01 schreef SimtekF1 het volgende:
Maar je kan zo zien of iemand betrouwbaar is of niet.
Als iemand heel veel verkoopt en alleen maar positieve feedback heeft dan zit dat wel goed.
En als je iets duurs laat versturen zorg er dan voor dat het verzekerd is, maar het kan altijd verkeerd gaan natuurlijk maar het risico is niet heel groot.
ik heb vandaag nog een paartje bij 24seven in nijmegen zien staan ...maat 7 (40) ...prijs heb ik niet op gelet ...quote:Op donderdag 7 december 2006 19:51 schreef Luie-princes het volgende:
Aaaah hawais wil ik ook nog. Maar die zullen vast niet meer te krijgen zijn.
Heeft ie ze toch weer verkocht aan een ander, wat een lul.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:52 schreef thaWarhead het volgende:
Volgende week salaris en heb al een paartje SB's uit 2003 gereserveerd, woei!
Edit: Heb ik een deal, geregeld dat ik volgende week betaal, neemt die gast gewoon een hoger bod aan... Was maar 10 dollar meer dus ik heb het gematched, maar hoop dat ie me dit niet achter elkaar blijft flippen, de volgende keer kan ie de tering krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |