Bron: VI 25-10-2006quote:'De club is een beetje mijn kindje geworden'
Binnen Vitesse bestaat veel draagvlak om de eenzijdige optie in het contract met trainer Aad de Mos zo snel mogelijk te lichten. Hoewel de resultaten van de Arnhemse club nog wat tegenvallen, is zowel het management als de spelersgroep lyrisch over de werkwijze van de 59-jarige Hagenaar. Vooral zijn harde hand en duidelijke manier van werken worden geloofd. Als blijk van waardering vindt de clubleiding dat er niet te lang moet worden gewacht met de gesprekken over een langere samenwerking. 'We zijn zeer positief over de manier waarop deze trainer werkt', aldus manager voetbal Jan Streuer. 'En bij tevredenheid, mag je dat ook best uiten. Ik ben het ook eens met zijn opvattingen over de discipline en structuur binnen de club. Iedereen pakt dat op een andere manier aan, maar deze trainer is niet de eerste de beste. Als iemand die zo hoog in de top heeft gewerkt zoiets zegt, dan is dat echt geen onzin. Het zijn teksten die Louis van Gaal en Co Adriaanse ook hebben.
De Mos verklaarde vorige week in dagblad De Gelderlander dat veertig procent van de huidige Vitesse-selectie momenteel niet aan zijn eisen voldoet. Desondanks heeft hij het erg naar zijn zin. 'Het is een beetje mijn kindje geworden. We zijn met een proces bezig en dat vergt tijd. Daarom wil ik ook zeker voor twee of drie jaar bijtekenen. Ik hoop dat ze daarmee komen, want één seizoen vind ik echt te weinig. Deze klus wil ik ontzettend graag afmaken.' Toch zei De Mos afgelopen zomer in een interview met Voetbal International dat hij zou zaaien en een ander mocht oogsten. 'Maar daar kom ik graag op terug. Ik wil hier nu ook de vruchten plukken. Vooral omdat we vanaf punt nul moeten beginnen. Ja, ik ben enorm enthousiast, zeker omdat iedereen met volle kracht meewerkt. Medewerkers, de rest van de technische staf en de spelers. Ik voel een enorme bereidwilligheid. Dat sterkt me. Ze weten dat ik op een eerlijke manier werk. Niet omdat iemand nu net Piet, Jan of Klaas heet. Uiteindelijk komt het goed, reken maar. Ik vergelijk deze periode bij Vitesse met mijn tijd bij KV Mechelen. Qua budget, faciliteiten en grootte ligt het dicht bij elkaar en destijds in België hebben we toch ook wel iets aardigs neergezet.'
quote:Eurocommerce
‘Gelredome heeft alleen een kont vol schuld’
Exploitatiemaatschappij Gelredome bv, verantwoordelijk voor de evenementen in Gelredome, ziet Eurocommerce als nieuwe huurbaas niet zitten. Directeur Ger Visser van de ontwikkelaar uit Deventer reageert.
Nu bent u bereid 16,5 miljoen neer te tellen voor het stadion en de grond eromheen en is het nóg niet goed.
„Dat gevoel heb ik er inderdaad bij. Een beetje koudwatervrees had ik wel verwacht, maar Eurocommerce is geen onbetrouwbare huurbaas, zoals sommigen willen doen geloven. Zelf zie ik alleen maar plusjes en plussen als wij eigenaar worden.”
Wordt half november de koopakte getekend, zoals de Arnhemse wethouder Van Bodegraven beweert, of houdt Gelredome bv de boel nog een paar maanden op?
„Volgens mij heeft Van Bodegraven gelijk en is de termijn waarbinnen Gelredome bv met tegenkandidaten had kunnen komen, verstreken. Los daarvan vraag ik me af wie Gelredome bv als mogelijke kopers op het oog heeft.
Een groep van tien investeerders, zoals ik al heb gehoord?
Dan begint de ellende weer opnieuw.”
Zorgt u voor rust?
„Dat hoop en verwacht ik wel.
Geloof me: we gaan ons uiterste best doen alles in goede banen te leiden. Iedereen is gebaat bij deze transactie en Gelredome bv misschien nog wel het meest. Het enige dat de exploitatiemaatschappij plat gezegd heeft, is een kont vol schuld. De mensen die er werken mogen god op de blote knieën danken dat wij er nu in willen stappen.”
De voordelige contracten die Gelredome bv eerder met de gemeente Arnhem heeft gesloten, worden dus gerespecteerd?
„De huur gaat niet omhoog. We zetten de exploitatiemaatschappij het mes echt niet op de keel. Wel willen we enkele zaken corrigeren. Zo vind ik dat servicekosten en dergelijke doorberekend moeten worden. Ik verwacht niet dat Gelredome bv zichzelf daarmee uit de markt prijst. Blijkt straks dat ik het verkeerd heb gezien, dan voel ik me niet te groot bij te sturen.”
En dat allemaal in goed overleg?
„Vanzelfsprekend. We willen een duurzame relatie opbouwen met de exploitatiemaatschappij. Het goede continueren en samen nieuwe wegen bewandelen. Ik verwacht dat de mensen die op dit moment bij Gelredome bv zijn betrokken er over twee jaar nog steeds werken en dan uitspreken dat ze blij zijn dat wij erbij zijn gekomen.
Wat nog meer in 2008?
„Dan zijn we begonnen met het volbouwen van de hoeken van het stadion. Maar bovenal en allereerst is Vitesse dan weer terug in de top vijf. De laatste weken zat het niet mee, maar vanaf nu wordt het beter. Vitesse gaat er in materieel opzicht ook op vooruit als wij eigenaar van het stadion worden.
Eurocommerce in de toekomst de nieuwe shirtsponsor?
Ik sluit het niet uit.”
(Bron: gelderlander)
Ik vind het ook erg raar en jammer dat er absoluut niets over verteld wordt...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:23 schreef Tyler..Durden het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Jansen die wel wilt voetballen maar de clubartsen die vinden dat het einde carrière is?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik dacht dat er ergens een meningsverschil over hem is , vitesse vind dat ie niet kan spelen ( de dokter dan ) en de andere zegt van wel weer , ik vind het ook jammer voor Jansen hoe langer hij moet wachten hoe erger het lijkt te worden.
dat ie voorlopig niet meer aan spelen toekomt bedoel ik dan, of is dat teken voor 1 van die dokters bedoeldquote:
Ik ben naar Slagharen geweest met mijn vriendinquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:53 schreef hoM3r het volgende:
Wat hebben jullie afgelopen zondag gedaan eigenlijk?
Je was er zelf toch ook niet bijquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:53 schreef hoM3r het volgende:
Wat hebben jullie afgelopen zondag gedaan eigenlijk?
klopt, daarom vraag ik het evenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:21 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Je was er zelf toch ook niet bij![]()
Wie gaat er dan wijken voor hem, want in hetzelfde stukje zegt ie dat ie bij topclubs te weinig speeltijd krijgt, dat betekend min of meer dat hij bij Vitesse een basisplaats krijgt (logisch voor dat geld, ¤1,5 mln toch?)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
De Mos wil Babovic in de winterstop aantrekken.![]()
quote:Aad de Mos pakt Lazovic opnieuw aan
Vitesse trainer Aad de Mos heeft zijn topscorer Danko Lazovic opnieuw aangepakt. Tijdens de training van donderdag zette de kleurrijke trainer Lazovic bij een partij van elf tegen elf uit de basis. De Serviër kon de training vervolgen als rechtsbuiten bij de reserves.![]()
Fred Benson nam zijn plaats in de spits in, onder meer omdat Mads Junker ontbrak vanwege een bovenbeenblessure. Tim de Meersman, Gill Swerts, Remco van de Schaaf en Abubakari Yakubu trainden ook alweer voluit mee bij de reserves waar de Deen Anders Due verdienstelijk speelde als linksbuiten.
Bron: Omroep Gelderland 26-10-2006
De Mos wil Babovic in winterstop
Vitesse trainer Aad de Mos wil Stefan Babovic van OFK Belgrado in de winterstop aantrekken.''Het is een hele creatieve voetballer. Een aanvallende middenvelder, die ook vanaf links kan spelen'', aldus De Mos. ''Hij past goed in het voetbal dat we spelen. Het zou een goede koop zijn. Omdat hij Vitesse als tussenstation kan gebruiken. Internationale topclubs hebben ook belangstelling in hem, Maar daar krijgt hij minder speeltijd.'' De Mos heeft Babovic samen met manager voetbal Jan Streuer al drie keer bekeken. De 19-jarige Babovic is jeugdinternational van Servië.
Nee naar Anderlechtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:59 schreef Duckiej_88 het volgende:
als theo verkocht wordt zou het wel feyenoord worden ( lkkr met nicky samen op het middenveld)
Dus Frankel en geen due linksbuiten , ( wat ik al dacht zoals ik zei in het frankeltopic) en Kaya en Janssen samen op 1 middenveldquote:Theo Janssen terug in basis
Theo Janssen start zaterdagavond weer in de basis als Vitesse in Rotterdam tegen Excelsior speelt. Ruud Knol moet het duel aan zich voorbij laten gaan door een blessure aan de rechterknie. Vitesse mist tegen de promovendus naast Ruud Knol ook Mads Junker (bovenbeen), Eldridge Rojer (hamstring), Gill Swerts (lichte reactie na maximale belasting) en Michael Jansen (niet wedstrijdfit). Purrel Frankel neemt de positie als linksback in ten faveure van Siebe Blondelle. Dat zei Aad de Mos vrijdagmiddag na afloop van de afsluitende training voor de ontmoeting met Excelsior.
"Door het ontbreken van Knol zakt Sebastien Sansoni een linie terug en vormt samen met Civard Sprockel het centrum van de verdediging", verduidelijkte De Mos zijn opstelling. "Theo Janssen komt dan automatisch weer op zijn favoriete positie te spelen, samen met Onur Kaya op het middenveld. Daarvoor spelen Anduele Prijor, Youssouf Hersi, Etienne Esajas en Danko Lazovic. Remco van der Schaaf, die met dank aan onze dokter wonderbaarlijk snel is hersteld, begint op de bank."
De hoofdtrainer verklaarde nadrukkelijk niet de fout te willen maken die drie ploegen eerder dit seizoen wel maakten op Woudestein. "Heerenveen, Willem II en Sparta lieten Excelsior het spel maken, in de verwachting dat de ploeg daar moeite mee zou hebben. Dat liep verkeerd af. Ik vind niet dat er minachtend over Excelsior gedaan mag worden. Heerenveen en Sparta verloren met 3-1, Willem II met 3-2. Dat zegt genoeg over deze ploeg", aldus De Mos.
Opstelling Vitesse
Wapenaar, Verhaegh, Sprockel, Sansoni, Frankel, Janssen, Kaya, Hersi, Prijor, Esajas en Lazovic.
Yakubu maandag weer in actie
Abubakari Yakubu maakt maandagavond 30 oktober zijn rentree. De Ghanees speelt mee met Jong Vitesse in de competitiewedstrijd tegen Jong FC Utrecht. Yakubu miste de volledige voorbereiding en de start van de competitie door een knieblessure. Na een lange revalidatieperiode heeft de medische staf het sein op groen gezet voor de middenvelder om speelminuten te maken. Naast Yakubu maken verder de selectiespelers Raymond van Driel en Tim de Meersman in ieder geval hun opwachting in Jong Vitesse. Na afloop van Excelsior-Vitesse wordt gekeken wie er nog meer zullen spelen. De bank in Rotterdam bestaat zaterdagavond uit de volgende spelers: Colin van Mourik, Fred Benson, Piet Velthuizen, Siebe Blondelle, Rihairo Meulens, Remco van der Schaaf en Anders Due. Bron : Vitesse.nl
quote:Theo Janssen bij Zappsport
Theo Janssen is zaterdag 28 oktober om 17.00 uur te zien bij Zappsport. In het programma, te zien op Nederland 3, wordt Theo Janssen geïnterviewd door Ron Boszhard. Naast Theo heeft ook Youssouf Hersi een bijdrage geleverd aan Zappsport. Hersi heeft een jongetje geholpen met een voetbalprobleem. Deze kandidaat had moeite om uit de draai te schieten. Hersi heeft kunnen helpen door een aantal oefeningen met hem op het veld te doen. Wanneer het item met Youssouf Hersi uitgezonden wordt, is nog niet bekend.
Zappsport
Zaterdag 28 oktober, 17.00 uur
Nederland 3
vitesse.nl
quote:Due richt zich op linksbackpositie
Anders Due wil zich alsnog bewijzen bij Vitesse. De Deen wil zijn kans grijpen op de linksbackpositie. "Iedereen denkt dat ik alleen op het middenveld kans spelen, maar ik heb in Denemarken ook linksback gespeeld. Niet bij Nordsjaelland, maar wel bij de club waar ik daarvoor speelde, LFA Nykøbing. Ik wil me graag bewijzen als linksback. Vitesse heeft veel geld voor me betaald en dat moet ik waarmaken voor de club." Due baalt dat hij tegen Excelsior weer op de bank begint. "Dat is frustrerend. Verder heb ik het hier prima naar mijn zin, ik mis alleen speelminuten in het eerste. Ik versta jullie taal al wel."
Bron: Omroep Gelderland 27-10-2006
quote:Aad de Mos: ‘Winnen, anders is het crisis’
Vitesse-trainer Aad de Mos sprak gisteren klare taal aan de vooravond van de wedstrijd van vanavond bij Excelsior. Het is winnen of het is crisis. „We moeten winnen”, aldus De Mos. „Anders kom je in een crisissituatie terecht. Dat wil ik de groep niet aanpraten, en mezelf ook niet, maar het is natuurlijk wel zo.”
Het is de derde keer in het prille seizoen dat Vitesse een driepunter nodig heeft om het felbegeerde linkerrijtje niet uit het oog te verliezen. Of, zoals De Mos het verwoordt: „Het is de derde keer dat we onder druk staan en met een zak zand op de rug spelen. Tegen Heracles (4-0) en Willem II (1-0) hebben we dat goed gedaan. Nu is ‘Excelsior’ opnieuw een wedstrijd die we moeten winnen.” En dat is geen abc-tje, zo beseft de Haagse oefenmeester. „Er wordt vaak wat minderwaardig gedaan over Excelsior, maar dat is niet terecht. Ze hebben niet voor niets drie keer gewonnen (thuis tegen Heerenveen, Willem II en Sparta, red.). Wij moeten niet de fout maken die die drie ploegen hebben gemaakt.”
In het streven naar optimale professionaliteit heeft De Mos weer een stap gezet, de veredelde zevendaagse werkweek. De Mos: „Er zijn eigenlijk geen vrije dagen. Als we vrij zijn, dan is er altijd een trainer op de club. Geblesseerde jongens zijn sowieso elke dag op de club, maar dat kan ook voor andere spelers gelden. Afgelopen dinsdag heb ik getraind, op onze vrije dag. Stond ik met jongens als Danko Lazovic en Theo Janssen in de regen op het veld. Dat zij op hun vrije dag extra komen trainen, dat is weer een stap in de goede richting. Het moet wat professioneler worden, dat blijft het doel. Ik heb nu het voorbeeld gegeven. Straks zal dat Pieter of Dick zijn die er is op een vrije dag”, zo doelt hij op zijn assistenten Pieter Huistra en Dick de Boer.
Dat uitgerekend Lazovic en Janssen extra vlijt toonden, deed de trainer goed. Met beide bepalende krachten botste De Mos immers recentelijk. „Ik hou van Theo Janssen”, zo geeft de trainer daags voor het duel met Excelsior aan. „Hij maakte woensdag op de training zo’n prachtig doelpunt, een vanaf de eigen helft zo in de kruising, dat ik met plezier naar huis ben gereden. Dat moment maakte mijn dag meteen helemaal goed.”
Janssen keert vanavond ook terug in de basisopstelling van de Arnhemse club. De Mos brengt enkele wijzigingen aan. Deels noodgedwongen, doordat Ruud Knol moest afhaken met de knieproblemen die hij opliep in de oefenwedstrijd tegen Germinal Beerschot Antwerpen. Sébastien Sansoni zakt een linie naar de verdediging en op zijn plek keert Janssen terug in de basis. Daarnaast komt Purrel Fränkel in de ploeg voor Siebe Blondelle, die afgelopen zondag tegen NEC de nederlaag (1-0) inleidde door de strafschop te veroorzaken.
Bron: De Gelderlander 28-10-2006
Onze super spits Lazovic!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Onze super neger Prijor!
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik zeg er gewoon helemaal niks meer over.
Correct.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:39 schreef Positive_Thinking het volgende:
Mwah kan nog steeds geen beelden zien hier (nog steeds geen sat hangen). Maar als ik alles zo hoor zwaar genaaid door de scheids.
Dan hadden we gewonnen en waren jullie met 9 man geeindigdquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:42 schreef Positive_Thinking het volgende:
Wordt eens tijd dat ze hulpmiddelen gaan gebruiken en of de beelden. Dit kost zo veel punten en dan praat ik niet eens alleen over Vitesse.
Mee eens, domme actie van mquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:09 schreef andre77 het volgende:
Ik heb net de samenvatting (wat discutable momenten betreft) teruggekeken op 1/8 snelheid.
Wat me vooral opviel was dat van Nieuwstadt een VUURRODE kaart had moeten hebben. Als Essajas komt aanlopen, staat van Nieuwstadt met 2 handen vooruit om hem op te vangen. Op het moment dat Essajas er bijna is, gaat hij ineens met zijn linkervuist naar voren vol in het gezicht van Essajas.
Mwah slaande beweging, was meer dat ie die gozer van zich af wou duwen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:07 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dan hadden we gewonnen en waren jullie met 9 man geeindigd
Die rode kaart van Lazovic, tsja, het is een slaande beweging maar ik vind achteraf rood niet echt nodig daarvoor. Het is natuurlijk wel dom van m.
En verder, van Egmond idd zwaar kut, en echt niet alleen in jullie nadeel.
Haha hoezo gekleurde analyse? Simr ging onderuit doordat Sprockel zijn been ertussen gooide, strafschop dus!quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:21 schreef andre77 het volgende:
Na uitgebreide analyse van de discutabele momenten:
- Van Nieuwstadt had rood moeten hebben
- Lazovic had een penalty moeten hebben vlak voor zijn rood (toen hij onderuit werd gegleden en direct weer opstond)
- De rode kaart voor Lazovic is erg zwaar bestraft, maar conform de spelregels wel terecht
- De penalty voor Excelsior was terecht
- De valpartij van Sprockel met Simr was geen penalty. Ze gleden samen naar de bal en hun benen raakten met elkaar in de knoop.
- Dijkhuizen had een penalty moeten hebben toen van der Schaaf hem vasthield
- De 2e goal van Excelsior was buitenspel
Dus: allebei een penalty te weinig, Excelsior een buitenspelgoal en geen rode kaart.
In zin 1 staat precies de terminologie die ik zou gebruiken om de rest van de post aan te duiden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:23 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Haha hoezo gekleurde analyse? Simr ging onderuit doordat Sprockel zijn been ertussen gooide, strafschop dus!
Ohh en dat buitenspel, ja ik dacht daar ook aan toen ik de samenvatting zag, maar heb het hier niet opgenomen dus niet terug kunnen zien. Bleef Voskamp niet achter de bal?
En het geval Lazovic en strafschop? Daar werd volgens mij gewoon de bal gespeeld.
Alleen om zondag nog te kunnen spelen tegen Feyenoord denk ik.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:11 schreef borisz het volgende:
Lazovic wijgert 3 wedstrijden op de tribune plaats te nemen
daar zit wat inquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Alleen om zondag nog te kunnen spelen tegen Feyenoord denk ik.
Eerder omdat hij 3 wedstrijden krijgt waar hij er hoog uit in het uiterste geval 1 had moeten krijgen...quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Alleen om zondag nog te kunnen spelen tegen Feyenoord denk ik.
En terecht ook dat Danko en Vitesse in beroep gaan en dit weigeren , er zit een steekje los bij die mensen in Zeist.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:11 schreef borisz het volgende:
Lazovic wijgert 3 wedstrijden op de tribune plaats te nemen
Misschien dat hij nog een voorwaardelijke straf had?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:30 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Eerder omdat hij 3 wedstrijden krijgt waar hij er hoog uit in het uiterste geval 1 had moeten krijgen...
Precies:quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Misschien dat hij nog een voorwaardelijke straf had?
Ongelofelijk KUT gewoon.quote:Danko Lazovic heeft nog een voorwaardelijke schorsing uitstaan bij de KNVB vanwege een elleboogstoot uit zijn Feyenoord-tijd in een wedstrijd tegen Heerenveen in mei 2005. Als het beroep van Vitesse geen succes heeft, mist Lazovic de wedstrijd tegen zijn oude club Feyenoord. Ook ontbreekt hij dan in de bekerwedstrijd tegen PSV en de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht.
Prachtige actie van Igor toenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Sinds wanneer duren die voorwaardelijke straffen meer dan 10 wedstrijden?
Nouja, dan maar Fredje of Junker die komend weekend in deze pose op de kiek worden gezet.
[afbeelding]
mei 2005... dat is bijna anderhalf jaar geleden...quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:06 schreef Klingon het volgende:
[..]
Precies:
[..]
Ongelofelijk KUT gewoon.
Ja ik vind het maar niks, straks krijgt hij in hoger beroep nog eens een paar wedstrijden extraquote:Op donderdag 2 november 2006 19:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
Vrijdag zullen we het weten of Danko mee mag doen.
quote:Vrijspraak voor Lazovic
Danko Lazovic is vrijdagmorgen vrijgesproken door de tuchtcommissie van de KNVB. De aanklager van de KNVB had donderdag voor de tuchtcommissie in Zeist opnieuw drie wedstrijden schorsing gevraagd voor de vermeende slaande beweging richting Excelsior-speler Sieme Zijm. Deze eis werd echter niet overgenomen door de tuchtcommissie waardoor de aanvaller zondag tegen zijn oude club Feyenoord 'gewoon' mag spelen. Vitesse is in deze zaak bijgestaan door de heer Rossmeisel van de FBO (Federatie Betaald Voetbal). De aanklager van de KNVB kan nog wel in beroep gaan.
Bron: Vitesse.nl 03-11-2006
quote:De aanklager ging daar niet op in, tot woede van voetbalmanager Jan Streuer, die na afloop het woord vroeg. „U bent toch niet écht van mening dat die speler hem wilde helpen”, sprak Streuer. Van Tooren ging daarvan wel uit, zo liet hij al eerder weten. „Het was overduidelijk de bedoeling de speler overeind te helpen, geen enkele twijfel.”
quote:De aanklager van de KNVB kan nog wel in beroep gaan.
Ja lekker boeiend of Sijm hem wou helpen?quote:
Idd! Mooi dat ie vrij is gesproken *O8, nou moet ie ook gaan scorenquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:18 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend of Sijm hem wou helpen?
Als je 3x onderuit getrapt wordt is het toch logisch dat als je dan een hand krijgt (puur omdat de scheids erbij staat) je zelf op wilt staan en zijn hand ff wegwuift.
Heb al een scc dusquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:37 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb 2 kaarten voor Vitesse-Heerenveen, maar wilde eigenlijk naar Vitesse-PSV. Misschien iemand die wil ruilen of iets kan regelen ofzo? Anders mijn kaarten kopen voor mooi prijsje![]()
Jep, die vrijkaarten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Heb al een scc dussorry , anders ga je toch naar beide wedstrijden , PSV komt ook 2x naar Arnhem eerst voor de Beker en daarna in december nog voor de competitie
ga je toch 3x naar Vites
![]()
Of zijn dat die vrijkaarten![]()
Je hoeft mij niet te overuigen, knulquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:18 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend of Sijm hem wou helpen?
Als je 3x onderuit getrapt wordt is het toch logisch dat als je dan een hand krijgt (puur omdat de scheids erbij staat) je zelf op wilt staan en zijn hand ff wegwuift.
Hier ook, echter vind ik het wel een leuke actie... weer is wat anders dan een belmiepquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:00 schreef LosMillonarios het volgende:
Iemand hier al een telefoontje van Aad gehad?![]()
![]()
Joh, het gaat om je quotesquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:36 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overuigen, knul
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:36 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Hier ook, echter vind ik het wel een leuke actie... weer is wat anders dan een belmiep
Ik had ook al kaartjes maar Aad belde me ook opquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Edit : las dat het om de wedstrijd van PSV thuis voor de beker ging , maar het was een bandje las ik , nou ja had al een kaartje , denk dat ik daardoor geen telefoontje heb gehad![]()
In de beker weet je het maar nooit... das toch altijd weer iets anders dan de competitie. Maja, PSV maakt weinig slippertjes.quote:Op zondag 5 november 2006 20:33 schreef Tha_Mars het volgende:
Tegen PSV loop je tegen de gebruikelijke muur op. Ben bang dat we geen goed resultaat gaan halen, of PSV moet een offday hebben (maar dat bestaat niet volgens mij)
quote:Op zondag 5 november 2006 20:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jammer dat we geen punt of meer hebben weten mee te nemen , weer standaardsituaties maar daar gaat Aad nu op trainen dus wie weet help het.
Dan moeten we Donderdag maar van de broer van Erwin winnen![]()
op de site van talpa kan je het bekijken voor een paar euroquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wordt een leuke match, jammer dat ik er niet bij kan zijn...![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:34 schreef Tha_Mars het volgende:
Sansoni was eergister samen met Sprockel een van de betere dacht ik
Ik ga wel in de kroeg kijken danquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
op de site van talpa kan je het bekijken voor een paar euro( of je moet al andere verplichtingen hebben waarom je er niet bij kan zijn )
[..]
heb je goed gezien
Waarom kan je er neit bij zijn dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wordt een leuke match, jammer dat ik er niet bij kan zijn...![]()
ben wel benieuwd welke zender het dan wel uitzendquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ga wel in de kroeg kijken dan![]()
je kan zelfs Donderdag ( op de wedstrijddag ) nog kaarten aan de kassa kopenquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:34 schreef Elvislives het volgende:
Neem aan dat ik woensdag nog wel kaartjes kan halen toch? Smeigh, hoeveel wil je d'r???
oh ja, heb je een punt. Deze week staat meer in het teken van Ajax - PSV, dus die beker zal allemaal wel goed komen. Ben ik wel een keer een teletekstsupporter, of hoe men dat ook mag noemenquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ben wel benieuwd welke zender het dan wel uitzendwant Talpa heeft Ajax - Ado
![]()
[..]
je kan zelfs Donderdag ( op de wedstrijddag ) nog kaarten aan de kassa kopen![]()
Daar valt wel een mouw aan te passen toch? Zoek iemand met een Vitesse-seizoenskaart en die kan wel een kaartje regelen toch?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb geen kaarten. Ja PSV seizoenskaart, maar daar kom ik vast niet mee binnen![]()
Misschien kan ik iets voor je regelen, maar dat ligt nog ff aan Smeigh. Of hoef je toch niet zóóó graag naar ons Glazen Huis?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
oh ja, heb je een punt. Deze week staat meer in het teken van Ajax - PSV, dus die beker zal allemaal wel goed komen. Ben ik wel een keer een teletekstsupporter, of hoe men dat ook mag noemen![]()
er zou vast wel 1 iemand hier zijn die jou wil helpenquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
oh ja, heb je een punt. Deze week staat meer in het teken van Ajax - PSV, dus die beker zal allemaal wel goed komen. Ben ik wel een keer een teletekstsupporter, of hoe men dat ook mag noemen![]()
Ik wil niet héél triest klinken, maar hoe stuur je een PM? Da's toch alleen op t .org forum?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
er zou vast wel 1 iemand hier zijn die jou wil helpen.
Roep maar of stuur maar ff een PM als je nog wilt gaan![]()
nee dat kan ook hier , zie je dat floppie naast Big Brother staanquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:56 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik wil niet héél triest klinken, maar hoe stuur je een PM? Da's toch alleen op t .org forum?![]()
hoe duur is een kaart voor je vak donderdag ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nee dat kan ook hier , zie je dat floppie naast Big Brother staan, klik daar maar eens op
![]()
Leip!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nee dat kan ook hier , zie je dat floppie naast Big Brother staan, klik daar maar eens op
![]()
13 euro , als je het voor 24 okt ofzo haalde kreeg je 5 euro korting , dus betaalde je 8 euro dan heb ik het over zuidquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoe duur is een kaart voor je vak donderdag ?
kan ik meequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
13 euro , als je het voor 24 okt ofzo haalde kreeg je 5 euro korting , dus betaalde je 8 euro dan heb ik het over zuid![]()
quote:
kan jij dat ff regelenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
wil jij ook , kom je dan met het O.V
![]()
bedoelde het eigenlijk voor leolinedance omdat ik via hem aan kaarten voor PSV - Liverpool ben gekomen , een wederdienstje zeg maar, als hij niet wil valt er wel wat te regelen , alleen kan ik niet teveel meer bijkopen op mijn scc ,
of je moet ff wat mensen rond het gelredome aanspreken of je hun scc kan lenen om een kaartje te kopen![]()
4 per scc. ik kan misschien dus ook nog, maar dat ligt nog ff aan iemand anders ook...quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
ga eerst maar ff kijken hoeveel je als scc nog kan bijkopen voor ik teveel ga beloven aan iemand , hoeveel kaarten heb je nodig dan ?
dan zou ik er nog maar 3 kunnen bijkopen voor iemand omdat ik er al 1 voor mezelf heb gehaaldquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:41 schreef Elvislives het volgende:
[..]
4 per scc. ik kan misschien dus ook nog, maar dat ligt nog ff aan iemand anders ook...
Diep triest dit....quote:Aad de Mos: PSV oogt onoverwinnelijk
Vitesse-trainer Aad de Mos is zeer onder de indruk van PSV, dat voor de beker donderdagavond naar Geldredome komt. "PSV oogt onoverwinnelijk, dat herken ik. Dat had ik ook met mijn elftallen bij Anderlecht en Mechelen."
De Mos won zelf in drie verschillende landen de beker. De gelouterde trainer kent de charme van het bekertoernooi. "Soms stijgen ploegen boven zichzelf uit en dit is de fase waarin topclubs wel eens tegen een zeperd oplopen."
De wedstrijd trekt donderdagavond naar verwachting slechts 8.000 toeschouwers. "Ik kan me Gelredome niet voorstellen met 8.000 mensen, dat is echt jammer."
TV Gelderland
idd niet alleen bij uitwedstrijden , maar dus ook bij thuiswedstrijden , er zullen morgen nog wel een paar mensen zijn die op het laatste moment hun kaartje kopen maar dat zullen er niet genoeg zijn om het hele stadion te vullenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:29 schreef Yozzz het volgende:Ik dacht dat de verkoop wel aardig liep, maar het valt dus weer vies tegen... Af en toe is Vitesse (/supportersschare) wel zó kansloos.
He! Nee sorry ik laat het schieten, heb een etentje morgen. Volgende keer maak ik graag van je aanbod gebruik!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
er zou vast wel 1 iemand hier zijn die jou wil helpen.
Roep maar of stuur maar ff een PM als je nog wilt gaan![]()
Zo krijg je wel een leeg stadionquote:Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
He! Nee sorry ik laat het schieten, heb een etentje morgen. Volgende keer maak ik graag van je aanbod gebruik!
Inderdaad. Okey, mensen kunnen andere afspraken hebben, maar je gaat mij niet vertellen dat pakweg 12000 man donderdag niet kunnen.quote:1 voordeel je ziet de echte fans
Ik denk dat er nog wel meer mensen het eens zijn met zulke kotsicoontjes. Ik heb het niet zo op het Gelredome, Monnikenhuize is alleen al qau naam veel mooierquote:Oh en los milonarios: exactemente lo que dices: Gelredome![]()
Nee, maar wel een half jaar in o.a Mexico en Guatemala gereisd, ga d'r in januari weer heen: stage lopen in Guatemalaquote:Op woensdag 8 november 2006 20:47 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
(Ook van buitenlandse afkomst trouwens?)
ik ook nietquote:Op woensdag 8 november 2006 23:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Verdomme ik begrijp er niks van.
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:17 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Kunnen jullie morgen even voor een verlenginkje zorgen? Niet dat we zondag niet winnen, maar scheelt toch gauw of het 3-0 of 4-0 wordt. Dank![]()
http://www.vitesse.nl/thuiswedstrijden.aspquote:Op donderdag 9 november 2006 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe duur zijn de kaarten voor vanavond dat er maar 8000 toeschouwers zijn?
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:17 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Kunnen jullie morgen even voor een verlenginkje zorgen? Niet dat we zondag niet winnen, maar scheelt toch gauw of het 3-0 of 4-0 wordt. Dank![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Verdomme ik begrijp er niks van.
idd maar gelukkig is Vayrynnen in vormquote:Op donderdag 9 november 2006 17:20 schreef Domenica het volgende:
iig geen cocu, scheelt weer wat lijkt mij!
Alsie onzinnige voorzetten achter z'n standbeen gaat geven ben ik tevredenquote:Op donderdag 9 november 2006 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd maar gelukkig is Vayrynnen in vorm
Daar kwam anders wel een doelpunt uitquote:Op donderdag 9 november 2006 17:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Alsie onzinnige voorzetten achter z'n standbeen gaat geven ben ik tevreden.
En dat is dan nog tegen PSV. Ik vind het een bespottelijke prijs! Een bekerwedstrijd vroeg in het toernooi voor dik 28 Hollandse guldensquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
13 euro , als je het voor 24 okt ofzo haalde kreeg je 5 euro korting , dus betaalde je 8 euro dan heb ik het over zuid![]()
Ik ging al bijna dromen van die 1-6, paar jaar terugquote:Op donderdag 9 november 2006 22:22 schreef rubbereend het volgende:
zo nou dat leek me duidelijk!
moet Wapenaar er dan niet eerst uit, want die is een beetje duur voor de bank lijkt me? Of niet?quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik hoop het beste voor morgen , maar het zal niet makkelijk worden , hopelijk hebben ze ook naar Ruud Gullit geluisterd afgelopen Donderdag.
Hopelijk heeft Jan Streuer al een goede keeper gevonden , zodat er na de winterstop iemand anders staat.
hij heeft nog een contract tot 30-6-2007 ,dus z'n contract loopt bijna af , dus een half jaartje op de bank is opzich niet zo heel erg.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet Wapenaar er dan niet eerst uit, want die is een beetje duur voor de bank lijkt me? Of niet?
dat valt wel mee ja.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
hij heeft nog een contract tot 30-6-2007 ,dus z'n contract loopt bijna af , dus een half jaartje op de bank is opzich niet zo heel erg.
moet er eerst wel een club voor hem komen...............quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:45 schreef -J-D- het volgende:
Dat is dus juist de reden om hem dan in de winterstop te verkopen.
Nu krijg je er nog geld voor, in de zomer niet meer.
En die komt nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet er eerst wel een club voor hem komen...............
Een Oostenrijker leek me wel tofquote:
Jevric in zijn laatste seizoenenquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:45 schreef WebForce het volgende:
Jevric
Bedoel je die niet DeVinger?
Het blijft een vreemde keeperquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:47 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Jevric in zijn laatste seizoenen. Tegen Liverpool was hij zwaar de man.
Dudekquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:45 schreef WebForce het volgende:
Jevric
Bedoel je die niet DeVinger?
Hij blijft een held, elk conflict eindigt met Theo. Dat zag je vanmiddag ook weer.quote:Op zondag 12 november 2006 17:38 schreef WebForce het volgende:
Theo-tikkie-terug-Janssen
Ownee, ik verbeterde je niet, maar ik bedoelquote:Op zondag 12 november 2006 18:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
je was te vlug
, maar bij Twente moet we nu ook zien punten te pakken
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit soort fratsen heb ik eigenlijk geen zin in. Waarom niet gewoon zeggen rond de 'winterstop' oid gaan we pratenquote:Clubleiding Vitesse laat De Mos wachten
Aad de Mos heeft al meerdere malen aangegeven dat hij langer trainer van Vitesse wil blijven dan het ene seizoen dat nu in zijn contract staat.
De clubleiding is echter nog niet tot actie overgegaan, terwijl De Mos graag de optie in zijn contract gelicht ziet worden. "Ze zullen toch snel moeten zijn nu", zei de kleurrijke trainer na de 4-2 overwinning op FC Utrecht.
De clubleiding maakt geen haast. "We hebben hierover nog niet gesproken met de trainer", laat manager voetbal Jan Streuer weten. "Er is geen termijn voor. We vinden wel dat hij goed werkt levert,heel professioneel en gedreven."
Bewegingen die hij maar 9x deed bij Feyenoord, in veel meer wedstrijden.quote:Op zondag 12 november 2006 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
wat deed lazovic weer voor bewegingen na zn goal![]()
Idd weer dom gekloot van Streuer. Gewoon voor het eind van het jaar verlengen, klaar. Geen spelletjes.quote:Op zondag 12 november 2006 19:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dit soort fratsen heb ik eigenlijk geen zin in. Waarom niet gewoon zeggen rond de 'winterstop' oid gaan we praten.
Volgens mij bedoelde hij: afgelopen, finished, in the pocket, basta, helaas voor utrechtquote:Op zondag 12 november 2006 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja dat begreep ik er ook van, maar het kwam een beetje vreemd overquote:Op zondag 12 november 2006 20:02 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij: afgelopen, finished, in the pocket, basta, helaas voor utrecht
quote:Theo Janssen is kandidaat bij PSV
Spelverdeler van Vitesse is in beeld als opvolger van Phillip Cocu, maar praat ook over contractverlenging
PSV ziet in Vitesse-speler Theo Janssen een van de kandidaten om op termijn Phillip Cocu op te volgen. Dat bevestigt PSV-trainer Ronald Koeman. In Eindhoven zijn de beleidsbepalers van PSV al druk bezig met de langere termijn. Routinier Cocu (36) is aan zijn laatste contractjaar bezig. "We hopen dat hij nog een seizoen doorgaat", zegt Ronald Koeman. "Maar intern zijn we wel bezig hoe we de positie Cocu kunnen invullen, mocht hij niet verder gaan." Om voorbereid te zijn op het eventuele einde van de prachtige loopbaan van Cocu, inventariseert PSV de nationale en internationale spelersmarkt. "Mijn voorkeur is dat we in Nederland kijken", aldus Koeman. "Daar zijn er één of twee spelers die de rol van Cocu op termijn over zouden kunnen nemen. En inderdaad, Theo Janssen is een van de spelers over wie we intern praten."
PSV heeft zich nog niet gemeld bij Vitesse, of bij de zaakwaarnemer van Janssen. "Zo concreet is het niet", aldus Koeman. "Maar we willen het goed op tijd invullen." Janssen staat bij Vitesse tot medio 2008 onder contract. De 25-jarige middenvelder reageert na de 4-2 zege van Vitesse op FC Utrecht verheugd, maar tegelijkertijd terughoudend op de ontwikkelingen in Eindhoven. "Dat ze me volgen dat is fantastisch", zegt Janssen. "Natuurlijk is het hartstikke mooi dat Ronald Koeman zoiets zegt. Het is voor mij een extra stimulans." "Maar", zo voegt de Arnhemmer er meteen aan toe, "er gaan elk jaar wel geruchten over mij. Niet alleen over PSV, maar ook over Feyenoord. Allemaal geruchten, waar nooit iets van is gekomen. Daarom kan ik er niets mee. Dat geldt nu ook voor PSV. Pas als het concreet wordt, dan kan ik er iets mee. Mocht het zover komen, dan horen we het wel." Janssen heeft met Vitesse al een keer gesproken over het openbreken en verlengen van zijn contract. "Volgens mij praten we binnenkort nog een keer", aldus Janssen. "Ik richt me op Vitesse. En ben zo blij met de drie punten tegen Utrecht. Dit is heel belangrijk."
Jan Streuer, technisch manager van Vitesse, bevestigt dat de Arnhemse club binnenkort weer met Janssen om de tafel zal gaan. "Het is nog niet bekend wanneer", aldus Streuer. "We hebben ook geen haast, want Theo heeft een contract tot 2008. Ik weet niets van de interesse van PSV. Ik heb liever dat hij blijft, want goede spelers wil je altijd houden."
Bron: De Gelderlander 13-11-2006
quote:Op maandag 13 november 2006 10:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Lijkt mij een goede timing om zn contract te verlengen en te blijven.
Iig niet het verlengde van cocuquote:Op maandag 13 november 2006 12:15 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mweheh, al die Eindhovenaren voelen dat aankoopbeleid van Koeman alweer aankomen.
Theo Janssen, één van mijn favoriete spelers. Maar toch echt geen Psv-materiaal.
"Ik geen ruzie met meneer Mos" betekent dat.quote:Op zondag 12 november 2006 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Voorlopig zijn Salcido, Da Costa, Mendéz en Kromkamp goede toevoegingenquote:Op maandag 13 november 2006 12:15 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mweheh, al die Eindhovenaren voelen dat aankoopbeleid van Koeman alweer aankomen.
Onruststokerquote:Op maandag 13 november 2006 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
"Ik geen ruzie met meneer Mos" betekent dat.
Mischien maar ff kijken vanavondquote:Combiteam Vitesse oefent tegen Babberich
Vitesse speelt dinsdag 14 november een oefenwedstrijd in en tegen Babberich. De zondagamateurploeg speelt in de hoofdklasse C. De wedstrijd wordt gespeeld om 20.00 uur op het sportcomplex Buitenboom te Babberich. Het team van Vitesse bestaat uit een combinatie van selectiespelers en spelers uit Jong Vitesse. Indien u met de wedstrijd wil komen bekijken, bent u van harte welkom op sportcomplex Buitenboom aan de beekseweg 7, te Babberich. De entree is namelijk gratis!
quote:Onderzoek
Verdacht pakje in stadion Gelredome
De veiligheidsmensen in Gelredome waren afgelopen zondag even bang dat er een bom was geplaatst in het stadion. Voor de voetbalwedstrijd Vitesse-FC Utrecht (4-2) vonden stewards een verdacht pakketje in het vak waar de supporters van Utrecht zouden worden ondergebracht. Ze schakelden de politie in die constateerde dat het niet ging om een bom, maar om isolatiemateriaal verpakt in plastic. Waarschijnlijk is het pakketje door de wind uit het stadiondak gevallen.
Bron: De Gelderlander 14-11-2006
quote:Stadion
Hele raad steunt deal Gelredome
De gemeenteraad van Arnhem heeft gisteravond unaniem ingestemd met de verkoop van stadion Gelredome aan projectontwikkelaar Eurocommerce. Hoewel de verkoop via een rumoerige en ingewikkelde procedure tot stand kwam, werd wethouder Sander van Bodegraven gisteren bedolven onder de complimenten. De raadsleden waren dolblij met de overeenkomst met Eurocommerce, dat 16,5 miljoen euro voor het stadion wil betalen. Ook de SP, die tot dusver erg kritisch was, stemde in omdat de fractie het belangrijk vond een unaniem signaal aan de buitenwereld te laten horen. Fractieleider Gerrie Elfrink sprak van een ‘positief hoofdstuk in dit hoofdpijndossier’. Van Bodegraven complimenteerde op zijn beurt de gemeenteraad, omdat die in een ultrahoog tempo met de verkoop had ingestemd. De wethouder wil nu zo snel mogelijk naar de notaris om het koopcontract te ondertekenen.
Het feestgedruis in de raadszaal staat in schril contrast met de verwachte juridische strijd tussen de gemeente en Gelredome bv, het bedrijf dat het stadion exploiteert. Gelredome bv zegt dat het nog altijd het recht heeft het bod van Eurocommerce te evenaren. Het bedrijf bestrijdt bovendien dat de grond onder oosttribune eigendom van de gemeente is. Beide onderwerpen komen voor de rechter. De meeste fracties zeiden gisteravond dat ze ervan overtuigd zijn dat de gemeente het gevecht met Gelredome bv in zijn voordeel zal beslechten. Ze waren tot die conclusie gekomen na een gesprek met enkele door de gemeente ingehuurde ‘uitermate goede juristen’.
De gemeente verwacht bijna 3 miljoen euro winst te maken op de verkoop. De SP bestreed dat bedrag en noemde het ‘propaganda’. Een voorstel van de partij om de winst - hoe hoog die ook mocht zijn - te reserveren voor mogelijke toekomstige tegenvallers bij Gelredome / Vitesse kreeg steun van de hele raad, op de VVD na. Een SP-voorstel om een commissie lering te laten trekken uit het dossier Gelredome haalde het niet.
Bron: De Gelderlander 14-11-2006
Van Spaanse afkomstquote:Jij dan?
quote:De Gelderlander
Column: Sport 1
Als rechtgeaarde liefhebber van het internationale voetbal kan ik niet zonder mijn abonnementje op Sport 1, de enige zender met live-verslagen van de Europese topcompetities.
De commentatoren op Sport 1 zijn deskundiger en minder schreeuwerig dan die van hun collega’s van Talpa, al gaat het geluid bij ons wel uit wanneer Onno Hansum in de microfoon brult, en de uitstekende presentatoren Kees Jansma en Pascal Kamperman (ex-Omroep Gelderland) praten de programma’s met verstand van zaken aan elkaar.
In de Europese top draaft menig oud-speler van Vitesse op. Ik volg ze belangstellend.
Zaterdag zag ik Roy Makaay op Sport 1 met Bayern München winnen bij Bayer Leverkusen. Voor de verandering scoorde de spits dit keer niet, maar met een bekeken assist bewees hij opnieuw dat hij veel meer is dan slechts een ijskoude afmaker. Ik blijf het jammer vinden dat Oranje nooit 4-4-2 heeft gespeeld, met de doelpuntenmachines Makaay en Ruud van Nistelrooy samen in de aanval.
Tijdens de wedstrijd schakelde ik met een ander kanaal op Sport 1, waarop aanvoerder Dejan Stefanovic met Portsmouth gelijkspeelde tegen Fulham. Stefanovic is de beste prof die ik bij Vitesse heb gezien. Ooit mocht hij van Ronald Koeman uitkijken naar een andere club. Stefanovic vertelde de trainer dat hij voor zijn kans ging vechten. Hij ging vier weken op vakantie naar Las Vegas, nam de loopschoenen mee, liep zich elke dag een uur in het zweet, kwam topfit terug in Arnhem en is vervolgens niet meer weggeweest uit de basis van Vitesse.
Zondag, na het heerlijke voetbalgevecht Vitesse-FC Utrecht (4-2), zat ik rustig op de redactie in de wetenschap dat thuis de dvd-recorder snorde. Osasuna-Real Madrid, met de heersende Mahamadou Diarra. Het blijft een prachtig gezicht, de meest getalenteerde speler uit de historie van Vitesse in het magische wit van Madrid.
GERARD BORGMAN
"Hoi, ik kom uit Arnhem maar ben voor ADO, mag ik een kaartje?"quote:Kaartverkoop ADO Den Haag – Vitesse
De kaartverkoop voor de thuiswedstrijd van ADO Den Haag tegen Vitesse (zondag 19 november, 14.30 uur) gaat zaterdag 4 november aanstaande van start bij alle TicketBox-verkooppunten.
De voorverkoop via de TicketBox-verkooppunten heeft plaats op basis van de ADO Den Haag Club Card. Voor deze thuiswedstrijd geldt op de wedstrijddag géén Club Card-verplichting. Bij wijze van uitzondering kunnen supporters van ADO Den Haag voor dit duel op de wedstrijddag aan de stadionkassa’s op basis van een geldig legitimatiebewijs een toegangskaart kopen. Deze regeling geldt alleen voor supporters van ADO Den Haag.
Mooi balen of niet?quote:Voor pechvogel Swerts is seizoen voorbij
16/11/2006 16:14
Voor Gill Swerts zit het huidige seizoen er alweer op. De Belgische alleskunner van Vitesse blijkt een zware knieblessure te hebben opgelopen in het oefenduel dat de Arnhemmers dinsdag afwerkten tegen de amateurs van Babberich.
Swerts heeft de voorste kruisband van zijn linkerknie afgescheurd en de buitenmeniscus van hetzelfde gewricht beschadigd, laat Vitesse weten. Binnenkort zal de 24-jarige Belg worden geopereerd. De medische staf van de Arnhemse club verwacht dat Swerts zes tot acht maanden niet kan voetballen.
Dit seizoen kwam Swerts amper in actie. Twee keer liet coach Aad de Mos hem de laatste weken invallen, waardoor hij in totaal iets meer dan een kwartier meespeelde. Het oefenduel met Babberich was er dan ook vooral georganiseerd om hem meer speeltijd te gunnen.
Waar staat dit?quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:48 schreef LosMillonarios het volgende:
Vitesse krijgt twee Chinezen op proef, allebei voorhoede spelers![]()
Een vriend van me kreeg dit binnen via Vitesse SMSquote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:32 schreef DeVinger het volgende:
Ja en 1euro minus 45 cent per sms betalen zeker
Waarom niet gewoon Lazovic en Junker samen in de spits?quote:Mads Junker heeft geduld tot de kerst
Mads Junker heeft een zware periode achter de rug bij Vitesse. De dure Deense aankoop zat de laatste twee maanden alleen maar op de bank. "Lazovic doet het goed in de spits. Ik wacht tot de kerst. Als ik dan nog geen speeltijd krijg, kan ik misschien beter weg. Na vier maanden op de bank is dat ook voor de club een betere oplossing, want ik ben een dure aankoop." Junker scoorde in een oefenwedstrijd in Babberich vier doelpunten. "Ook al was het tegen amateurs, voor mij was dat belangrijk, want ik had al lang niet meer gescoord. Maar liever maak ik ze in de eredivisie."
quote:De Mos: geen aanleiding voor plezier
Aad de Mos is tevreden over de progressie die Vitesse al doormaakt onder zijn leiding, maar de gelouterde trainer waakt voor euforie. "Er is geen aanleiding voor plezier, dat is pas zo als we een keer winnen van een topclub of bij de eerste negen eindigen. We zijn hier niet voor de gezelligheid, dit is ons werk. Die knop is nu ook om, ook bij spelers die al waren afgeschreven. Het beste voorbeeld daarvan is Junker." De Deen staat volgens de trainer weer dichtbij de basis. "Zo moet het. Als Lazovic zijn taken niet goed uitvoert, komt Junker zo weer in de basis."
ADO Den Haag is voor Aad de Mos wel een bijzondere wedstrijd. "Dit wordt de laatste keer in het Zuiderpark, want ze gaan er weg. Mooi om dat mee te maken."
De Mos wil de individuele fouten bij Vitesse uitbannen. "Eigenlijk kun je die er niet uithalen, dat is niet te coachen. Het enige dat daartegen helpt, is doorselecteren. Ik denk altijd twee stappen vooruit en ik zeg hier wie er kan voetballen, niet de heertjes."
De Mos liet de jonge Mike Louwaars met het eerste meetrainen. "Hij staat van nature altijd goed, maar mist nog het fysieke en de handelingssnelheid. Daar moet hij bij Kootwijk maar aan werken."
Jij hebt ook Vitesse-SMS ?quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:09 schreef -J-D- het volgende:
De aanvallers zijn: Qu Xing (van Wuhan Guanggu, 19 jaar) en Yu Hai (Shanghai United, 19 jaar)
Zou ik met Apeldoorn in mijn paspoort een kaartje kunnen halen?quote:Op donderdag 16 november 2006 07:58 schreef Klingon het volgende:
[..]
"Hoi, ik kom uit Arnhem maar ben voor ADO, mag ik een kaartje?"
Jazeker! Ik vroeg hem nog of hij nog eens belangrijke reddingen ging maken, maar daar gaf die geen antwoord op...quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Niemand anders telefoon gehad van onze goede vriend Harald Wapenaar?
Zet een plat Haags accent op, dan moet het wel lukkenquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:25 schreef Domenica het volgende:
Ik heb ook Wapenaar aan de lijn gehad.![]()
[..]
Zou ik met Apeldoorn in mijn paspoort een kaartje kunnen halen?
Zodat je je vrienden mee neemt! Voor maar 8 euro! Aldus Wapie..quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:12 schreef Yozzz het volgende:
En waarom bellen ze dan mensen met een seizoenskaart?
quote:Yakubu maakt rentree in 2007
Abubakari Yakubu zal dit kalenderjaar niet meer in actie komen voor de hoofdmacht van Vitesse. Trainer Aad de Mos had lange tijd hoop dat de Ghanees nog voor de jaarwisseling zijn rentree zou maken. "Maar daarvoor mist hij nog te veel wedstrijdritme", aldus De Mos. Yakubu herstelt wel voorspoedig van zijn knieblessure, die hem al een half jaar aan de kant houdt. "Hij heeft tot de winterstop alle wedstrijden van Jong Vitesse nodig voor het ritme", aldus De Mos.
quote:Vitesse en De Mos praten in januari
Vitesse en Aad de Mos praten in de winterstop verder of de trainer ook volgend seizoen trainer van de Arnhemse club blijft.
De Mos had vrijdag al een oriënterend gesprek met de clubleiding. "Op zich was het een regulier gesprek", vertelt technisch manager Jan Streuer. "Maar we hebben het hier wel even over gehad."
"In de winterstop praten we verder. Het trainingskamp in Malta (in januari, red.) zou een heel goed moment kunnen zijn. Maar er is een goed gevoel van beide kanten", aldus Streuer. De Mos heeft een contract tot juli 2007 met een optie voor nog een jaar.
Zolang het maar tegen de scheids ( Bossen) is dan zullen ze het daar vast niet erg vindenquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:25 schreef Klingon het volgende:
Volgens mij moet het morgen trouwens niet zo moeilijk zijn om alsnog aan een kaartje voor ADO - Vitesse te komen, kan me niet voorstellen dat ze op basis van een woonplaats mensen gaan weigeren. Ik ga toch maar niet, want ik kan me niet altijd inhouden tijdens wedstrijden en voor ik het weet roep ik perongeluk iets verkeerds
Nee, Bossen zal de pot niet staken als je HUP Vites op Mdden-noord gaat roepen. De Adeau-ers daarentegen...quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zolang het maar tegen de scheids ( Bossen) is dan zullen ze het daar vast niet erg vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |