Kan je wel leuk ondertussen de teletubbies of de fresh prince kijken op tvquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:46 schreef AudreyHepburn het volgende:. Gutenberg.
.
Want: fatsoendelijke koffie. Briljante zet, werkelijk waar. Als we kutkoffie willen trekken we wel een bakkie pleur uit de muur in de slurf.
Rietveld. Je weet toch.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:49 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom is dat huis in godsnaam werelderfgoed??
Van mij mogen ze 't wel bombarderen. 'T huis dan, Utrechters zijn namelijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Rietveld. Je weet toch.
Bijkomend voordeel: als de derde wereldoorlog uitbreekt word ik niet gebombardeerd als het goed is.
Waarbij ik na opzoeken spontaan medelijden kreeg met iemand die Schröder-Schräder als achternaam moet dragen.quote:
Het zal de bluetooth zijnquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Volgens mij steken Sjoewe en ik elkaar aan qua niet werken.
Al die rommel van 'm is beschermd!!??quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
Uitleg van Meneer Unesco World Heritage Himself.
Dan wonen we dicht bij elkander.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
En in dit staaltje moderne architectuur woon ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |