Nee, de nunchuck herkent alleen rotatiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik dacht dat de nunchuck ook de plaats vertelde aan de Wii? niet alleen de rotatie?
Dan moet ie t ook zo zeggen.quote:
Wat ik bedoel met 'in een spel' is dat de nunchuck je poppetje brengt waar je moet zijn dmv de analoge stick en van daaruit puur de 3D beweging wordt waargenomen van de Nunchuck en de Wiimote.quote:[..]
Eeeh, de WiiMote pakt juist wél de plaats van de controller als wel de beweging (tilt).
De nun-chuck pakt daarnaast z'n eigen rotatie.
Iddquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:42 schreef Cheiron het volgende:
Whehe, mensen die serieus geloofden dat er een helm zou komen.
Het waren wel leuke tijden toen. Al die speculatie, dat ene filmpje met mario64 kastelen..
Heb het filmpje nooit mooi gevonden, en Mario was helemaal lelijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:42 schreef Cheiron het volgende:
Whehe, mensen die serieus geloofden dat er een helm zou komen.
Het waren wel leuke tijden toen. Al die speculatie, dat ene filmpje met mario64 kastelen..
Over welk filmpje hebben jullie het eigelijk..?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb het filmpje nooit mooi gevonden, en Mario was helemaal lelijk
Idd, iemand een linkje?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:48 schreef Logitik het volgende:
[..]
Over welk filmpje hebben jullie het eigelijk..?
Ja in meiquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:58 schreef Chocobo het volgende:
Deze is al gepost neem ik aan![]()
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&n=2&videoid=1052704961
http://1up.com/do/newsStory?cId=3153037quote:LGC 2006: Molyneux Not Sold on Wii-type Controls
Motion-sensing needs to be used in not-so-obvious ways.
by Luke Smith, 08/22/2006
Without specifically taking aim at Nintendo's Wii, designer Peter Molyneux was critical of motion-sensing control schemes at his Combat in Games speech in Leipzig, Germany. Molyneux, excited at first by the prospect of motion-sensing controls mimicking in-game action, has since seemed to sour on the idea: "I realized, when I looked at myself in the mirror, I actually looked really stupid." Molyneux continued, concerned with the controls causing fatigue, "Even with nothing in my hand, I get tired very, very quickly."
Still, the Fable 2 architect isn't dismissing the control scheme: "I think motion-sensitivity is very, very useful, but I think the obvious way of doing it -- unless you're dealing with a 15 to 20 minute experience at most of actually being hugely physical -- is not where the opportunity lies here."
Where does the opportunity rest in motion-sensing controls? Not with obvious implementations, Molyneux maintains. He points at the way the Nintendo DS uses the stylus: "What I've found really fascinating is not using it to scribble with, but using it in a very clever, innovational way." Molyneux suggested that innovation in motion-sensing will have to stretch beyond the replication of sword-swinging motions to break new ground.
Helemaal mee eens.quote:Molyneux suggested that innovation in motion-sensing will have to stretch beyond the replication of sword-swinging motions to break new ground.
Ah, Peter "Eerst was ik helemaal weg van de Wii, maar sinds ik nu eenmaal bij MS zit mag ik dat natuurlijk niet meer zijn" Molyneux.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:34 schreef Tain het volgende:
[..]
http://1up.com/do/newsStory?cId=3153037
Voordat Lionhead werd gekocht door M$ deed hij ook alleen maar dingen voor op de Xbox dus dat maakt niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ah, Peter "Eerst was ik helemaal weg van de Wii, maar sinds ik nu eenmaal bij MS zit mag ik dat natuurlijk niet meer zijn" Molyneux.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |