abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42941856
Eerdere topics:
#01, #02, #03, #04, #05, #06, #07, #08, #09, #10, #11, #12, #13, #14, #15, #16, #17, #18, #19, #20, #21, #22, #23, #24, #25, #26.

De OP in de FOK!wiki
pi_42941933
quote:
'De club is een beetje mijn kindje geworden'

Binnen Vitesse bestaat veel draagvlak om de eenzijdige optie in het contract met trainer Aad de Mos zo snel mogelijk te lichten. Hoewel de resultaten van de Arnhemse club nog wat tegenvallen, is zowel het management als de spelersgroep lyrisch over de werkwijze van de 59-jarige Hagenaar. Vooral zijn harde hand en duidelijke manier van werken worden geloofd. Als blijk van waardering vindt de clubleiding dat er niet te lang moet worden gewacht met de gesprekken over een langere samenwerking. 'We zijn zeer positief over de manier waarop deze trainer werkt', aldus manager voetbal Jan Streuer. 'En bij tevredenheid, mag je dat ook best uiten. Ik ben het ook eens met zijn opvattingen over de discipline en structuur binnen de club. Iedereen pakt dat op een andere manier aan, maar deze trainer is niet de eerste de beste. Als iemand die zo hoog in de top heeft gewerkt zoiets zegt, dan is dat echt geen onzin. Het zijn teksten die Louis van Gaal en Co Adriaanse ook hebben.

De Mos verklaarde vorige week in dagblad De Gelderlander dat veertig procent van de huidige Vitesse-selectie momenteel niet aan zijn eisen voldoet. Desondanks heeft hij het erg naar zijn zin. 'Het is een beetje mijn kindje geworden. We zijn met een proces bezig en dat vergt tijd. Daarom wil ik ook zeker voor twee of drie jaar bijtekenen. Ik hoop dat ze daarmee komen, want één seizoen vind ik echt te weinig. Deze klus wil ik ontzettend graag afmaken.' Toch zei De Mos afgelopen zomer in een interview met Voetbal International dat hij zou zaaien en een ander mocht oogsten. 'Maar daar kom ik graag op terug. Ik wil hier nu ook de vruchten plukken. Vooral omdat we vanaf punt nul moeten beginnen. Ja, ik ben enorm enthousiast, zeker omdat iedereen met volle kracht meewerkt. Medewerkers, de rest van de technische staf en de spelers. Ik voel een enorme bereidwilligheid. Dat sterkt me. Ze weten dat ik op een eerlijke manier werk. Niet omdat iemand nu net Piet, Jan of Klaas heet. Uiteindelijk komt het goed, reken maar. Ik vergelijk deze periode bij Vitesse met mijn tijd bij KV Mechelen. Qua budget, faciliteiten en grootte ligt het dicht bij elkaar en destijds in België hebben we toch ook wel iets aardigs neergezet.'
Bron: VI 25-10-2006
Ik wil de Mos nog wel langer bezig zien met Vitesse, volgens mij gaat het dan helemaal goedkomen, samen met het bericht van de gunstige jaarcijfers en verkoop Gelredome (Zeker nog niet zeker, maar het betekend ook weer huurverlaging voor Vitesse...).

Ik zou zeggen doe een voorstel en tekenen!
pi_42941940
En eindelijk mag ik dan toch mijn topic openen
pi_42941955
ook een goede TT

tevens een TVP

gefeli WebForce
  donderdag 26 oktober 2006 @ 00:57:11 #5
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_42942130
Kijk hem nou hij opent zijn eigen topic... TVP

Er moet wel gewoon resultaat geboekt worden, dit is niks zo. Natuurlijk is de pechfactor erg hoog, maar hopelijk komen er weer wat overwinningen.
Maximaal 4 regels
pi_42942700
Webforce ruleert
pi_42945767
quote:
Eurocommerce
‘Gelredome heeft alleen een kont vol schuld’

Exploitatiemaatschappij Gelredome bv, verantwoordelijk voor de evenementen in Gelredome, ziet Eurocommerce als nieuwe huurbaas niet zitten. Directeur Ger Visser van de ontwikkelaar uit Deventer reageert.

Nu bent u bereid 16,5 miljoen neer te tellen voor het stadion en de grond eromheen en is het nóg niet goed.

„Dat gevoel heb ik er inderdaad bij. Een beetje koudwatervrees had ik wel verwacht, maar Eurocommerce is geen onbetrouwbare huurbaas, zoals sommigen willen doen geloven. Zelf zie ik alleen maar plusjes en plussen als wij eigenaar worden.”

Wordt half november de koopakte getekend, zoals de Arnhemse wethouder Van Bodegraven beweert, of houdt Gelredome bv de boel nog een paar maanden op?

„Volgens mij heeft Van Bodegraven gelijk en is de termijn waarbinnen Gelredome bv met tegenkandidaten had kunnen komen, verstreken. Los daarvan vraag ik me af wie Gelredome bv als mogelijke kopers op het oog heeft.

Een groep van tien investeerders, zoals ik al heb gehoord?

Dan begint de ellende weer opnieuw.”

Zorgt u voor rust?

„Dat hoop en verwacht ik wel.

Geloof me: we gaan ons uiterste best doen alles in goede banen te leiden. Iedereen is gebaat bij deze transactie en Gelredome bv misschien nog wel het meest. Het enige dat de exploitatiemaatschappij plat gezegd heeft, is een kont vol schuld. De mensen die er werken mogen god op de blote knieën danken dat wij er nu in willen stappen.”

De voordelige contracten die Gelredome bv eerder met de gemeente Arnhem heeft gesloten, worden dus gerespecteerd?

„De huur gaat niet omhoog. We zetten de exploitatiemaatschappij het mes echt niet op de keel. Wel willen we enkele zaken corrigeren. Zo vind ik dat servicekosten en dergelijke doorberekend moeten worden. Ik verwacht niet dat Gelredome bv zichzelf daarmee uit de markt prijst. Blijkt straks dat ik het verkeerd heb gezien, dan voel ik me niet te groot bij te sturen.”

En dat allemaal in goed overleg?

„Vanzelfsprekend. We willen een duurzame relatie opbouwen met de exploitatiemaatschappij. Het goede continueren en samen nieuwe wegen bewande­len. Ik verwacht dat de mensen die op dit moment bij Gelredome bv zijn betrokken er over twee jaar nog steeds werken en dan uitspreken dat ze blij zijn dat wij erbij zijn gekomen.

Wat nog meer in 2008?

„Dan zijn we begonnen met het volbouwen van de hoeken van het stadion. Maar bovenal en allereerst is Vitesse dan weer terug in de top vijf. De laatste weken zat het niet mee, maar vanaf nu wordt het beter. Vitesse gaat er in materieel opzicht ook op vooruit als wij eigenaar van het stadion worden.

Eurocommerce in de toekomst de nieuwe shirtsponsor?

Ik sluit het niet uit.”

(Bron: gelderlander)
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:23:04 #8
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_42945805
Hoe gaat het eigenlijk met Jansen die wel wilt voetballen maar de clubartsen die vinden dat het einde carrière is?

Tvp
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_42948452
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:23 schreef Tyler..Durden het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Jansen die wel wilt voetballen maar de clubartsen die vinden dat het einde carrière is?
Ik vind het ook erg raar en jammer dat er absoluut niets over verteld wordt...
pi_42949205
ik dacht dat er ergens een meningsverschil over hem is , vitesse vind dat ie niet kan spelen ( de dokter dan ) en de andere zegt van wel weer , ik vind het ook jammer voor Jansen hoe langer hij moet wachten hoe erger het lijkt te worden.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 12:32:14 #11
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_42949345
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik dacht dat er ergens een meningsverschil over hem is , vitesse vind dat ie niet kan spelen ( de dokter dan ) en de andere zegt van wel weer , ik vind het ook jammer voor Jansen hoe langer hij moet wachten hoe erger het lijkt te worden.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_42949893
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:32 schreef Tyler..Durden het volgende:

[..]

dat ie voorlopig niet meer aan spelen toekomt bedoel ik dan, of is dat teken voor 1 van die dokters bedoeld
pi_42950020
Wat hebben jullie afgelopen zondag gedaan eigenlijk?
pi_42950575
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:53 schreef hoM3r het volgende:
Ik ben naar Slagharen geweest met mijn vriendin . Was best leuk!
pi_42952709
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:53 schreef hoM3r het volgende:
Je was er zelf toch ook niet bij
pi_42953761
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:21 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Je was er zelf toch ook niet bij
klopt, daarom vraag ik het even
pi_42954829
De Mos wil Babovic in de winterstop aantrekken.
pi_42955113
Zijn netwerk begint zijn vruchten af te werpen?
pi_42958190
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
De Mos wil Babovic in de winterstop aantrekken.
Wie gaat er dan wijken voor hem, want in hetzelfde stukje zegt ie dat ie bij topclubs te weinig speeltijd krijgt, dat betekend min of meer dat hij bij Vitesse een basisplaats krijgt (logisch voor dat geld, ¤1,5 mln toch?)
pi_42958216
Linksbuiten?
quote:
Aad de Mos pakt Lazovic opnieuw aan

Vitesse trainer Aad de Mos heeft zijn topscorer Danko Lazovic opnieuw aangepakt. Tijdens de training van donderdag zette de kleurrijke trainer Lazovic bij een partij van elf tegen elf uit de basis. De Serviër kon de training vervolgen als rechtsbuiten bij de reserves.
Fred Benson nam zijn plaats in de spits in, onder meer omdat Mads Junker ontbrak vanwege een bovenbeenblessure. Tim de Meersman, Gill Swerts, Remco van de Schaaf en Abubakari Yakubu trainden ook alweer voluit mee bij de reserves waar de Deen Anders Due verdienstelijk speelde als linksbuiten.

Bron: Omroep Gelderland 26-10-2006

De Mos wil Babovic in winterstop

Vitesse trainer Aad de Mos wil Stefan Babovic van OFK Belgrado in de winterstop aantrekken.''Het is een hele creatieve voetballer. Een aanvallende middenvelder, die ook vanaf links kan spelen'', aldus De Mos. ''Hij past goed in het voetbal dat we spelen. Het zou een goede koop zijn. Omdat hij Vitesse als tussenstation kan gebruiken. Internationale topclubs hebben ook belangstelling in hem, Maar daar krijgt hij minder speeltijd.'' De Mos heeft Babovic samen met manager voetbal Jan Streuer al drie keer bekeken. De 19-jarige Babovic is jeugdinternational van Servië.
pi_42959273
Interessante ontwikkelingen!
pi_42962333
Wie hebben we dan allemaal voor die positie? Due zal wel balen!
pi_42973008
Due gaat toch linksback spelen Zaterdag of heb ik dat verkeerd begrepen , maar die heeft toch nog ff de tijd nodig om zich aan te passen aan de club , Nederland etc etc

en wie er gaan wijken voor Babovic ja dat zal mij ook benieuwen.
pi_42974800
Due linksback, als dat waar is
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:58:38 #25
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_42977427
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 02:42 schreef DeVinger het volgende:
Due linksback, als dat waar is
Dat is ook nieuw voor mij
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:08:29 #26
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_42980349
Theo in de verkoop, Babovic erbij?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:20:56 #27
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_42980674
Ik denk het wel... Zou de Mos het hebben gehad met Theo, maw vind hij Theo niet goed genoeg of wil Vitesse hem verkopen (¤¤¤)?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:59:38 #28
159545 Duckiej_88
Feyenoord Rotterdam
pi_42981780
als theo verkocht wordt zou het wel feyenoord worden ( lkkr met nicky samen op het middenveld )
SCF no one likes us we don't care
pi_42982731
Ik denk datie Due en Esajas zat is . Theo istie denk ik nog steeds wel liefhebber van.
pi_42983403
Theo roemt hij nog in de VI van vorige week, maar Due nu al zat...
pi_42984305
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:59 schreef Duckiej_88 het volgende:
als theo verkocht wordt zou het wel feyenoord worden ( lkkr met nicky samen op het middenveld )
Nee naar Anderlecht

Aad de Mos pakt Lazovic opnieuw aan

Vitesse trainer Aad de Mos heeft zijn topscorer Danko Lazovic opnieuw aangepakt. Tijdens de training van donderdag zette de kleurrijke trainer Lazovic bij een partij van elf tegen elf uit de basis. De Serviër kon de training vervolgen als rechtsbuiten bij de reserves.
Fred Benson nam zijn plaats in de spits in, onder meer omdat Mads Junker ontbrak vanwege een bovenbeenblessure. Tim de Meersman, Gill Swerts, Remco van de Schaaf en Abubakari Yakubu trainden ook alweer voluit mee bij de reserves waar de Deen Anders Due verdienstelijk speelde als linksbuiten.

Bron: Omroep Gelderland 26-10-2006

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vitesse ontmoet gehavend Excelsior

Vitesse reist morgen met een gehavende selectie naar Rotter­dam, maar ook tegenstander Excelsior zal niet op oorlogs­sterkte zijn. De ploeg van trainer Ton Lokhoff, die al lange tijd niet kan beschikken over Damien Hertog, liep woensdag in Groningen (2-1) behoorlijke schade op. Centrumverdediger Henrico Drost kreeg twee keer geel en is geschorst tegen Vites­se. Bovendien liep de gevaarlijkste aanvaller, Andwelé Slory, een blessure op die hem zeker een maand aan de kant houdt.

De Gelderlander 27-10-2006
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:09:28 #32
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_42989588
Op Vitesse.nl staat nu dat Michael Jansen niet meedoet omdat hij niet wedstrijdfit is, zoiets heeft er nog niet eerder gestaan...
pi_42989615
Laat hem maar gauw terugkomen, kunnen nu echt niet zonder meer lijkt het...
pi_42989928
van mij mag ie ook wel weer snel terugkomen , maar ja zijn gezondheid staat natuurlijk voorop.
quote:
Theo Janssen terug in basis

Theo Janssen start zaterdagavond weer in de basis als Vitesse in Rotterdam tegen Excelsior speelt. Ruud Knol moet het duel aan zich voorbij laten gaan door een blessure aan de rechterknie. Vitesse mist tegen de promovendus naast Ruud Knol ook Mads Junker (bovenbeen), Eldridge Rojer (hamstring), Gill Swerts (lichte reactie na maximale belasting) en Michael Jansen (niet wedstrijdfit). Purrel Frankel neemt de positie als linksback in ten faveure van Siebe Blondelle. Dat zei Aad de Mos vrijdagmiddag na afloop van de afsluitende training voor de ontmoeting met Excelsior.
"Door het ontbreken van Knol zakt Sebastien Sansoni een linie terug en vormt samen met Civard Sprockel het centrum van de verdediging", verduidelijkte De Mos zijn opstelling. "Theo Janssen komt dan automatisch weer op zijn favoriete positie te spelen, samen met Onur Kaya op het middenveld. Daarvoor spelen Anduele Prijor, Youssouf Hersi, Etienne Esajas en Danko Lazovic. Remco van der Schaaf, die met dank aan onze dokter wonderbaarlijk snel is hersteld, begint op de bank."

De hoofdtrainer verklaarde nadrukkelijk niet de fout te willen maken die drie ploegen eerder dit seizoen wel maakten op Woudestein. "Heerenveen, Willem II en Sparta lieten Excelsior het spel maken, in de verwachting dat de ploeg daar moeite mee zou hebben. Dat liep verkeerd af. Ik vind niet dat er minachtend over Excelsior gedaan mag worden. Heerenveen en Sparta verloren met 3-1, Willem II met 3-2. Dat zegt genoeg over deze ploeg", aldus De Mos.

Opstelling Vitesse

Wapenaar, Verhaegh, Sprockel, Sansoni, Frankel, Janssen, Kaya, Hersi, Prijor, Esajas en Lazovic.

Yakubu maandag weer in actie

Abubakari Yakubu maakt maandagavond 30 oktober zijn rentree. De Ghanees speelt mee met Jong Vitesse in de competitiewedstrijd tegen Jong FC Utrecht. Yakubu miste de volledige voorbereiding en de start van de competitie door een knieblessure. Na een lange revalidatieperiode heeft de medische staf het sein op groen gezet voor de middenvelder om speelminuten te maken. Naast Yakubu maken verder de selectiespelers Raymond van Driel en Tim de Meersman in ieder geval hun opwachting in Jong Vitesse. Na afloop van Excelsior-Vitesse wordt gekeken wie er nog meer zullen spelen. De bank in Rotterdam bestaat zaterdagavond uit de volgende spelers: Colin van Mourik, Fred Benson, Piet Velthuizen, Siebe Blondelle, Rihairo Meulens, Remco van der Schaaf en Anders Due. Bron : Vitesse.nl
Dus Frankel en geen due linksbuiten , ( wat ik al dacht zoals ik zei in het frankeltopic) en Kaya en Janssen samen op 1 middenveld

Gill Swerts zal nog wel ritme moeten opdoen , vorige week zat ie nog op de bank en maandag speelde ie al weer .

en Velthuizen naast Frankel ook weer terug na de sanctie de 1 in de basis en de ander op de bank .

[ Bericht 1% gewijzigd door vitessezuid113 op 27-10-2006 17:30:08 ]
pi_43006473
Moet lukken vanavond, Purrel hoeft niet achter Slory aan te rennen .
pi_43007663
quote:
Theo Janssen bij Zappsport

Theo Janssen is zaterdag 28 oktober om 17.00 uur te zien bij Zappsport. In het programma, te zien op Nederland 3, wordt Theo Janssen geïnterviewd door Ron Boszhard. Naast Theo heeft ook Youssouf Hersi een bijdrage geleverd aan Zappsport. Hersi heeft een jongetje geholpen met een voetbalprobleem. Deze kandidaat had moeite om uit de draai te schieten. Hersi heeft kunnen helpen door een aantal oefeningen met hem op het veld te doen. Wanneer het item met Youssouf Hersi uitgezonden wordt, is nog niet bekend.
Zappsport
Zaterdag 28 oktober, 17.00 uur
Nederland 3

vitesse.nl
quote:
Due richt zich op linksbackpositie

Anders Due wil zich alsnog bewijzen bij Vitesse. De Deen wil zijn kans grijpen op de linksbackpositie. "Iedereen denkt dat ik alleen op het middenveld kans spelen, maar ik heb in Denemarken ook linksback gespeeld. Niet bij Nordsjaelland, maar wel bij de club waar ik daarvoor speelde, LFA Nykøbing. Ik wil me graag bewijzen als linksback. Vitesse heeft veel geld voor me betaald en dat moet ik waarmaken voor de club." Due baalt dat hij tegen Excelsior weer op de bank begint. "Dat is frustrerend. Verder heb ik het hier prima naar mijn zin, ik mis alleen speelminuten in het eerste. Ik versta jullie taal al wel."
Bron: Omroep Gelderland 27-10-2006
quote:
Aad de Mos: ‘Winnen, anders is het crisis’

Vitesse-trainer Aad de Mos sprak gisteren klare taal aan de vooravond van de wedstrijd van vanavond bij Excelsior. Het is winnen of het is crisis. „We moeten winnen”, aldus De Mos. „Anders kom je in een crisissituatie terecht. Dat wil ik de groep niet aanpraten, en mezelf ook niet, maar het is natuurlijk wel zo.”
Het is de derde keer in het prille seizoen dat Vitesse een driepunter nodig heeft om het felbegeerde linkerrijtje niet uit het oog te verliezen. Of, zoals De Mos het verwoordt: „Het is de derde keer dat we onder druk staan en met een zak zand op de rug spelen. Tegen Heracles (4-0) en Willem II (1-0) hebben we dat goed gedaan. Nu is ‘Excelsior’ opnieuw een wedstrijd die we moeten winnen.” En dat is geen abc-tje, zo beseft de Haagse oefenmeester. „Er wordt vaak wat minderwaardig gedaan over Excelsior, maar dat is niet terecht. Ze hebben niet voor niets drie keer gewon­nen (thuis tegen Heerenveen, Willem II en Sparta, red.). Wij moeten niet de fout maken die die drie ploegen hebben gemaakt.”

In het streven naar optimale professionaliteit heeft De Mos weer een stap gezet, de veredelde zevendaagse werkweek. De Mos: „Er zijn eigenlijk geen vrije dagen. Als we vrij zijn, dan is er altijd een trainer op de club. Geblesseerde jongens zijn sowieso elke dag op de club, maar dat kan ook voor andere spelers gelden. Afgelopen dinsdag heb ik getraind, op onze vrije dag. Stond ik met jongens als Danko Lazovic en Theo Janssen in de regen op het veld. Dat zij op hun vrije dag extra komen trainen, dat is weer een stap in de goede richting. Het moet wat professioneler worden, dat blijft het doel. Ik heb nu het voorbeeld gegeven. Straks zal dat Pieter of Dick zijn die er is op een vrije dag”, zo doelt hij op zijn assistenten Pieter Huistra en Dick de Boer.

Dat uitgerekend Lazovic en Janssen extra vlijt toonden, deed de trainer goed. Met beide bepalende krachten botste De Mos immers recentelijk. „Ik hou van Theo Janssen”, zo geeft de trainer daags voor het duel met Excelsior aan. „Hij maakte woensdag op de training zo’n prachtig doelpunt, een vanaf de eigen helft zo in de kruising, dat ik met plezier naar huis ben gereden. Dat moment maakte mijn dag meteen helemaal goed.”

Janssen keert vanavond ook terug in de basisopstelling van de Arnhemse club. De Mos brengt enkele wijzigingen aan. Deels noodgedwongen, doordat Ruud Knol moest afhaken met de knie­problemen die hij opliep in de oefenwedstrijd tegen Germinal Beerschot Antwerpen. Sébastien Sansoni zakt een linie naar de verdediging en op zijn plek keert Janssen terug in de basis. Daarnaast komt Purrel Fränkel in de ploeg voor Siebe Blondelle, die afgelopen zondag tegen NEC de nederlaag (1-0) inleidde door de strafschop te veroorzaken.

Bron: De Gelderlander 28-10-2006
pi_43017078
Theo captain .
pi_43017210
Onze super neger Prijor!
pi_43017407
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 20:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Onze super neger Prijor!
Onze super spits Lazovic!

- edit: en een rode kaart

[ Bericht 16% gewijzigd door Klingon op 28-10-2006 20:44:35 ]
pi_43019669
Ik zeg er gewoon helemaal niks meer over.
pi_43019740
Godver bah bah... het is zo fucking balen, gewoon WEER in die %^*!@! blessuretijd (ZES minuten)
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:05:34 #42
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_43019933
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 21:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik zeg er gewoon helemaal niks meer over.
Maximaal 4 regels
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:07:43 #43
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43019990
verdomme genaaid door de scheids
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:16:52 #44
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_43020258
Jezus

4e keer dit seizoen, dat er punten verspeeld worden in de blessuretijd

Amateurs
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_43020825
Toch nog even meelezen hier.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_43020830
En hoevaak vorig seizoen...

pi_43020854
Mwah kan nog steeds geen beelden zien hier (nog steeds geen sat hangen). Maar als ik alles zo hoor zwaar genaaid door de scheids.
pi_43020883
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 22:39 schreef Positive_Thinking het volgende:
Mwah kan nog steeds geen beelden zien hier (nog steeds geen sat hangen). Maar als ik alles zo hoor zwaar genaaid door de scheids.
Correct.
Een onzinnige rode kaart.
De penalty daarentegen kan ik een beetje begrijpen, maar ook niet 100%
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_43020931
Wordt eens tijd dat ze hulpmiddelen gaan gebruiken en of de beelden. Dit kost zo veel punten en dan praat ik niet eens alleen over Vitesse.
pi_43021438
Penalty is een twijfelgeval. Onnodige beuk van Janssen, leek me nou niet echt nodig (zo gevaarlijk zag die situatie er nou ook niet uit). Rode kaart. Nee en ja. Nee, na het zien van de beelden niet. Ja, want een slaande beweging is volgens de regels rood. In alle gevallen dus een domme kaart. Dit kost 'm waarschijnlijk ook nog een schorsing tegen Feyenoord, want deze kaart wordt echt niet kwijtgescholden. Lazovic is dan wel een goeie speler (assist en doelpunt), maar zijn gedrag/frustratie/uitingen op en buiten het veld begint me nu al aardig te irriteren. Eén ding is duidelijk: wij zitten in de hoek waar de klappen vallen en je wordt er iedere keer fucking chagrijnig van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')