abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41060046





Wii

Een unieke naam voor een unieke console. Bij Wii draait alles om plezier en toegankelijkheid. Met z'n unieke gameplay-mogelijkheden en z'n lage prijs probeert Nintendo hiermee iedereen aan het gamen te krijgen!


Controller

De Wii's grootste vernieuwing zit in de controller. De wiimote zoals fans het op een afstandsbediening uitziende apparaatje noemen beschikt over verschillen de bewegingssensoren. De draadloze Wiimote is niet alleen gevoelig voor bewegingen, hij is voorzien van een trilfunctie en heeft zelfs een ingebouwde speaker. De speler wordt hierdoor volledig ondergedompeld in het spel, met geluidseffecten als de smash van een tennisracket of de slag van een zwaard.




Games

De bekende Nintendo-franchises komen allemaal terug naar de Wii, maar zullen uiteraard een nieuwe ervaring bieden dankzij Wii's mogelijkheden. De third party support is ook goed vertegenwoordigd, dus er zullen genoeg nieuwe games verschijnen. Met "Virtual Console" is het mogelijk om NES, SNES en N64 games te downloaden en te spelen. Ook enkele games van Sega's Megadrive en de TurboGrafx console zullen beschikbaar zijn. Verwacht ook nieuwe eenvoudige arcade achtige games.


Links

  • Officiële Wii-site
  • WiiGamer
  • FOK!games


    Voorgaande Topics

    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
    41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60
    61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80
    81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100

    (OP)


    1337 topic.
  • 14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_41060069
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 13:36 schreef RaymanNL het volgende:

    [..]

    Ik dacht dat de nunchuck ook de plaats vertelde aan de Wii? niet alleen de rotatie?
    Nee, de nunchuck herkent alleen rotatie

    Klopt ook, want op de WiiMote zit zo'n IR-ding en die heeft de nunchuck niet.
    pi_41060163
    Nintendo On
    pi_41060208
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 13:41 schreef Bot13 het volgende:
    Nintendo On
    [afbeelding]


    blijft een donders mooi filmpje...
    pi_41060211
    Whehe, mensen die serieus geloofden dat er een helm zou komen.
    Het waren wel leuke tijden toen. Al die speculatie, dat ene filmpje met mario64 kastelen..
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_41060263
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 13:26 schreef Xrenity het volgende:

    [..]

    Puur kwa grapfische power niet
    Dan moet ie t ook zo zeggen.
    quote:
    [..]

    Eeeh, de WiiMote pakt juist wél de plaats van de controller als wel de beweging (tilt).
    De nun-chuck pakt daarnaast z'n eigen rotatie.
    Wat ik bedoel met 'in een spel' is dat de nunchuck je poppetje brengt waar je moet zijn dmv de analoge stick en van daaruit puur de 3D beweging wordt waargenomen van de Nunchuck en de Wiimote.

    Het is niet nodig om de controllers te tracken, het is geen virtual reality.
    pi_41060298
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 13:42 schreef Cheiron het volgende:
    Whehe, mensen die serieus geloofden dat er een helm zou komen.
    Het waren wel leuke tijden toen. Al die speculatie, dat ene filmpje met mario64 kastelen..
    Idd
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:47:13 #8
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_41060372
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 13:42 schreef Cheiron het volgende:
    Whehe, mensen die serieus geloofden dat er een helm zou komen.
    Het waren wel leuke tijden toen. Al die speculatie, dat ene filmpje met mario64 kastelen..
    Heb het filmpje nooit mooi gevonden, en Mario was helemaal lelijk
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_41060416
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

    [..]

    Heb het filmpje nooit mooi gevonden, en Mario was helemaal lelijk
    Over welk filmpje hebben jullie het eigelijk..?
    pi_41060564
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 13:48 schreef Logitik het volgende:

    [..]

    Over welk filmpje hebben jullie het eigelijk..?
    Idd, iemand een linkje?
    pi_41060672
    lollertvp
    pi_41061318
    Woow vorige topic ging wel ERG hard O.o
    pi_41061517
    Dat ding zou zeker weten meer verkopen dan xbox 360 en playstation 3 bij elkaar !!!!

    teminste als het echt zo bestaan
    :p
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:58:11 #15
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_41062466
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:36:57 #16
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41063641
    quote:
    Ja in mei

    tvp
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:24:51 #17
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_41064926
    Revolution
    Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:27:32 #18
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_41065015
    Tvp
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
    pi_41065233
    quote:
    LGC 2006: Molyneux Not Sold on Wii-type Controls
    Motion-sensing needs to be used in not-so-obvious ways.
    by Luke Smith, 08/22/2006
    Without specifically taking aim at Nintendo's Wii, designer Peter Molyneux was critical of motion-sensing control schemes at his Combat in Games speech in Leipzig, Germany. Molyneux, excited at first by the prospect of motion-sensing controls mimicking in-game action, has since seemed to sour on the idea: "I realized, when I looked at myself in the mirror, I actually looked really stupid." Molyneux continued, concerned with the controls causing fatigue, "Even with nothing in my hand, I get tired very, very quickly."

    Still, the Fable 2 architect isn't dismissing the control scheme: "I think motion-sensitivity is very, very useful, but I think the obvious way of doing it -- unless you're dealing with a 15 to 20 minute experience at most of actually being hugely physical -- is not where the opportunity lies here."

    Where does the opportunity rest in motion-sensing controls? Not with obvious implementations, Molyneux maintains. He points at the way the Nintendo DS uses the stylus: "What I've found really fascinating is not using it to scribble with, but using it in a very clever, innovational way." Molyneux suggested that innovation in motion-sensing will have to stretch beyond the replication of sword-swinging motions to break new ground.
    http://1up.com/do/newsStory?cId=3153037
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:44:09 #20
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_41065487
    Daar ben ik het wel een beetje mee eens eigenlijk Maar laat m maar ns iets verzinnen zeg ik
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:49:24 #21
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_41065678
    quote:
    Molyneux suggested that innovation in motion-sensing will have to stretch beyond the replication of sword-swinging motions to break new ground.
    Helemaal mee eens.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:52:32 #22
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_41065788
    quote:
    Ah, Peter "Eerst was ik helemaal weg van de Wii, maar sinds ik nu eenmaal bij MS zit mag ik dat natuurlijk niet meer zijn" Molyneux.
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:02:03 #23
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_41066081
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 16:52 schreef Tomasso het volgende:

    [..]

    Ah, Peter "Eerst was ik helemaal weg van de Wii, maar sinds ik nu eenmaal bij MS zit mag ik dat natuurlijk niet meer zijn" Molyneux.
    Voordat Lionhead werd gekocht door M$ deed hij ook alleen maar dingen voor op de Xbox dus dat maakt niet zoveel uit.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:12:16 #24
    36326 Freezor
    Cold as stone
    pi_41066357
    Morgen meer info.
    Something for your mind, your body and your soul.
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:21:33 #25
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41066598
    Laat die molyneux maar lullen.. Zijn lulverhalen zijn altijd nog beter dan zijn games.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')