Het is juist heel erg "trendy" om in Lombok te gaan wonen.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:36 schreef PLAE@ het volgende:
Kanaleneiland is genoeg te beleven naar t schijnt![]()
Lombok is ook leuk met al z'n allochtonen. Daar is het zo volks dat het er stikt van de groenteboertjes die met hun blote poten op het nog te verkopen fruit staan als ze even een bordje gaan ophangen.
Het scheelt wel dat ze die poten nog net gewassen hebben in de moskee om de hoek.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:37 schreef Vulcanus het volgende:
[..]
Het is juist heel erg "trendy" om in Lombok te gaan wonen.
Lombok verandert langzaam in een yuppenbuurtquote:Op woensdag 20 april 2005 16:37 schreef Vulcanus het volgende:
[..]
Het is juist heel erg "trendy" om in Lombok te gaan wonen.
Ik heb 18 jaar in Vleuten gewoond (daar waar nu Leidsche Rijn wordt gebouwd) en ben blij dat ik er weg ben, zeker nu alles volgebouwd wordt.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:00 schreef Public_NME het volgende:
Ga in de Meern of vleuten wonen, waar mijn ouders ook wonen. Lekker rustig, en zeer mooie huizen. 25minuutjes op de fiets en je zit in hartje Utreg.
en goed te betalenquote:Op woensdag 20 april 2005 17:42 schreef Sjoewe het volgende:
Hier in Ondiep, bij de Amsterdamsestraatweg is het ook prima toeven hoor, soms de gelegenheidslinkert maar voor de rest prima wonen dicht bij het station en het centrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |