Dat hij alsnog gewoon in november uit komt en dat hij 10x mooier is dan de 360.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat moet er nog meer onthuld worden dan?
De games, de specs, het online netwerk...quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand enig idee of er live-streams zijn van de TGS? Ik zit wel klaar om 03:00 als dat zo is. Heb ik toen ook gedaan met de E3.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:05 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
De games, de specs, het online netwerk...
Hmmm....ik lees net op de TGS site dat de speech van Ken om 10:00 Japanse tijd begint...
Mijn stofzuiger gebruikt meerquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:35 schreef Retuobak het volgende:
384W is meer dan wat m'n PC gebruikt iig
Dat er al 400.000 units in Europa liggenquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als dat zo is dan ga ik ook wel kijken, maar ik vrees dat we op zn best een text-based versie zullen hebben...quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Iemand enig idee of er live-streams zijn van de TGS? Ik zit wel klaar om 03:00 als dat zo is. Heb ik toen ook gedaan met de E3.
Je stofzuiger staat geen uren aan, neem ik aan iigquote:
Scheelt weer stookkosten in huis danquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:57 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Je stofzuiger staat geen uren aan, neem ik aan iig
En je moet niet vergeten dat het ding die 384W ook aan hitte afgeeft, lekker kacheltje hoor.
Bron: klikquote:Super Secret PS3 Launch Title In OPM November Issue
OPM It has been revealed today by a radiOPM podcast that the November issue of OPM (the Official Playstation Magazine) will feature a secret PS3 launch game that they "cannot talk about". This week, they have provided a couple of clues in their podcast: the game is five words long and that it is a launch game that you have "not heard of and won't hear of until the November issue of OPM" hits the shelves.
One thing, don't count on guessing the PS3 launch title they have described correctly, they also said that the cues they have given are "completely useless
Doe dan toch maar liever die Naughty Dog game.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:43 schreef SToRM81 het volgende:
Dat zou heel gaaf zijn, lijkt me een goed spel worden.
Maar er zijn er veel die gokken op The Elder Scrolls IV: Oblivion...
Dat heb je al 3 keer gezegd.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:11 schreef ThijsThijs het volgende:
wat een stroomslokker.. voor het zelfde geld koop je een xbox met wat spellen
Wat voor PC heb je dan dat ie meer dan dat gebruikt?quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:27 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Scheelt weer stookkosten in huis dan.. Mijn pc gebruikt meer dan 384W.. Hmm word straks een lekker duur huishouden met al die consoles en pc's
Een goedequote:Op zaterdag 16 september 2006 22:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat voor PC heb je dan dat ie meer dan dat gebruikt?
Ligt ook maar net aan de kwaliteit van de voedingquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:57 schreef Diablos79 het volgende:
Een goede
Maar er zit in 450Watt voeding in en die heeft die echt wel nodig want mijn oude 350Watt voeding trok het niet echt met de configuratie die ik nu heb. Dus ik neem wel aan dat hij meer dan 384Watt gebruikt.
Ik had eerst zo'n standaard voeding die je bij je kast krijgt. Maar heb nadat ik mijn pc wat heb uitgebreid een goede dure voeding gekocht toen bleek dat die oude voeding het niet trok. Je hoeft mij niet te vertellen dat een brakke voeding zorgt voor brakke stabiliteit, weet er alles vanquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ligt ook maar net aan de kwaliteit van de voeding
Een Q-Tec adverteert gewoon met peak wattage. Paar seconden 550W, sure.
Constant 200W als je mazzel hebt, en dan ook nog amperages van het jaar 0, wat leidt tot grote instabiliteit.
En van het geld van een xbox koop je een PS2 met een heleboel spellenquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:11 schreef ThijsThijs het volgende:
wat een stroomslokker.. voor het zelfde geld koop je een xbox met wat spellen
en voor het geld van een PS2 met een heleboel spellen koop je nog veeeeel meer bierquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:26 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
En van het geld van een xbox koop je een PS2 met een heleboel spellen
Bierquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:54 schreef kepler het volgende:
[..]
en voor het geld van een PS2 met een heleboel spellen koop je nog veeeeel meer bier![]()
Mja, krijg je met goedkope voedingen hequote:Op zaterdag 16 september 2006 23:15 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik had eerst zo'n standaard voeding die je bij je kast krijgt. Maar heb nadat ik mijn pc wat heb uitgebreid een goede dure voeding gekocht toen bleek dat die oude voeding het niet trok. Je hoeft mij niet te vertellen dat een brakke voeding zorgt voor brakke stabiliteit, weet er alles van
quote:Op zondag 17 september 2006 00:21 schreef Retuobak het volgende:
384W, of iets in die buurt
Ter vergelijking, de Xbox 360 gebruikt bij peak 160W
En daarmee werd de Xbox 360 al een home entertainment monster genoemd
Zolang de videokaart niet echt belast word zal hij de 350W niet halen nee, maar zodra je echt gaat gamen kan het toch wel omhoog schieten. Videokaarten vreten stroom. Een geforce7800 verbruikt rond de 270W tijdens zwaar grafisch games. Dat zal ook wel de reden zijn dat de PS3 zo veel nodig heeft. Valt me trouwens mee dat de Xbox360 zo relatief laag zit want de nieuwe ati kaarten zitten dik boven de 200W met hun verbruik.quote:Op zondag 17 september 2006 00:10 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mja, krijg je met goedkope voedingen he
Maar zelfs de 450W van je nieuwe voeding zal je ws. niet volzuigen hoor.
Maar heel weinig PC's komen echt boven de 350 sustained.
Wat het stroomverbruik van de 90nm PS3 des te exceptioneler maakt.
weet je hoeveel energie 4D kostquote:Op zondag 17 september 2006 00:40 schreef SToRM81 het volgende:
Ik dacht dat de Cell zo'n zuinige chip was
Ja maar die videokaart die Nvidia erin propt nietquote:Op zondag 17 september 2006 00:40 schreef SToRM81 het volgende:
Ik dacht dat de Cell zo'n zuinige chip was
Volgens mij gebruikt de gemiddelde 7800 100W bij peakquote:Op zondag 17 september 2006 00:37 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Zolang de videokaart niet echt belast word zal hij de 350W niet halen nee, maar zodra je echt gaat gamen kan het toch wel omhoog schieten. Videokaarten vreten stroom. Een geforce7800 verbruikt rond de 270W tijdens zwaar grafisch games. Dat zal ook wel de reden zijn dat de PS3 zo veel nodig heeft. Valt me trouwens mee dat de Xbox360 zo relatief laag zit want de nieuwe ati kaarten zitten dik boven de 200W met hun verbruik.
ziekquote:Op zondag 17 september 2006 00:43 schreef Diablos79 het volgende:
http://www17.graphics.tom(...)of_power/page11.html
Deze waarde zeggen toch heel anders
om stof te zuigenquote:Op zondag 17 september 2006 00:48 schreef Retuobak het volgende:
Nou, je weet nu iig waarom al die vents er zitten he?
Ow ja dat stond op de pagina ervoor lol, die had ik nog niet gelezenquote:Op zondag 17 september 2006 00:44 schreef Retuobak het volgende:
Je moet goed lezen wat er staat bij stroomverbruik-benches Diablos. Die stroomdata gaat over gehele systemen.
Mijn hele systeem bijv. (X2 4200+, 7800GTX, 2 HDD's, DVD-RW, 2GB RAM, veel koeling) verbruikt 310W
En ik kan je garanderen dat de CPU, HDD's, DVD-RW, het moederbord, het geheugen en de koeling tezamen meer verbruiken dan 30W.
Denk dat het toch echt vooral de Cell is.quote:Op zondag 17 september 2006 00:57 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ow ja dat stond op de pagina ervoor lol, die had ik nog niet gelezen(tis al laat he).. Maar dan nog verklaard het wel waarom de PS3 zoveel nodig heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |