moet Wapenaar er dan niet eerst uit, want die is een beetje duur voor de bank lijkt me? Of niet?quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik hoop het beste voor morgen , maar het zal niet makkelijk worden , hopelijk hebben ze ook naar Ruud Gullit geluisterd afgelopen Donderdag.
Hopelijk heeft Jan Streuer al een goede keeper gevonden , zodat er na de winterstop iemand anders staat.
hij heeft nog een contract tot 30-6-2007 ,dus z'n contract loopt bijna af , dus een half jaartje op de bank is opzich niet zo heel erg.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet Wapenaar er dan niet eerst uit, want die is een beetje duur voor de bank lijkt me? Of niet?
dat valt wel mee ja.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
hij heeft nog een contract tot 30-6-2007 ,dus z'n contract loopt bijna af , dus een half jaartje op de bank is opzich niet zo heel erg.
moet er eerst wel een club voor hem komen...............quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:45 schreef -J-D- het volgende:
Dat is dus juist de reden om hem dan in de winterstop te verkopen.
Nu krijg je er nog geld voor, in de zomer niet meer.
En die komt nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet er eerst wel een club voor hem komen...............
Een Oostenrijker leek me wel tofquote:
Jevric in zijn laatste seizoenenquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:45 schreef WebForce het volgende:
Jevric
Bedoel je die niet DeVinger?
Het blijft een vreemde keeperquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:47 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Jevric in zijn laatste seizoenen. Tegen Liverpool was hij zwaar de man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |