quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zaterdag verstuurd vanuit Californië, vandaag binnen!
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:57 schreef Setambre het volgende:
Yup ze worden in leer gemaakt. Heb zelf een paar van wit leer.
Kijk even bij de funky house daar hebben ze igg een witte versie liggen
Mijne ook net gekocht. 180 dollar, dus 143 euro. Vond ik ook een koopjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:22 schreef Cloud_SB het volgende:
130euro inclusief shipping. Deadstock en alles, double boxed shipping.
voor degenen die niet weten:
[afbeelding]
Ik heb deze en de originele zwarte uitvoeringquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:05 schreef Darklight het volgende:
Iemand de Jordan V al gezien?
Deze zijn ook wel cool, Jordan 7 , 130 euro
[afbeelding]
Jordan 7 heeft mijn broertje. Lagen bij de frontrunner.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:05 schreef Darklight het volgende:
Iemand de Jordan V al gezien?
Deze zijn ook wel cool, Jordan 7 , 130 euro
[afbeelding]
Mja, ik draag alleen skateschoenen. Wil het liefste zwarte schoenen als beaters, sowieso geen witte midsole. Dat is bij Nike SB's vaak een probleem.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:37 schreef Cloud_SB het volgende:
Hmmm blijven dan eigenlijk best duur voor beaters he Warhead.
Is er geen leuke aanbieding schoen?
Floyd heeft nog wel wat leuke sb's staan voor een leuke prijs zie ik op de mailorder.
En misschien heeft de footlocker nog wel wat staan. Soms heel soms kom je daar ineens iets dopes tegen.
ff offtopic, maar is alles daar outlet of alleen die schoenen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:30 schreef Cloud_SB het volgende:
Hij had nog een blackpack liggen weet alleen niet welke maat, moet je ff kijken/vragen.
En anders moet je is in Scheveningen kijken! zit een oulet store met te dikke shit! Enkel skateschoenen en bijna elke schoen 25euro! Terwijl alles perfect is (zal wel faillsement opkoop zijn of 2 seizoenen terug vaak geen doos erbij)
Erg grote zaak met van alles en nog wat, van merkkleding (take two broeken, gsus dingen enz. enz.) tot goedkoop prul. Zit bij de haven naast zo''n surf/skate shop.
Zeker het tjekken waard, vriend van mij had daar een paar Vox gekocht voor 25 euro dingen zijn geweldig.
Eigenlijk wel. De beste beaters zijn schoenen die je kunt mishandelen zonder dat het echt opvalt. Heb nu al 2,5 jaar een paar Emerica Herectic's, helemaal zwart, perfect. Zijn ze modderig dan spoel ik ze af, vuil heb je er ook zo af, kan er alles mee doen en ze zien er echt niet uit alsof ze 2,5 jaar hard misbruikt zijn, perfect.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Alsof dat uitmaakt voor een paar beaters
Min of meer ja, maar zijn het geen poepies?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:30 schreef LKEN het volgende:
Uit het vorige deel:
[afbeelding]
Jullie zijn niet de eersten met dit idee![]()
[[url=http://www.ihavepop.com/ihavepop/blog/9090/3.jpg]afbeelding] [afbeelding][/url]
Forum werd gemoved naar een nieuwe server, vervolgens verneukte de host het met een foute back-up en is alles sinds juli ineens pleite. Echt zwaar kut, vinden wij als crew ook, maar registreer je gewoon even opnieuw en blijf gewoon posten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:44 schreef Bananenman het volgende:
Wtf is er met NikeSB forum aan de hand? Ik ben opeens uitgelogd (stond op remember me) en ik kan niet meer inloggen. M'n gebruikersnaam en emailadres kent hij niet meer?
24 paar voor Stones Throw medewerkers en vrienden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:39 schreef MFPascal het volgende:
Heb een tijd problemen gehad met mn laptop en kon niet op internet. Hoe zit het met die Quasimoto dunks, zijn die al gereleased?
Heel erg kut, want m'n PM's zijn nu ook weg en nu is die gast waarvan ik de Stussy's kocht ook opeens geen member meer. Heel gedoe dit nuquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:14 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Forum werd gemoved naar een nieuwe server, vervolgens verneukte de host het met een foute back-up en is alles sinds juli ineens pleite. Echt zwaar kut, vinden wij als crew ook, maar registreer je gewoon even opnieuw en blijf gewoon posten.
Je moet gewoon nieuwe krijgen, aangezien de verwachte levensduur van een paar schoenen wel degelijk langer is dan 3 maanden.. De verwachte levensduur is je 'garantie', aldus m'n zus die rechten studeert. Moet je maar even opzoeken op internet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:37 schreef roos1986 het volgende:
Bijna 6 maanden geleden heb ik deze schoenen bij de footlocker gekocht:
[afbeelding]
Na ongeveer 2,5 maand begon bij de rechterzool de zool los te laten. Hiervoor heb ik nieuwe gekregen en men zij toen dat dit vaker voorkwam. Nu ongeveer 3 maanden later heb ik weer precies hetzelfde probleem. Maar nu weigeren ze om mij nieuwe te geven omdat er slechts 3 maanden garantie op zit. Hiermee staan ze natuurlijk in hun recht.
Maar, omdat men de vorige keer zei dat het vaker voorkwam lijkt het erop dat het gewoon een productiefout is. Wanneer dit het geval is heb ik wel recht op nieuwe schoenen.
Mijn vraag is dus of jullie dit zelf hebben meegemaakt of hebben gehoord van anderen en of jullie nog tips voor me hebben.
Ja, ik heb dat met een slechtlopende sale... Gelukkig staat die gast nog in mn AIM, ga m daar ff stalken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heel erg kut, want m'n PM's zijn nu ook weg en nu is die gast waarvan ik de Stussy's kocht ook opeens geen member meer. Heel gedoe dit nu![]()
Grmbl, das bagger. Ben laatst nog ff bij de 75 en de Patta geweest, zag bij de 75 weer zo'n Nike sneaker gemaakt van 1 lap leer als het ware. Ze hadden alleen mn maat niet meer,dus ff kijken welke uitvoerigen ervan zijn, en wie ze nog verkopen. Las alleen wel hier een tijd terug dat ze anders lopen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:14 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
24 paar voor Stones Throw medewerkers en vrienden.
Concrete, Whit/blue voor ¤130. Heb ze gemailed of ze een paar wouden achterhouden als ze binnen zijn, zouden ze doen want er was érg veel vraag naar.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:03 schreef Nashje het volgende:
Ik heb Forest Hills aangepast in eindhoven. Maatje 46. Had toch liever wat ruimte over en vroeg om 46,5. Je raad het al: die hadden ze niet meer. Da's áltijd bij mij. Ze zaten wel heerlijk.
Post eens een fototje van jullie Forest Hills.
quote:
Zover ik weet hebben ze bij Concrete de "white/sport royal-stealth" en bij patta de "white/emerald green-grape ice".quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:49 schreef Darklight het volgende:
Hebben ze maar 1 kleur?
Die laatste is wel tof!quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:24 schreef schatje het volgende:
Zeg, wat vinden jullie van deze Adidas jasjes?
De eerste kost 750 euro![]()
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
so duitsquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:24 schreef schatje het volgende:
Zeg, wat vinden jullie van deze Adidas jasjes?
De eerste kost 750 euro![]()
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij de adidas outletstore in bataviastad in lelystad. 55 euro per paar.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:38 schreef Nashje het volgende:
[..]. Ik had de Forest Hills aangepast met bruine onderkant zeg maar. Ik zocht naar die helemaal witte, maar die hadden ze nergens
. Toch maar terug naar eindhoven, ze liepen zo lekker.
Het zijn trouwens wel dunnere schoentjes dan ik had verwacht.
Dat was goedkoper dan waar ik ze had gezien. Maar om nou van eindhoven naar lelystad te reizen voor schoenen..quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bij de adidas outletstore in bataviastad in lelystad. 55 euro per paar.
Hij had van de week Hawaiis aanquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:10 schreef jors het volgende:
valerio heeft ook altijd van die exclusiefe sneakers egt vet
Ik heb er een tijdje naar gezocht maar niks gevonden dus ik geef je weinig kans.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:28 schreef Nashje het volgende:
Zijn er Forest Hills te koop op het net? Liefst in Nederland.
Die link doet het niet meerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:20 schreef woeeiiii het volgende:
Hebben jullie deze Superstars al gezien:
http://www.plutosport.nl/(...)0f205ed/Catalog/1562
Allemaal 49.95
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben al een tijdje op zoek naar Nike Low Dunks zoals op het bovenste plaatje te zien is. Woon zelf in Arnhem maar daar kan ik ze niet vinden (Footlocker, coach etc. Weet iemand waar ik deze sneakers kan kopen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:30 schreef LKEN het volgende:
Uit het vorige deel:
[afbeelding]
Jullie zijn niet de eersten met dit idee![]()
[[url=http://www.ihavepop.com/ihavepop/blog/9090/3.jpg]afbeelding] [afbeelding][/url]
Frisco, Rijnstraat 11quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:23 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje op zoek naar Nike Low Dunks zoals op het bovenste plaatje te zien is. Woon zelf in Arnhem maar daar kan ik ze niet vinden (Footlocker, coach etc. Weet iemand waar ik deze sneakers kan kopen?
niemand?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:35 schreef The.PhantoM het volgende:
weet iemand waar je deze all stars roll downs kan halen:
[afbeelding]
of deze
[afbeelding]
Of gewoon een winkel waar ze veel all stars verkopen? Liefst omg. Adam of Arnhem
Hebben ze daar ook de wat exclusieve modellen of alleen de standaard kleuren? Ik ben namelijk op zoek naar deze schoenen met een soort laklaag erop zodat ze mooi glimmen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:36 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Frisco, Rijnstraat 11
Gegarandeerd succes.
Ik ben niet naar die kleur op zoek. Dat plaatje was maar een voorbeeld.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:25 schreef wes55 het volgende:
die nike sb hawaii vind je dus niet meer.. grote kans alleen nog op ebay voor woekerprijzen..:)
Bij Nikeid kun je zelf je dunks samenstellen; bijvoorbeeld met patent leatherquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:00 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik ben niet naar die kleur op zoek. Dat plaatje was maar een voorbeeld.
En ik maar denken dat ze bij patta afzetters warenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:16 schreef mitman het volgende:
ben er dinsdag geweest (frisco)en ik had de hawaiis er nog zien staan...200 euro d8 ik ...maar weet niet welke maten..
die dude van puurr koopt ze bij skateshops verteld ze dattie ook een paartje voor iemand anders mee moest nemen en koopt er zo een aantal (niet bij ons) tegen zijn klanten zegt ie dat hij een "speciale" nike account heeft...quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:56 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Huh, hoe kan Puur ze hebben? SB Dealers only. Is dat een resell store ofzo? Check gewoon Antilope in Den Haag.
Die heb ik maar even besteldquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:09 schreef floydvisser het volgende:
voor de gelegenheid een paarjte stussy's in onze webshop geplaatst, kwam die zo vaak als onderwerp tegen..
![]()
Neem dan een paar in maat 11 voor mij meequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:49 schreef Cloud_SB het volgende:
Gewoon platte veters toch? die naar binnen lopen. Soort slipon actie.
Van de week mijzelf maar is een paartje Vans kado doen. Hopelijk vind ik nog ergens Hoiso's om petjan te pesten
Je bent een schatquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:35 schreef Cloud_SB het volgende:
Heb zelf ook een 11 nodig petjan_
Ik ben morgen in Rotterdam dus misschien loop ik ze ineens zomaar tegen het lijf. En dan neem ik ze wel mee voor je maar verwacht het eigenlijk niet.
nijs!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:23 schreef floydvisser het volgende:
deze net maar gekocht lijken zoveel op de sticker van de winkel, ga denk ik maar een paar laten customizen
[afbeelding]
nu naar de koeg!![]()
Die heb ik ook. Zitten erg lekker en zien er zeker fris uit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:42 schreef FB-aight het volgende:
[afbeelding]
Even de nummer 2 gekocht bruin met roze... ze zijn vers
zag net nog iemand met die hosoi's lopen hier op delft station... zagen er best oké uit!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:09 schreef _petjan het volgende:
[..]
Je bent een schat![]()
Dinsdag zag ik ze bij Ben-G staan. Maar geen maat 11![]()
Gewoon een beetje Googlen en Flick checken en je vindt vaak pics zat. Goede site voor info (kleine zelfpromotie): Nikesb.org, vooral het forum.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:47 schreef MFPascal het volgende:
Hehe, floyd, door jullie site kwam ik op die 2 schoenen. Pics van schoenen op de site zijn alleen een beetje onduidelijk, ook na uitvergroting. Maar tnx voor de pics.
wist ik het maar .... en dan gaat de baas ook nog een tijdje met vakantie...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:40 schreef thaWarhead het volgende:
Ik denk iets duurder dan normaal, Amsterdam rekent graag hypeprijzen, iets van 110 ofzo.
Maar damn, wat blijft dat voor geneuk bij Nike man, hoe lang duurt het voordat ze een fucking hoodie op kunnen sturen...
Googlen lukte bij die Shimizu's wel, maar bij die andere sneaker niet. Flick? Nog nooit van gehoord. Nikesb.org zal ik eens naar kijken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:39 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Gewoon een beetje Googlen en Flick checken en je vindt vaak pics zat. Goede site voor info (kleine zelfpromotie): Nikesb.org, vooral het forum.
Nikesb.org gaat over alle soorten schoenen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:05 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Googlen lukte bij die Shimizu's wel, maar bij die andere sneaker niet. Flick? Nog nooit van gehoord. Nikesb.org zal ik eens naar kijken.
EDIT: Iemand die nog een goede niet SB dunk site kent?
Tyf, die eerste zijn superdope.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:36 schreef thaWarhead het volgende:
New shit, vers uit de outlet:
[afbeelding]
[afbeelding]
87 werden de air max 1's geintroduceerdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Air Max Classic 90![]()
[afbeelding]
Vond het vroeger al de mooiste gekleurde Air Max en dat zijn ze nu nog steeds, gekocht voor 87,50 euro bij Sport2000
Wanneer werden de eerste Air Max eigenlijk geďntroduceerd en uit welk jaar stamt deze Classic 90, uit 1990 misschien?
Ik NikeSB.org forum. Voor 140 dollar inclusief verzending (=109 euro). Oftewel nog goedkoper dan m'n Brian Andersons camo's (¤110, voor betaald). Terwijl deze veel vetter en zeldzamer zijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:40 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waar heb je die stussys gescoord? En voor hoeveel?
@_petjan:
wie niet
Gunstige dollarkoers maakt alles een stuk beter betaalbaar voor ons Europeanen. En zo zeldzaam warend e Stussy's ook weer niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:58 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik NikeSB.org forum. Voor 140 dollar inclusief verzending (=109 euro). Oftewel nog goedkoper dan m'n Brian Andersons camo's (¤110, voor betaald). Terwijl deze veel vetter en zeldzamer zijn
Nee, dat zeg ik ook niet. Maar zeldzamer dan de Brian Andersons die overal gewoon te koop zijn at the momentquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:32 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Gunstige dollarkoers maakt alles een stuk beter betaalbaar voor ons Europeanen. En zo zeldzaam warend e Stussy's ook weer niet.
De schoenen zijn niet orgineel maar niet van orgineel te onderscheiden,quote:Op woensdag 1 november 2006 12:02 schreef _petjan het volgende:
Deze mooie golfs bijvoorbeeld
Ik dach al dat ze fake waren, staat er gewoon bij dat ze nep zijn![]()
Mooie afgeragde golfs ja..quote:Op woensdag 1 november 2006 12:02 schreef _petjan het volgende:
Shit die golfs zijn afgetrapt he, en nog echt wel redelijk makkelijk te krijgen in NL.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:02 schreef _petjan het volgende:
Waar kan je ze halen en zijn ze er ook zonder sued/stof?quote:Op donderdag 2 november 2006 10:25 schreef floydvisser het volgende:
er zijn weer nieuwe sb's uit...
[afbeelding]
deze regime vind ik echt vet!![]()
[afbeelding]
zwart siver metallic classic sbcab series, london
[afbeelding]
grijs paarse dunk low![]()
helaas komen ze alleen maar zoals op het plaatje...quote:Op donderdag 2 november 2006 14:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Waar kan je ze halen en zijn ze er ook zonder sued/stof?
Oooh thanks floyd, maar wel dezelfde maat?quote:Op donderdag 2 november 2006 13:35 schreef floydvisser het volgende:
me foto toestel is gejat, dus kan zelf geen foto's maken ff, maar k zal ze eens passen voor de vorm...
gedaan, ze zitten qua breedte ongeveer zoals me dunkjes, alleen wat minder support op de enkels...
Denk dat deze alleen nog maar duurder gaan worden eigenlijk, itt de Cinco Dunks en P-Rods zijn deze echt gelimiteerd.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:20 schreef floydvisser het volgende:
heel even wachten me de aanschaf van die day of the dead dunks... net als de meestte andere amerika only editions
(cinco de mayo dunks en p-rods)
zal die vast wel weer goedkoper worden...
ja normaal 11.5 of 12 bij deze ookquote:Op donderdag 2 november 2006 15:22 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Oooh thanks floyd, maar wel dezelfde maat?
de eerste paar dagen zijn ze meestal extra $$$$quote:Op donderdag 2 november 2006 15:23 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Denk dat deze alleen nog maar duurder gaan worden eigenlijk, itt de Cinco Dunks en P-Rods zijn deze echt gelimiteerd.
11.5 en 12 Dia's staan op NSB.org, minimaal 400 dollar.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:20 schreef floydvisser het volgende:
heel even wachten me de aanschaf van die day of the dead dunks... net als de meestte andere amerika only editions
(cinco de mayo dunks en p-rods)
zal die vast wel weer goedkoper worden...
Wauw blazers zijn echt tofquote:Op donderdag 2 november 2006 21:43 schreef thaWarhead het volgende:
Er zijn net 2 nieuwe SB Blazers uitgekomen. Bekijk alle Blazers hier.
He jij bent die Floyd van Outlawz, die onlineshop?quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:43 schreef floydvisser het volgende:
wel maf dat ze die grijze blaser een paul rodriquez colorway noemen, die is namelijk door een duitse skateshop gedaan
wel vet, ben em bij ons vergeten op de site te zetten!
Ah tof joh!quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:19 schreef floydvisser het volgende:
ja die is van mij![]()
t is trouwens ook gewoon een winkeltje in delft
Het is Boardlords, fuck die gasten anyway.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:43 schreef floydvisser het volgende:
wel maf dat ze die grijze blaser een paul rodriquez colorway noemen, die is namelijk door een duitse skateshop gedaan
wel vet, ben em bij ons vergeten op de site te zetten!
Ik heb een hekel aan neppe skatewinkels die vooral bestaan om Nike SB's te verkopen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:12 schreef Shortzz het volgende:
Je verspreid wel haat op die winkel he
Outlet in Roermond heeft ook nog aardig wat FH's staan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:41 schreef One_conundrum het volgende:
http://europe.zoovillage.com/store/bargains.asp?CategoryID=10&BrandID=0&Position=1
zag ook Forrest Hills staan voor de liefhebber, ook iets ronde 70 euro . . .
Thanks floyd, zien er goed uit! Hopelijk zijn ze er aan het einde van de maand nog, dan kom ik ze wel ff ophalen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:52 schreef floydvisser het volgende:
blasers vallen idd een beetje smal, en sb 's over het algemeen al iets kleiner...
o ja nog wat xtra pics van de classic sb
http://i6.photobucket.com/albums/y249/mrHeiny/classicsb005.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y249/mrHeiny/classicsb006.jpg
Ook in bataviastad in lelystad waar ik mijn 2 paar vandaan heb.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:53 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Outlet in Roermond heeft ook nog aardig wat FH's staan.
die vind ik errug vet... dat plaatje ken ik trouwens ergens vanquote:
wat is er mis mee dan? ik heb er een tijdje terug camos opgehaald aardige kerel, niks op aan te merken?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:41 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan neppe skatewinkels die vooral bestaan om Nike SB's te verkopen.
zou ook wel kunnen leken wel erg grijs maar kan idd donker paars zijn!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:30 schreef thaWarhead het volgende:
Donker paarse bonus laces bij de Purple Pigeons.
Ahhh je hebt een paartje Stussy's erbij. Fuck man, maat 11,5 is me veel te groot.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:38 schreef floydvisser het volgende:
[..]
zou ook wel kunnen leken wel erg grijs maar kan idd donker paars zijn!
shop updated! sommige schoenen zijn iets goedkoper, en nog een paarjte mooie roze met bruine schoenen uit de oude doos toegevoegd
Mijne creasen best wel, lijkt het. Maar heb ze nog niet veel gedragenquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:53 schreef Cloud_SB het volgende:
Floyd (en de rest) creasen die nou zo die stussy's?
Still waiting for mine, liggen ondertussen wel bij de douaniers als het goed is.
Wel een applausje voor floyd dat hij stussy's voor retail verkoopt i.p.v afzet prijzen.![]()
Dacht ik ook bij mn hawaiis en eigenlijk viel dat ook wel reuze mee.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:07 schreef floydvisser het volgende:
de eerste paar dagen lijke die schoenen altijd wel te kreukelen, maar daarna vlat het allemaal mee!
dacht t bij me wonka's ook maar viel na de hand wel mee!
Creasen is kreukels in je toebox.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:29 schreef MFPascal het volgende:
Pff, ik heb maatje 10,5, is 11,5 dan veel te groot? Vind die Stussy's eigenlijk toch wel erg cool. Zou ze eigenlijk ff in person moeten zien en passen...
EDIT: Creasen? Tisda?
Hmm, Stash P-Rods zijn met die subtiele prijsdaling ineens interessant geworden... Je maakt het me moeilijk Floyd, Stash P-Rods of Shimizu's... Even een nachtje over slapen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:38 schreef floydvisser het volgende:
[..]
shop updated! sommige schoenen zijn iets goedkoper, en nog een paarjte mooie roze met bruine schoenen uit de oude doos toegevoegd
Dan quote ik 'm nog maar even. Welke sneakers zijn dit precies? Ik kon ze niet vinden @ nikeskateboarding.org.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:36 schreef thaWarhead het volgende:
New shit, vers uit de outlet:
[afbeelding]
En wellicht nog te bestellen, of moet je geluk hebben?quote:Op maandag 6 november 2006 17:07 schreef thaWarhead het volgende:
Nike Zoom Air Sabaku Slip's. Geen SB"s maar onderdeel van Nike's Sabakulijn die ik hier verder nooit in de winkel tegen ben gekomen.
Nice!quote:Op maandag 6 november 2006 18:02 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik heb mezelf maar is een winterschoen kado gedaan.
https://secure.demonweb.co.uk/turnbull/acatalog/IMG_0637.jpg
Heel misschien dat ik dit jaar ook nog deze haal:
https://secure.demonweb.co.uk/turnbull/acatalog/IMG_0641.jpg
En deze:
http://www.onesweetpair.com/nikemenpics/103-0384_IMG.JPG
goretex AM1, nog nooit van gehoord, welke zijn dat?quote:Op maandag 6 november 2006 18:43 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Die goretex AM1s wil ik ook nog eens hebben. Die 1e heb ik al en die storms vind ik veel mooier met paarse zool
Vandaag kwam de postbode met deze binnen:
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06451/DSC00047.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
tu-dah
inc. extra gratis dunk hi keychain
oh weet ik niet, in deze donkere tijden is een beetje licht en bezinning natuurlijk nooit verkeerdquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:53 schreef Bananenman het volgende:
Camo's blijven erg vet. Vooral met de donkere veters imo, oranje is net even too much.
4 uur?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:54 schreef thaWarhead het volgende:
Maar ik ben dankbaar voor elke keer dat het wel gebeurd
Wederom niks dan goede woorden voor Outlawz, ik reis er niet voor niets in totaal meer dan 4 uur voor om sneakers te halen. Wel slechte woorden voor Nike. Waar de neuk blijft mn hoodie prutsers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |