Dan hadden we gewonnen en waren jullie met 9 man geeindigdquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:42 schreef Positive_Thinking het volgende:
Wordt eens tijd dat ze hulpmiddelen gaan gebruiken en of de beelden. Dit kost zo veel punten en dan praat ik niet eens alleen over Vitesse.
Mee eens, domme actie van mquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:09 schreef andre77 het volgende:
Ik heb net de samenvatting (wat discutable momenten betreft) teruggekeken op 1/8 snelheid.
Wat me vooral opviel was dat van Nieuwstadt een VUURRODE kaart had moeten hebben. Als Essajas komt aanlopen, staat van Nieuwstadt met 2 handen vooruit om hem op te vangen. Op het moment dat Essajas er bijna is, gaat hij ineens met zijn linkervuist naar voren vol in het gezicht van Essajas.
Mwah slaande beweging, was meer dat ie die gozer van zich af wou duwen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:07 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dan hadden we gewonnen en waren jullie met 9 man geeindigd
Die rode kaart van Lazovic, tsja, het is een slaande beweging maar ik vind achteraf rood niet echt nodig daarvoor. Het is natuurlijk wel dom van m.
En verder, van Egmond idd zwaar kut, en echt niet alleen in jullie nadeel.
Haha hoezo gekleurde analyse? Simr ging onderuit doordat Sprockel zijn been ertussen gooide, strafschop dus!quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:21 schreef andre77 het volgende:
Na uitgebreide analyse van de discutabele momenten:
- Van Nieuwstadt had rood moeten hebben
- Lazovic had een penalty moeten hebben vlak voor zijn rood (toen hij onderuit werd gegleden en direct weer opstond)
- De rode kaart voor Lazovic is erg zwaar bestraft, maar conform de spelregels wel terecht
- De penalty voor Excelsior was terecht
- De valpartij van Sprockel met Simr was geen penalty. Ze gleden samen naar de bal en hun benen raakten met elkaar in de knoop.
- Dijkhuizen had een penalty moeten hebben toen van der Schaaf hem vasthield
- De 2e goal van Excelsior was buitenspel
Dus: allebei een penalty te weinig, Excelsior een buitenspelgoal en geen rode kaart.
In zin 1 staat precies de terminologie die ik zou gebruiken om de rest van de post aan te duiden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:23 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Haha hoezo gekleurde analyse? Simr ging onderuit doordat Sprockel zijn been ertussen gooide, strafschop dus!
Ohh en dat buitenspel, ja ik dacht daar ook aan toen ik de samenvatting zag, maar heb het hier niet opgenomen dus niet terug kunnen zien. Bleef Voskamp niet achter de bal?
En het geval Lazovic en strafschop? Daar werd volgens mij gewoon de bal gespeeld.
Alleen om zondag nog te kunnen spelen tegen Feyenoord denk ik.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:11 schreef borisz het volgende:
Lazovic wijgert 3 wedstrijden op de tribune plaats te nemen
daar zit wat inquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Alleen om zondag nog te kunnen spelen tegen Feyenoord denk ik.
Eerder omdat hij 3 wedstrijden krijgt waar hij er hoog uit in het uiterste geval 1 had moeten krijgen...quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Alleen om zondag nog te kunnen spelen tegen Feyenoord denk ik.
En terecht ook dat Danko en Vitesse in beroep gaan en dit weigeren , er zit een steekje los bij die mensen in Zeist.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:11 schreef borisz het volgende:
Lazovic wijgert 3 wedstrijden op de tribune plaats te nemen
Misschien dat hij nog een voorwaardelijke straf had?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:30 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Eerder omdat hij 3 wedstrijden krijgt waar hij er hoog uit in het uiterste geval 1 had moeten krijgen...
Precies:quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Misschien dat hij nog een voorwaardelijke straf had?
Ongelofelijk KUT gewoon.quote:Danko Lazovic heeft nog een voorwaardelijke schorsing uitstaan bij de KNVB vanwege een elleboogstoot uit zijn Feyenoord-tijd in een wedstrijd tegen Heerenveen in mei 2005. Als het beroep van Vitesse geen succes heeft, mist Lazovic de wedstrijd tegen zijn oude club Feyenoord. Ook ontbreekt hij dan in de bekerwedstrijd tegen PSV en de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht.
Prachtige actie van Igor toenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Sinds wanneer duren die voorwaardelijke straffen meer dan 10 wedstrijden?
Nouja, dan maar Fredje of Junker die komend weekend in deze pose op de kiek worden gezet.
[afbeelding]
mei 2005... dat is bijna anderhalf jaar geleden...quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:06 schreef Klingon het volgende:
[..]
Precies:
[..]
Ongelofelijk KUT gewoon.
Ja ik vind het maar niks, straks krijgt hij in hoger beroep nog eens een paar wedstrijden extraquote:Op donderdag 2 november 2006 19:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
Vrijdag zullen we het weten of Danko mee mag doen.
quote:Vrijspraak voor Lazovic
Danko Lazovic is vrijdagmorgen vrijgesproken door de tuchtcommissie van de KNVB. De aanklager van de KNVB had donderdag voor de tuchtcommissie in Zeist opnieuw drie wedstrijden schorsing gevraagd voor de vermeende slaande beweging richting Excelsior-speler Sieme Zijm. Deze eis werd echter niet overgenomen door de tuchtcommissie waardoor de aanvaller zondag tegen zijn oude club Feyenoord 'gewoon' mag spelen. Vitesse is in deze zaak bijgestaan door de heer Rossmeisel van de FBO (Federatie Betaald Voetbal). De aanklager van de KNVB kan nog wel in beroep gaan.
Bron: Vitesse.nl 03-11-2006
quote:De aanklager ging daar niet op in, tot woede van voetbalmanager Jan Streuer, die na afloop het woord vroeg. „U bent toch niet écht van mening dat die speler hem wilde helpen”, sprak Streuer. Van Tooren ging daarvan wel uit, zo liet hij al eerder weten. „Het was overduidelijk de bedoeling de speler overeind te helpen, geen enkele twijfel.”
quote:De aanklager van de KNVB kan nog wel in beroep gaan.
Ja lekker boeiend of Sijm hem wou helpen?quote:
Idd! Mooi dat ie vrij is gesproken *O8, nou moet ie ook gaan scorenquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:18 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend of Sijm hem wou helpen?
Als je 3x onderuit getrapt wordt is het toch logisch dat als je dan een hand krijgt (puur omdat de scheids erbij staat) je zelf op wilt staan en zijn hand ff wegwuift.
Heb al een scc dusquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:37 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb 2 kaarten voor Vitesse-Heerenveen, maar wilde eigenlijk naar Vitesse-PSV. Misschien iemand die wil ruilen of iets kan regelen ofzo? Anders mijn kaarten kopen voor mooi prijsje![]()
Jep, die vrijkaarten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Heb al een scc dussorry , anders ga je toch naar beide wedstrijden , PSV komt ook 2x naar Arnhem eerst voor de Beker en daarna in december nog voor de competitie
ga je toch 3x naar Vites
![]()
Of zijn dat die vrijkaarten![]()
Je hoeft mij niet te overuigen, knulquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:18 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend of Sijm hem wou helpen?
Als je 3x onderuit getrapt wordt is het toch logisch dat als je dan een hand krijgt (puur omdat de scheids erbij staat) je zelf op wilt staan en zijn hand ff wegwuift.
Hier ook, echter vind ik het wel een leuke actie... weer is wat anders dan een belmiepquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:00 schreef LosMillonarios het volgende:
Iemand hier al een telefoontje van Aad gehad?![]()
![]()
Joh, het gaat om je quotesquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:36 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overuigen, knul
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:36 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Hier ook, echter vind ik het wel een leuke actie... weer is wat anders dan een belmiep
Ik had ook al kaartjes maar Aad belde me ook opquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Edit : las dat het om de wedstrijd van PSV thuis voor de beker ging , maar het was een bandje las ik , nou ja had al een kaartje , denk dat ik daardoor geen telefoontje heb gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |