Dat is het ook.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:24 schreef Inodder het volgende:
ziet er uit als ibiza
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:56 schreef nikky het volgende:
HiDiHo,PC Eend, roeland303
Alledrie wegens herhaaldelijk kloten COS in BB6 en waarschuwingen negeren toch doorgaan
48 uur
ik herkende het meteen maar t cafe ken ik nietquote:
Ik weet niet waar jij geweest bent op Ibiza; maar dit cafe moet je kennen als je er wat vaker bent geweest.......het is de plek om naartoe te gaan voordat je het nachtleven induikt....relaxte muziek....kannetje sangria erbij...ondergaande zon...quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:27 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik herkende het meteen maar t cafe ken ik niet
hoe oud is de foto
ik herken het uitzicht meteen maar kan t cafe me daar niet herinneren wel de sugar... nogwatquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij geweest bent op Ibiza; maar dit cafe moet je kennen als je er wat vaker bent geweest.......het is de plek om naartoe te gaan voordat je het nachtleven induikt....relaxte muziek....kannetje sangria erbij...ondergaande zon...![]()
FOK! en volwassen überhaupt niet volgens mij...quote:
Precies, zelfs Hummie kreeg hem het huis niet uit. FOK!forum : harder dan ooitquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:32 schreef Mike1964 het volgende:
Een ex-BB'er die uit het BB forum wordt geband. Dat is toch wel een hele unieke..
waar vind je dat ban toppic wil t zelf wel ff checkenquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:32 schreef Mike1964 het volgende:
Een ex-BB'er die uit het BB forum wordt geband. Dat is toch wel een hele unieke..
In de FB moet je zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
waar vind je dat ban toppic wil t zelf wel ff checken
Gewoon de index en dan bij mededelingen kijken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
waar vind je dat ban toppic wil t zelf wel ff checken
dr is toch n appart ban topic?quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik herken het uitzicht meteen maar kan t cafe me daar niet herinneren wel de sugar... nogwat
San Antonio toch?
heel appartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |