Nee, de nunchuck herkent alleen rotatiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik dacht dat de nunchuck ook de plaats vertelde aan de Wii? niet alleen de rotatie?
Dan moet ie t ook zo zeggen.quote:
Wat ik bedoel met 'in een spel' is dat de nunchuck je poppetje brengt waar je moet zijn dmv de analoge stick en van daaruit puur de 3D beweging wordt waargenomen van de Nunchuck en de Wiimote.quote:[..]
Eeeh, de WiiMote pakt juist wél de plaats van de controller als wel de beweging (tilt).
De nun-chuck pakt daarnaast z'n eigen rotatie.
Iddquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:42 schreef Cheiron het volgende:
Whehe, mensen die serieus geloofden dat er een helm zou komen.
Het waren wel leuke tijden toen. Al die speculatie, dat ene filmpje met mario64 kastelen..
Heb het filmpje nooit mooi gevonden, en Mario was helemaal lelijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:42 schreef Cheiron het volgende:
Whehe, mensen die serieus geloofden dat er een helm zou komen.
Het waren wel leuke tijden toen. Al die speculatie, dat ene filmpje met mario64 kastelen..
Over welk filmpje hebben jullie het eigelijk..?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb het filmpje nooit mooi gevonden, en Mario was helemaal lelijk
Idd, iemand een linkje?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:48 schreef Logitik het volgende:
[..]
Over welk filmpje hebben jullie het eigelijk..?
Ja in meiquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:58 schreef Chocobo het volgende:
Deze is al gepost neem ik aan![]()
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&n=2&videoid=1052704961
http://1up.com/do/newsStory?cId=3153037quote:LGC 2006: Molyneux Not Sold on Wii-type Controls
Motion-sensing needs to be used in not-so-obvious ways.
by Luke Smith, 08/22/2006
Without specifically taking aim at Nintendo's Wii, designer Peter Molyneux was critical of motion-sensing control schemes at his Combat in Games speech in Leipzig, Germany. Molyneux, excited at first by the prospect of motion-sensing controls mimicking in-game action, has since seemed to sour on the idea: "I realized, when I looked at myself in the mirror, I actually looked really stupid." Molyneux continued, concerned with the controls causing fatigue, "Even with nothing in my hand, I get tired very, very quickly."
Still, the Fable 2 architect isn't dismissing the control scheme: "I think motion-sensitivity is very, very useful, but I think the obvious way of doing it -- unless you're dealing with a 15 to 20 minute experience at most of actually being hugely physical -- is not where the opportunity lies here."
Where does the opportunity rest in motion-sensing controls? Not with obvious implementations, Molyneux maintains. He points at the way the Nintendo DS uses the stylus: "What I've found really fascinating is not using it to scribble with, but using it in a very clever, innovational way." Molyneux suggested that innovation in motion-sensing will have to stretch beyond the replication of sword-swinging motions to break new ground.
Helemaal mee eens.quote:Molyneux suggested that innovation in motion-sensing will have to stretch beyond the replication of sword-swinging motions to break new ground.
Ah, Peter "Eerst was ik helemaal weg van de Wii, maar sinds ik nu eenmaal bij MS zit mag ik dat natuurlijk niet meer zijn" Molyneux.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:34 schreef Tain het volgende:
[..]
http://1up.com/do/newsStory?cId=3153037
Voordat Lionhead werd gekocht door M$ deed hij ook alleen maar dingen voor op de Xbox dus dat maakt niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ah, Peter "Eerst was ik helemaal weg van de Wii, maar sinds ik nu eenmaal bij MS zit mag ik dat natuurlijk niet meer zijn" Molyneux.
Nee. Ik heb wat tegen molyneux.. dat is allesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Iedereen in rep en roer omdat iemand iets negatiefs zegt over de Wii controller. Big fucking deal.
Mijn huidige werkgever ziet niks in motion sensing dus ik ook nietquote:Without specifically taking aim at Nintendo's Wii, designer Peter Molyneux was critical of motion-sensing control schemes at his Combat in Games speech in Leipzig
Serieus, dat 1/3 van die te dikke amerikanen na 10 minuten halfdood is door een beetje bewegen oke, maar ieder normaal gezond mens word er echt niet moe van (moe is iets anders dan voelen dat je voor de verandering eens niet de hele dag stil hebt gezeten) wat bewegen, en als dat wel zo zou zijn dan hoeven we iig niet meer bang te zijn voor pensioen problemen want dan gaat de meeste de 40 jaar nog geeneens redden.quote:Molyneux continued, concerned with the controls causing fatigue
Hij is niet creatief genoeg om zelf ideeën te bedenken voor wii games.. Hij laat liever bomen in real-time groeien.... Om die bomen vervolgens uit zijn game te halen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:58 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Mijn huidige werkgever ziet niks in motion sensing dus ik ook niet
[..]
Serieus, dat 1/3 van die te dikke amerikanen na 10 minuten halfdood is door een beetje bewegen oke, maar ieder normaal gezond mens word er echt niet moe van (moe is iets anders dan voelen dat je voor de verandering eens niet de hele dag stil hebt gezeten) wat bewegen, en als dat wel zo zou zijn dan hoeven we iig niet meer bang te zijn voor pensioen problemen want dan gaat de meeste de 40 jaar nog geeneens redden.
Ik snap dat moe argument echt niet. Als je een half uur op je fiets zit ben je toch ook niet moe? en kost veel meer energie dan een beetje je arm bewegen.
Ja ik volg dit topic niet zoquote:
Kost misschien meer energie, maar je benen zijn het meer gewend dan je armen. Ga maar eens een doodnormale lightgun game spelen, je krijgt geheid kramp na een tijdjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:58 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Mijn huidige werkgever ziet niks in motion sensing dus ik ook niet
[..]
Serieus, dat 1/3 van die te dikke amerikanen na 10 minuten halfdood is door een beetje bewegen oke, maar ieder normaal gezond mens word er echt niet moe van (moe is iets anders dan voelen dat je voor de verandering eens niet de hele dag stil hebt gezeten) wat bewegen, en als dat wel zo zou zijn dan hoeven we iig niet meer bang te zijn voor pensioen problemen want dan gaat de meeste de 40 jaar nog geeneens redden.
Ik snap dat moe argument echt niet. Als je een half uur op je fiets zit ben je toch ook niet moe? en kost veel meer energie dan een beetje je arm bewegen.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Iedereen in rep en roer omdat iemand iets negatiefs zegt over de Wii controller. Big fucking deal.
En dat negatief vind ik nog best meevallen, zitten best goede punten in dat stukjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Je kunt toch relaxt in je bank zitten met je rechter elleboog leunend op je rechter bovenbeen? Ik zie het iig niet als een vermoeiende pose.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:42 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb me het ook zitten afvragen hoorAls ik die gozer Metroid zie gamen hoop ik niet dit ik continue mijn arm met hand op mijn plasma moet richten
Zullen we even revolutionen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:22 schreef s0ul het volgende:
Ik bedoel zullen we ff Wiien
http://boards.ign.com/nin(...)8263/125252370/p1/?5quote:Don't pass out or anything. This is really JUST a rumor at this point and we have no reason to believe it's true. But that said, one of the things floating around GC 2006 right now is that Nintendo may announce a new Kid Icarus for Wii.
Again, a rumor. R-U-M-O-R. And it's more likely to be false than not, which is why I'm merely posting it to the boards right now.
Say it with me: Rumor.
Good. Now that we have that out of the way, sure would be pretty cool if it could, by some chance, turn out to be true.
Matt
Arm op je been/leuning leggen en het probleem is opgelost. Trouwens, als ik de hele dag bierkratten heb staan tillen op mijn werk (om de paar seconden 1) dan worden mijn armen ook niet moe en dat is toch echt wel iets zwaarder dan het vasthouden van de wiimote denk ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Kost misschien meer energie, maar je benen zijn het meer gewend dan je armen. Ga maar eens een doodnormale lightgun game spelen, je krijgt geheid kramp na een tijdje
Hey, sla jij je:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Rumor.
vandaag niet over!quote:Nog 1 dag.
Brings back good old memories...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Kost misschien meer energie, maar je benen zijn het meer gewend dan je armen. Ga maar eens een doodnormale lightgun game spelen, je krijgt geheid kramp na een tijdje
dat argument is dus krom wat de prijs van een console is niet gebaseers op wat voor graphics hij uit kan pompen maar o.a. op wat de productiekosten zijn. en de lagere gfx-kwaliteit dan z'n generatiegenoten houdt de prijs wel lager dan de rest maar de ontwikkelkosten moeten terugverdiend worden en een beetje winst is ook niet mis.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:55 schreef MilaNL het volgende:
Met opgevoerde gamecube zeg ik dat hij niet veel grafische power meer heeft dan de gamecube! Dat vind ik niet erg, want de gamecube heeft al hele mooie games, maar daarvan mag hij niet veel duurder worden dan een gamecube. 150 lijkt mij dus redelijk.
Idd, Fable zoog, en Fable 2 zal ook zuigen afaik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:21 schreef BMH het volgende:
Laat die molyneux maar lullen.. Zijn lulverhalen zijn altijd nog beter dan zijn games.
waar dan waar dan waar dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Morgen wakker worden en wat Wii nieuws staat voor je klaar als ontbijt.
Met arm op je been/leuning is wel een gedeelte van de immersie weg die de wiimote zou brengen, althans kunnen zwaardvechten waarbij je de wiimote 1cm hoeft te verplaatsen geeft mij absoluut niet het gevoel dat ikzelf aan het zwaardvechten ben.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:58 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Arm op je been/leuning leggen en het probleem is opgelost. Trouwens, als ik de hele dag bierkratten heb staan tillen op mijn werk (om de paar seconden 1) dan worden mijn armen ook niet moe en dat is toch echt wel iets zwaarder dan het vasthouden van de wiimote denk ik.
Bob Ross speelt Call of Duty.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:55 schreef depax het volgende:
Voor de mensen die wat willen zien
THQ germany runned een livefeed.
http://gc2006.thq.de//
Daarnaast een nieuwe call of duty 3 screen.
Dit is gemaakt uit een magazine en met een redelijk slechte scanner te persoon die hem ingescanned heeft zegt dat hij helemaal niet zo slecht uit ziet.
source:http://gonintendo.com/?p=4851
[afbeelding]
Gast. Het is allang afgelopenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:44 schreef Bot13 het volgende:
Ik zie alleen een vaag introflashfilmpje met een deuntje.
Zie ik iets over het hoofd? Of komt het straks gewoon?
Nee. Alleen live text-feed. http://wii.ign.comquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:52 schreef RaymanNL het volgende:
Is er een live stream van de NIntendo Persconferentie![]()
En dat is nu precies de gekkigheid die ik zoekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:01 schreef Tomasso het volgende:
http://www.konami.jp/gs/game/Elebits/movie/gc.asx
Nieuwe Elebits trailer.
Nog een paar minuten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee. Alleen live text-feed. http://wii.ign.com
Hoe bedoel jequote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh shit. Ik verwachte niet echt een grote aankondiging maar na wat ik zojuist heb vernomen kunnen we blij zijn5 Wii topics FTW
![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh shit. Ik verwachte niet echt een grote aankondiging maar na wat ik zojuist heb vernomen kunnen we blij zijn5 Wii topics FTW
![]()
Ok. De conference loopt dus een paar minuten uit, niet de IGN-ersquote:Currently: Crowds are gathering for the beginning of the Wii Prove Our Promise conference.
dit had ik zelfs niet verwachtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
Maar blijkbaar niet, we horen het van zelfquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:23 schreef _petjan het volgende:
Stelletje smeerlappen, vertel het gewoon.
Eurogamerquote:The "aren't we successful and great" part of the presentation is going a bit deeper than usual
10:31.44 -quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:31 schreef MeZZiN het volgende:
# 1:30 a.m.: The show is beginning
# 1:31 a.m.: Speaker takes stage and promises "surprise" announcements
# 1:32 a.m.: Goes over Nintendo's plan to capture non-gamers
# 1:35 a.m.: Says Nintendo is going to explore new areas of game development
idd, die is tofquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jaaaaa, allemaal hetzelfde posten![]()
Of iedereen kijkt hier:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=66864
Wat gaat nu voor?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoelaat is dit afgelopen ? (11.15 naar school moet)
Dan leer je zowiezo niets.quote:
Exactly my thoughtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:35 schreef BMH het volgende:
[Wii 102] Double-you-eye-eye
Is al uit voor 150 euroquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ja idd :S we weten best wel dat de DS goed verkoopt
prijs en release datum willen we weten![]()
quote:Nice jacket, mind. He likes Brain Training. Controversially, he reckons it probably trains your brain. He plays "regularly" if he can get away from his children. This is riveting stuff. By the way, the Internet connection at the Games Convention appears to date from the Soviet occupation and is more flaky than an entire cereal counter in Sainsburys, so we may disappear for a bit in a minute. Sorry.
hahahaahquote:Dr Kawashima's Gehirn-Jogging, then. The mystery TV man says he's glad it has a basis in scientific fact. So are we, Mystery TV Man, so are we
quote:10:50.37 -
You listen to the text and then write it on the lower screen, the faster the better. Mystery TV Man tries a few lines, and the program duly reports that he's "OK" at English, while playing sad, mournful music. Tom is threatening to storm the stage. We should be fine as long as he keeps his pants on
Eerlijk gezegt vind ik het best wel een slimme zet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
jezus..nou gaan ze zkr alle talen uitbrengen
learn french
learn italian
learn swahili![]()
quote:
Dat gaat niet zomaar werken denk ikquote:You listen to the text and then write it on the lower screen, the faster the better. Mystery TV Man tries a few lines, and the program duly reports that he's "OK" at English, while playing sad, mournful music.
quote:Woo, more games! First up - "Actionloop", a puzzler for the DS from Japan, which is due out this year. "I would compare it to Tetris," our new Nintendo Germany friend intones.
Next up, Phoenix Wright - which is being localised for Germany at last and is out here in the autumn. What's the German for "OBJECTION!"?
Dat is maar 1 van de modi in het stukje software.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat niet zomaar werken denk ik
Die komt vast welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:59 schreef Bat het volgende:
zolang er geen roze wii komt vind ik alles goed _O
PSP am dead.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:03 schreef _petjan het volgende:
Die roze DSlite komt op dezelfde dag uit als de roze psp
Nee... ik verzon het fout.quote:
OMG als ze nu straks gaan vertellen dat de Wii uitkomt op 17 november kan je me wegbrengenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:03 schreef _petjan het volgende:
Die roze DSlite komt op dezelfde dag uit als de roze psp
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:03 schreef BMH het volgende:
Nee... ik verzon het fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |