Min of meer ja, maar zijn het geen poepies?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:30 schreef LKEN het volgende:
Uit het vorige deel:
[afbeelding]
Jullie zijn niet de eersten met dit idee![]()
[[url=http://www.ihavepop.com/ihavepop/blog/9090/3.jpg]afbeelding] [afbeelding][/url]
Forum werd gemoved naar een nieuwe server, vervolgens verneukte de host het met een foute back-up en is alles sinds juli ineens pleite. Echt zwaar kut, vinden wij als crew ook, maar registreer je gewoon even opnieuw en blijf gewoon posten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:44 schreef Bananenman het volgende:
Wtf is er met NikeSB forum aan de hand? Ik ben opeens uitgelogd (stond op remember me) en ik kan niet meer inloggen. M'n gebruikersnaam en emailadres kent hij niet meer?
24 paar voor Stones Throw medewerkers en vrienden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:39 schreef MFPascal het volgende:
Heb een tijd problemen gehad met mn laptop en kon niet op internet. Hoe zit het met die Quasimoto dunks, zijn die al gereleased?
Heel erg kut, want m'n PM's zijn nu ook weg en nu is die gast waarvan ik de Stussy's kocht ook opeens geen member meer. Heel gedoe dit nuquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:14 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Forum werd gemoved naar een nieuwe server, vervolgens verneukte de host het met een foute back-up en is alles sinds juli ineens pleite. Echt zwaar kut, vinden wij als crew ook, maar registreer je gewoon even opnieuw en blijf gewoon posten.
Je moet gewoon nieuwe krijgen, aangezien de verwachte levensduur van een paar schoenen wel degelijk langer is dan 3 maanden.. De verwachte levensduur is je 'garantie', aldus m'n zus die rechten studeert. Moet je maar even opzoeken op internet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:37 schreef roos1986 het volgende:
Bijna 6 maanden geleden heb ik deze schoenen bij de footlocker gekocht:
[afbeelding]
Na ongeveer 2,5 maand begon bij de rechterzool de zool los te laten. Hiervoor heb ik nieuwe gekregen en men zij toen dat dit vaker voorkwam. Nu ongeveer 3 maanden later heb ik weer precies hetzelfde probleem. Maar nu weigeren ze om mij nieuwe te geven omdat er slechts 3 maanden garantie op zit. Hiermee staan ze natuurlijk in hun recht.
Maar, omdat men de vorige keer zei dat het vaker voorkwam lijkt het erop dat het gewoon een productiefout is. Wanneer dit het geval is heb ik wel recht op nieuwe schoenen.
Mijn vraag is dus of jullie dit zelf hebben meegemaakt of hebben gehoord van anderen en of jullie nog tips voor me hebben.
Ja, ik heb dat met een slechtlopende sale... Gelukkig staat die gast nog in mn AIM, ga m daar ff stalken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heel erg kut, want m'n PM's zijn nu ook weg en nu is die gast waarvan ik de Stussy's kocht ook opeens geen member meer. Heel gedoe dit nu![]()
Grmbl, das bagger. Ben laatst nog ff bij de 75 en de Patta geweest, zag bij de 75 weer zo'n Nike sneaker gemaakt van 1 lap leer als het ware. Ze hadden alleen mn maat niet meer,dus ff kijken welke uitvoerigen ervan zijn, en wie ze nog verkopen. Las alleen wel hier een tijd terug dat ze anders lopen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:14 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
24 paar voor Stones Throw medewerkers en vrienden.
Concrete, Whit/blue voor ¤130. Heb ze gemailed of ze een paar wouden achterhouden als ze binnen zijn, zouden ze doen want er was érg veel vraag naar.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:03 schreef Nashje het volgende:
Ik heb Forest Hills aangepast in eindhoven. Maatje 46. Had toch liever wat ruimte over en vroeg om 46,5. Je raad het al: die hadden ze niet meer. Da's áltijd bij mij. Ze zaten wel heerlijk.
Post eens een fototje van jullie Forest Hills.
quote:
Zover ik weet hebben ze bij Concrete de "white/sport royal-stealth" en bij patta de "white/emerald green-grape ice".quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:49 schreef Darklight het volgende:
Hebben ze maar 1 kleur?
Die laatste is wel tof!quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:24 schreef schatje het volgende:
Zeg, wat vinden jullie van deze Adidas jasjes?
De eerste kost 750 euro![]()
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
so duitsquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:24 schreef schatje het volgende:
Zeg, wat vinden jullie van deze Adidas jasjes?
De eerste kost 750 euro![]()
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij de adidas outletstore in bataviastad in lelystad. 55 euro per paar.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:38 schreef Nashje het volgende:
[..]. Ik had de Forest Hills aangepast met bruine onderkant zeg maar. Ik zocht naar die helemaal witte, maar die hadden ze nergens
. Toch maar terug naar eindhoven, ze liepen zo lekker.
Het zijn trouwens wel dunnere schoentjes dan ik had verwacht.
Dat was goedkoper dan waar ik ze had gezien. Maar om nou van eindhoven naar lelystad te reizen voor schoenen..quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bij de adidas outletstore in bataviastad in lelystad. 55 euro per paar.
Hij had van de week Hawaiis aanquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:10 schreef jors het volgende:
valerio heeft ook altijd van die exclusiefe sneakers egt vet
Ik heb er een tijdje naar gezocht maar niks gevonden dus ik geef je weinig kans.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:28 schreef Nashje het volgende:
Zijn er Forest Hills te koop op het net? Liefst in Nederland.
Die link doet het niet meerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:20 schreef woeeiiii het volgende:
Hebben jullie deze Superstars al gezien:
http://www.plutosport.nl/(...)0f205ed/Catalog/1562
Allemaal 49.95
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben al een tijdje op zoek naar Nike Low Dunks zoals op het bovenste plaatje te zien is. Woon zelf in Arnhem maar daar kan ik ze niet vinden (Footlocker, coach etc. Weet iemand waar ik deze sneakers kan kopen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:30 schreef LKEN het volgende:
Uit het vorige deel:
[afbeelding]
Jullie zijn niet de eersten met dit idee![]()
[[url=http://www.ihavepop.com/ihavepop/blog/9090/3.jpg]afbeelding] [afbeelding][/url]
Frisco, Rijnstraat 11quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:23 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje op zoek naar Nike Low Dunks zoals op het bovenste plaatje te zien is. Woon zelf in Arnhem maar daar kan ik ze niet vinden (Footlocker, coach etc. Weet iemand waar ik deze sneakers kan kopen?
niemand?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:35 schreef The.PhantoM het volgende:
weet iemand waar je deze all stars roll downs kan halen:
[afbeelding]
of deze
[afbeelding]
Of gewoon een winkel waar ze veel all stars verkopen? Liefst omg. Adam of Arnhem
Hebben ze daar ook de wat exclusieve modellen of alleen de standaard kleuren? Ik ben namelijk op zoek naar deze schoenen met een soort laklaag erop zodat ze mooi glimmen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:36 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Frisco, Rijnstraat 11
Gegarandeerd succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |