Die zijn allemaal te simpel ookquote:Op zondag 23 juli 2006 22:18 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat soort spellen wat jij zoekt kun je beter halen bij neverneverland op de oude gracht (net voorbij kafé België). Ziehier hun website: http://www.bordspellen.com/
Je kunt ook voor kafé België die stripwinkel in, en dan met de trap naar beneden, maar dat is meer fantasy en roleplaying volgens mij. Als je verder de oude gracht afloopt kom je twee vestigingen van de Joker tegen; ook zij verkopen die dingen. Sowieso is dat echt een buurt waar stripwinkels, fantasy en speelgoedwinkels zich concentreren.
Overigens kun je die dingen ook gewoon bij de bijenkorf vinden, alleen hebben ze daar minder keus.
Dat kan op twee plaatsen:quote:Op zondag 23 juli 2006 23:57 schreef Stansfield het volgende:
Waar koop je het lekkerste ijs ter wereld dan? zoals de topictitel vermeld?
quote:Op zondag 23 juli 2006 23:57 schreef Stansfield het volgende:
Waar koop je het lekkerste ijs ter wereld dan? zoals de topictitel vermeld?
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:15 schreef Ireth het volgende:
Vanmiddag sinds jaren weer eens ijs gehaald bij IJssalon Roma. Vier verschillende smaken in een bekertje, maar wat baalde ik nadat ik mijn ene bolletje meloenijs had geproefd. Daar had ik wel 4 bolletjes van willen hebben!![]()
![]()
![]()
Daar valt zeer zeker niet over te twisten! Alleen is Roma voor mij een stuk dichterbijquote:Op maandag 24 juli 2006 13:00 schreef zatoichi het volgende:
Officieel is het lekkerste ijs het kokosijs van Venezia; die hebben de prijs voor beste ijs van de wereld gewonnen. Ironisch genoeg gaat vrijwel niemand ijs daar halen, maar haal je of ijs bij il mulino, roma of roberto.
Mijn winkel is de eerste; ook omdat je daar gewoon een van de beste uitzichten van Utrecht hebt.
Rot op met je Ede; het is al lang bewezen dat Venezia uit Utrecht het beste ijs ter wereld heeft:quote:Op maandag 24 juli 2006 18:30 schreef mstx het volgende:
Niks Utrecht, het lekkerste ijs komt uit Ede !
Nou ja goed rest van het artikel staat in een van de eerder Utrecht topics.quote:Lekkerste ijs ter wereld komt uit Utrecht
Carlo De Lorenzo, eigenaar van ijssalon Venezia in Utrecht, is de beste ijsmaker ter wereld. Tijdens het prestigieuze kampioenschap in het Italiaanse Longarone werd hij voor zijn vakmanschap bekroond met de 'Coppa d'Oro'.
Beetje laat maar.... Weet je het zeker; ze hebben ook echt van die hele mooie houten puzzel achtige dingen, ik zag ze niet zo snel op de website, maar heb er ook wel eens een paar voor een vriend gekocht. Zitten simpele tussen, maar een tijd geleden hadden ze ook van die vrij grote.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Die zijn allemaal te simpel ook.
Maar bedankt voor de tips!
Ja, de meeste heb ik in 1 minuut in de winkel al opgelost.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:07 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Beetje laat maar.... Weet je het zeker; ze hebben ook echt van die hele mooie houten puzzel achtige dingen, ik zag ze niet zo snel op de website, maar heb er ook wel eens een paar voor een vriend gekocht. Zitten simpele tussen, maar een tijd geleden hadden ze ook van die vrij grote.
Wow in de verpakking!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, de meeste heb ik in 1 minuut in de winkel al opgelost..
Ik wil best knippen voor ¤10,- Wordt dan wel een van Gogh-kapselquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:16 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Kent iemand nog een goedkope (heren)kapper? Mijn eigen kapster is op vakantie...
Hier zit een goedkope Marokkaan, 10 euro.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:16 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Kent iemand nog een goedkope (heren)kapper? Mijn eigen kapster is op vakantie...
Dan woon/ben je vast nog niet lang in utrecht. Anders vraag ik me af hoe je het heb kunnen presteren om niet op het neude te komen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:56 schreef Christine het volgende:
Ik was vandaag op het/de neude. Voor het eerst ooit..
Ik verhuis over twee weken naar utrecht.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:46 schreef Druppel het volgende:
[..]
Dan woon/ben je vast nog niet lang in utrecht. Anders vraag ik me af hoe je het heb kunnen presteren om niet op het neude te komen.
Waar in Noord-Limburg?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Na twee weken noord-Limburg kom ik hier even mijn immense vreugde uitspreken over het feit dat ik in Utrecht woon.. Mensen zonder bizarre accenten.
.
. Niet wakkergekraaid worden door een haan.
. (Nee, dat is geen grap.)
. Beschaving.
.
Ah, Lotfi?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hier zit een goedkope Marokkaan, 10 euro.
Ik ben zelfs blij om weer de hele tijd auto's te horen als een soort van achtergrondmuziek.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Na twee weken Gelderland kom ik hier even mijn immense vreugde uitspreken over het feit dat ik in Utrecht woon.. Mensen zonder bizarre accenten.
.
. Niet wakkergekraaid worden door een haan.
. (Nee, dat is geen grap.)
. Beschaving.
.
Dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik verhuis over twee weken naar utrecht..
Limboland. Mijn god.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik moet weer terug. Nog iets meer dan een week en dan zie ik mijn schone Domstad weer terug. Oh en ik zit in Evertsoord. Een soort sub-gehucht van Sevenum. Wat dan weer een sub-gehucht is van Horst. En de Heideroosjes komen uit Horst. U kent het wel, vlak bij Amerika. Dat U dat even weet enzo.
Het schijnt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:45 schreef Q. het volgende:
Ja, hallo, leven we nog?
Leer dan gelijk om "de neude" te zeggen ipv "het neude" zoals sommigen. Door "het neude" te zeggen geef je aan echte import te zijn, dus tenzij je dat wilt.....quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik verhuis over twee weken naar utrecht..
ze is toch import, of is dat niet stoer?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:35 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Leer dan gelijk om "de neude" te zeggen ipv "het neude" zoals sommigen. Door "het neude" te zeggen geef je aan echte import te zijn, dus tenzij je dat wilt.....
Evertsoord is dan ook een straat met twee boerderijen en een vrouwengevangenis. Daar gaat niemand voor z'n plezier heen!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik moet weer terug. Nog iets meer dan een week en dan zie ik mijn schone Domstad weer terug. Oh en ik zit in Evertsoord. Een soort sub-gehucht van Sevenum. Wat dan weer een sub-gehucht is van Horst. En de Heideroosjes komen uit Horst. U kent het wel, vlak bij Amerika. Dat U dat even weet enzo.
quote:Op zondag 30 juli 2006 21:35 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Leer dan gelijk om "de neude" te zeggen ipv "het neude" zoals sommigen. Door "het neude" te zeggen geef je aan echte import te zijn, dus tenzij je dat wilt.....
Zeg het zoals je wilt en niemand die er naar kraait. Of het "import" is hoor je toch wel!!quote:Op zondag 30 juli 2006 21:35 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Behalve ik dan, vind het raar klinkenquote:Op maandag 31 juli 2006 09:06 schreef Druppel het volgende:
[..]
Zeg het zoals je wilt en niemand die er naar kraait. Of het "import" is hoor je toch wel!!
Sowieso is het overgrote deel van wat er 's avonds rondloopt importquote:Op maandag 31 juli 2006 09:06 schreef Druppel het volgende:
Zeg het zoals je wilt en niemand die er naar kraait. Of het "import" is hoor je toch wel!!
Elke junk een fiets voor 5 euro. En vlakbij de Janskerk zit een goedkope 2e handsfietsenwinkelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:48 schreef FloggingMolly het volgende:
Ik ben op zoek naar een adres voor een goedope fiets in Utrecht. Ik heb zelf al gedacht aan De Arm, maar misschien weet iemand een alternatief?
En nee, ik ga niet op het station een fiets jatten....
Ik ben toch op zoek naar iets duurzamers dan dat de gemiddelde junk in de aanbieding heeft. Die winkel bij de janskerk zal ik zeker in gedachten houden, bedankt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Elke junk een fiets voor 5 euro. En vlakbij de Janskerk zit een goedkope 2e handsfietsenwinkel
Vroeger zat er op de a'damstraatweg een fiets winkel die alleen maar 2de hands verkocht. Weet niet of die er nog zit. Terhoogte van de spoorlijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:25 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Ik ben toch op zoek naar iets duurzamers dan dat de gemiddelde junk in de aanbieding heeft. Die winkel bij de janskerk zal ik zeker in gedachten houden, bedankt.
Iemand anders nog ideëen? Wellicht in het zuiden van de stad?
Hier bij mij in Overvecht zit een kerel fietsen te repareren in een garage onder een flat, hij verkoopt ook fietsen voor gemiddeld 50 ¤, alhoewel ik er wel mijn vraagtekens bij zet. Hij word namelijk Willem de fietsendief genoemd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:14 schreef Druppel het volgende:
[..]
Vroeger zat er op de a'damstraatweg een fiets winkel die alleen maar 2de hands verkocht. Weet niet of die er nog zit. Terhoogte van de spoorlijn.
Alleen de naam stoot me al afquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:52 schreef Ireth het volgende:
Kapper: http://www.hairfreaks.nl/
Goed, gezellig, leuke meiden, leuke winkel én niet duur!
Goh....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:53 schreef Christine het volgende:
[..]
In Duitsland was ik laatst naar "Hairkillers" geweest. Daarna heeft mijn haar geen enkele dag meer goed gezeten..
Heheh...die site van hen heb ik gebookmarked. Zeker een keer per week bestel ik wat bij ze, en ze brengen het nog thuis ook. Ik vind de broodjes daar beter als van Millie's Corner, die er voor hen in zat, alleen Millie's heeft betere roti en nasi en bami gerechten. Millie's is trouwens verhuist naar Overvecht, en zitten zo'n 5 minuten lopen bij me vandaan, dus das dan ook weer een voordeel. Ik kan de broodjes van Meditterane's corner laten bezorgen, en de roti van Millie zelf halen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef Ireth het volgende:
Klopt, het is geen gezellig winkelplein, alhoewel een Action, een Edah en de Turk zo vlak bij elkaar wel handig is!Mediteranee's Corner (hoek ASW/Ondiep) is trouwens ook een aanrader!
(ik denk dat ik maar ga sollicteren bij de plaatselijke VVV)
Werkende-witte-Sharp-magnetron-die-mooi-*ping*-doet ruilen tegen kratje Grolsch?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:16 schreef The6thgate het volgende:
wederom tvp. moet ook nog een goedkope fiets zien te regelen. over 10 dagen begint de UIT al
oh ja en ik moet nog een koelkast en een magnetron op mn kamer hebben.....heeft iemand hier nog wat staan toevallig?
wat is de url?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heheh...die site van hen heb ik gebookmarked. Zeker een keer per week bestel ik wat bij ze, en ze brengen het nog thuis ook. Ik vind de broodjes daar beter als van Millie's Corner, die er voor hen in zat, alleen Millie's heeft betere roti en nasi en bami gerechten. Millie's is trouwens verhuist naar Overvecht, en zitten zo'n 5 minuten lopen bij me vandaan, dus das dan ook weer een voordeel. Ik kan de broodjes van Meditterane's corner laten bezorgen, en de roti van Millie zelf halen.![]()
en die is ook in beetje goeie staat of kan die meteen naar de sloop?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Werkende-witte-Sharp-magnetron-die-mooi-*ping*-doet ruilen tegen kratje Grolsch?
Das bij mij in de buurt (amsterdamsestraatweg) !!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:37 schreef ZwooP het volgende:
Eind augustus ga ik in Utrecht op kamers, ben helemaaaal niet bekend met de stad, maar het is allemaal lekker dicht bij school, dus ik vind het wel best.2e Daalsedijk kom ik te wonen.
Ja hoor, er ligt zelfs een nieuwe nu, rond nummer 200. Maar er zitten er meer, vooral op de amsterdamsestraatweg.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:47 schreef Christine het volgende:
Weet iemand toevallig of er op de Amsterdamsestraatweg (of anders ergens anders in Ondiep of in het centrum) een goede manicure zit, die niet al te duur is?
En zit daar in de buurt een goede kapper?
Na mijn verhuizing wil ik me eens flink laten verwennen.
Klopt wel ja. Een goede turkse winkel ligt ook nog aan de overkant van de plantage op de ASW (hebben lekker turks fruit en olijven). Niet die op de hoek!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:06 schreef Christine het volgende:
Oh, die zit ook bij mij om de hoek. De plantage vind ik verder maar raar, de winkels liggen zo ver uit elkaar.
Ze gaat in een straat naast mijn oude straat wonen. Misschien ga je Chris wel eens tegenkomen bij de Edah.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:35 schreef ioko het volgende:
[..]
Das bij mij in de buurt (amsterdamsestraatweg) !!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ze gaat in een straat naast mijn oude straat wonen. Misschien ga je Chris wel eens tegenkomen bij de Edah.![]()
Reden dat ik 'm nu sinds een half jaar ofzo niet meer gebruik, is dat ik een grote combimagnetron heb gekocht. Bij mijn weten doet ie 't nog prima, de glazen ronddraai-schaal onderin draait ook nog.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:24 schreef The6thgate het volgende:
en die is ook in beetje goeie staat of kan die meteen naar de sloop?![]()
1 keer geweest, pakte een tros druiven op waar een enorme zwerm fruitvliegjes afkwam. Rook er ook ranzig. Kom ik nooit weerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:51 schreef Twisted_fok het volgende:
Ze gaat in een straat naast mijn oude straat wonen. Misschien ga je Chris wel eens tegenkomen bij de Edah.![]()
Dat was dan een toevalstreffer, want ik doe er altijd heel gelukkig boodschappen....lekker cheapie cheapie!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
1 keer geweest, pakte een tros druiven op waar een enorme zwerm fruitvliegjes afkwam. Rook er ook ranzig. Kom ik nooit weer
moet er toch 1 hebben dus wil m wel, klopt je mail adres?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Reden dat ik 'm nu sinds een half jaar ofzo niet meer gebruik, is dat ik een grote combimagnetron heb gekocht. Bij mijn weten doet ie 't nog prima, de glazen ronddraai-schaal onderin draait ook nog.
En het *ping* is zoveel mooier dan m'n huidige *beep beep*....
Die zou het wel moeten doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:05 schreef The6thgate het volgende:
moet er toch 1 hebben dus wil m wel, klopt je mail adres?
hmm dat moet ik ook nog uitzoeken idd...moet zelfs eerst nog een fiets hebbenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:51 schreef troT het volgende:
Ik weet niet eens hoe ik naar de uithof moet fietsen![]()
Het gemeentehuis weet ik ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:30 schreef The6thgate het volgende:
[..]
hmm dat moet ik ook nog uitzoeken idd...moet zelfs eerst nog een fiets hebbenverder weet ik mn weg naar de oudegracht en het gemeentehuis wel maar voorderest is het ook uitzoeken. ga je meedoen aan de UIT?
Je leert het zo joh, je woont op een mooie plek; lekker centraal. En anders vraag je het ons. Ik woon overigens iets verderop.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:42 schreef troT het volgende:
[..]
Het gemeentehuis weet ik ook![]()
Ik kan niet meedoen aan de UIT omdat ik dan op vakantie ben. Best wel jammer want volgens mij is het de perfecte manier om Utrecht een beetje te leren kennen.
Zou wel goed voor zijn omzet zijn. Maar tot hoe laat is hij open?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:26 schreef Ireth het volgende:
Als het goed is deze zondag wel! Koopzondag, maar betwijfel of Mario daar aan meedoet..
De leukste route is van centrum (neude) naar Janskerkhof, Nachtegaalstraat door het Wilhelminapark, van die route wordt ik echt vrolijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:35 schreef Ireth het volgende:
De route die ik weet vanaf Damstraat (lees: centrum) is via Catharijnesingel, langs Sterrenwijk, Langs Stadion en dan borden Uithof, maar er zullen ongetwijfeld wel 'dit is een stuk korter'- binnendoorweggetjes bestaan.
Dat kan je beter hier melden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:42 schreef _dirkjan_ het volgende:
Vanaf 28 augustus ben ik een utrechtenaar!
Mwach, de helft van de UIT ben je dronken, dat ben je de volgende dag ook weer vergetenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:42 schreef troT het volgende:
Het gemeentehuis weet ik ook![]()
Ik kan niet meedoen aan de UIT omdat ik dan op vakantie ben. Best wel jammer want volgens mij is het de perfecte manier om Utrecht een beetje te leren kennen.
Brand op de Bombaydreef( 15:11:26 ) én eerder(14:54:07) op de Perudreef!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:35 schreef Hathor het volgende:
Weet iemand wat er vandaag aan de hand was in Overvecht ? Ik heb hier de hele ochtend sirenes van brandweer en politie auto's gehoord, en toen ik boodschappen ging doen rook ik door de hele buurt een brandlucht, alleen heb ik geen flauw idee waar het zich allemaal precies afspeelde.![]()
Wees welkom in de bewoonde wereld.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Utrecht, ik hou van je. Lang leve de beschaving na 3 weken midden-Limburg.
Ben trots op je dat je het hebt volgehouden in de wildernisquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Utrecht, ik hou van je. Lang leve de beschaving na 3 weken midden-Limburg.
Ik ook niet, en ik kom nog wel uit Zuid-Limburgquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:42 schreef Druppel het volgende:
3 weken midden limburg. Ik zou er niet aan moeten denken.
Ja, ik weet een adresje op Overvecht, een of twee straten voor Dirk van den Broek. Het kan bijna niet missen, die man heeft altijd zijn garagedeur wagenwijd open staan, en zit daar dan de hele dag een beetje aan fietsen te knutselen. Wat ie te koop heeft, staat voor de deur uitgestald, en er zitten aardige fietsen tussen. Voor een eurootje of 50 heb je een goeie. Ik zal morgen effe checken hoe die dreef precies heet, dan heb je een beter aanknooppunt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:37 schreef Freeling het volgende:
ff een vraagje aan mijn mede-utrechters: mn fiets is kapot, en ben dus op zoek naar een goedkope fietsenmaker. Nu vertelde een vriendin van me dat er bij de Florin in de buurt een sociale werkplek of iets dergelijks zit waar ze fietsen verkopen, en misschien ook wel maken. Iemand daar ervaring mee, of misschien een ander adresje?
Klinkt echt niet goedquote:Gewonden na val houten trap in Utrecht
Uitgegeven: 6 augustus 2006 22:11
Laatst gewijzigd: 6 augustus 2006 22:54
UTRECHT - In ieder geval vijf mensen zijn zondagavond zwaargewond geraakt toen een houten trap bij een openluchtoptreden van een band in het centrum van Utrecht in het water is beland. De band Zuco 103 was net begonnen met een optreden op de Oudegracht, toen de trap instortte, zegt een woordvoerder van de organisatie. De trap, waar diverse mensen op en onder stonden, kwam terecht op een boot.
Volgens de persvoorlichter van de politie Utrecht zijn er vijf zwaargewonden en een nog onbekend aantal lichtgewonden. Enkele daarvan zijn in levensgevaar. Het drama deed zich voor om 21.45 uur.
Ooggetuigen melden NU.nl dat er veel brandweer en ambulancediensten aanwezig zijn.
Het is nog onduidelijk hoe het met de slachtoffers is. Een ooggetuige meldt dat zeker één persoon is overleden, maar de politie kan nog niets zeggen over slachtoffers. Wel is duidelijk dat duikers van de brandweer meerdere mensen uit de gracht hebben gehaald.
Zuco 103 vormde de slotact van de Muzikale Botenparade in Utrecht. Op en onder de trap ter hoogte van de Stadhuisbrug stonden toeschouwers naar het optreden te kijken. Het evenement is direct na het ongeval stilgelegd. De politie zegt dat het op het moment van het incident 'heel erg druk' was bij het optreden.
Op de trap voor de Winkel van Sinkel stonden volgens de organisatie ongeveer vijftig mensen te dansen. Ook onder het houten en stalen gevaarte waren op dat moment tientallen mensen. Door het gezamenlijk dansen is de trap vermoedelijk ingestort, waarna diverse mensen klem kwamen te zitten en enkelen in het water belandden.
Het evenement, waarbij zes- tot zevenduizend mensen aanwezig waren, is direct na het ongeval stilgelegd. Een deel van de binnenstad is afgezet om de hulpdiensten de ruimte te geven slachtoffers af te voeren.
Nee dus, het is aan het einde van de oudegracht, bij het stadhuis/broese.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:48 schreef VoreG het volgende:
Was dat bij de ABN Amro op de neude? Dat was helemaal afgezet. Politie blokkeerde de weg en met linten was het halve neude afgezet. Ambulances reden af en aan.
Ja, klopt. Maar op de Neude hebben ze alles afgezet, ik denk dat vanaf daar de ambulances rijden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee dus, het is aan het einde van de oudegracht, bij het stadhuis/broese.
Pff hoor het net en lees het op nu.nl. Wel ff schrikken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:24 schreef SCH het volgende:
Alle Utrechters melden hier!
Ik was in het veilige Rotterdam waar je geen nare trappen hebt en alleen vanaf de Erasmusbrug kan pleuren, om maar even in SHE-termen te spreken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:24 schreef SCH het volgende:
Alle Utrechters melden hier!
Dat heeft er natuurlijk verder weinig mee te maken, het lijkt mij dat dat gewoon al die tijd goed onderhouden is. Het is gewoon niet bestand tegen hordes dansende mensen, je hoort dat wel vaker bij bepaalde evenementen waar houten tribunes in elkaar donderen onder het gewicht van (te) veel dansende en springende mensen. Ik denk niet dat je in deze iemand een verwijt kan maken, al zal dat wel geprobeerd gaan worden, de Nederlandse mentaliteit kennende. Mensen behoren inmiddels beter te weten, het is namelijk niet de eerste keer dat zoiets gebeurt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 07:14 schreef DennisMoore het volgende:
't Was wel een middeleeuwse trap, lees ik op nu.nl.
Vier foto's daar.
Natuurlijk moet er een schuldige worden aangewezen.quote:103 Teletekst ma 07 aug
Onderzoek naar trap-ongeluk Utrecht
` De recherche in Utrecht doet vandaag
onderzoek naar het instorten van een
houten trap,gisteravond.Daarbij raakten
tien mensen zwaargewond,van wie er drie
in kritieke toestand verkeren.
De trap,die de straat verbond met de
laaggelegen werf,stortte in tijdens een
concert van Zuco 103.De groep stond op
een ponton in de Oude Gracht.De meeste
gewonden stonden op of onder de trap,
die op een boot terechtkwam.Ook in die
boot vielen enkele gewonden.
De gemeente bekijkt wie de eigenaar van
de houten trap is en welke vergunning
is afgegeven.De trappen langs de werven
zijn zowel van hout als van steen.
Grote kans dat die er met de minste ellende af zijn gekomen: als dat ding in stort sta ik er toch liever op dan onder.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:16 schreef CherryLips het volgende:
50 toch?
klaag de mensen aan die op de trap stonden
Er staat toch ook klaag de mensen aan die er op stonden. Denk alleen niet dat ie het zo bedoelde.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Grote kans dat die er met de minste ellende af zijn gekomen: als dat ding in stort sta ik er toch liever op dan onder.![]()
Whehehe, inderdaad, dat stukje daar is echt naar. Al is het wel vrij hilarisch om naar een groepje giebelende uffen te kijken dat idd ook vrij aangeschoten probeert niet in de gracht te donderen bij het verlaten van K-sjot.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:44 schreef speknek het volgende:
Gammel vond ik wel mee vallen, ik vond het meer irritant dat je daarna over een glibberig stukje van twintig centimeter breed langs de gracht moest lopen naar de eh.. k-sjot of arena? Heb best een aantal keer behoorlijk aangeschoten daar met ingehouden adem en dichtgeknepen handen overheen gebalanceerd. Overigens zou ik ook nooit met vijftig man op die trap staan springen, maar goed, als je er toevallig opstaat doe je er ook niks tegen natuurlijk.
Nieuwe kapper op de Oudegracht is vrij goed vind ik - zit ter hoogte van 't Wed - naast het Aboriginal Museum. Pest is alleen dat heel veel kappers op maandag gesloten zijn. http://www.hairdepartment.nl/quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kak, Haarhoek is gesloten vandaag en ik wou naar de kapper. Weet iemand een goedkope kapper waar je op de dag zelf nog terecht kan ? Mijn haar knippen is werkelijk idiotproof, dus ik hoef geen dure kinky toestanden ofzo, maar gewoon een beetje een fatsoendelijke kapper die even mijn pony bijknipt en de dooie puntjes eruit.
Die is wel aardig duur trouwens. Haarfijn heet ie, ik kom er wel eens.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:57 schreef speknek het volgende:
Volgens mij is er in Hoog Catherijne richting de AH een kapper met zo'n stoplicht buiten. Daar kun je altijd zonder afspraak naar binnen. Ik kan alleen niets zeggen over de kwaliteit, want ik ben er nooit naar binnen gegaan (hier in gouda is ie wel aardig). Maar gezien je van jaren 80 houdt, zou een paar keer uitschieten met de schaar een heel bevredigend resultaat moeten opleveren.
Maar Q, heb jij haar dan ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Die is wel aardig duur trouwens. Haarfijn heet ie, ik kom er wel eens.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar Q, heb jij haar dan ?!
Nee, maar ze hebben er tijdschriften.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar Q, heb jij haar dan ?!
Geween eeen kaart van Utrecht kopen, en even je huis, uithof en een paar andere bekende plekken opzoeken. Als je eenmaal die kaart een beetje in je hoofd hebt is je richting zoeken stukken makkelijker.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:30 schreef The6thgate het volgende:
hmm dat moet ik ook nog uitzoeken idd...moet zelfs eerst nog een fiets hebbenverder weet ik mn weg naar de oudegracht en het gemeentehuis wel maar voorderest is het ook uitzoeken. ga je meedoen aan de UIT?
Is utrecht voor buitenstaanders dan zo'n doolhof?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Geween eeen kaart van Utrecht kopen, en even je huis, uithof en een paar andere bekende plekken opzoeken. Als je eenmaal die kaart een beetje in je hoofd hebt is je richting zoeken stukken makkelijker.
Binnen een maand wist ik alles wel, maar goed, ik ben dan ook een rasautist met een kaartenobsessie.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:16 schreef speknek het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er wel een jaar over deed ongeveer voordat ik goed en wel doorhad waar alles zat. Maar ik studeerde op de Uithof en woonde buiten Utrecht, dus dan schiet het ook niet echt op.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:32 schreef Ireth het volgende:
Ik woon er sinds mijn geboorte (eeeeeeeeeeeuwen geleden!) en verdwaal vaak nog![]()
Dan kan jij dit zeker wel bevestigenquote:Op maandag 7 augustus 2006 07:14 schreef DennisMoore het volgende:
't Was wel een middeleeuwse trap, lees ik op nu.nl.
Vier foto's daar.
Ja volgens mij heb ik dat altijd zo mooi aan de stad gevonden. Oud en brak.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:53 schreef Ireth het volgende:
Nou, ik was net niet bij de bouw ervan![]()
Ik weet wel dat al die houten trappen langs de gracht op mij niet al te uitnodigend overkomen... vind ze er stuk voor stuk brak en oud en rot uit zien..
Mwoa, doolhof. Probleem is vooral dat je ff door moet hebben hoe de grachten enzo lopen. Omdat de oude en nieuwe gracht in een bocht lopen duurt het ff voordat je doorhebt wat de kortste route isquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:14 schreef Druppel het volgende:
Is utrecht voor buitenstaanders dan zo'n doolhof?
Ben er zelf mee opgegroei dus ik weet niet beter.
Er stonden teveel mensen op te springen, want die trap heeft altijd wel veel mensen bovenop zich gehad, maar niet mensen die stonden te springenquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:39 schreef Catbert het volgende:
Wat betreft die trap: met de trap zelf was niks mis, probleem was gewoon dat er te veel mensen op stonden, en dat de bevestiging 't begeven heeft.
Je weet niet of er mensen op stonden te springen toch? Zuco is niet echt spring-muziekquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er stonden teveel mensen op te springen, want die trap heeft altijd wel veel mensen bovenop zich gehad, maar niet mensen die stonden te springen
Dat kan in Limburg niet?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Lang leve Utrecht..
* AudreyHepburn paradeert vrolijk rond in haar zojuist aangeschafte sixtiesjurkje en beenbrekend hoge rooie lakpumps.
Mede namens Q.: Foto?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Lang leve Utrecht..
* AudreyHepburn paradeert vrolijk rond in haar zojuist aangeschafte sixtiesjurkje en beenbrekend hoge rooie lakpumps.
hoezo op voorbereiden?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:57 schreef Undergod het volgende:
* Undergod voorbereid zich op UITweek
Mijn camera had er niet bijster veel zin in. En ja, die foto is onscherp. En ja, ik sta in mijn overloopje met stom blokjeszeil. En ik heb het warm. Ook vooral preventieve excuses voor het zo groot op uw beeldschermen laten verschijnen van mijn niet al te mooie enkels.quote:
Het word pas echt een doolhof wanneer je met je auto ergens wezen moet. Ik ken geen enkele andere stad in Nederland die zo auto-onvriendelijk is als Utrecht. De straat waar je vandaag nog doorheen mag om van punt A naar B te rijden, kan morgen weer afgesloten zijn voor verkeer om wat voor zoute reden dan ook. Ik moet regelmatig voor mijn werk in oudwijk zijn, en je wil niet weten hoeveel alternatieve routes wij inmiddels al hebben genomen om daar te komen. Elke keer is er wel weer ergens wat afgesloten waardoor het in de rest van de stad helemaal dichtslibt. Soms is het echt om helemaal gestoord van te worden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mwoa, doolhof. Probleem is vooral dat je ff door moet hebben hoe de grachten enzo lopen. Omdat de oude en nieuwe gracht in een bocht lopen duurt het ff voordat je doorhebt wat de kortste route isEn om te checken wat de kortste route is, is een kaart gewoon handiger dan locatienet.
Wat betreft die trap: met de trap zelf was niks mis, probleem was gewoon dat er te veel mensen op stonden, en dat de bevestiging 't begeven heeft.
Zou ik nou daadwerkelijk hoogzwanger zijn dan was dat inderdaad een voordeel ja.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:40 schreef Hathor het volgende:
Mjah..een voordeel met die jurkjes is wel dat het niet zo snel opvalt als je hoogzwanger bent.![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zou ik nou daadwerkelijk hoogzwanger zijn dan was dat inderdaad een voordeel ja..
Ik mag dan ontzettende sexfahige schoenen hebben, ik heb een gleufje, geen stokje.quote:
heheh..ik wist wel dat je daar een beetje kribbig op zou reageren, vrouwen zijn allemaal hetzelfde als je over hun kleren begint.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zou ik nou daadwerkelijk hoogzwanger zijn dan was dat inderdaad een voordeel ja..
Geeft niet kindje, ik denk gewoon heel erg aan DennisMoore en we eten er een tosti ham-kaas-ananas bij, dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik mag dan ontzettende sexfahige schoenen hebben, ik heb een gleufje, geen stokje.
Wieso? Ik ken iemand die daar werkt....quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:39 schreef SCH het volgende:
Wat is de bediening in de Winkel van Sinkel toch kut
Wat zie je er leuk uit. (goed hoe ik het woord schattig omzeil he?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn camera had er niet bijster veel zin in. En ja, die foto is onscherp. En ja, ik sta in mijn overloopje met stom blokjeszeil. En ik heb het warm. Ook vooral preventieve excuses voor het zo groot op uw beeldschermen laten verschijnen van mijn niet al te mooie enkels.
[afbeelding]
[afbeelding]
Is die ooit goed geweest trouwens?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:39 schreef SCH het volgende:
Wat is de bediening in de Winkel van Sinkel toch kut
Okay dan, je moet wezen op de Kwangodreef. Het is ongeveer in het midden van de straat, kan niet missen, want er staat een hele rij fietsen naast elkaar geparkeerd. Als die er staan (en ze staan er op dit moment), dan is ie aanwezig, zoniet dan zit ie op de camping of gewoon thuis.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:06 schreef Freeling het volgende:
@ Hathor: Je zou de betreffende dreef van die fietsenmaker in Overvecht nog opzoeken? Ik begrijp dat dat erbij ingeschoten is na alle chaos en crisis aan de gracht, maar je zou me er enorm mee helpenalvast bedankt!
Thanks! wel een tyfus end lopen voor me, maar ik regel wel een andere fiets om de mijne te leiden. Moet 'm toch maar ff gemaakt krijgen voor het nieuwe collegejaar..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Okay dan, je moet wezen op de Kwangodreef. Het is ongeveer in het midden van de straat, kan niet missen, want er staat een hele rij fietsen naast elkaar geparkeerd. Als die er staan (en ze staan er op dit moment), dan is ie aanwezig, zoniet dan zit ie op de camping of gewoon thuis.
quote:Wat is de bediening in de Winkel van Sinkel toch kut
Je moet ook alleen met de bus heen, en de fiets terugquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:22 schreef Freeling het volgende:
Ik geloof niet dat het helemaal de bedoeling is om met fiets en al de bus in te gaan
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:25 schreef ioko het volgende:
[..]
Je moet ook alleen met de bus heen, en de fiets terug![]()
![]()
mmm, owjaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:32 schreef Hathor het volgende:
Oh wacht...hij wil natuurlijk meteen zijn ouwe fiets laten repareren.![]()
![]()
Heel goed sherlockquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:32 schreef Hathor het volgende:
Oh wacht...hij wil natuurlijk meteen zijn ouwe fiets laten repareren.![]()
![]()
Lange Frans?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:40 schreef Freeling het volgende:
[..]
Heel goed sherlockIk heb trouwens wel medelijden met alle UITlopers dit jaar: Kutweer, en dan ook nog lange frans op het openingsconcert
Toch is ook deze look, onkarakteristiek schattig dat hij is, wel sprekend jou.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
@ioko: ik zie er op die foto schattig uit, met knotje en jurkje en tweekleurige zonnebril enzo.
NOU SORRY HEE.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Toch is ook deze look, onkarakteristiek schattig dat hij is, wel sprekend jou.
Ik heb minder schattige foto's.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
@ioko: ik zie er op die foto schattig uit, met knotje en jurkje en tweekleurige zonnebril enzo. Meestal heb ik mijn haar gewoon los, en heb ik alleen maar zwart aan. Vraag maar aan speknek, die herkende me niet eens.
* AudreyHepburn doet een wanhopige poging tot het herstellen van haar image.
Daarom was ook zo voorzichtig met het S woord, ik wil natuurlijk niet je zorgvuldig opgebouwde image beschadigen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
@ioko: ik zie er op die foto schattig uit, met knotje en jurkje en tweekleurige zonnebril enzo. Meestal heb ik mijn haar gewoon los, en heb ik alleen maar zwart aan. Vraag maar aan speknek, die herkende me niet eens.
* AudreyHepburn doet een wanhopige poging tot het herstellen van haar image.
Gelukkig is die laan héél lang.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:29 schreef speknek het volgende:
Ik heb weer een huis aangeboden gekregen, nu aan de van Eysingalaan. Maarja, Transwijk.. Straks wordt Qyroz of DennisMoore je huisvriend, daar zit je natuurlijk ook niet op te wachten.
Transwijk-hatert.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:40 schreef speknek het volgende:
Ik wilde ook niet
Hoi, woon jij ook in Utrecht?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:06 schreef martijn_AR het volgende:
Hai,
Ik zal me eindelijk hier ook maar eens melden Voelde me aangesproken aangezien ik bij Roma om de hoek woon
Er is ook een Hulst topic.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:06 schreef martijn_AR het volgende:
Hai,
Ik zal me eindelijk hier ook maar eens melden Voelde me aangesproken aangezien ik bij Roma om de hoek woon
Whehe, naja volgens mij is Transwijk een prima buurt (wel gevaarlijk dicht bij Kanaleneiland), maar ik snapte al niet waarom m'n vriendin daarop gereageerd had, want we hadden daarvoor besloten dat Lunetten te ver weg lag. Transwijk ligt alleen bijna net zover weg van het centrum (nouja, iets dichterbij), en twee keer zover als naar de Uithof. Overigens staan we ook geen eerste, dus ik kan wel cocky gaan doen, maar goed.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:31 schreef Q. het volgende:
Transwijk-hatert.
Ik heb ook bijna bij roma om de hoek gewoond. Toch maar niet gedaan. Ze schenen lastig te zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:06 schreef martijn_AR het volgende:
Hai,
Dan ga ik me daar ook meldenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 07:06 schreef Nolius het volgende:
[..]
Er is ook een Hulst topic.
Ja, serieus
Ja, alles dempen! Hebben ze over 50 jaar tenminste weer wat om weer onder water te zetten...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:20 schreef Q. het volgende:
Zullen we die gracht maar dichtgooien? Levensgevaarlijk, dat water zo midden in de stad!
quote:Brouwer ten onrechte dood gemeld
UTRECHT - De NOS heeft vanmorgen ten onrechte gemeld dat de Utrechtse burgemeester Annie Brouwer zou zijn overleden. Het bericht werd korte tijd later gerectificeerd, maar was inmiddels ook uitgezonden door BNR-nieuwsradio. De Utrechtse burgemeester is in het Utrechtse Diakonessenziekenhuis opgenomen met een legionellabesmetting.
Ze heeft de bacterie vermoedelijk opgelopen tijdens haar vakantie in Italië. Afgelopen zondag kwam ze terug in Nederland. In het ziekenhuis wordt ze nu behandeld voor een longontsteking. Dat is een van de symptomen van een legionellabesmetting.
Een gemeentewoordvoerder verwacht dat Brouwer zeker nog een paar dagen in het ziekenhuis moet blijven.
Kan ik helemaal in komen. Bij mij is het regelmatig Andre Hazes en Frans Bauer die door de straat schalt.. of nog erger: Opblaaskrokodilquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
Bij mijn weten het enige festival dat op dit moment gaande is in de stad is Summer Darkness. Moet je ook maar net meug aan hebben.
Oh en verder hoop ik hartgrondig dat mijn buurjongen de vinkentering krijgt omdat ik zijn irritante Oosterse jodelmuziek dwars door de muur heen hoor. Rot op, het is hier geen Ankara. (En nee, mijn buurjongen is niet Turks, en ik probeer hier geen multiculturele samenleving ondermijnende zanikopmerking te plaatsen. Mijn buurjongen is gewoon een kaaskop met slechte oren.)
Ach dan heb je het nog goed; bij mij is het martin van doorn die de hele dag zijn zangtalent loopt te oefenen op zijn karaoke machine...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:27 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Kan ik helemaal in komen. Bij mij is het regelmatig Andre Hazes en Frans Bauer die door de straat schalt.. of nog erger: Opblaaskrokodil![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:35 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ach dan heb je het nog goed; bij mij is het martin van doorn die de hele dag zijn zangtalent loopt te oefenen op zijn karaoke machine...
Dat gaat de mooiste dag van je leven worden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:45 schreef Asmodean het volgende:
Zondag breng ik de eerste dag van mijn leven in Utrecht door![]()
heb er wel zin aan iig, de UIT-week enzoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat gaat de mooiste dag van je leven worden.
Tot aan Lowlandsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Sjoe, ben je al weer definitief in U. ?
Heb je zin om te komen eten ?quote:
Ja dat sla ik dus niet af. Moet ik nog wat meebrengen? Alleen mn telefoon doet het even moeilijk, dus mailen gaat iets beterquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Heb je zin om te komen eten ?
Ik heb vanmiddag tabouleh gemaakt, en ik wil zo nog een klein hartig taartje erbij gaan bakken.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:21 schreef Q. het volgende:
Sjoe & Au3, sitting in a tree.
Ik ben ruzie aan het maken met Woningnet/UvA/Gmail, dus ik was even afgeleid. Ehm. Ik ga zo even een recept voor een hartig taartje zoeken. Iets met spinazie en of geitenkaas ofzo. Kweenie, neem mee waar je zin in hebt. Bier ofzo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dat sla ik dus niet af. Moet ik nog wat meebrengen? Alleen mn telefoon doet het even moeilijk, dus mailen gaat iets beter
Kom nu maar. *straat ergens in Oudwijk*quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:30 schreef Sjoewe het volgende:
Tof, hoe laat wil je me hebben? Welke straat en huisnummer, ben ik ook weer vergeten.
Meldingsplicht op Paardenveld ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:45 schreef Asmodean het volgende:
Zondag breng ik de eerste dag van mijn leven in Utrecht door![]()
we zijn geen kleuters meerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:39 schreef AudreyHepburn het volgende:. Heerlijk is dat altijd. Mensen van de ICU die keihard proberen om iedereen op de juiste plek te laten staan met het juiste nummertje, en net als ze iets willen gaan zeggen is er altijd wel die ene grappige coach die "SOEP SOEP SOEP" roept.
.
Ja, lieve UITlopertjes (want zo heten jullie de komende week), prent dat maar goed in je oren. Soep soep soep.
Kolere.. das een rasechte marteling!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:35 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ach dan heb je het nog goed; bij mij is het martin van doorn die de hele dag zijn zangtalent loopt te oefenen op zijn karaoke machine...
Wat triest over dat eruit zuipenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou. En.
Als je eerstejaars bent, dan is dat niet leuk nee. Maar dan is iedereen sowieso druk bezig om zichzelf te bewijzen. Als je aan het einde van de dag als mentor op een gegeven moment een biertje wil, dan nemen ze allemaal een biertje en proberen ze je eruit te zuipen, want dan zijn ze vet stoer als ze een echte student (m/v) eruit zuipen.
SOEP SOEP SOEP is harstikke leuk, voor > 1e jaars.
YEAH YEAH YEAHquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
SOEP BALLE KIELE !
Ach. Zolang ik niet op een onbewoond eiland gedumpt wordt met alle mensen van Biton, en ik zelf kan uitzoeken met welke mensen ik wel of niet rondhang, vermaak ik me daar prima.
Volgens mij wel ja, ook een bril dacht ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik weet al wie dat was.. Lange jongen, bruin haar ? (Mocht je je het nog herinneren.)
Ik maak trouwens even een nieuw deeltje, okay ?
En terechtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:22 schreef AudreyHepburn het volgende:.
Die geeft ook idd geen rondleidingen meer.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:26 schreef Asmodean het volgende:
Biton, is dat niet enorm "alternatief" Audrey?
dat dacht ik gehoord te hebben
een heel hoog percentage metalheadsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
Tja, wat is alternatief ? Als je aan de ene kant van het spectrum het corps en Triton enzo zet, en aan de andere kant ACU en Ubica, dan zit Biton meer richting ACU. Maar het blijft voor een "alternatieve studentenvereniging" toch wel redelijk standaard hoor. Bepaalde studieverenigingen, zoals A-Eskwadraat, die van Natuur en Sterrenkunde, is toch wel alternatiever dan Biton, denk ik.
Hoe definieer jij alternatief ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |