abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42941856
Eerdere topics:
#01, #02, #03, #04, #05, #06, #07, #08, #09, #10, #11, #12, #13, #14, #15, #16, #17, #18, #19, #20, #21, #22, #23, #24, #25, #26.

De OP in de FOK!wiki
pi_42941933
quote:
'De club is een beetje mijn kindje geworden'

Binnen Vitesse bestaat veel draagvlak om de eenzijdige optie in het contract met trainer Aad de Mos zo snel mogelijk te lichten. Hoewel de resultaten van de Arnhemse club nog wat tegenvallen, is zowel het management als de spelersgroep lyrisch over de werkwijze van de 59-jarige Hagenaar. Vooral zijn harde hand en duidelijke manier van werken worden geloofd. Als blijk van waardering vindt de clubleiding dat er niet te lang moet worden gewacht met de gesprekken over een langere samenwerking. 'We zijn zeer positief over de manier waarop deze trainer werkt', aldus manager voetbal Jan Streuer. 'En bij tevredenheid, mag je dat ook best uiten. Ik ben het ook eens met zijn opvattingen over de discipline en structuur binnen de club. Iedereen pakt dat op een andere manier aan, maar deze trainer is niet de eerste de beste. Als iemand die zo hoog in de top heeft gewerkt zoiets zegt, dan is dat echt geen onzin. Het zijn teksten die Louis van Gaal en Co Adriaanse ook hebben.

De Mos verklaarde vorige week in dagblad De Gelderlander dat veertig procent van de huidige Vitesse-selectie momenteel niet aan zijn eisen voldoet. Desondanks heeft hij het erg naar zijn zin. 'Het is een beetje mijn kindje geworden. We zijn met een proces bezig en dat vergt tijd. Daarom wil ik ook zeker voor twee of drie jaar bijtekenen. Ik hoop dat ze daarmee komen, want één seizoen vind ik echt te weinig. Deze klus wil ik ontzettend graag afmaken.' Toch zei De Mos afgelopen zomer in een interview met Voetbal International dat hij zou zaaien en een ander mocht oogsten. 'Maar daar kom ik graag op terug. Ik wil hier nu ook de vruchten plukken. Vooral omdat we vanaf punt nul moeten beginnen. Ja, ik ben enorm enthousiast, zeker omdat iedereen met volle kracht meewerkt. Medewerkers, de rest van de technische staf en de spelers. Ik voel een enorme bereidwilligheid. Dat sterkt me. Ze weten dat ik op een eerlijke manier werk. Niet omdat iemand nu net Piet, Jan of Klaas heet. Uiteindelijk komt het goed, reken maar. Ik vergelijk deze periode bij Vitesse met mijn tijd bij KV Mechelen. Qua budget, faciliteiten en grootte ligt het dicht bij elkaar en destijds in België hebben we toch ook wel iets aardigs neergezet.'
Bron: VI 25-10-2006
Ik wil de Mos nog wel langer bezig zien met Vitesse, volgens mij gaat het dan helemaal goedkomen, samen met het bericht van de gunstige jaarcijfers en verkoop Gelredome (Zeker nog niet zeker, maar het betekend ook weer huurverlaging voor Vitesse...).

Ik zou zeggen doe een voorstel en tekenen!
pi_42941940
En eindelijk mag ik dan toch mijn topic openen
pi_42941955
ook een goede TT

tevens een TVP

gefeli WebForce
  donderdag 26 oktober 2006 @ 00:57:11 #5
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_42942130
Kijk hem nou hij opent zijn eigen topic... TVP

Er moet wel gewoon resultaat geboekt worden, dit is niks zo. Natuurlijk is de pechfactor erg hoog, maar hopelijk komen er weer wat overwinningen.
Maximaal 4 regels
pi_42942700
Webforce ruleert
pi_42945767
quote:
Eurocommerce
‘Gelredome heeft alleen een kont vol schuld’

Exploitatiemaatschappij Gelredome bv, verantwoordelijk voor de evenementen in Gelredome, ziet Eurocommerce als nieuwe huurbaas niet zitten. Directeur Ger Visser van de ontwikkelaar uit Deventer reageert.

Nu bent u bereid 16,5 miljoen neer te tellen voor het stadion en de grond eromheen en is het nóg niet goed.

„Dat gevoel heb ik er inderdaad bij. Een beetje koudwatervrees had ik wel verwacht, maar Eurocommerce is geen onbetrouwbare huurbaas, zoals sommigen willen doen geloven. Zelf zie ik alleen maar plusjes en plussen als wij eigenaar worden.”

Wordt half november de koopakte getekend, zoals de Arnhemse wethouder Van Bodegraven beweert, of houdt Gelredome bv de boel nog een paar maanden op?

„Volgens mij heeft Van Bodegraven gelijk en is de termijn waarbinnen Gelredome bv met tegenkandidaten had kunnen komen, verstreken. Los daarvan vraag ik me af wie Gelredome bv als mogelijke kopers op het oog heeft.

Een groep van tien investeerders, zoals ik al heb gehoord?

Dan begint de ellende weer opnieuw.”

Zorgt u voor rust?

„Dat hoop en verwacht ik wel.

Geloof me: we gaan ons uiterste best doen alles in goede banen te leiden. Iedereen is gebaat bij deze transactie en Gelredome bv misschien nog wel het meest. Het enige dat de exploitatiemaatschappij plat gezegd heeft, is een kont vol schuld. De mensen die er werken mogen god op de blote knieën danken dat wij er nu in willen stappen.”

De voordelige contracten die Gelredome bv eerder met de gemeente Arnhem heeft gesloten, worden dus gerespecteerd?

„De huur gaat niet omhoog. We zetten de exploitatiemaatschappij het mes echt niet op de keel. Wel willen we enkele zaken corrigeren. Zo vind ik dat servicekosten en dergelijke doorberekend moeten worden. Ik verwacht niet dat Gelredome bv zichzelf daarmee uit de markt prijst. Blijkt straks dat ik het verkeerd heb gezien, dan voel ik me niet te groot bij te sturen.”

En dat allemaal in goed overleg?

„Vanzelfsprekend. We willen een duurzame relatie opbouwen met de exploitatiemaatschappij. Het goede continueren en samen nieuwe wegen bewande­len. Ik verwacht dat de mensen die op dit moment bij Gelredome bv zijn betrokken er over twee jaar nog steeds werken en dan uitspreken dat ze blij zijn dat wij erbij zijn gekomen.

Wat nog meer in 2008?

„Dan zijn we begonnen met het volbouwen van de hoeken van het stadion. Maar bovenal en allereerst is Vitesse dan weer terug in de top vijf. De laatste weken zat het niet mee, maar vanaf nu wordt het beter. Vitesse gaat er in materieel opzicht ook op vooruit als wij eigenaar van het stadion worden.

Eurocommerce in de toekomst de nieuwe shirtsponsor?

Ik sluit het niet uit.”

(Bron: gelderlander)
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:23:04 #8
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_42945805
Hoe gaat het eigenlijk met Jansen die wel wilt voetballen maar de clubartsen die vinden dat het einde carrière is?

Tvp
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_42948452
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:23 schreef Tyler..Durden het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Jansen die wel wilt voetballen maar de clubartsen die vinden dat het einde carrière is?
Ik vind het ook erg raar en jammer dat er absoluut niets over verteld wordt...
pi_42949205
ik dacht dat er ergens een meningsverschil over hem is , vitesse vind dat ie niet kan spelen ( de dokter dan ) en de andere zegt van wel weer , ik vind het ook jammer voor Jansen hoe langer hij moet wachten hoe erger het lijkt te worden.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 12:32:14 #11
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_42949345
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik dacht dat er ergens een meningsverschil over hem is , vitesse vind dat ie niet kan spelen ( de dokter dan ) en de andere zegt van wel weer , ik vind het ook jammer voor Jansen hoe langer hij moet wachten hoe erger het lijkt te worden.
pi_42949893
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:32 schreef Tyler..Durden het volgende:

[..]

dat ie voorlopig niet meer aan spelen toekomt bedoel ik dan, of is dat teken voor 1 van die dokters bedoeld
pi_42950020
Wat hebben jullie afgelopen zondag gedaan eigenlijk?
pi_42950575
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:53 schreef hoM3r het volgende:
Ik ben naar Slagharen geweest met mijn vriendin . Was best leuk!
pi_42952709
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:53 schreef hoM3r het volgende:
Je was er zelf toch ook niet bij
pi_42953761
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:21 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Je was er zelf toch ook niet bij
klopt, daarom vraag ik het even
pi_42954829
De Mos wil Babovic in de winterstop aantrekken.
pi_42955113
Zijn netwerk begint zijn vruchten af te werpen?
pi_42958190
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
De Mos wil Babovic in de winterstop aantrekken.
Wie gaat er dan wijken voor hem, want in hetzelfde stukje zegt ie dat ie bij topclubs te weinig speeltijd krijgt, dat betekend min of meer dat hij bij Vitesse een basisplaats krijgt (logisch voor dat geld, ¤1,5 mln toch?)
pi_42958216
Linksbuiten?
quote:
Aad de Mos pakt Lazovic opnieuw aan

Vitesse trainer Aad de Mos heeft zijn topscorer Danko Lazovic opnieuw aangepakt. Tijdens de training van donderdag zette de kleurrijke trainer Lazovic bij een partij van elf tegen elf uit de basis. De Serviër kon de training vervolgen als rechtsbuiten bij de reserves.
Fred Benson nam zijn plaats in de spits in, onder meer omdat Mads Junker ontbrak vanwege een bovenbeenblessure. Tim de Meersman, Gill Swerts, Remco van de Schaaf en Abubakari Yakubu trainden ook alweer voluit mee bij de reserves waar de Deen Anders Due verdienstelijk speelde als linksbuiten.

Bron: Omroep Gelderland 26-10-2006

De Mos wil Babovic in winterstop

Vitesse trainer Aad de Mos wil Stefan Babovic van OFK Belgrado in de winterstop aantrekken.''Het is een hele creatieve voetballer. Een aanvallende middenvelder, die ook vanaf links kan spelen'', aldus De Mos. ''Hij past goed in het voetbal dat we spelen. Het zou een goede koop zijn. Omdat hij Vitesse als tussenstation kan gebruiken. Internationale topclubs hebben ook belangstelling in hem, Maar daar krijgt hij minder speeltijd.'' De Mos heeft Babovic samen met manager voetbal Jan Streuer al drie keer bekeken. De 19-jarige Babovic is jeugdinternational van Servië.
pi_42959273
Interessante ontwikkelingen!
pi_42962333
Wie hebben we dan allemaal voor die positie? Due zal wel balen!
pi_42973008
Due gaat toch linksback spelen Zaterdag of heb ik dat verkeerd begrepen , maar die heeft toch nog ff de tijd nodig om zich aan te passen aan de club , Nederland etc etc

en wie er gaan wijken voor Babovic ja dat zal mij ook benieuwen.
pi_42974800
Due linksback, als dat waar is
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:58:38 #25
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_42977427
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 02:42 schreef DeVinger het volgende:
Due linksback, als dat waar is
Dat is ook nieuw voor mij
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:08:29 #26
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_42980349
Theo in de verkoop, Babovic erbij?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:20:56 #27
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_42980674
Ik denk het wel... Zou de Mos het hebben gehad met Theo, maw vind hij Theo niet goed genoeg of wil Vitesse hem verkopen (¤¤¤)?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:59:38 #28
159545 Duckiej_88
Feyenoord Rotterdam
pi_42981780
als theo verkocht wordt zou het wel feyenoord worden ( lkkr met nicky samen op het middenveld )
SCF no one likes us we don't care
pi_42982731
Ik denk datie Due en Esajas zat is . Theo istie denk ik nog steeds wel liefhebber van.
pi_42983403
Theo roemt hij nog in de VI van vorige week, maar Due nu al zat...
pi_42984305
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:59 schreef Duckiej_88 het volgende:
als theo verkocht wordt zou het wel feyenoord worden ( lkkr met nicky samen op het middenveld )
Nee naar Anderlecht

Aad de Mos pakt Lazovic opnieuw aan

Vitesse trainer Aad de Mos heeft zijn topscorer Danko Lazovic opnieuw aangepakt. Tijdens de training van donderdag zette de kleurrijke trainer Lazovic bij een partij van elf tegen elf uit de basis. De Serviër kon de training vervolgen als rechtsbuiten bij de reserves.
Fred Benson nam zijn plaats in de spits in, onder meer omdat Mads Junker ontbrak vanwege een bovenbeenblessure. Tim de Meersman, Gill Swerts, Remco van de Schaaf en Abubakari Yakubu trainden ook alweer voluit mee bij de reserves waar de Deen Anders Due verdienstelijk speelde als linksbuiten.

Bron: Omroep Gelderland 26-10-2006

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vitesse ontmoet gehavend Excelsior

Vitesse reist morgen met een gehavende selectie naar Rotter­dam, maar ook tegenstander Excelsior zal niet op oorlogs­sterkte zijn. De ploeg van trainer Ton Lokhoff, die al lange tijd niet kan beschikken over Damien Hertog, liep woensdag in Groningen (2-1) behoorlijke schade op. Centrumverdediger Henrico Drost kreeg twee keer geel en is geschorst tegen Vites­se. Bovendien liep de gevaarlijkste aanvaller, Andwelé Slory, een blessure op die hem zeker een maand aan de kant houdt.

De Gelderlander 27-10-2006
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:09:28 #32
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_42989588
Op Vitesse.nl staat nu dat Michael Jansen niet meedoet omdat hij niet wedstrijdfit is, zoiets heeft er nog niet eerder gestaan...
pi_42989615
Laat hem maar gauw terugkomen, kunnen nu echt niet zonder meer lijkt het...
pi_42989928
van mij mag ie ook wel weer snel terugkomen , maar ja zijn gezondheid staat natuurlijk voorop.
quote:
Theo Janssen terug in basis

Theo Janssen start zaterdagavond weer in de basis als Vitesse in Rotterdam tegen Excelsior speelt. Ruud Knol moet het duel aan zich voorbij laten gaan door een blessure aan de rechterknie. Vitesse mist tegen de promovendus naast Ruud Knol ook Mads Junker (bovenbeen), Eldridge Rojer (hamstring), Gill Swerts (lichte reactie na maximale belasting) en Michael Jansen (niet wedstrijdfit). Purrel Frankel neemt de positie als linksback in ten faveure van Siebe Blondelle. Dat zei Aad de Mos vrijdagmiddag na afloop van de afsluitende training voor de ontmoeting met Excelsior.
"Door het ontbreken van Knol zakt Sebastien Sansoni een linie terug en vormt samen met Civard Sprockel het centrum van de verdediging", verduidelijkte De Mos zijn opstelling. "Theo Janssen komt dan automatisch weer op zijn favoriete positie te spelen, samen met Onur Kaya op het middenveld. Daarvoor spelen Anduele Prijor, Youssouf Hersi, Etienne Esajas en Danko Lazovic. Remco van der Schaaf, die met dank aan onze dokter wonderbaarlijk snel is hersteld, begint op de bank."

De hoofdtrainer verklaarde nadrukkelijk niet de fout te willen maken die drie ploegen eerder dit seizoen wel maakten op Woudestein. "Heerenveen, Willem II en Sparta lieten Excelsior het spel maken, in de verwachting dat de ploeg daar moeite mee zou hebben. Dat liep verkeerd af. Ik vind niet dat er minachtend over Excelsior gedaan mag worden. Heerenveen en Sparta verloren met 3-1, Willem II met 3-2. Dat zegt genoeg over deze ploeg", aldus De Mos.

Opstelling Vitesse

Wapenaar, Verhaegh, Sprockel, Sansoni, Frankel, Janssen, Kaya, Hersi, Prijor, Esajas en Lazovic.

Yakubu maandag weer in actie

Abubakari Yakubu maakt maandagavond 30 oktober zijn rentree. De Ghanees speelt mee met Jong Vitesse in de competitiewedstrijd tegen Jong FC Utrecht. Yakubu miste de volledige voorbereiding en de start van de competitie door een knieblessure. Na een lange revalidatieperiode heeft de medische staf het sein op groen gezet voor de middenvelder om speelminuten te maken. Naast Yakubu maken verder de selectiespelers Raymond van Driel en Tim de Meersman in ieder geval hun opwachting in Jong Vitesse. Na afloop van Excelsior-Vitesse wordt gekeken wie er nog meer zullen spelen. De bank in Rotterdam bestaat zaterdagavond uit de volgende spelers: Colin van Mourik, Fred Benson, Piet Velthuizen, Siebe Blondelle, Rihairo Meulens, Remco van der Schaaf en Anders Due. Bron : Vitesse.nl
Dus Frankel en geen due linksbuiten , ( wat ik al dacht zoals ik zei in het frankeltopic) en Kaya en Janssen samen op 1 middenveld

Gill Swerts zal nog wel ritme moeten opdoen , vorige week zat ie nog op de bank en maandag speelde ie al weer .

en Velthuizen naast Frankel ook weer terug na de sanctie de 1 in de basis en de ander op de bank .

[ Bericht 1% gewijzigd door vitessezuid113 op 27-10-2006 17:30:08 ]
pi_43006473
Moet lukken vanavond, Purrel hoeft niet achter Slory aan te rennen .
pi_43007663
quote:
Theo Janssen bij Zappsport

Theo Janssen is zaterdag 28 oktober om 17.00 uur te zien bij Zappsport. In het programma, te zien op Nederland 3, wordt Theo Janssen geïnterviewd door Ron Boszhard. Naast Theo heeft ook Youssouf Hersi een bijdrage geleverd aan Zappsport. Hersi heeft een jongetje geholpen met een voetbalprobleem. Deze kandidaat had moeite om uit de draai te schieten. Hersi heeft kunnen helpen door een aantal oefeningen met hem op het veld te doen. Wanneer het item met Youssouf Hersi uitgezonden wordt, is nog niet bekend.
Zappsport
Zaterdag 28 oktober, 17.00 uur
Nederland 3

vitesse.nl
quote:
Due richt zich op linksbackpositie

Anders Due wil zich alsnog bewijzen bij Vitesse. De Deen wil zijn kans grijpen op de linksbackpositie. "Iedereen denkt dat ik alleen op het middenveld kans spelen, maar ik heb in Denemarken ook linksback gespeeld. Niet bij Nordsjaelland, maar wel bij de club waar ik daarvoor speelde, LFA Nykøbing. Ik wil me graag bewijzen als linksback. Vitesse heeft veel geld voor me betaald en dat moet ik waarmaken voor de club." Due baalt dat hij tegen Excelsior weer op de bank begint. "Dat is frustrerend. Verder heb ik het hier prima naar mijn zin, ik mis alleen speelminuten in het eerste. Ik versta jullie taal al wel."
Bron: Omroep Gelderland 27-10-2006
quote:
Aad de Mos: ‘Winnen, anders is het crisis’

Vitesse-trainer Aad de Mos sprak gisteren klare taal aan de vooravond van de wedstrijd van vanavond bij Excelsior. Het is winnen of het is crisis. „We moeten winnen”, aldus De Mos. „Anders kom je in een crisissituatie terecht. Dat wil ik de groep niet aanpraten, en mezelf ook niet, maar het is natuurlijk wel zo.”
Het is de derde keer in het prille seizoen dat Vitesse een driepunter nodig heeft om het felbegeerde linkerrijtje niet uit het oog te verliezen. Of, zoals De Mos het verwoordt: „Het is de derde keer dat we onder druk staan en met een zak zand op de rug spelen. Tegen Heracles (4-0) en Willem II (1-0) hebben we dat goed gedaan. Nu is ‘Excelsior’ opnieuw een wedstrijd die we moeten winnen.” En dat is geen abc-tje, zo beseft de Haagse oefenmeester. „Er wordt vaak wat minderwaardig gedaan over Excelsior, maar dat is niet terecht. Ze hebben niet voor niets drie keer gewon­nen (thuis tegen Heerenveen, Willem II en Sparta, red.). Wij moeten niet de fout maken die die drie ploegen hebben gemaakt.”

In het streven naar optimale professionaliteit heeft De Mos weer een stap gezet, de veredelde zevendaagse werkweek. De Mos: „Er zijn eigenlijk geen vrije dagen. Als we vrij zijn, dan is er altijd een trainer op de club. Geblesseerde jongens zijn sowieso elke dag op de club, maar dat kan ook voor andere spelers gelden. Afgelopen dinsdag heb ik getraind, op onze vrije dag. Stond ik met jongens als Danko Lazovic en Theo Janssen in de regen op het veld. Dat zij op hun vrije dag extra komen trainen, dat is weer een stap in de goede richting. Het moet wat professioneler worden, dat blijft het doel. Ik heb nu het voorbeeld gegeven. Straks zal dat Pieter of Dick zijn die er is op een vrije dag”, zo doelt hij op zijn assistenten Pieter Huistra en Dick de Boer.

Dat uitgerekend Lazovic en Janssen extra vlijt toonden, deed de trainer goed. Met beide bepalende krachten botste De Mos immers recentelijk. „Ik hou van Theo Janssen”, zo geeft de trainer daags voor het duel met Excelsior aan. „Hij maakte woensdag op de training zo’n prachtig doelpunt, een vanaf de eigen helft zo in de kruising, dat ik met plezier naar huis ben gereden. Dat moment maakte mijn dag meteen helemaal goed.”

Janssen keert vanavond ook terug in de basisopstelling van de Arnhemse club. De Mos brengt enkele wijzigingen aan. Deels noodgedwongen, doordat Ruud Knol moest afhaken met de knie­problemen die hij opliep in de oefenwedstrijd tegen Germinal Beerschot Antwerpen. Sébastien Sansoni zakt een linie naar de verdediging en op zijn plek keert Janssen terug in de basis. Daarnaast komt Purrel Fränkel in de ploeg voor Siebe Blondelle, die afgelopen zondag tegen NEC de nederlaag (1-0) inleidde door de strafschop te veroorzaken.

Bron: De Gelderlander 28-10-2006
pi_43017078
Theo captain .
pi_43017210
Onze super neger Prijor!
pi_43017407
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 20:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Onze super neger Prijor!
Onze super spits Lazovic!

- edit: en een rode kaart

[ Bericht 16% gewijzigd door Klingon op 28-10-2006 20:44:35 ]
pi_43019669
Ik zeg er gewoon helemaal niks meer over.
pi_43019740
Godver bah bah... het is zo fucking balen, gewoon WEER in die %^*!@! blessuretijd (ZES minuten)
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:05:34 #42
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_43019933
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 21:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik zeg er gewoon helemaal niks meer over.
Maximaal 4 regels
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:07:43 #43
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43019990
verdomme genaaid door de scheids
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:16:52 #44
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_43020258
Jezus

4e keer dit seizoen, dat er punten verspeeld worden in de blessuretijd

Amateurs
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_43020825
Toch nog even meelezen hier.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_43020830
En hoevaak vorig seizoen...

pi_43020854
Mwah kan nog steeds geen beelden zien hier (nog steeds geen sat hangen). Maar als ik alles zo hoor zwaar genaaid door de scheids.
pi_43020883
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 22:39 schreef Positive_Thinking het volgende:
Mwah kan nog steeds geen beelden zien hier (nog steeds geen sat hangen). Maar als ik alles zo hoor zwaar genaaid door de scheids.
Correct.
Een onzinnige rode kaart.
De penalty daarentegen kan ik een beetje begrijpen, maar ook niet 100%
pi_43020931
Wordt eens tijd dat ze hulpmiddelen gaan gebruiken en of de beelden. Dit kost zo veel punten en dan praat ik niet eens alleen over Vitesse.
pi_43021438
Penalty is een twijfelgeval. Onnodige beuk van Janssen, leek me nou niet echt nodig (zo gevaarlijk zag die situatie er nou ook niet uit). Rode kaart. Nee en ja. Nee, na het zien van de beelden niet. Ja, want een slaande beweging is volgens de regels rood. In alle gevallen dus een domme kaart. Dit kost 'm waarschijnlijk ook nog een schorsing tegen Feyenoord, want deze kaart wordt echt niet kwijtgescholden. Lazovic is dan wel een goeie speler (assist en doelpunt), maar zijn gedrag/frustratie/uitingen op en buiten het veld begint me nu al aardig te irriteren. Eén ding is duidelijk: wij zitten in de hoek waar de klappen vallen en je wordt er iedere keer fucking chagrijnig van.
pi_43022255
Die rode kaart van Lazovic is natuurlijk complete kolder. Natuurlijk kun je zeggen dat hij niet zo dom had moeten zijn om die 'vriendelijke' hand van de Excelsior-speler van zich af te slaan, maar zo kun je van alles roepen. De middelvinger van Ricky van den Bergh, het bewegen van het hoofd richting tegenstander van Lindgren, het schoppen tegen de bidon van Dennis van Wijk, etc etc etc, als ze daarvoor rood geven kun je ook zeggen dat ze niet zo dom hadden moeten zijn.
Ze moeten gewoon Lazovic hebben en Talpa doet daar nog een schepje bovenop.
pi_43022300
Die rode kaart sloeg echt nergens op, heel zielig.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 23:44:53 #53
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_43022650
Wat een kutscheids. Sukkel zat met die penaltysituaties ook maar wat te kloten en die rode kaart is natuurlijk om te janken. Wat een kloteseizoen tot nu toe.
pi_43023151
Net terug uit Rotterdam , weer die laatste minuten dit keer waren het er 6 , wapenaar die weer geen penalty stopt ( geef hem hier nog niet de schuld mee van het verlies ) want die ligt bij Van Egmond naar mijn mening was het echt Geen rode kaart , het gebeurde voor het uitvak dus iedereen die mee was heeft het goed kunnen zien , hopelijk schorsen ze hem niet voor die kaart maar de KNJB kennende zullen ze dit wel weer doen

kunnen ze geen nieuwe regel maken na 90 min is het gewoon afgelopen , zoals bij het Hockey
pi_43024071
Wat kun je er überhaupt nog over zeggen
  zondag 29 oktober 2006 @ 02:07:37 #56
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_43025870
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 22:42 schreef Positive_Thinking het volgende:
Wordt eens tijd dat ze hulpmiddelen gaan gebruiken en of de beelden. Dit kost zo veel punten en dan praat ik niet eens alleen over Vitesse.
Dan hadden we gewonnen en waren jullie met 9 man geeindigd
Die rode kaart van Lazovic, tsja, het is een slaande beweging maar ik vind achteraf rood niet echt nodig daarvoor. Het is natuurlijk wel dom van m.
En verder, van Egmond idd zwaar kut, en echt niet alleen in jullie nadeel.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_43025899
Ik heb net de samenvatting (wat discutable momenten betreft) teruggekeken op 1/8 snelheid.
Wat me vooral opviel was dat van Nieuwstadt een VUURRODE kaart had moeten hebben. Als Essajas komt aanlopen, staat van Nieuwstadt met 2 handen vooruit om hem op te vangen. Op het moment dat Essajas er bijna is, gaat hij ineens met zijn linkervuist naar voren vol in het gezicht van Essajas.
  zondag 29 oktober 2006 @ 02:16:44 #58
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_43025993
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 02:09 schreef andre77 het volgende:
Ik heb net de samenvatting (wat discutable momenten betreft) teruggekeken op 1/8 snelheid.
Wat me vooral opviel was dat van Nieuwstadt een VUURRODE kaart had moeten hebben. Als Essajas komt aanlopen, staat van Nieuwstadt met 2 handen vooruit om hem op te vangen. Op het moment dat Essajas er bijna is, gaat hij ineens met zijn linkervuist naar voren vol in het gezicht van Essajas.
Mee eens, domme actie van m
pi_43026054
Na uitgebreide analyse van de discutabele momenten:
- Van Nieuwstadt had rood moeten hebben
- Lazovic had een penalty moeten hebben vlak voor zijn rood (toen hij onderuit werd gegleden en direct weer opstond)
- De rode kaart voor Lazovic is erg zwaar bestraft, maar conform de spelregels wel terecht
- De penalty voor Excelsior was terecht
- De valpartij van Sprockel met Simr was geen penalty. Ze gleden samen naar de bal en hun benen raakten met elkaar in de knoop.
- Dijkhuizen had een penalty moeten hebben toen van der Schaaf hem vasthield
- De 2e goal van Excelsior was buitenspel

Dus: allebei een penalty te weinig, Excelsior een buitenspelgoal en geen rode kaart.
pi_43026074
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 02:07 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Dan hadden we gewonnen en waren jullie met 9 man geeindigd
Die rode kaart van Lazovic, tsja, het is een slaande beweging maar ik vind achteraf rood niet echt nodig daarvoor. Het is natuurlijk wel dom van m.
En verder, van Egmond idd zwaar kut, en echt niet alleen in jullie nadeel.
Mwah slaande beweging, was meer dat ie die gozer van zich af wou duwen.
Feijenoord Rotterdam
  zondag 29 oktober 2006 @ 02:23:09 #61
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_43026079
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 02:21 schreef andre77 het volgende:
Na uitgebreide analyse van de discutabele momenten:
- Van Nieuwstadt had rood moeten hebben
- Lazovic had een penalty moeten hebben vlak voor zijn rood (toen hij onderuit werd gegleden en direct weer opstond)
- De rode kaart voor Lazovic is erg zwaar bestraft, maar conform de spelregels wel terecht
- De penalty voor Excelsior was terecht
- De valpartij van Sprockel met Simr was geen penalty. Ze gleden samen naar de bal en hun benen raakten met elkaar in de knoop.
- Dijkhuizen had een penalty moeten hebben toen van der Schaaf hem vasthield
- De 2e goal van Excelsior was buitenspel

Dus: allebei een penalty te weinig, Excelsior een buitenspelgoal en geen rode kaart.
Haha hoezo gekleurde analyse? Simr ging onderuit doordat Sprockel zijn been ertussen gooide, strafschop dus!
Ohh en dat buitenspel, ja ik dacht daar ook aan toen ik de samenvatting zag, maar heb het hier niet opgenomen dus niet terug kunnen zien. Bleef Voskamp niet achter de bal?
En het geval Lazovic en strafschop? Daar werd volgens mij gewoon de bal gespeeld.
pi_43029755
Wat een lamballen hebben we ook! Het is gewoon lachwekkend
  zondag 29 oktober 2006 @ 11:15:31 #63
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_43030330
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 02:23 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Haha hoezo gekleurde analyse? Simr ging onderuit doordat Sprockel zijn been ertussen gooide, strafschop dus!
Ohh en dat buitenspel, ja ik dacht daar ook aan toen ik de samenvatting zag, maar heb het hier niet opgenomen dus niet terug kunnen zien. Bleef Voskamp niet achter de bal?
En het geval Lazovic en strafschop? Daar werd volgens mij gewoon de bal gespeeld.
In zin 1 staat precies de terminologie die ik zou gebruiken om de rest van de post aan te duiden.
  zondag 29 oktober 2006 @ 11:18:50 #64
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_43030406
Ik hoor ze het alweer zeggen morgenochtend: ,,Vitesse weer lekker bezig, he?"
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:50:42 #65
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_43038009
Ik zeg niets...
  maandag 30 oktober 2006 @ 09:58:00 #66
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43059115
Ik ook niet
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 oktober 2006 @ 18:11:02 #67
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_43073859
Lazovic wijgert 3 wedstrijden op de tribune plaats te nemen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 30 oktober 2006 @ 18:12:01 #68
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_43073882
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 18:11 schreef borisz het volgende:
Alleen om zondag nog te kunnen spelen tegen Feyenoord denk ik.
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 oktober 2006 @ 18:13:03 #69
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_43073913
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 18:12 schreef Messenga het volgende:

[..]

daar zit wat in
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_43074426
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 18:12 schreef Messenga het volgende:

[..]

Eerder omdat hij 3 wedstrijden krijgt waar hij er hoog uit in het uiterste geval 1 had moeten krijgen...
pi_43074493
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 18:11 schreef borisz het volgende:
En terecht ook dat Danko en Vitesse in beroep gaan en dit weigeren , er zit een steekje los bij die mensen in Zeist.

Het moet gewoon vrijspraak worden zodat ie ook kan spelen in de beker tegen PSV.
  maandag 30 oktober 2006 @ 18:58:31 #72
108558 Messenga
pi_43075410
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 18:30 schreef TheSouthsideKid het volgende:

[..]

Eerder omdat hij 3 wedstrijden krijgt waar hij er hoog uit in het uiterste geval 1 had moeten krijgen...
Misschien dat hij nog een voorwaardelijke straf had?
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:01:35 #73
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_43075528
Ongelooflijk dat ze er in Zeist nog een drie wedstrijden schorsing van kunnen maken. In het uitvak kon je gewoon duidelijk zien dat het geen rood was, later werd dit gewoon ook bevestigd door veel mensen. Onrecht is kut, zeer kut. Helemaal als je (weer) in de laatste minuut zo'n goal tegenkrijgt.

Gelukkig is Feyenoord nog een vrij-vervoer wedstrijd, combi wedstrijden heb ik het meestal niet zo op. Nog even van profiteren dus, al zie ik de wedstrijd zelf wel somber in

Laten we maar hopen op een herhaling van de wedstrijd waar Gluscevic twee keer scoorde
Bridge over troubled water
pi_43075743
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 18:58 schreef Messenga het volgende:

[..]

Misschien dat hij nog een voorwaardelijke straf had?
Precies:
quote:
Danko Lazovic heeft nog een voorwaardelijke schorsing uitstaan bij de KNVB vanwege een elleboogstoot uit zijn Feyenoord-tijd in een wedstrijd tegen Heerenveen in mei 2005. Als het beroep van Vitesse geen succes heeft, mist Lazovic de wedstrijd tegen zijn oude club Feyenoord. Ook ontbreekt hij dan in de bekerwedstrijd tegen PSV en de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht.
Ongelofelijk KUT gewoon.
pi_43075986
Sinds wanneer duren die voorwaardelijke straffen meer dan 10 wedstrijden ?

Nouja, dan maar Fredje of Junker die komend weekend in deze pose op de kiek worden gezet.
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:10:27 #76
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_43084429
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Sinds wanneer duren die voorwaardelijke straffen meer dan 10 wedstrijden ?

Nouja, dan maar Fredje of Junker die komend weekend in deze pose op de kiek worden gezet.
[afbeelding]
Prachtige actie van Igor toen ! Ti's wel een toffe prof, nooit iets vuils gezegd of gedaan en altijd hard werken...
pi_43086649
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:06 schreef Klingon het volgende:

[..]

Precies:
[..]

Ongelofelijk KUT gewoon.
mei 2005... dat is bijna anderhalf jaar geleden...
pi_43181234
Vrijdag zullen we het weten of Danko mee mag doen.
pi_43182116
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
Vrijdag zullen we het weten of Danko mee mag doen.
Ja ik vind het maar niks, straks krijgt hij in hoger beroep nog eens een paar wedstrijden extra
Net als Cissé van Roda begin dit seizoen.
pi_43198687
quote:
Vrijspraak voor Lazovic

Danko Lazovic is vrijdagmorgen vrijgesproken door de tuchtcommissie van de KNVB. De aanklager van de KNVB had donderdag voor de tuchtcommissie in Zeist op­nieuw drie wedstrijden schor­sing gevraagd voor de vermeende slaande beweging richting Excelsior-speler Sieme Zijm. Deze eis werd echter niet overgenomen door de tuchtcommissie waardoor de aanvaller zondag tegen zijn oude club Feyenoord 'gewoon' mag spelen. Vitesse is in deze zaak bijgestaan door de heer Rossmeisel van de FBO (Federatie Betaald Voetbal). De aanklager van de KNVB kan nog wel in beroep gaan.
Bron: Vitesse.nl 03-11-2006
Dus zondag is ie er gewoon bij
pi_43199118
En terecht.. En laat die provocateur en matennaaier Sieme Zijm maar een onderzoek aan z'n broek krijgen. Na eerder Lindgren al een rode kaart te hebben aangesmeerd, deed 'ie het nu bij Lazovic. Nu is dat ook niet altijd de meest sportieve speler, maar dit gedrag van Zijm hoort helemaal niet op het veld thuis...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_43199342
Zeeeeeeer goed nieuws!
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:53:29 #83
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43200547
Die "aanklager" kan nog in hoger beroep, dus zo zeker is het nog niet dat Lazo meespeelt zondag toch? Als je dat verhaal leest van die man in de Gelderlander is hij wel érg zeker van zijn zaak...
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:55:40 #84
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43200630
quote:
De aanklager ging daar niet op in, tot woede van voetbalmana­ger Jan Streuer, die na afloop het woord vroeg. „U bent toch niet écht van mening dat die spe­ler hem wilde helpen”, sprak Streuer. Van Tooren ging daar­van wel uit, zo liet hij al eerder weten. „Het was overduidelijk de bedoeling de speler overeind te helpen, geen enkele twijfel.”
quote:
De aanklager van de KNVB kan nog wel in beroep gaan.
pi_43202493
Zolang de tuchtcommissie geen bindende uitspraak heeft gedaan mag Lazovic gewoon meespelen..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_43204704
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:55 schreef Yozzz het volgende:

[..]

[..]
Ja lekker boeiend of Sijm hem wou helpen?
Als je 3x onderuit getrapt wordt is het toch logisch dat als je dan een hand krijgt (puur omdat de scheids erbij staat) je zelf op wilt staan en zijn hand ff wegwuift.
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:25:09 #87
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_43204866
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:18 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Als je 3x onderuit getrapt wordt is het toch logisch dat als je dan een hand krijgt (puur omdat de scheids erbij staat) je zelf op wilt staan en zijn hand ff wegwuift.
Idd! Mooi dat ie vrij is gesproken *O8, nou moet ie ook gaan scoren
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:37:02 #88
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_43205196
Ik heb 2 kaarten voor Vitesse-Heerenveen, maar wilde eigenlijk naar Vitesse-PSV. Misschien iemand die wil ruilen of iets kan regelen ofzo? Anders mijn kaarten kopen voor mooi prijsje
pi_43205513
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:37 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb 2 kaarten voor Vitesse-Heerenveen, maar wilde eigenlijk naar Vitesse-PSV. Misschien iemand die wil ruilen of iets kan regelen ofzo? Anders mijn kaarten kopen voor mooi prijsje
Heb al een scc dus sorry , anders ga je toch naar beide wedstrijden , PSV komt ook 2x naar Arnhem eerst voor de Beker en daarna in december nog voor de competitie ga je toch 3x naar Vites

Of zijn dat die vrijkaarten
  vrijdag 3 november 2006 @ 19:00:21 #90
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_43212137
Iemand hier al een telefoontje van Aad gehad?
pi_43214078
Ja, alsof het leven van club van de overwinning op PSV afhangt in de beker ...
pi_43214704
KNJB=KNVB
  vrijdag 3 november 2006 @ 20:34:26 #93
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_43214883
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:48 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Heb al een scc dus sorry , anders ga je toch naar beide wedstrijden , PSV komt ook 2x naar Arnhem eerst voor de Beker en daarna in december nog voor de competitie ga je toch 3x naar Vites

Of zijn dat die vrijkaarten
Jep, die vrijkaarten.

Het zijn er 4 trouwens
  vrijdag 3 november 2006 @ 20:36:12 #94
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43214949
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:18 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Je hoeft mij niet te overuigen, knul
  vrijdag 3 november 2006 @ 20:36:49 #95
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_43214972
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 19:00 schreef LosMillonarios het volgende:
Iemand hier al een telefoontje van Aad gehad?
Hier ook, echter vind ik het wel een leuke actie... weer is wat anders dan een belmiep
Maximaal 4 regels
pi_43215052
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 20:36 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Je hoeft mij niet te overuigen, knul
Joh, het gaat om je quotes
  vrijdag 3 november 2006 @ 21:27:11 #97
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43216241
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 20:39 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Joh, het gaat om je quotes
pi_43222279
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 20:36 schreef Tha_Mars het volgende:

[..]

Hier ook, echter vind ik het wel een leuke actie... weer is wat anders dan een belmiep
geen belletje gehad ging zeker over die actie in de winterstop dat je mee kan met de spelers ?

@ leolinedance Mischien marktplaats daar worden allerlei gekken dingen verkocht moet je er natuurlijk niet bijzeggen dat het gratis kaarten zijn

Edit : las dat het om de wedstrijd van PSV thuis voor de beker ging , maar het was een bandje las ik , nou ja had al een kaartje , denk dat ik daardoor geen telefoontje heb gehad

[ Bericht 9% gewijzigd door vitessezuid113 op 04-11-2006 01:11:15 ]
pi_43230780
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 00:28 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Edit : las dat het om de wedstrijd van PSV thuis voor de beker ging , maar het was een bandje las ik , nou ja had al een kaartje , denk dat ik daardoor geen telefoontje heb gehad
Ik had ook al kaartjes maar Aad belde me ook op

Maar ik vind het wel een trieste/ onzinnige actie. De vaste supporters bellen, die toch al een kaartje hebben. Gebruik het geld dan om juist ons dan ergens tegemoet te komen.
pi_43231505
Ja maar alsof het een nacompetitie wedstrijd is ook ...
pi_43263376
Danko weer gescoort!
pi_43265286
Vitesse weer verloren!
pi_43265307
Pessimist.
pi_43265391
Het is gewoon kut!
pi_43265514
Tja.. er komen vast wel betere tijden... alleen wanneer, dat blijft nog even de vraag. Kijken of we in ieder geval nog wat mooi voetbal kunnen laten zien tegen PSV.
pi_43269453
Jammer dat we geen punt of meer hebben weten mee te nemen , weer standaardsituaties maar daar gaat Aad nu op trainen dus wie weet help het.

Dan moeten we Donderdag maar van de broer van Erwin winnen
  zondag 5 november 2006 @ 20:08:32 #108
108558 Messenga
pi_43269505
Ik vind het middenveld op dit moment ook niet echt sterk. Ze missen een echte opruimer. Een type Galasek.
pi_43269876
ja Yakubu is nog gebleseerd en Van de Schaaf werd vandaag gespaard , maar Sansoni en Sprockel deden dat vandaag ook wel aardig , dat opruimen.
  zondag 5 november 2006 @ 20:33:12 #110
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_43270435
Tegen PSV loop je tegen de gebruikelijke muur op. Ben bang dat we geen goed resultaat gaan halen, of PSV moet een offday hebben (maar dat bestaat niet volgens mij)
Maximaal 4 regels
pi_43272034
quote:
Op zondag 5 november 2006 20:33 schreef Tha_Mars het volgende:
Tegen PSV loop je tegen de gebruikelijke muur op. Ben bang dat we geen goed resultaat gaan halen, of PSV moet een offday hebben (maar dat bestaat niet volgens mij)
In de beker weet je het maar nooit... das toch altijd weer iets anders dan de competitie. Maja, PSV maakt weinig slippertjes.
  maandag 6 november 2006 @ 17:39:53 #112
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43296555
Het wordt hoe dan ook alwéér een superinteressante wedstrijd.
pi_43314120
Ach, we hebben dit seizoen nog geen een keer met onze beste opstelling kunnen spelen.
Het is geen excuus, gewoon een feit.

Sansoni is de enige die mij tegenvalt dit seizoen. Dé man van de voorbereiding moest hij zijn, maar sinds Ajax uit (ondanks een kut bal van Wapenaar) aan het blunderen, al heb ik de wedstrijd van afgelopen zondag niet gezien. Sinds Ajax uit en Feyenoord uit speelde hij enkel op middenveld toch?
Echt onbegrijpelijk.
  dinsdag 7 november 2006 @ 02:34:54 #114
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_43315293
Sansoni was eergister samen met Sprockel een van de betere dacht ik
Maximaal 4 regels
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:07:48 #115
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_43317767
Wat een gezeik in de Gelderlander omtrent het doorspelen van Lazovic.
Als 75% van de spelers tegenwoordig gaat liggen janken als ze 'geschopt' worden moet de bal uitgetrapt worden? Om vervolgens (in dit geval Greene) hem fanatiek en wild mee te zien doen in het opstootje erna.
Daarnaast is een elleboog in de nek wel toegestaan, en als je drie keer onderuit getrapt wordt en vervolgens komen ze je een 'handje helpen', dan moet je dat maar goed vinden (wel rood, gelukkig vrijgesproken').
De KNVB heeft besloten om toch maar geen regel te verzinnen voor het uittrappen van de bal, er moet gewoon standaard doorgespeeld worden totdat de scheids affluit! Dan is er geen discussie over sportiviteit en gezeur, gewoon doorspelen!
Maximaal 4 regels
  dinsdag 7 november 2006 @ 11:37:16 #116
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_43319831
quote:
Op zondag 5 november 2006 20:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jammer dat we geen punt of meer hebben weten mee te nemen , weer standaardsituaties maar daar gaat Aad nu op trainen dus wie weet help het.

Dan moeten we Donderdag maar van de broer van Erwin winnen

Wordt een leuke match, jammer dat ik er niet bij kan zijn...
pi_43324929
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 11:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

op de site van talpa kan je het bekijken voor een paar euro ( of je moet al andere verplichtingen hebben waarom je er niet bij kan zijn )
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 02:34 schreef Tha_Mars het volgende:
Sansoni was eergister samen met Sprockel een van de betere dacht ik
heb je goed gezien
  dinsdag 7 november 2006 @ 15:34:49 #118
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_43326360
Neem aan dat ik woensdag nog wel kaartjes kan halen toch? Smeigh, hoeveel wil je d'r???
Vamos el TRI!
  dinsdag 7 november 2006 @ 15:40:35 #119
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_43326530
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:46 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

op de site van talpa kan je het bekijken voor een paar euro ( of je moet al andere verplichtingen hebben waarom je er niet bij kan zijn )
[..]

heb je goed gezien
Ik ga wel in de kroeg kijken dan
  dinsdag 7 november 2006 @ 15:43:54 #120
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43326638
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 11:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waarom kan je er neit bij zijn dan?
pi_43327116
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:40 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik ga wel in de kroeg kijken dan
ben wel benieuwd welke zender het dan wel uitzend want Talpa heeft Ajax - Ado
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:34 schreef Elvislives het volgende:
Neem aan dat ik woensdag nog wel kaartjes kan halen toch? Smeigh, hoeveel wil je d'r???
je kan zelfs Donderdag ( op de wedstrijddag ) nog kaarten aan de kassa kopen
  dinsdag 7 november 2006 @ 17:45:53 #122
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_43330460
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:43 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Waarom kan je er neit bij zijn dan?
Heb geen kaarten. Ja PSV seizoenskaart, maar daar kom ik vast niet mee binnen
  dinsdag 7 november 2006 @ 17:47:15 #123
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_43330509
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:02 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

ben wel benieuwd welke zender het dan wel uitzend want Talpa heeft Ajax - Ado
[..]

je kan zelfs Donderdag ( op de wedstrijddag ) nog kaarten aan de kassa kopen
oh ja, heb je een punt. Deze week staat meer in het teken van Ajax - PSV, dus die beker zal allemaal wel goed komen. Ben ik wel een keer een teletekstsupporter, of hoe men dat ook mag noemen
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:34:51 #124
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43331956
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Heb geen kaarten. Ja PSV seizoenskaart, maar daar kom ik vast niet mee binnen
Daar valt wel een mouw aan te passen toch? Zoek iemand met een Vitesse-seizoenskaart en die kan wel een kaartje regelen toch?
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:35:15 #125
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43331966
Of je moet natuurlijk per se in het PSV-vak willen zitten
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:45:48 #126
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_43332298
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:47 schreef leolinedance het volgende:

[..]

oh ja, heb je een punt. Deze week staat meer in het teken van Ajax - PSV, dus die beker zal allemaal wel goed komen. Ben ik wel een keer een teletekstsupporter, of hoe men dat ook mag noemen
Misschien kan ik iets voor je regelen, maar dat ligt nog ff aan Smeigh. Of hoef je toch niet zóóó graag naar ons Glazen Huis?
Vamos el TRI!
pi_43336513
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:47 schreef leolinedance het volgende:

[..]

er zou vast wel 1 iemand hier zijn die jou wil helpen .

Roep maar of stuur maar ff een PM als je nog wilt gaan
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:56:18 #128
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_43337737
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:25 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Ik wil niet héél triest klinken, maar hoe stuur je een PM? Da's toch alleen op t .org forum?
Vamos el TRI!
pi_43338063
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:56 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Ik wil niet héél triest klinken, maar hoe stuur je een PM? Da's toch alleen op t .org forum?
nee dat kan ook hier , zie je dat floppie naast Big Brother staan , klik daar maar eens op
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:05:34 #130
139407 jorienvdherik
pi_43338142
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:03 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

nee dat kan ook hier , zie je dat floppie naast Big Brother staan , klik daar maar eens op
hoe duur is een kaart voor je vak donderdag ?
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:19:07 #131
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_43338743
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:03 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Leip!
Vamos el TRI!
pi_43338767
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:05 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

hoe duur is een kaart voor je vak donderdag ?
13 euro , als je het voor 24 okt ofzo haalde kreeg je 5 euro korting , dus betaalde je 8 euro dan heb ik het over zuid
pi_43338800
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:19 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Leip!
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:24:21 #134
139407 jorienvdherik
pi_43338990
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:19 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

13 euro , als je het voor 24 okt ofzo haalde kreeg je 5 euro korting , dus betaalde je 8 euro dan heb ik het over zuid
kan ik mee
pi_43339343
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

kan ik mee
wil jij ook , kom je dan met het O.V

bedoelde het eigenlijk voor leolinedance omdat ik via hem aan kaarten voor PSV - Liverpool ben gekomen , een wederdienstje zeg maar , als hij niet wil valt er wel wat te regelen , alleen kan ik niet teveel meer bijkopen op mijn scc ,

of je moet ff wat mensen rond het gelredome aanspreken of je hun scc kan lenen om een kaartje te kopen
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:34:45 #136
139407 jorienvdherik
pi_43339471
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:31 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

wil jij ook , kom je dan met het O.V

bedoelde het eigenlijk voor leolinedance omdat ik via hem aan kaarten voor PSV - Liverpool ben gekomen , een wederdienstje zeg maar , als hij niet wil valt er wel wat te regelen , alleen kan ik niet teveel meer bijkopen op mijn scc ,

of je moet ff wat mensen rond het gelredome aanspreken of je hun scc kan lenen om een kaartje te kopen
kan jij dat ff regelen

met ov is geen punt
pi_43339661
ga eerst maar ff kijken hoeveel je als scc nog kan bijkopen voor ik teveel ga beloven aan iemand , hoeveel kaarten heb je nodig dan ?
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:41:51 #138
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_43339766
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
ga eerst maar ff kijken hoeveel je als scc nog kan bijkopen voor ik teveel ga beloven aan iemand , hoeveel kaarten heb je nodig dan ?
4 per scc. ik kan misschien dus ook nog, maar dat ligt nog ff aan iemand anders ook...
Vamos el TRI!
pi_43340011
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:41 schreef Elvislives het volgende:

[..]

4 per scc. ik kan misschien dus ook nog, maar dat ligt nog ff aan iemand anders ook...
dan zou ik er nog maar 3 kunnen bijkopen voor iemand omdat ik er al 1 voor mezelf heb gehaald
  woensdag 8 november 2006 @ 17:21:01 #140
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_43364287
quote:
Aad de Mos: PSV oogt onoverwinnelijk

Vitesse-trainer Aad de Mos is zeer onder de indruk van PSV, dat voor de beker donderdagavond naar Geldredome komt. "PSV oogt onoverwinnelijk, dat herken ik. Dat had ik ook met mijn elftallen bij Anderlecht en Mechelen."

De Mos won zelf in drie verschillende landen de beker. De gelouterde trainer kent de charme van het bekertoernooi. "Soms stijgen ploegen boven zichzelf uit en dit is de fase waarin topclubs wel eens tegen een zeperd oplopen."

De wedstrijd trekt donderdagavond naar verwachting slechts 8.000 toeschouwers. "Ik kan me Gelredome niet voorstellen met 8.000 mensen, dat is echt jammer."

TV Gelderland
Diep triest dit....
pi_43364542
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:21 schreef LosMillonarios het volgende:

[..]

Diep triest dit....
idd
  woensdag 8 november 2006 @ 17:29:20 #142
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43364573
Ik dacht dat de verkoop wel aardig liep, maar het valt dus weer vies tegen... Af en toe is Vitesse (/supportersschare) wel zó kansloos.
pi_43364812
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:29 schreef Yozzz het volgende:
Ik dacht dat de verkoop wel aardig liep, maar het valt dus weer vies tegen... Af en toe is Vitesse (/supportersschare) wel zó kansloos.
idd niet alleen bij uitwedstrijden , maar dus ook bij thuiswedstrijden , er zullen morgen nog wel een paar mensen zijn die op het laatste moment hun kaartje kopen maar dat zullen er niet genoeg zijn om het hele stadion te vullen

1 voordeel je ziet de echte fans
  woensdag 8 november 2006 @ 17:57:06 #144
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_43365518
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:25 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

He! Nee sorry ik laat het schieten, heb een etentje morgen. Volgende keer maak ik graag van je aanbod gebruik!
pi_43365599
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef leolinedance het volgende:

[..]

He! Nee sorry ik laat het schieten, heb een etentje morgen. Volgende keer maak ik graag van je aanbod gebruik!
Zo krijg je wel een leeg stadion

maakt niet uit , , veel plezier
  woensdag 8 november 2006 @ 18:13:46 #146
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_43366102
quote:
1 voordeel je ziet de echte fans
Inderdaad. Okey, mensen kunnen andere afspraken hebben, maar je gaat mij niet vertellen dat pakweg 12000 man donderdag niet kunnen.

Wat verlang ik terug naar ons oude stadion. Gelredome
pi_43366910
Ik neem morgen wat vrienden mee naar de wedstrijd, dus aan mij kan het niet liggen Voorverkoop via Ticketbox is doordeweeks niet altijd even makkelijk als je ook moet werken. Denk dat er morgen nog wel wat kaarten verkocht zullen worden, dan zijn de wedstrijdkassa's ook open. Hopelijk zetten we de lijn door van de tweede helft tegen Feyenoord, was goed voetbal. Oppassen met blessuretijd en dode spelsituaties
  woensdag 8 november 2006 @ 20:01:51 #148
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_43370304
Ik heb er aan het eind van de middag nog 6 bijgehaald in Breda, die zullen ze nog niet meegeteld hebben. 8006 dus!

Oh en los milonarios: exactemente lo que dices: Gelredome
Vamos el TRI!
pi_43371086
Heb liever een stadion met 8000 man die achter de ploeg staan, dan een vol stadion dat opgevuld is met dagjesmensen.

Gelredome
  woensdag 8 november 2006 @ 20:47:12 #150
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_43372217
quote:
Oh en los milonarios: exactemente lo que dices: Gelredome
Ik denk dat er nog wel meer mensen het eens zijn met zulke kotsicoontjes. Ik heb het niet zo op het Gelredome, Monnikenhuize is alleen al qau naam veel mooier .

Maar goed, zoiets draai je helaas niet meer terug.

(Ook van buitenlandse afkomst trouwens?)
  woensdag 8 november 2006 @ 20:50:55 #151
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_43372387
Shit, twee keer. gelieve deze te verwijderen
pi_43372610
No me digas! zo weinig maar zeg... qué lástima!
Muchas Gracias Elvislives!

jajaja, hablo unas palabras españoles también

Salcido pinche joto!
  woensdag 8 november 2006 @ 21:42:26 #153
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_43374786
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:47 schreef LosMillonarios het volgende:

[..]
(Ook van buitenlandse afkomst trouwens?)
Nee, maar wel een half jaar in o.a Mexico en Guatemala gereisd, ga d'r in januari weer heen: stage lopen in Guatemala

Jij dan?

Smeigh: muy bien cabron! Mañana vamos a ver quienes tienen huevos!
Vamos el TRI!
pi_43380470
Verdomme ik begrijp er niks van .
pi_43380541
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
ik ook niet
pi_43381259
Estupendo! ik neem de eieren mee

"Me parece que PSV no sale la copa,
"Me parece que PSV no sale la copa,
"Porque Vitesse lo cago."

ja la la ja la la
pi_43381669
Kunnen jullie morgen even voor een verlenginkje zorgen? Niet dat we zondag niet winnen, maar scheelt toch gauw of het 3-0 of 4-0 wordt. Dank
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_43384607
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:17 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Kunnen jullie morgen even voor een verlenginkje zorgen? Niet dat we zondag niet winnen, maar scheelt toch gauw of het 3-0 of 4-0 wordt. Dank
pi_43394165
Hoe duur zijn de kaarten voor vanavond dat er maar 8000 toeschouwers zijn?
pi_43394367
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe duur zijn de kaarten voor vanavond dat er maar 8000 toeschouwers zijn?
http://www.vitesse.nl/thuiswedstrijden.asp

neem daar maar ff een kijkje dan hoef ik het hele verhaal niet hier neer te gooien

Maar het is een feit dat het bekervoetbal gewoon niet leeft , kijk naar RKC , De Graafschap , Twente .

Al zouden er wel meer mensen mogen zitten tegen een club als PSV , maar ja de Arena zou vandaag ook wel niet uitverkocht zijn tegen Ado
  donderdag 9 november 2006 @ 14:41:36 #161
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_43395350
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:17 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

Vitesse-directeur in beeld bij PSV

Vitesse-directeur Paul van der Kraan is in beeld bij PSV. De Eindhovenaren zijn op zoek naar een nieuwe algemeen directeur en hebben daarbij het vizier gericht op Van der Kraan, meldt Omroep Gelderland.
Van der Kraann (links op de foto) is sinds begin 2004 in dienst bij Vitesse, waar hij de torenhoge schuldenlast diende te saneren. De Bosschenaar slaagde in zijn missie en kon tijdens de afgelopen zomer trots melden dat Vitesse weer gezond is en aan de toekomst kan denken.

Op de interesse van PSV wil Van der Kraan niet of nauwelijks ingaan: "Die geruchten heb ik ook gehoord, maar ik ben niet officieel benaderd door PSV. Verder geef ik geen commentaar in dit stadium."
  donderdag 9 november 2006 @ 15:55:11 #162
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43397749
Vlak voor de wedstrijd he! Stelletje vuillakken!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 november 2006 @ 16:06:53 #163
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43398148
hou hem maar lekker

we hebben trouwens nog nooit verloren in het Gelredome
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43398714
En na vanavond kan ik jou dan ook zo quoten
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
pi_43400832
Whehe.

Ben benieuwd naar PSV. Kijken of ze dit jaar weer zo solide zijn.
pi_43400855
iig geen cocu, scheelt weer wat lijkt mij!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 november 2006 @ 17:22:03 #167
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43400892
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:20 schreef Domenica het volgende:
iig geen cocu, scheelt weer wat lijkt mij!
idd maar gelukkig is Vayrynnen in vorm
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43401030
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

idd maar gelukkig is Vayrynnen in vorm
Alsie onzinnige voorzetten achter z'n standbeen gaat geven ben ik tevreden .
pi_43401347
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Alsie onzinnige voorzetten achter z'n standbeen gaat geven ben ik tevreden .
Daar kwam anders wel een doelpunt uit
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 9 november 2006 @ 18:28:53 #170
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43403146
Kick ass!
pi_43403873
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:19 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

En dat is dan nog tegen PSV. Ik vind het een bespottelijke prijs! Een bekerwedstrijd vroeg in het toernooi voor dik 28 Hollandse guldens
pi_43406591
Basisplaatsje voor Rihairo Meulens. Zal hij het vertrouwen van Aad terugbetalen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 november 2006 @ 22:22:03 #173
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43412568
zo nou dat leek me duidelijk!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_43412791
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:22 schreef rubbereend het volgende:
zo nou dat leek me duidelijk!
Ik ging al bijna dromen van die 1-6, paar jaar terug
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_43412983
Haha, normaal gesproken 15 min. rijden van huis naar Rijnhal om auto te parkeren. Nu rij ik om 19.00 uur de snelweg op, kom ik al snel in de file door een ongeluk ergens en loop ik pas om 20.30 uur het stadion in. Wist ik veel dat Jantje Smit bezig was in de Rijnhal Over de wedstrijd: zoals verwacht, of een spannende wedstrijd of hard aan de zak krijgen. Dat laatste was dus het geval. Vitesse oogde wel aardig einde 1e helft/begin 2e helft, maar PSV liet het ook allemaal rustig gebeuren en hoefde zich nergens teveel in te spannen (ook met het oog op de topper). Duidelijk.
pi_43414199
Zondag MOETEN we winnen van FC Utrecht anders is het crisis.
pi_43414708
wat een afgang: 0-4 wat mij betreft is het al crisis!
pi_43416063
Tot de 70e min vond ik het voetbal nog best goed, maar ja, PSV he .

Onze oude speakert btw .
pi_43416609
Dat was wel leuk ja , Zondag is ie er als het goed is ook nog
pi_43425746
Je kunt niet elke week aan je vrienden blijven uitleggen dat Vitesse de punten nog wel pakt...
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:05:00 #181
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43434606
Het gebrek aan een dragende middenvelder is wel érg duidelijk weer! Waar blijven Yakki en Schaaf? En komt Swerts nog in de basis? U ziet het de volgende keer in... Vitesse.
pi_43434934
Pryors contract is verlengd tot 2010!

Heracles- Vitesse is in tijd vervroegd nu op oudjaarsdag om 12:30!
  zaterdag 11 november 2006 @ 14:45:43 #183
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_43452921
ff nog over donderdag, PSV heeft 2 keer in de wedstrijd aangezet, en daarmee 4 doelpunten gecreërd. Vitesse is gewoon zwak in het verdedigen, staan allebei te kijken hoe Koné aan de wandel gaat .
Tegen Utrecht zal Vitesse hetzelfde niveau moeten brengen, en dan ook nog is geen fouten maken achterin. Hoop echt dat Swerts in de basis kan starten. Nu of Nooit !
Maximaal 4 regels
pi_43456906
Ik hoop het beste voor morgen , maar het zal niet makkelijk worden , hopelijk hebben ze ook naar Ruud Gullit geluisterd afgelopen Donderdag.

Hopelijk heeft Jan Streuer al een goede keeper gevonden , zodat er na de winterstop iemand anders staat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 11 november 2006 @ 17:37:39 #185
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43456992
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik hoop het beste voor morgen , maar het zal niet makkelijk worden , hopelijk hebben ze ook naar Ruud Gullit geluisterd afgelopen Donderdag.

Hopelijk heeft Jan Streuer al een goede keeper gevonden , zodat er na de winterstop iemand anders staat.
moet Wapenaar er dan niet eerst uit, want die is een beetje duur voor de bank lijkt me? Of niet?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_43457157
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:37 schreef rubbereend het volgende:

[..]

moet Wapenaar er dan niet eerst uit, want die is een beetje duur voor de bank lijkt me? Of niet?
hij heeft nog een contract tot 30-6-2007 ,dus z'n contract loopt bijna af , dus een half jaartje op de bank is opzich niet zo heel erg.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 11 november 2006 @ 17:44:52 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43457179
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:43 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

hij heeft nog een contract tot 30-6-2007 ,dus z'n contract loopt bijna af , dus een half jaartje op de bank is opzich niet zo heel erg.
dat valt wel mee ja.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_43457184
Dat is dus juist de reden om hem dan in de winterstop te verkopen.
Nu krijg je er nog geld voor, in de zomer niet meer.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 11 november 2006 @ 17:45:45 #189
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43457205
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:45 schreef -J-D- het volgende:
Dat is dus juist de reden om hem dan in de winterstop te verkopen.
Nu krijg je er nog geld voor, in de zomer niet meer.
moet er eerst wel een club voor hem komen...............
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 11 november 2006 @ 17:46:51 #190
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_43457233
Wat Jan Mulder ( ) zei vond ik ook wel treffend. Ik mis de laatste tijd een bepaalde felheid die Vitesse vorig seizoen wel leek te kunnen opbrengen bij de meeste wedstrijden. Niet als makke lammetjes toekijken maar ook echt vechten.

Op zich heb ik wel goede hoop voor morgen. Maar Vitesse heeft wel eens vaker goede hoop de grond ingemept. Dus a.u.b. lieve vitessenaren, laat mij niet voor niks met me brakke kop naar het gelredome gaan morgen.
pi_43457400
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

moet er eerst wel een club voor hem komen...............
En die komt niet zolang clubs moeten betalen voor hem en zeker met dat salaris wat Wapenaar zal gaan willen verdienen.

dus hij loopt aan het einde van het seizoen gratis de deur uit als ze zijn contract niet gaan verlengen ( en als ze dat wel doen zijn ze gek geworden )

En als Wapenaar aan het einde van het seizoen clubloos is dan zullen er misschien wel wat clubs in de rij staan , maar of die daar dan weer wil gaan keepen dat is dan weer de vraag , maar daar ga ik mij geen zorgen om maken
pi_43458055
Die penal was afgelopen donderdag ook gedeeltelijk een fout van wapie hoor.
Zo traag kwam hij zijn goal uit... Daardoor kon Koné erlangs hem via de paal bij Farfan krijgen, en toen moest Frankel hem ''vloeren'.
Los van het feit dat hij ook weer kanker dook toen Koné schoot, laat staan dat hij een keer de goede hoek induikt bij een penal. Hij hoeft hem van mij niet tegen te houden, maar een keer de goede hoek in zou ook wel geinig wezen. NOOIT de goede hoek in, en hoeveel penals heeft hij al tegen gehad bij Vitesse, stuk of 10+?
pi_43458217
Precies als je alleen al naar dit seizoen kijkt FC Groningen , Nec ,Excelsior ( allemaal uit , tevens ook 3 uitwedstrijden achter elkaar ) PSV dat zijn er al 4 !! en dan zijn we nog maar op 1/3 van het seizoen.
pi_43458308
Ik heb Wapenaar nog nooit een penalty zien stoppen.
pi_43458458
Wapenaar
Ik word alweer gefrustreerd als ik er aan denk

Met zijn kut matje en nog kuttere haarband, uittrappen die over de zijlijn gaan, halfbakke reddingen, woeste salaris, denkend dat hij goed is omdat hij vanuit Engeland komt (waar hij altijd bankzitter was), zijn stoere praat over de rest van VItesse, maar ondertussen zelf slecht keepen, zijn gezeik over het geweldige Utrecht van paar jaar terug...

ROT TOCH OP!

Mandl
Gekke Dudek
pi_43458794
Mandl

Zoetebier
Westerveld
pi_43458902
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 18:53 schreef Domenica het volgende:
Mandl

Zoetebier
Westerveld
Een Oostenrijker leek me wel tof

Zoetebier idd ook vet goed, jammer dat hij echt tijdens het seizoen (wel begin) naar Feyenoord ging
Westerveld heb ik zelf niet meegemaakt.

Ik blijf dan ook hangen bij Dudek, onverslaanbaar 1op1 en faalangst op hoge ballen
  zaterdag 11 november 2006 @ 20:45:04 #198
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_43461968
Jevric

Bedoel je die niet DeVinger?
pi_43462032
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:45 schreef WebForce het volgende:
Jevric

Jevric in zijn laatste seizoenen . Tegen Liverpool was hij zwaar de man.
  zaterdag 11 november 2006 @ 20:49:53 #200
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_43462102
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:47 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Jevric in zijn laatste seizoenen . Tegen Liverpool was hij zwaar de man.
Het blijft een vreemde keeper . Duikelaar, en met corners ...

Snap trouwens nog steeds die zonedekking bij Vitesse niet... Tijdens de wedstrijd oké dan nog, maar met dode spelmomenten...
pi_43463082
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:45 schreef WebForce het volgende:
Jevric

Dudek

Jevric idd
  zaterdag 11 november 2006 @ 22:54:24 #202
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_43464916
Vitessezuid nog aanwezig hier?

Ik zoek nog iemand om morgen mee ajax-psv te gaan kijken hier in de kroeg. Mijn vriendin gaat waarschijnlijk ook wel mee. Maar vrouwen en voetbal...

Welke kroeg in Arnhem is hier het meest voor geschikt en waar zit die?
pi_43465344
Ben er nog wel , ja op de Korenmarkt ( weet eigenlijk niet welke je het beste en waar precies maar heb wel dingen gelezen waar ze weleens wedstrijden van vitesse uitzenden , omdat ik meestal zelf live bij de wedstrijden aanwezig ben )

Anders drop je vraag ff in het arnhem topic , ik weet wel wat tenten zoals Bloopers , Murpy ( als ik het goed zeg ) die zenden volgensmij meestal wel de wedstrijden van vitesse uit , ( papelion op Kronenburg is volgensmij al dicht , supporterscafe vitesse daar had je ook kans )

Het beste kan je morgen gewoon naar de Korenmarkt gaan , en voor de zekerheid nog effe je vraag in het Arnhem topic droppen , of andere vitessefokkers zouden je misschien kunnen helpen .

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Net nog een mooie goaltje van Martel op Talpa , vanaf de cornervlag rechtstreeks in de goal van RBC , na aanleiding van die goal van Van de Zeeuw , Martel was de laatste die dit deed in 2003

Schaars maakte vandaag ook een mooie
pi_43465478
Theo deed het tegen PSV ook nog bijna . 2x achter elkaar het zelfde geintje flikken trouwens .
  zondag 12 november 2006 @ 13:22:27 #205
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_43474109
Er schijnt een verdacht pakketje te gevonden zijn bij het Gelredome, waardoor het stadion even dicht was. Blijkbaar is het nu weer veilig verklaard door de pliesie.
pi_43479917
Eindelijk eens scoren in de laatste minuten, maar pff wat was het weer overdreven spannend op het eind.
  zondag 12 november 2006 @ 17:03:25 #207
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_43480543
pi_43480743
Heb ik het nou goed gezien, kregen we echt in penalty in de slotfase? Eerste helft goed, tweede helft veel te ver terug. Gelukkig op basis van de wedstrijd verdiende overwinning. Op naar ADO, wat mij betreft weer een 6-punten wedstrijd!
  zondag 12 november 2006 @ 17:18:03 #209
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_43480955
Het was weer billenknijpen...

Wat is het Vitessepubliek toch af en toe matig. Dat gefluit met maar 17.000 man.
Maarjah, gelijkspel was dan ook totaal niet verdient geweest.
Goed gespeeld op het laatste kwartier na.
  zondag 12 november 2006 @ 17:38:12 #210
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_43481534
Theo-tikkie-terug-Janssen
  zondag 12 november 2006 @ 17:41:34 #211
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_43481638
quote:
Op zondag 12 november 2006 17:38 schreef WebForce het volgende:
Theo-tikkie-terug-Janssen
Hij blijft een held, elk conflict eindigt met Theo. Dat zag je vanmiddag ook weer.
pi_43482681
Je maakt het jezelf weer onnodig lastig.
DIe eerste tegengoal kwam voort uit een kanker uittrap van Wapenaar, geen Vitessenaar raakt hem meer aan voordat Kopteff hem in goal schiet.
Ook de tweede tegengoal was weer een slechte uittrap, maar daar zaten nog Vitessespelers aan voordat de goal viel. Sansoni blijft een rare kerel, hij mag dan wel leuk voetballend uitverdedigen, maar hij laat soms zijn man ook totaal vrij (als hij al weet wie zijn man is). Ik hoop dat hij eruit gaat als Knol terugkomt, en niet Sprockel (die ik dus wel safe vind).

Benson had het wat hoog in zijn bol, hij schoot vanuit iedere hoek op goal

Maargoed, 4-2. Leuke pot.
pi_43482932
Zoetebier heeft ons ook zien winnen in het dome

Toen Siebe Blondelle erin kwam dacht bijna iedereen dit gaat fout , maar gelukkig gaf die die penalty en bennute Danko hem , nu punten pakken in Den Haag en bij Twente.
pi_43482972
In Enschede
pi_43483074
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:22 schreef DeVinger het volgende:
In Enschede
je was te vlug , maar bij Twente moet we nu ook zien punten te pakken
pi_43483212
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:25 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

je was te vlug , maar bij Twente moet we nu ook zien punten te pakken
Ownee, ik verbeterde je niet, maar ik bedoel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_43483450
Datte , je kan zo eerst maar ff Talpa kijken voor ik daarover ga oordelen , maar het is wel een feit dat we bij FC Twente het niet makkelijk gaan krijgen daarbij komt ook nog dat het een vrijdagavond wedstrijd is ( TV ) weinig support uit Arnhem

Maar ja elke wedstrijd is weer een andere , maar willen we weer iets klimmen dan moeten we vanaf nu wel de punten gaan pakken

Al is het wel zo als we onze inhaalwedstrijd winnen tegen SC Heerenveen dan staan we 9de ( play - offs )
pi_43484643
Kaya , hoe hij die vrije trap er ook in schoot, heerlijk nonchalant . Zal hij er alsnog uit gaan voor Schaaf? Denk het wel ..

Voor de rest was het wel weer spannend zeg, tering . Danko blijft de man .
pi_43484685
Onur Kayaerts
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43484829
Als iedereen doet wat ik zeg

Aldus dictator Aad
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 12 november 2006 @ 19:24:24 #221
139407 jorienvdherik
pi_43484879
wat deed lazovic weer voor bewegingen na zn goal
pi_43484885
Verhaegh was ook weer heerlijk aan het bikkelen (vooral in de eerste helft), ondanks z'n foutje bij het eerste tegendoelpunt.
pi_43484896
quote:
Clubleiding Vitesse laat De Mos wachten

Aad de Mos heeft al meerdere malen aangegeven dat hij langer trainer van Vitesse wil blijven dan het ene seizoen dat nu in zijn contract staat.
De clubleiding is echter nog niet tot actie overgegaan, terwijl De Mos graag de optie in zijn contract gelicht ziet worden. "Ze zullen toch snel moeten zijn nu", zei de kleurrijke trainer na de 4-2 overwinning op FC Utrecht.

De clubleiding maakt geen haast. "We hebben hierover nog niet gesproken met de trainer", laat manager voetbal Jan Streuer weten. "Er is geen termijn voor. We vinden wel dat hij goed werkt levert,heel professioneel en gedreven."
Dit soort fratsen heb ik eigenlijk geen zin in. Waarom niet gewoon zeggen rond de 'winterstop' oid gaan we praten .
pi_43484916
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Bewegingen die hij maar 9x deed bij Feyenoord, in veel meer wedstrijden.
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dit soort fratsen heb ik eigenlijk geen zin in. Waarom niet gewoon zeggen rond de 'winterstop' oid gaan we praten .
Idd weer dom gekloot van Streuer. Gewoon voor het eind van het jaar verlengen, klaar. Geen spelletjes.
pi_43486070
quote:
Volgens mij bedoelde hij: afgelopen, finished, in the pocket, basta, helaas voor utrecht
  zondag 12 november 2006 @ 21:13:56 #226
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_43488784
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:02 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelde hij: afgelopen, finished, in the pocket, basta, helaas voor utrecht
Ja dat begreep ik er ook van, maar het kwam een beetje vreemd over
  maandag 13 november 2006 @ 02:45:56 #227
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_43497698
Sansoni is in mijn inzicht ook meer een middenvelder, net als Frankel, ze zijn niet gedreven genoeg om hun man vol te dekken, maar hebben wel goede acties.
Mijn pa de hele tijd ouwehoeren met wat lui schuinachter ons, echter had ik vanaf minuut 1 al door dat het domstedelingen waren, want ze klapten wel heel magertjes toen Vitesse 3-0 kwam, en bij de 4-2 waren ze weg. En mijn pa maar doorkankeren over Vitesse en weet ik het allemaal :>.
Gelukkig weer is dire punten. Op naar Den Haag!
Maximaal 4 regels
pi_43498747
Ja precies, maar ook als middenvelder verliest hij heel veel ballen.
Hij heeft natuurlijk ook alleen op het Franse en Griekse 2e (!) niveau gevoetbald.
Die gast moet gewoon wennen aan het niveau volgens mij.
pi_43499836
quote:
Theo Janssen is kandidaat bij PSV
Spelverdeler van Vitesse is in beeld als opvolger van Phillip Cocu, maar praat ook over contractverlenging

PSV ziet in Vitesse-speler Theo Janssen een van de kandidaten om op termijn Phillip Cocu op te volgen. Dat bevestigt PSV-trainer Ronald Koeman. In Eindhoven zijn de beleidsbepalers van PSV al druk bezig met de langere termijn. Routinier Cocu (36) is aan zijn laatste contractjaar bezig. "We hopen dat hij nog een seizoen doorgaat", zegt Ronald Koeman. "Maar intern zijn we wel bezig hoe we de positie Cocu kunnen invullen, mocht hij niet verder gaan." Om voorbereid te zijn op het eventuele einde van de prachtige loopbaan van Cocu, inventariseert PSV de nationale en internationale spelersmarkt. "Mijn voorkeur is dat we in Nederland kijken", aldus Koeman. "Daar zijn er één of twee spelers die de rol van Cocu op termijn over zouden kunnen nemen. En inderdaad, Theo Janssen is een van de spelers over wie we intern praten."
PSV heeft zich nog niet gemeld bij Vitesse, of bij de zaakwaarnemer van Janssen. "Zo concreet is het niet", aldus Koeman. "Maar we willen het goed op tijd invullen." Janssen staat bij Vitesse tot medio 2008 onder contract. De 25-jarige middenvelder reageert na de 4-2 zege van Vitesse op FC Utrecht verheugd, maar tegelijkertijd terughoudend op de ontwikkelingen in Eindhoven. "Dat ze me volgen dat is fantastisch", zegt Janssen. "Natuurlijk is het hartstikke mooi dat Ronald Koeman zoiets zegt. Het is voor mij een extra stimulans." "Maar", zo voegt de Arnhemmer er meteen aan toe, "er gaan elk jaar wel geruchten over mij. Niet alleen over PSV, maar ook over Feyenoord. Allemaal geruchten, waar nooit iets van is gekomen. Daarom kan ik er niets mee. Dat geldt nu ook voor PSV. Pas als het concreet wordt, dan kan ik er iets mee. Mocht het zover komen, dan horen we het wel." Janssen heeft met Vitesse al een keer gesproken over het openbreken en verlengen van zijn contract. "Volgens mij praten we binnenkort nog een keer", aldus Janssen. "Ik richt me op Vitesse. En ben zo blij met de drie punten tegen Utrecht. Dit is heel belangrijk."

Jan Streuer, technisch manager van Vitesse, bevestigt dat de Arnhemse club binnenkort weer met Janssen om de tafel zal gaan. "Het is nog niet bekend wanneer", aldus Streuer. "We hebben ook geen haast, want Theo heeft een contract tot 2008. Ik weet niets van de interesse van PSV. Ik heb liever dat hij blijft, want goede spelers wil je altijd houden."

Bron: De Gelderlander 13-11-2006
pi_43500151
Lijkt mij een goede timing om naar PSV te gaan .
  maandag 13 november 2006 @ 11:40:37 #231
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43502435
Geld en plaats voor Babovic
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 13 november 2006 @ 11:56:50 #232
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43502935
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Lijkt mij een goede timing om zn contract te verlengen en te blijven .
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 13 november 2006 @ 12:15:52 #233
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_43503515
Mweheh, al die Eindhovenaren voelen dat aankoopbeleid van Koeman alweer aankomen.

Theo Janssen, één van mijn favoriete spelers. Maar toch echt geen Psv-materiaal.
pi_43504066
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:40 schreef Yozzz het volgende:
yep
pi_43509819
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:15 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mweheh, al die Eindhovenaren voelen dat aankoopbeleid van Koeman alweer aankomen.

Theo Janssen, één van mijn favoriete spelers. Maar toch echt geen Psv-materiaal.
Iig niet het verlengde van cocu
pi_43518387
quote:
"Ik geen ruzie met meneer Mos" betekent dat.
www.thuisuiteten.nl
pi_43518441
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:15 schreef Tyler..Durden het volgende:
Voorlopig zijn Salcido, Da Costa, Mendéz en Kromkamp goede toevoegingen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_43521368
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:45 schreef methodmich het volgende:

[..]

"Ik geen ruzie met meneer Mos" betekent dat.
Onruststoker
pi_43522481
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:40 schreef Yozzz het volgende:
En Kaya dan ..
pi_43524541
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

En Kaya dan ..
Naast Babovic
pi_43545118
quote:
Combiteam Vitesse oefent tegen Babberich

Vitesse speelt dinsdag 14 november een oefenwedstrijd in en tegen Babberich. De zondagamateurploeg speelt in de hoofdklasse C. De wedstrijd wordt gespeeld om 20.00 uur op het sportcomplex Buitenboom te Babberich. Het team van Vitesse bestaat uit een combinatie van selectiespelers en spelers uit Jong Vitesse. Indien u met de wedstrijd wil komen bekijken, bent u van harte welkom op sportcomplex Buitenboom aan de beekseweg 7, te Babberich. De entree is namelijk gratis!
Mischien maar ff kijken vanavond
quote:
Onderzoek

Verdacht pakje in stadion Gelredome

De veiligheidsmensen in Gelredome waren afgelopen zondag even bang dat er een bom was geplaatst in het stadion. Voor de voetbalwedstrijd Vitesse-FC Utrecht (4-2) vonden stewards een verdacht pakketje in het vak waar de supporters van Utrecht zouden worden ondergebracht. Ze schakelden de politie in die constateerde dat het niet ging om een bom, maar om isolatiemateriaal verpakt in plastic. Waarschijnlijk is het pakketje door de wind uit het stadiondak gevallen.
Bron: De Gelderlander 14-11-2006
quote:
Stadion

Hele raad steunt deal Gelredome

De gemeenteraad van Arnhem heeft gisteravond unaniem ingestemd met de verkoop van stadion Gelredome aan projectontwikkelaar Eurocommerce. Hoewel de verkoop via een rumoerige en ingewikkelde proce­dure tot stand kwam, werd wethouder Sander van Bodegraven gisteren bedolven onder de complimenten. De raadsleden waren dolblij met de overeenkomst met Eurocommerce, dat 16,5 miljoen euro voor het stadion wil betalen. Ook de SP, die tot dusver erg kritisch was, stemde in omdat de fractie het belangrijk vond een unaniem signaal aan de buitenwereld te laten horen. Fractieleider Gerrie Elfrink sprak van een ‘positief hoofdstuk in dit hoofdpijndossier’. Van Bodegraven complimenteerde op zijn beurt de gemeenteraad, omdat die in een ultra­hoog tempo met de verkoop had ingestemd. De wethouder wil nu zo snel mogelijk naar de notaris om het koopcontract te ondertekenen.
Het feestgedruis in de raadszaal staat in schril contrast met de verwachte juridische strijd tussen de gemeente en Gelredome bv, het bedrijf dat het stadion exploiteert. Gelredome bv zegt dat het nog altijd het recht heeft het bod van Eurocommerce te evenaren. Het bedrijf bestrijdt bovendien dat de grond onder oosttribune eigendom van de gemeente is. Beide onderwerpen komen voor de rechter. De meeste fracties zeiden gisteravond dat ze ervan overtuigd zijn dat de gemeente het gevecht met Gelredome bv in zijn voordeel zal beslechten. Ze waren tot die conclusie gekomen na een gesprek met enkele door de gemeente ingehuurde ‘uitermate goede juristen’.

De gemeente verwacht bijna 3 miljoen euro winst te maken op de verkoop. De SP bestreed dat bedrag en noemde het ‘propa­ganda’. Een voorstel van de partij om de winst - hoe hoog die ook mocht zijn - te reserveren voor mogelijke toekomstige tegenvallers bij Gelredome / Vitesse kreeg steun van de hele raad, op de VVD na. Een SP-voorstel om een commissie lering te laten trekken uit het dossier Gelredome haalde het niet.

Bron: De Gelderlander 14-11-2006
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:55:45 #242
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43547860
Eindelijk! EuroCommerce de gekste! *zolang het ons geld "oplevert"*.
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:03:11 #243
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_43548107
Ach, die fucking van Amstel ligt nog dwars, die drol.
Vamos el TRI!
pi_43549884
Ik ben bang dat van Amstel niet zijn gelijk zal halen. Het leuke daarvan natuurlijk is dat hij zichzelf onmogelijk heeft gemaakt bij eurocomerce door ze onbetrouwbaar te noemen enzo.

Zal een nieuwe huurbaas leuk vinden zo'n huurder met een grote mond in de pers.

Van Amstel kan het in mijn ogen alleen nog maar vertragen en ik denk dat hij aan het kortste eind trekt.
pi_43551768
Ga vanavond ook ff kijken bij Babberich, toch maar 5 minuutjes rijden en toevallig is de voorzitter van Babberich ook mijn collega
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:41:30 #246
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_43560909
Und
pi_43562398
Vitesse 5-3 gewonnen
4x Junker 1x Meulens

En het oude verhaal weer 3-0 voorstaan en dan de tegenstander terug laten komen tot 3-3.

Swerts geblesseerd uitgevallen, morgen meer duidelijkheid daarover hoe ernstig.
pi_43562880
Goed verwoord P_T lijkt net of je er zelf bent geweest

Opstelling Vitesse:
Velthuizen, Swerts ('63 Louwaars), Van der Schaaf ('84), Yakubu, Due, Van Mourik, De Meersman, Hersi ('46 Van Polen), Meulens, Snijders ('46 Hemkes) en Junker

Bij Baberich deden Hupkes en Pastoors mee ( de bekende namen aan die kant )
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:36:49 #249
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_43563074
Tot 3-3 terugkomen . . Wel goed van Junker!
pi_43565442
Ben na de 2-3 richting de kroeg gegaan, had het fucking koud en nat. Junker was lekker bezig, zelfde geldt ook wel voor Due. Verdediging stond paar keer goed te slapen, klote van Swerts. Zag er niet goed uit zoals hij van het veld werd gedragen. De Mosje was ook nog komen kijken.
  woensdag 15 november 2006 @ 14:21:33 #251
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_43576623
quote:
Jij dan?
Van Spaanse afkomst
quote:
De Gelderlander

Column: Sport 1

Als rechtgeaarde liefhebber van het internationale voet­bal kan ik niet zonder mijn abonnementje op Sport 1, de enige zender met live-versla­gen van de Europese topcom­petities.

De commentatoren op Sport 1 zijn deskundiger en min­der schreeuwerig dan die van hun collega’s van Talpa, al gaat het geluid bij ons wel uit wanneer Onno Hansum in de microfoon brult, en de uitstekende pre­sentatoren Kees Jans­ma en Pascal Kamper­man (ex-Omroep Gel­derland) praten de programma’s met ver­stand van zaken aan elkaar.

In de Europese top draaft menig oud-spe­ler van Vitesse op. Ik volg ze belangstellend.

Zaterdag zag ik Roy Makaay op Sport 1 met Bayern Mün­chen winnen bij Bayer Lever­kusen. Voor de verandering scoorde de spits dit keer niet, maar met een bekeken assist bewees hij opnieuw dat hij veel meer is dan slechts een ijskoude afmaker. Ik blijf het jammer vinden dat Oranje nooit 4-4-2 heeft gespeeld, met de doelpuntenmachines Makaay en Ruud van Nistel­rooy samen in de aanval.

Tijdens de wedstrijd schakel­de ik met een ander kanaal op Sport 1, waarop aanvoer­der Dejan Stefanovic met Portsmouth gelijkspeelde te­gen Fulham. Stefanovic is de beste prof die ik bij Vitesse heb gezien. Ooit mocht hij van Ronald Koeman uitkij­ken naar een andere club. Ste­fanovic vertelde de trainer dat hij voor zijn kans ging vechten. Hij ging vier weken op vakantie naar Las Vegas, nam de loop­schoenen mee, liep zich elke dag een uur in het zweet, kwam topfit terug in Arn­hem en is vervolgens niet meer wegge­weest uit de basis van Vitesse.

Zondag, na het heerlijke voet­balgevecht Vitesse-FC Utrecht (4-2), zat ik rustig op de redac­tie in de wetenschap dat thuis de dvd-recorder snorde. Osasuna-Real Madrid, met de heersende Mahamadou Diarra. Het blijft een prach­tig gezicht, de meest getalen­teerde speler uit de historie van Vitesse in het magische wit van Madrid.

GERARD BORGMAN
pi_43578104
een goede column
  woensdag 15 november 2006 @ 16:41:49 #253
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43580600
We hebben echt grote talenten opgeleidt... Damn!
  woensdag 15 november 2006 @ 21:59:39 #254
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_43591462
Godverdomme, wilde ik vanmiddag kaarten halen voor ADO-uit bij de plaatselijke ticketbox, zegt die vrouw achter de kassa dat ze niet meer beschikbaar zijn.

Op UA ook al gelezen dat ze waarschijnlijk allemaal verkocht waren.

Wilde Zuiderpark nog een keer meemaken
pi_43596311
Woensdag was de laatste dag van de verkoop ? dus das wel vaag.

Mischien kan je nog wel aan kaarten komen voor het ADO vak , heb nog wel ff op de site zitten kijken maar daar kan ik niks vinden of je een ado scc nodig hebt.

En anders heb je de kroeg nog :p
pi_43598392
quote:
Kaartverkoop ADO Den Haag – Vitesse

De kaartverkoop voor de thuiswedstrijd van ADO Den Haag tegen Vitesse (zondag 19 november, 14.30 uur) gaat zaterdag 4 november aanstaande van start bij alle TicketBox-verkooppunten.
De voorverkoop via de TicketBox-verkooppunten heeft plaats op basis van de ADO Den Haag Club Card. Voor deze thuiswedstrijd geldt op de wedstrijddag géén Club Card-verplichting. Bij wijze van uitzondering kunnen supporters van ADO Den Haag voor dit duel op de wedstrijddag aan de stadionkassa’s op basis van een geldig legitimatiebewijs een toegangskaart kopen. Deze regeling geldt alleen voor supporters van ADO Den Haag.
"Hoi, ik kom uit Arnhem maar ben voor ADO, mag ik een kaartje?"
  donderdag 16 november 2006 @ 14:44:26 #257
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_43608556
Ik ga wel naar 't Pleintje, goed alternatief .

Morgen vindt er trouwens een gesprek plaats tussen de Mos, Streuer en V.D Kraan, zal wel over contractverlengingen/versterkingen gaan.
pi_43612177
quote:
Voor pechvogel Swerts is seizoen voorbij

16/11/2006 16:14

Voor Gill Swerts zit het huidige seizoen er alweer op. De Belgische alleskunner van Vitesse blijkt een zware knieblessure te hebben opgelopen in het oefenduel dat de Arnhemmers dinsdag afwerkten tegen de amateurs van Babberich.

Swerts heeft de voorste kruisband van zijn linkerknie afgescheurd en de buitenmeniscus van hetzelfde gewricht beschadigd, laat Vitesse weten. Binnenkort zal de 24-jarige Belg worden geopereerd. De medische staf van de Arnhemse club verwacht dat Swerts zes tot acht maanden niet kan voetballen.

Dit seizoen kwam Swerts amper in actie. Twee keer liet coach Aad de Mos hem de laatste weken invallen, waardoor hij in totaal iets meer dan een kwartier meespeelde. Het oefenduel met Babberich was er dan ook vooral georganiseerd om hem meer speeltijd te gunnen.
Mooi balen of niet?
pi_43613319
klote oefenpotjes ook altijd!
pi_43614013
Het ging er af en toe veels te fel aan toe , en met die regen en daardoor het natte veld heeft dit verkeerd uitgepakt voor 1 van onze spelers en in dit geval Swerts , wel erg klote net een speler die we nodig hadden
pi_43615124
Gill ..
pi_43615969
Swerts blesseerde zichzelf, verdraaide z'n knie nogal ongelukkig. Kwam niet door een tegenstander ofzo. Blijft natuurlijk klote.
pi_43617163
Swerts uitgeschakeld tot einde seizoen

Vitesse - Ajax op 24 dec is vervroegd naar 12:30 uur.
pi_43627628
Gelukkig is het Lazovic niet zal ik maar zeggen

Waarom niet wapenaar
  vrijdag 17 november 2006 @ 14:48:06 #265
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_43637010
Vitesse krijgt twee Chinezen op proef, allebei voorhoede spelers

[ Bericht 14% gewijzigd door LosMillonarios op 17-11-2006 14:53:31 ]
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:19:06 #266
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_43637872
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 14:48 schreef LosMillonarios het volgende:
Vitesse krijgt twee Chinezen op proef, allebei voorhoede spelers
Waar staat dit?
Vamos el TRI!
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:24:28 #267
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_43638019
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:19 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Waar staat dit?
Een vriend van me kreeg dit binnen via Vitesse SMS Ik zie het alleen ook nergens staan, misschien iemand anders hier die zulke smsjes ook ontvangt?
pi_43638261
Ja en 1euro per sms betalen zeker
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:50:51 #269
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_43638709
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:32 schreef DeVinger het volgende:
Ja en 1euro minus 45 cent per sms betalen zeker
quote:
Mads Junker heeft geduld tot de kerst

Mads Junker heeft een zware periode achter de rug bij Vitesse. De dure Deense aankoop zat de laatste twee maanden alleen maar op de bank. "Lazovic doet het goed in de spits. Ik wacht tot de kerst. Als ik dan nog geen speeltijd krijg, kan ik misschien beter weg. Na vier maanden op de bank is dat ook voor de club een betere oplossing, want ik ben een dure aankoop." Junker scoorde in een oefenwedstrijd in Babberich vier doelpunten. "Ook al was het tegen amateurs, voor mij was dat belangrijk, want ik had al lang niet meer gescoord. Maar liever maak ik ze in de eredivisie."
Waarom niet gewoon Lazovic en Junker samen in de spits?
quote:
De Mos: geen aanleiding voor plezier

Aad de Mos is tevreden over de progressie die Vitesse al doormaakt onder zijn leiding, maar de gelouterde trainer waakt voor euforie. "Er is geen aanleiding voor plezier, dat is pas zo als we een keer winnen van een topclub of bij de eerste negen eindigen. We zijn hier niet voor de gezelligheid, dit is ons werk. Die knop is nu ook om, ook bij spelers die al waren afgeschreven. Het beste voorbeeld daarvan is Junker." De Deen staat volgens de trainer weer dichtbij de basis. "Zo moet het. Als Lazovic zijn taken niet goed uitvoert, komt Junker zo weer in de basis."
ADO Den Haag is voor Aad de Mos wel een bijzondere wedstrijd. "Dit wordt de laatste keer in het Zuiderpark, want ze gaan er weg. Mooi om dat mee te maken."

De Mos wil de individuele fouten bij Vitesse uitbannen. "Eigenlijk kun je die er niet uithalen, dat is niet te coachen. Het enige dat daartegen helpt, is doorselecteren. Ik denk altijd twee stappen vooruit en ik zeg hier wie er kan voetballen, niet de heertjes."

De Mos liet de jonge Mike Louwaars met het eerste meetrainen. "Hij staat van nature altijd goed, maar mist nog het fysieke en de handelingssnelheid. Daar moet hij bij Kootwijk maar aan werken."
pi_43640219
De aanvallers zijn: Qu Xing (van Wuhan Guanggu, 19 jaar) en Yu Hai (Shanghai United, 19 jaar)
pi_43640615
Op wiens verzoek zijn die gekomen?
  vrijdag 17 november 2006 @ 17:58:01 #272
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_43640747
Nah ik ben benieuwd... Nog meer aanvallers
pi_43640895
Ook Vitesse test Chinezen

17 november 2006, 16:42
Door: Roy van den Berghe
In navolging van PSV krijgt ook Vitesse twee Chinese spelers op proef. De aanvallers Qu Xing en Yu Hai zullen binnen afzienbare tijd in Arnhem arriveren om hun meerwaarde te bewijzen en zo een contract te verdienen.
Qu Ying staat op dit moment onder contract bij Wuhan Guanggu en is negentien jaar. Yu Hai is even oud als zijn landgenoot, maar speelt zijn wedstrijd voor Shanghai United.
  vrijdag 17 november 2006 @ 18:33:20 #274
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43641096
Die spelertjes waren aangeboden aan Streuer las ik op .org forum?
pi_43641945
Is dit niet gewoon het netwerk van de Mos?
  vrijdag 17 november 2006 @ 20:55:24 #276
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_43642784
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 17:09 schreef -J-D- het volgende:
De aanvallers zijn: Qu Xing (van Wuhan Guanggu, 19 jaar) en Yu Hai (Shanghai United, 19 jaar)
Jij hebt ook Vitesse-SMS ?
Vamos el TRI!
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:25:17 #277
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43645160
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 20:55 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Jij hebt ook Vitesse-SMS ?
Of toegang tot www.vitesse.nl
pi_43646874
Niemand anders telefoon gehad van onze goede vriend Harald Wapenaar ?
  zaterdag 18 november 2006 @ 10:13:45 #279
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43650939
Na Aad de Mos nu Wapenaar?
pi_43651105
Ik heb ook Wapenaar aan de lijn gehad.
quote:
Op donderdag 16 november 2006 07:58 schreef Klingon het volgende:

[..]

"Hoi, ik kom uit Arnhem maar ben voor ADO, mag ik een kaartje?"
Zou ik met Apeldoorn in mijn paspoort een kaartje kunnen halen?
  zaterdag 18 november 2006 @ 10:28:24 #281
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_43651142
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 00:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Niemand anders telefoon gehad van onze goede vriend Harald Wapenaar ?
Jazeker! Ik vroeg hem nog of hij nog eens belangrijke reddingen ging maken, maar daar gaf die geen antwoord op...
pi_43651318
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 10:25 schreef Domenica het volgende:
Ik heb ook Wapenaar aan de lijn gehad.
[..]

Zou ik met Apeldoorn in mijn paspoort een kaartje kunnen halen?
Zet een plat Haags accent op, dan moet het wel lukken .

Kaya weer in de basis zondag . Yakubu pas volgende maand weer in actie.. Ow, en Junker heeft heeft nog hoop volgens de Mos: "Als Lazovic zijn taken niet goed uitvoert staat Junker zo weer in de basis." Dag Junker dus ..
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:07:07 #283
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43651667
Waarom belde ie dan?
pi_43651700
Om het stadion tegen Waalwijk vol te krijgen.
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:12:33 #285
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43651766
En waarom bellen ze dan mensen met een seizoenskaart?
pi_43651818
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:12 schreef Yozzz het volgende:
En waarom bellen ze dan mensen met een seizoenskaart?
Zodat je je vrienden mee neemt! Voor maar 8 euro! Aldus Wapie..
pi_43651831
Dat is ook het trieste ervan

Laat die nieuwe chinezen maar is bellen
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:20:24 #288
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43651884
Waarom ben ik nog niet gebeld? Toen Aadje belde nam er ook al iemand anders hier de telefoon op
pi_43652657
Wat had ik Wapenaar graag aan de tel gehad
pi_43652678
Jij gaat door Purrel gebeld worden denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_43654591
Ik wil danko wel aan de telefoon hebben!! Die heeft een mooi accentje
pi_43659013
Nog niet gebeld maar ze zullen wel weer naar me ouderlijk huis bellen , mobiel zal wel te duur voor ze zijn.
  zaterdag 18 november 2006 @ 17:21:56 #293
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43660661
Ik wil Benson aan de lijn
pi_43660850
quote:
Yakubu maakt rentree in 2007

Abubakari Yakubu zal dit kalenderjaar niet meer in actie komen voor de hoofdmacht van Vitesse. Trainer Aad de Mos had lange tijd hoop dat de Ghanees nog voor de jaarwisseling zijn rentree zou maken. "Maar daarvoor mist hij nog te veel wedstrijdritme", aldus De Mos. Yakubu herstelt wel voorspoedig van zijn knieblessure, die hem al een half jaar aan de kant houdt. "Hij heeft tot de winterstop alle wedstrijden van Jong Vitesse nodig voor het ritme", aldus De Mos.
quote:
Vitesse en De Mos praten in januari

Vitesse en Aad de Mos praten in de winterstop verder of de trainer ook volgend seizoen trainer van de Arnhemse club blijft.
De Mos had vrijdag al een oriënterend gesprek met de clubleiding. "Op zich was het een regulier gesprek", vertelt technisch manager Jan Streuer. "Maar we hebben het hier wel even over gehad."

"In de winterstop praten we verder. Het trainingskamp in Malta (in januari, red.) zou een heel goed moment kunnen zijn. Maar er is een goed gevoel van beide kanten", aldus Streuer. De Mos heeft een contract tot juli 2007 met een optie voor nog een jaar.
pi_43662965
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:21 schreef Yozzz het volgende:
Ik wil Benson aan de lijn
Ik wil v.d. Schaaf
  zaterdag 18 november 2006 @ 18:50:01 #296
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43663207
[Bijlmer-accent] "Ey man, ik ben Benson... Laat me gewoon lekker voetballen!" [/Bijlmer-accent]
pi_43664279
Volgens mij moet het morgen trouwens niet zo moeilijk zijn om alsnog aan een kaartje voor ADO - Vitesse te komen, kan me niet voorstellen dat ze op basis van een woonplaats mensen gaan weigeren. Ik ga toch maar niet, want ik kan me niet altijd inhouden tijdens wedstrijden en voor ik het weet roep ik perongeluk iets verkeerds
  zaterdag 18 november 2006 @ 19:48:11 #298
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_43664899
Ja, Benson is ook mijn held! Prachtig accent heeft die gast!
Vamos el TRI!
pi_43665110
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:25 schreef Klingon het volgende:
Volgens mij moet het morgen trouwens niet zo moeilijk zijn om alsnog aan een kaartje voor ADO - Vitesse te komen, kan me niet voorstellen dat ze op basis van een woonplaats mensen gaan weigeren. Ik ga toch maar niet, want ik kan me niet altijd inhouden tijdens wedstrijden en voor ik het weet roep ik perongeluk iets verkeerds
Zolang het maar tegen de scheids ( Bossen) is dan zullen ze het daar vast niet erg vinden
  zaterdag 18 november 2006 @ 19:58:50 #300
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_43665204
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:55 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Zolang het maar tegen de scheids ( Bossen) is dan zullen ze het daar vast niet erg vinden
Nee, Bossen zal de pot niet staken als je HUP Vites op Mdden-noord gaat roepen. De Adeau-ers daarentegen... !!
Vamos el TRI!
  zaterdag 18 november 2006 @ 20:04:24 #301
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_43665383
Ado-uit is zoals (gewoonlijk) helemaal niet uitverkocht van onze kant, de ticketing vertikte het gewoon om een extra bus in te zetten

Mooi man, wel proberen om via een kansloos belletje mensen over te halen om vriendjes en vriendinnetjes mee te nemen voor RKC thuis, terwijl ze niet eens bereidbaar zijn om een extra bus in te zetten naar Den Haag, terwijl daar nog best wel veel vraag naar was.

Kut ticketing
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')