Het is juist heel erg "trendy" om in Lombok te gaan wonen.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:36 schreef PLAE@ het volgende:
Kanaleneiland is genoeg te beleven naar t schijnt![]()
Lombok is ook leuk met al z'n allochtonen. Daar is het zo volks dat het er stikt van de groenteboertjes die met hun blote poten op het nog te verkopen fruit staan als ze even een bordje gaan ophangen.
Het scheelt wel dat ze die poten nog net gewassen hebben in de moskee om de hoek.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:37 schreef Vulcanus het volgende:
[..]
Het is juist heel erg "trendy" om in Lombok te gaan wonen.
Lombok verandert langzaam in een yuppenbuurtquote:Op woensdag 20 april 2005 16:37 schreef Vulcanus het volgende:
[..]
Het is juist heel erg "trendy" om in Lombok te gaan wonen.
Ik heb 18 jaar in Vleuten gewoond (daar waar nu Leidsche Rijn wordt gebouwd) en ben blij dat ik er weg ben, zeker nu alles volgebouwd wordt.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:00 schreef Public_NME het volgende:
Ga in de Meern of vleuten wonen, waar mijn ouders ook wonen. Lekker rustig, en zeer mooie huizen. 25minuutjes op de fiets en je zit in hartje Utreg.
en goed te betalenquote:Op woensdag 20 april 2005 17:42 schreef Sjoewe het volgende:
Hier in Ondiep, bij de Amsterdamsestraatweg is het ook prima toeven hoor, soms de gelegenheidslinkert maar voor de rest prima wonen dicht bij het station en het centrum.
Even zwaaien naar mn buufquote:Op woensdag 20 april 2005 21:45 schreef releaze het volgende:
in alle wijken die grenzen aan de stad is het gezellig. lombok, ondiep, tolsteeg, wittevrouwen, erg aardig allemaal. allez, je moet wat geld hebben wil je in utrecht komen wonen. de meeste huurhuizen liggen toch wel in de slechtere gedeeltes van utrecht, denk aan kanaleneiland en overvecht. daar wil je qua gezelligheid ook echt niet zitten, want het is daar verschrikkelijk.
ik woon zelf al bijna mn hele leven in lombok, erg gezellig. combinatie tussen yuppen, buitenlanders, bejaarden en sjonnie en anitas, in een wijk waar alles opgeknapt is. en 10 minuutjes lopen naar het cs, - is na het centrum denk ik toch wel het levendigste plekje van de stad. hier en daar wat junkies, maar niet echt iets waar je veel (over)last van heb.
Erg welvarend ook, tientallen groentenwinkeltjes, maar 0 parkeerplekken op zaterdag.
lunettenquote:Op woensdag 20 april 2005 22:00 schreef DJ het volgende:
In Lunetten is het ook erg leuk om te wonen. Het is wijk die ca 25 jaar oud is. Goede openbaar vervoer verbinding (binnen 15 minuten ben je in binnenstad, met de trein zelfs 5 minuten).
Lunneten zit naast wijken Hoograven en Tolsteeg. Er wonen allerlei soorten mensen.
Eigen winkelcentrum met o.a. 2 grote supermarkten C1000 en AH.
Parkeerplaatsen geen probleem.
http://www.lunetten.nl/web/index.html
Lunetten? Oh, dat is waar iedere avond zeker 6x een politieauto door de wijk scheurt omdat er weer ergens overlast is (vrienden van me wonen in Lunetten).quote:
Tenzij FC Utrecht thuis speeltquote:Op donderdag 21 april 2005 11:45 schreef vanDekaart het volgende:
Rijnsweerd bij het stadion![]()
Rustige buurt, super relex![]()
Overvecht-noord is niet relext neej, maar de rest van overvecht is wel te doen volges mij, maar als ik het kon betalen dan ging ik in een grachtenpand wonenquote:Op donderdag 21 april 2005 11:47 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Tenzij FC Utrecht thuis speelt
Serieus, Rijnsweerd is inderdaad wel ok. Hoograven is trouwens ook niet verkeerd. Ik zou zelf Zuilen en Overvecht mijden, al hangt het er vaak ook van af waar in de wijk je kijkt.
heb hetzelfde verhaal als jij. Ik heb nergens last van, merk er weinig van. Al valt t me wel op dat er de laatste tijd wel veel 'hanggroepen' zijn van wat oudere jongens. (20+) Maar ik woon er nu 20 jaar (ben er komen wonen toen ik 3 was) en er is nog nooit wat gebeurd bij ons.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:41 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Lunetten? Oh, dat is waar iedere avond zeker 6x een politieauto door de wijk scheurt omdat er weer ergens overlast is (vrienden van me wonen in Lunetten).
quote:Op donderdag 21 april 2005 11:41 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Lunetten? Oh, dat is waar iedere avond zeker 6x een politieauto door de wijk scheurt omdat er weer ergens overlast is (vrienden van me wonen in Lunetten).
En de enige reden waarom daar parkeerplaatsen genoeg zijn is omdat daar erg veel auto's en motoren gestolen worden. De buren van mijn broer zijn daar in 5 jaar tijd drie motoren kwijtgeraakt van een met een groot hek beveiligd parkeerterrein.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:41 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Schonauwensingel etc.??quote:Op donderdag 21 april 2005 11:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik woon nu in hoograven, achter mij staan wat flats waar erg veel schotels op zitten.
kzou het niet weten, woon er nog niet zo langquote:
enige wat ooit bij ons is gestolen is een fiets uit de tuin. maar ik woon dan ook vrij achteraf waar je niet veel merktquote:Op donderdag 21 april 2005 11:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En de enige reden waarom daar parkeerplaatsen genoeg zijn is omdat daar erg veel auto's en motoren gestolen worden. De buren van mijn broer zijn daar in 5 jaar tijd drie motoren kwijtgeraakt van een met een groot hek beveiligd parkeerterrein.
dat is vlak bij de thuiszorgquote:Op donderdag 21 april 2005 12:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
kzou het niet weten, woon er nog niet zo lang
die wijk waar een schuur staat waar een AH in zit.
huhh, die heb ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is vlak bij de thuiszorg
Maar dat is volgens mij juist het probleem van Lunetten. Alles is zo onoverzichtelijk met bosjes en parkeerplaatsen die op binnenterreinen van woonblokken liggen dat dieven en autokrakers behoorlijk ongezien hun werk kunnen doen. M'n broer woonde aan de Fivelingo vlakbij dat zalencentrum en het stationnetje.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
enige wat ooit bij ons is gestolen is een fiets uit de tuin. maar ik woon dan ook vrij achteraf waar je niet veel merkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |