Kun je dan ook niet dmv afschriften en Paypal gegevens 'bewijzen' aan de douane wat het gekost heeft ofzo? Want ik wil die schoenen echt heel erg graag hebben, maar als ik die 81 euro moet dokken hebben ze me in totaal ¤230,- gekost. Dat vind ik echt niet normaalquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:03 schreef earthquake het volgende:
Wat ook weleens kan gebeuren is dat de verkoper een te laag of geen bedrag (waarde) op het pakket zet. Dan mag de douane dus zelf bepalen wat zij denken dat die schoenen kosten. Tja dan is het niet gek als je veel belasting extra moet dokken. Gewoon altijd duidelijke afspraken maken met de verkoper. Scheelt je heel wat gezeik!
Kun je proberen! Moet geloof ik wel via TNT of van wie je em ook gekregen hebt. Staat vast wel op je rekening.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:12 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kun je dan ook niet dmv afschriften en Paypal gegevens 'bewijzen' aan de douane wat het gekost heeft ofzo? Want ik wil die schoenen echt heel erg graag hebben, maar als ik die 81 euro moet dokken hebben ze me in totaal ¤230,- gekost. Dat vind ik echt niet normaal
Zooo passé gewoon.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:06 schreef Coastertommm het volgende:
* Coastertommm heeft vandaag weer nieuwe Onitsuka Tigers gehaald
[afbeelding]
Nou enquote:
Dan heb jij nog nooit op iets anders gelopen zeker? Die krengen zijn niet voor niets zo goedkoop en plat.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:10 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Nou en. Die bruin met witte, die zijn passé
En ik had al Onitsuka's, maar ze lopen gewoon het lekkerst.
.
Als er geen waarde is vermeld op de douanepapieren dan houden ze het pakketje vast totdat de goede papieren de douane hebben bereikt. Ze gaan niet zomaar ergens een bedrag vandaan trekken en daar vervolgens jou invoerrechten over laten betalen. In ieder geval, niet in normale landen met een normaal werkende douane.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:03 schreef earthquake het volgende:
Wat ook weleens kan gebeuren is dat de verkoper een te laag of geen bedrag (waarde) op het pakket zet. Dan mag de douane dus zelf bepalen wat zij denken dat die schoenen kosten. Tja dan is het niet gek als je veel belasting extra moet dokken. Gewoon altijd duidelijke afspraken maken met de verkoper. Scheelt je heel wat gezeik!
Toch vreemd dan. De douane op Schiphol doet dit namelijk wel... Die kijken dan op internet wat het allemaal kost...quote:Op zondag 10 december 2006 12:34 schreef Japin het volgende:
[..]
Als er geen waarde is vermeld op de douanepapieren dan houden ze het pakketje vast totdat de goede papieren de douane hebben bereikt. Ze gaan niet zomaar ergens een bedrag vandaan trekken en daar vervolgens jou invoerrechten over laten betalen. In ieder geval, niet in normale landen met een normaal werkende douane.
Shame on u.quote:Op maandag 11 december 2006 08:50 schreef _petjan het volgende:
Ze hadden ook een sjaal van een ondergronds level, en van een onderwater level. Ik heb best spijt dat ik ze niet allemaal heb gekocht
Daar sta ik serieus van te kijken. Ik heb een bijbaantje bij DHL dus heb regelmatig te maken met douanes die weigeren een cd-rom of een usb-stick door te sturen omdat er op de invoice geen waarde van het product is vermeld. Laat staan wat ze dan doen met producten die ook echt een waarde hebben (electronica, kleding etc) Maar als Schiphol het op deze manier doet (wat ik nog steeds erg raar vind) dan is de douane dus gewoon gaan googlen op je schoenen en zijn ze een (te) hoge prijs tegen gekomen.quote:Op zondag 10 december 2006 18:27 schreef earthquake het volgende:
[..]
Toch vreemd dan. De douane op Schiphol doet dit namelijk wel... Die kijken dan op internet wat het allemaal kost...![]()
die kleur niet meer...quote:Op zondag 10 december 2006 19:00 schreef Maxxieh het volgende:
Floyd, kan jij deze in maatje 11 krijgen -> http://shop.vans.com/wcsstore/Vans/images/products/0289099B.JPG ??
HIGH HAIRS ..hebben alleen nog een 8.5 us staan hier... voor bijbestellen moet ik ff kijken..quote:Op maandag 11 december 2006 14:11 schreef Luie-princes het volgende:
Floyd, kun je http://www.boardlords.nl/(...)61.image.250x250.jpg die nog krijgen in maat 6,5?
Ik zag ze laatst wel op je site, maar toen kocht ik eerst anderen, en nu staan ze niet meer op je site..
done:quote:Op maandag 11 december 2006 14:20 schreef Luie-princes het volgende:
Ja 8,5 word me te groot.
Nou als het niet teveel moeite is, wil je dan misschien voor mij kijken?
denk dat je dit niet gezien hebt ..en lastig zonder PM @ luie princess .. het gaat hier om een paartje hawaiis!(begrijp dat je maat 6,5 draagt dus 7 kan dan ook wel denk ik ?! )quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:26 schreef mitman het volgende:
[..]
ik heb vandaag nog een paartje bij 24seven in nijmegen zien staan ...maat 7 (40) ...prijs heb ik niet op gelet ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |