Die zijn allemaal te simpel ookquote:Op zondag 23 juli 2006 22:18 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat soort spellen wat jij zoekt kun je beter halen bij neverneverland op de oude gracht (net voorbij kafé België). Ziehier hun website: http://www.bordspellen.com/
Je kunt ook voor kafé België die stripwinkel in, en dan met de trap naar beneden, maar dat is meer fantasy en roleplaying volgens mij. Als je verder de oude gracht afloopt kom je twee vestigingen van de Joker tegen; ook zij verkopen die dingen. Sowieso is dat echt een buurt waar stripwinkels, fantasy en speelgoedwinkels zich concentreren.
Overigens kun je die dingen ook gewoon bij de bijenkorf vinden, alleen hebben ze daar minder keus.
Dat kan op twee plaatsen:quote:Op zondag 23 juli 2006 23:57 schreef Stansfield het volgende:
Waar koop je het lekkerste ijs ter wereld dan? zoals de topictitel vermeld?
quote:Op zondag 23 juli 2006 23:57 schreef Stansfield het volgende:
Waar koop je het lekkerste ijs ter wereld dan? zoals de topictitel vermeld?
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:15 schreef Ireth het volgende:
Vanmiddag sinds jaren weer eens ijs gehaald bij IJssalon Roma. Vier verschillende smaken in een bekertje, maar wat baalde ik nadat ik mijn ene bolletje meloenijs had geproefd. Daar had ik wel 4 bolletjes van willen hebben!![]()
![]()
![]()
Daar valt zeer zeker niet over te twisten! Alleen is Roma voor mij een stuk dichterbijquote:Op maandag 24 juli 2006 13:00 schreef zatoichi het volgende:
Officieel is het lekkerste ijs het kokosijs van Venezia; die hebben de prijs voor beste ijs van de wereld gewonnen. Ironisch genoeg gaat vrijwel niemand ijs daar halen, maar haal je of ijs bij il mulino, roma of roberto.
Mijn winkel is de eerste; ook omdat je daar gewoon een van de beste uitzichten van Utrecht hebt.
Rot op met je Ede; het is al lang bewezen dat Venezia uit Utrecht het beste ijs ter wereld heeft:quote:Op maandag 24 juli 2006 18:30 schreef mstx het volgende:
Niks Utrecht, het lekkerste ijs komt uit Ede !
Nou ja goed rest van het artikel staat in een van de eerder Utrecht topics.quote:Lekkerste ijs ter wereld komt uit Utrecht
Carlo De Lorenzo, eigenaar van ijssalon Venezia in Utrecht, is de beste ijsmaker ter wereld. Tijdens het prestigieuze kampioenschap in het Italiaanse Longarone werd hij voor zijn vakmanschap bekroond met de 'Coppa d'Oro'.
Beetje laat maar.... Weet je het zeker; ze hebben ook echt van die hele mooie houten puzzel achtige dingen, ik zag ze niet zo snel op de website, maar heb er ook wel eens een paar voor een vriend gekocht. Zitten simpele tussen, maar een tijd geleden hadden ze ook van die vrij grote.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Die zijn allemaal te simpel ook.
Maar bedankt voor de tips!
Ja, de meeste heb ik in 1 minuut in de winkel al opgelost.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:07 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Beetje laat maar.... Weet je het zeker; ze hebben ook echt van die hele mooie houten puzzel achtige dingen, ik zag ze niet zo snel op de website, maar heb er ook wel eens een paar voor een vriend gekocht. Zitten simpele tussen, maar een tijd geleden hadden ze ook van die vrij grote.
Wow in de verpakking!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, de meeste heb ik in 1 minuut in de winkel al opgelost..
Ik wil best knippen voor ¤10,- Wordt dan wel een van Gogh-kapselquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:16 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Kent iemand nog een goedkope (heren)kapper? Mijn eigen kapster is op vakantie...
Hier zit een goedkope Marokkaan, 10 euro.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:16 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Kent iemand nog een goedkope (heren)kapper? Mijn eigen kapster is op vakantie...
Dan woon/ben je vast nog niet lang in utrecht. Anders vraag ik me af hoe je het heb kunnen presteren om niet op het neude te komen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:56 schreef Christine het volgende:
Ik was vandaag op het/de neude. Voor het eerst ooit..
Ik verhuis over twee weken naar utrecht.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:46 schreef Druppel het volgende:
[..]
Dan woon/ben je vast nog niet lang in utrecht. Anders vraag ik me af hoe je het heb kunnen presteren om niet op het neude te komen.
Waar in Noord-Limburg?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Na twee weken noord-Limburg kom ik hier even mijn immense vreugde uitspreken over het feit dat ik in Utrecht woon.. Mensen zonder bizarre accenten.
.
. Niet wakkergekraaid worden door een haan.
. (Nee, dat is geen grap.)
. Beschaving.
.
Ah, Lotfi?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hier zit een goedkope Marokkaan, 10 euro.
Ik ben zelfs blij om weer de hele tijd auto's te horen als een soort van achtergrondmuziek.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Na twee weken Gelderland kom ik hier even mijn immense vreugde uitspreken over het feit dat ik in Utrecht woon.. Mensen zonder bizarre accenten.
.
. Niet wakkergekraaid worden door een haan.
. (Nee, dat is geen grap.)
. Beschaving.
.
Dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik verhuis over twee weken naar utrecht..
Limboland. Mijn god.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik moet weer terug. Nog iets meer dan een week en dan zie ik mijn schone Domstad weer terug. Oh en ik zit in Evertsoord. Een soort sub-gehucht van Sevenum. Wat dan weer een sub-gehucht is van Horst. En de Heideroosjes komen uit Horst. U kent het wel, vlak bij Amerika. Dat U dat even weet enzo.
Het schijnt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:45 schreef Q. het volgende:
Ja, hallo, leven we nog?
Leer dan gelijk om "de neude" te zeggen ipv "het neude" zoals sommigen. Door "het neude" te zeggen geef je aan echte import te zijn, dus tenzij je dat wilt.....quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik verhuis over twee weken naar utrecht..
ze is toch import, of is dat niet stoer?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:35 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Leer dan gelijk om "de neude" te zeggen ipv "het neude" zoals sommigen. Door "het neude" te zeggen geef je aan echte import te zijn, dus tenzij je dat wilt.....
Evertsoord is dan ook een straat met twee boerderijen en een vrouwengevangenis. Daar gaat niemand voor z'n plezier heen!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik moet weer terug. Nog iets meer dan een week en dan zie ik mijn schone Domstad weer terug. Oh en ik zit in Evertsoord. Een soort sub-gehucht van Sevenum. Wat dan weer een sub-gehucht is van Horst. En de Heideroosjes komen uit Horst. U kent het wel, vlak bij Amerika. Dat U dat even weet enzo.
quote:Op zondag 30 juli 2006 21:35 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Leer dan gelijk om "de neude" te zeggen ipv "het neude" zoals sommigen. Door "het neude" te zeggen geef je aan echte import te zijn, dus tenzij je dat wilt.....
Zeg het zoals je wilt en niemand die er naar kraait. Of het "import" is hoor je toch wel!!quote:Op zondag 30 juli 2006 21:35 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Behalve ik dan, vind het raar klinkenquote:Op maandag 31 juli 2006 09:06 schreef Druppel het volgende:
[..]
Zeg het zoals je wilt en niemand die er naar kraait. Of het "import" is hoor je toch wel!!
Sowieso is het overgrote deel van wat er 's avonds rondloopt importquote:Op maandag 31 juli 2006 09:06 schreef Druppel het volgende:
Zeg het zoals je wilt en niemand die er naar kraait. Of het "import" is hoor je toch wel!!
Elke junk een fiets voor 5 euro. En vlakbij de Janskerk zit een goedkope 2e handsfietsenwinkelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:48 schreef FloggingMolly het volgende:
Ik ben op zoek naar een adres voor een goedope fiets in Utrecht. Ik heb zelf al gedacht aan De Arm, maar misschien weet iemand een alternatief?
En nee, ik ga niet op het station een fiets jatten....
Ik ben toch op zoek naar iets duurzamers dan dat de gemiddelde junk in de aanbieding heeft. Die winkel bij de janskerk zal ik zeker in gedachten houden, bedankt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Elke junk een fiets voor 5 euro. En vlakbij de Janskerk zit een goedkope 2e handsfietsenwinkel
Vroeger zat er op de a'damstraatweg een fiets winkel die alleen maar 2de hands verkocht. Weet niet of die er nog zit. Terhoogte van de spoorlijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:25 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Ik ben toch op zoek naar iets duurzamers dan dat de gemiddelde junk in de aanbieding heeft. Die winkel bij de janskerk zal ik zeker in gedachten houden, bedankt.
Iemand anders nog ideëen? Wellicht in het zuiden van de stad?
Hier bij mij in Overvecht zit een kerel fietsen te repareren in een garage onder een flat, hij verkoopt ook fietsen voor gemiddeld 50 ¤, alhoewel ik er wel mijn vraagtekens bij zet. Hij word namelijk Willem de fietsendief genoemd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:14 schreef Druppel het volgende:
[..]
Vroeger zat er op de a'damstraatweg een fiets winkel die alleen maar 2de hands verkocht. Weet niet of die er nog zit. Terhoogte van de spoorlijn.
Alleen de naam stoot me al afquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:52 schreef Ireth het volgende:
Kapper: http://www.hairfreaks.nl/
Goed, gezellig, leuke meiden, leuke winkel én niet duur!
Goh....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:53 schreef Christine het volgende:
[..]
In Duitsland was ik laatst naar "Hairkillers" geweest. Daarna heeft mijn haar geen enkele dag meer goed gezeten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |